PDA

Volledige versie bekijken : [Offtopic] Bond van de weekendwerkers!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Arne
11 januari 2017, 21:45
Alle offtopic hier a.u.b. Hou het wel wat deftig a.u.b.

Jepjep
11 januari 2017, 22:32
Arne, eens drinken en we zien wel?

puni
11 januari 2017, 22:45

Vitriool? :unsure:

Gonzo
11 januari 2017, 22:53
Wanneer gaan we schaatsen, boyce?

Polestar
11 januari 2017, 23:11
Wanneer gaan we driften met de 520 :cool: ?

IlluminatiMess
12 januari 2017, 00:39
*Bestelt een kriekje*

Sarcastr0
12 januari 2017, 08:00
Is dit de dood van het heb je een lief.

Of wordt daar de traditionele off-topic nog getolereerd

Lefky
12 januari 2017, 08:25
Nu ga ik nog harder moeten nadenken over wat ik waar post :(

Proto
12 januari 2017, 08:39

Is schaatsen niet enkel voor meisjes? hmmm maar dat zou dan willen zeggen dat Lucio een meisje is.
Dat zou in ieder geval wel die dreadlock worsten op z"n hoofd verklaren.

Hmmm, interessante thread.

StanTem
12 januari 2017, 08:50
Nu ga ik nog harder moeten nadenken over wat ik waar post :(

Doe u gene zeer eh.

HelpYouFall
12 januari 2017, 09:54
Maar dat is dan rubber op rubber, dat is helemaal niks meer :(

HelpYouFall
12 januari 2017, 09:59
Is schaatsen niet enkel voor meisjes? hmmm maar dat zou dan willen zeggen dat Lucio een meisje is.
Dat zou in ieder geval wel die dreadlock worsten op z"n hoofd verklaren.

Hmmm, interessante thread.

Das inline skaten. Das hetzelfde, maar ANDERS.

Ik vind Lucio ni meer plezant, hebben ze die ne nerf gegeven ofzo? Nu Mercy ik over heel dat slagveld als ik healer ben.
1) mensen bedanken u meer
2) bij den off chance dat ge eens play of the game hebt (aka als Bastion niet meedoet), krijgt ge ne close up van haar mooie lichaam

Mmmmmm mmmmmm mmmmmm OW vrouwtjes

Lefky
12 januari 2017, 10:05
Is er nu echt niemand die zich vragen stelt over het 'opwarmen' van zo'n ding?
Moet dat dan echt in de microgolf?

Proto
12 januari 2017, 10:13
Das inline skaten. Das hetzelfde, maar ANDERS.

Ik vind Lucio ni meer plezant, hebben ze die ne nerf gegeven ofzo? Nu Mercy ik over heel dat slagveld als ik healer ben.
1) mensen bedanken u meer
2) bij den off chance dat ge eens play of the game hebt (aka als Bastion niet meedoet), krijgt ge ne close up van haar mooie lichaam

Mmmmmm mmmmmm mmmmmm OW vrouwtjes

Ja ze hebben die nen tijd terug eens een pak slaag gegeven. Minder speed en een pak minder healing. Die heal is enkel nog nuttig als die amp it up skill uit cooldown is.
Mercy of Ana zijn nu idd de main healers.
En die Mercy ziet er inderdaad best nog lekker uit voor een 40+er. Milfke!

86514
12 januari 2017, 10:38

Neen.

Gonzo
12 januari 2017, 10:38
Zeg Arne, wa zijde nu aan het proberen forceren? Eerst moesten we van Dating naar hier verhuizen, en nu is 't weer wa anders.
Wa is het probleem eigenlijk? Den titel van den thread die al jaren niemeer relevant of allesomvattend is?
Verander dan topictitel dan he, voor het hier weer naar dees begint te rieken (http://www.pmslweb.com/the-blog/wp-content/uploads/2014/05/37-humor-become-an-internet-forum-moderator.jpg).

Myllan
12 januari 2017, 10:41
http://i68.tinypic.com/219s8hu.jpg

86514
12 januari 2017, 10:42
Dat zijn grote tetten op een dikke koe, dat telt niet.

Proto
12 januari 2017, 11:07

Een poes kan niet heet genoeg zijn.
Wel oppassen dat ge dan geen condoom gebruikt. Als die smelt op uw ding dan is't nog geen kerstmis.

Proto
12 januari 2017, 11:09
Dat zijn geen tetten maar vetten.

Mrs.Tupel
12 januari 2017, 11:34
Zijn er mensen die toevallig bij telenet zitten voor hun gsm-abo? Zijn jullie daar wat tevreden over of stap ik beter niet over?

