PDA

Volledige versie bekijken : Site voor posters

DenKenji
23 januari 2017, 14:59
Hallo iedereen

Binnenkort doe ik aan co-housing en waar ik al heel lang over droom is een eigen kamer met prachtige kunstwerken. Helaas ben ik niet rijk dus moet ik zoeken naar alternatieven.

Ik zou denken aan een high quality poster die ik dan kan inkaderen. Het zou wel om grote formaten gaan. Zouden oa portretten zijn van vorsten van vroeger of bekende schilderijen waar ik helemaal weg van ben. Kennen jullie de beste site om dit te regelen? Ik zie dat je wel verschillende sites hebt, maar dan zie ik goede reviews, dan weer slechte,...

Of is er in het Gentse zaken die mij verder kunnen helpen?

Groeten

DenKenji

Lefky
23 januari 2017, 15:01
Hallo iedereen

Binnenkort doe ik aan co-housing en waar ik al heel lang over droom is een eigen kamer met prachtige kunstwerken. Helaas ben ik niet rijk dus moet ik zoeken naar alternatieven.

Ik zou denken aan een high quality poster die ik dan kan inkaderen. Het zou wel om grote formaten gaan. Zouden oa portretten zijn van vorsten van vroeger of bekende schilderijen waar ik helemaal weg van ben. Kennen jullie de beste site om dit te regelen? Ik zie dat je wel verschillende sites hebt, maar dan zie ik goede reviews, dan weer slechte,...

Of is er in het Gentse zaken die mij verder kunnen helpen?

Groeten

DenKenji

Ik zit met hetzelfde.
Ben er uiteindelijk op uit gekomen dat je op groupon dikwijls acties kan terugvinden om foto's op canvas te laten drukken.
Heb er nu zo eens 1 besteld (een 4 luik) voor 25% van de normale prijs.

DenKenji
23 januari 2017, 15:07
Ah, goede tip al! Ik ga zeker eens kijken.

Bedankt alvast!

Lifen
24 januari 2017, 16:01
Snel en veilig geleverd, veel keuze. Je kan er zelfs de poster al laten inkaderen: https://www.allposters.com/ of allposters.be