Bompaization
12 januari 2017, 11:36
Zijn er mensen die toevallig bij telenet zitten voor hun gsm-abo? Zijn jullie daar wat tevreden over of stap ik beter niet over?

Ik, en ik ben niet zo onder de indruk van hun 4G-dekking.

Mrs.Tupel
12 januari 2017, 11:41
Ik, en ik ben niet zo onder de indruk van hun 4G-dekking.

Heb jij daarvoor bij andere operatoren gezeten? Ik zit nu bij orange (blijkbaar delen die hetzelfde netwerk als telenet?) en ben aan het overwegen om naar telenet over te stappen omdat ze daar de Iphone SE heel voordelig aanbieden. Ik heb alleen van sommige al gehoord dat ze vaak geen bereik (om te telefoneren) hebben bij telenet.

Bompaization
12 januari 2017, 11:43
Heb jij daarvoor bij andere operatoren gezeten? Ik zit nu bij orange (blijkbaar delen die hetzelfde netwerk als telenet?) en ben aan het overwegen om naar telenet over te stappen omdat ze daar de Iphone SE heel voordelig aanbieden. Ik heb alleen van sommige al gehoord dat ze vaak geen bereik (om te telefoneren) hebben bij telenet.

In een vorig leven, mijn kinderen zijn wel bij Mobile Vikings en Orange, en ik hoor die eigenlijk nooit klagen over dekking.
Dat geen bereik om te telefoneren heb ik nog nooit gehad met Telenet.

Mrs.Tupel
12 januari 2017, 11:46
In een vorig leven, mijn kinderen zijn wel bij Mobile Vikings en Orange, en ik hoor die eigenlijk nooit klagen over dekking.
Dat geen bereik om te telefoneren heb ik nog nooit gehad met Telenet.

Das goed om te weten dat bellen geen probleem is. Als er hier geen ontzettende negatieve reacties komen op telenet, ga ik het toch overwegen om over te stappen. Die gsm is gelijk €70 goedkoper + kan in delen betalen, tis echt aanlokkelijk ^^

Gonzo
12 januari 2017, 11:50
Wel oppassen dat ge dan geen condoom gebruikt.

OMG kunt ge 't u al voorstellen, nen nest mini-fleshlights, hoe schattig :love:

Neigt wel wa richting pedofilie :(

Gonzo
12 januari 2017, 12:20
Gans die mobile operator wereld is echt zo een gigantisch belachelijke soep geworden.

Eerst was Telenet nen MVNO van Mobistar.
Mobistar was van France Télécom.
France Télécom heeft Orange overgepakt.
KPN Orange werd overpakt door KPN Mobile en werd Base.
Mobistar is overgepakt geweest door Orange.
Base heeft Tele2/Versatel overgenomen.
En uiteindelijk terug doorverkocht aan Mobistar.
Soit, Telenet was dus nen MVNO van Orange geworden.
Ondertussen heeft Telenet Base overgepakt.
Maar ze zitten ook wel nog tot 2018 als MVNO bij Orange.
Mobile Vikings was nen MVNO van Base.
MV is nu dus nen MVNO van Telenet.
Base was trouwens ook aandeelhouder van MV.
En MV is overgepakt geweest door Medialaan.

Zijde nog mee welk netwerk ondertussen van wie is, en wie ne vinger in welk potje heeft?
Nee? Geeft nie, ik ook niet.

86514
12 januari 2017, 12:29
Maar wie heeft er nu het beste ontvangst? :unsure:

Gonzo
12 januari 2017, 12:35
Dat zijn geen tetten maar vetten.

Proto pls, elke tet is vet (https://nl.wikipedia.org/wiki/Borst).

Mus
12 januari 2017, 12:38

Moet daar zo'n beetje zwaar en diep in ademen.

HelpYouFall
12 januari 2017, 12:42
de goede ouwe 'eens in de preut blazen' move. Noooooiiiiiiiice

paradijsappel
12 januari 2017, 12:42
Normaal wordt dat afgeraden, om daar lucht in te blazen.

HelpYouFall
12 januari 2017, 12:45
Is het hier eigenlijk dan elken dag casual friday?

Proto
12 januari 2017, 12:46
Proto pls, elke tet is vet (https://nl.wikipedia.org/wiki/Borst).

Dat artikel is fout. Een perfecte tiet is 80% sweet goodness, en 20% vet.

Pompi
12 januari 2017, 13:06
Maar wie heeft er nu het beste ontvangst? :unsure:

steden: iedereen goede ontvangst
Boerenbuiten: proximus beter als de rest, maar uiteraard aan ne zendmast van iemand anders kan het iemand anders zijn.

echt slécht is het normaal nergens meer tenzij ge pech hebt. dus abo'kes en aanhangenden vergelijken.

Lefky
12 januari 2017, 13:12

Bedpartners in het verleden vonden dat meestal niet zo leuk als ik in hun poes begon te blazen. Verstaat gij da nu??? Awel ik ook nie

Myllan
12 januari 2017, 13:23
Heftig.:(

Je typt een hele levensverhaal, legt je ziel bloot, geeft tips van hoe je best een FL onderhoudt alsof je dat elke doet en vervolgens pleuren ze je met tekst enal in een onzinhoekje.

Nah...:s

Mus
12 januari 2017, 13:30
Bedpartners in het verleden vonden dat meestal niet zo leuk als ik in hun poes begon te blazen. Verstaat gij da nu??? Awel ik ook nie

Gij vroeg hoe ge dat ding kunt opwarmen hè. Seksadvies heb ik niet geplaceerd.. Letterlijknemers jullie :(

Ik kon ook voorstellen dat ge dat ding kunt opwarmen door er voorgekookte schorseneren in te pompen, maar straks opent er weer ene een topic dat er ruzie in het huishouden is omdat er te veel schorseneren in de voorraadkast staan.

Myllan
12 januari 2017, 13:33
:lol:@mus.

Lefky
12 januari 2017, 13:39
Gij vroeg hoe ge dat ding kunt opwarmen hè. Seksadvies heb ik niet geplaceerd.. Letterlijknemers jullie :(

Ik kon ook voorstellen dat ge dat ding kunt opwarmen door er voorgekookte schorseneren in te pompen, maar straks opent er weer ene een topic dat er ruzie in het huishouden is omdat er te veel schorseneren in de voorraadkast staan.

Letterlijk nemen is mijn favoriete bezigheid!

Ze kunnen zich dan bedreigd voelen door schorseneren en met de schorseneer in kwestie naar de relatietherapeut gaan.
Die zal dan weer zeggen 'Goed doorkoken, beetje boter, wat room en afkruiden met peper en zout'.

Proto
12 januari 2017, 13:43
Once you go schorseneger, voelt het poesje wat leger. :cool:

HelpYouFall
12 januari 2017, 14:47
Reported for racism!

Proto
12 januari 2017, 14:52
Reported for racism!

Aan den toog kunde geen racist zijn!

Myllan
12 januari 2017, 15:00
Once you go schorseneger, voelt het poesje wat leger. :cool:

:lol:

Sarcastr0
12 januari 2017, 17:02
http://i68.tinypic.com/219s8hu.jpg

Dat zijn grote tetten op een dikke koe, dat telt niet.

I lolled

Philharmoniker
12 januari 2017, 17:52
ah! een verdoken zwamthread! zo hebben we het graag!

Kent er iemand het Rozenhof?

glashelder
12 januari 2017, 20:57
Kent er iemand het Rozenhof?
Ja, beetje marginale bedoening daar.

lammeken
12 januari 2017, 22:44
Das een restaurant

Tailball
12 januari 2017, 23:05
Is dit de dood van het heb je een lief.

Of wordt daar de traditionele off-topic nog getolereerd

Threads als deze zijn al veel vaker aangemaakt en een stille dood gestorven.
Iedereen trok dan weer terug naar de Lief-thread.

Tailball
12 januari 2017, 23:10

ik HAAT schorseneren.
Da is nog wel ok om te eten, maar die schillen is altijd zo een miserie :(
Nu doe ik handschoenen aan omdat ik zo een poesie ben. Ma da plakt toch ook gelijk zot...

Mus
13 januari 2017, 09:48
ik HAAT schorseneren.
Da is nog wel ok om te eten, maar die schillen is altijd zo een miserie :(
Nu doe ik handschoenen aan omdat ik zo een poesie ben. Ma da plakt toch ook gelijk zot...

Eikes schorseneren..
Ik weet zelfs nog nie lang dat ge schorseneren zegt. Ik dacht altijd dat die dingen schorsenelen noemde :')

Then again, ik dacht ook dat het homegoal was ipv owngoal.

Gonzo
13 januari 2017, 09:51
Eikes schorseneren..
Ik weet zelfs nog nie lang dat ge schorseneren zegt. Ik dacht altijd dat die dingen schorsenelen noemde :')

Then again, ik dacht ook dat het homegoal was ipv owngoal.

Het is ook kotelet, nie kortlet.

Tailball
13 januari 2017, 09:55
Mijn vriendin dacht altijd dat het Darkqueen Duck was.
Met de paarse cape en extravagante hoed snap ik wel hoe ze er aan komt...

HelpYouFall
13 januari 2017, 10:56
R4H, er staat een leugen in uwe sig. Hoe kunde gij nu de 1 and only legende zijn, als die overduidelijk in die van mij staat?
Tell me, what rings u got bithc?

Mus
13 januari 2017, 10:58
Het is ook kotelet, nie kortlet.

Correctie, kortelet.
En gekapt ipv gehakt.

Preske
13 januari 2017, 10:59

BIPT - Dekkingskaarten: mobile netwerken (http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-mobile-netwerken) kunt ge nakijken, maar super betrouwbaar is dat ook niet. Het is niet omdat ze in theorie ergens dekking hebben, dat het ook goede dekking is.

Preske
13 januari 2017, 11:00
Mijn vriendin dacht altijd dat het Darkqueen Duck was.
Met de paarse cape en extravagante hoed snap ik wel hoe ze er aan komt...

En dat darkqueen duck mannelijk was deed ook geen belletje rinkelen?

Tailball
13 januari 2017, 11:27
En dat darkqueen duck mannelijk was deed ook geen belletje rinkelen?

Dragqueens zijn toch ook mannelijk?
Overdag een brave huisvader, 's nachts exhuberant en extravagant gekleed...

't Is beter dan dark room duck...

Jonas89
13 januari 2017, 12:29

awel merci ! :(

Mrs.Tupel
13 januari 2017, 12:57
BIPT - Dekkingskaarten: mobile netwerken (http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-mobile-netwerken) kunt ge nakijken, maar super betrouwbaar is dat ook niet. Het is niet omdat ze in theorie ergens dekking hebben, dat het ook goede dekking is.

Ik moet in principe een jaar bij telenet blijven als ik zo'n abo + iphone neem. Als het niet goed is, kan ik terug overschakelen hé.

Nahrtent
13 januari 2017, 12:59
Ik moet in principe een jaar bij telenet blijven als ik zo'n abo + iphone neem. Als het niet goed is, kan ik terug overschakelen hé.

Ik zou toch zeker de kleine lettertjes lezen. Zo'n "spotgoedkope" iPhone betaalt ge meestal toch af door een in verhouding veel te duur abonnement, nee?

Tailball
13 januari 2017, 13:08
R4H, er staat een leugen in uwe sig. Hoe kunde gij nu de 1 and only legende zijn, als die overduidelijk in die van mij staat?
Tell me, what rings u got bithc?

Ik heb een te groot ego.

Proto
13 januari 2017, 14:00
Ik heb een te groot ego.

Hehe :)

Gonzo
13 januari 2017, 14:12
Ik zou toch zeker de kleine lettertjes lezen. Zo'n "spotgoedkope" iPhone betaalt ge meestal toch af door een in verhouding veel te duur abonnement, nee?

Sowieso. Maar als ge nen telefoon in delen moet betalen, zijde imo ook nie al te geweldig bezig.
Soit, ik ga een ander zijn rekening nie maken.

Proto
13 januari 2017, 14:14
Sowieso. Maar als ge nen telefoon in delen moet betalen, zijde imo ook nie al te geweldig bezig.
Soit, ik ga een ander zijn rekening nie maken.

Dat siert u, Gonzo.

Preske
13 januari 2017, 14:28

idd. ge betaald quasi altijd meer in bundel dan als ge het apart neemt.

86514
13 januari 2017, 14:31
idd. ge betaald quasi altijd meer in bundel dan als ge het apart neemt.

https://www.een.be/voor-hetzelfde-geld/4-tips-om-je-voordeel-te-halen-uit-koppelverkoop

Ik herinner mij het fijne niet meer van dat onderzoek maar in 20% toch blijkbaar voordeel bij koppelverkoop. Ik was daar toch van verschoten. Nuja, in delen afbetalen doe ik ook niet graag, zeker niet voor een gsm.

Proto
13 januari 2017, 14:35
https://www.een.be/voor-hetzelfde-geld/4-tips-om-je-voordeel-te-halen-uit-koppelverkoop

Ik herinner mij het fijne niet meer van dat onderzoek maar in 20% toch blijkbaar voordeel bij koppelverkoop. Ik was daar toch van verschoten. Nuja, in delen afbetalen doe ik ook niet graag, zeker niet voor een gsm.

Dat kan best zijn, maar de kans is ook groot dat ge aan een abonnement plakt dat duurder is dan ge eigenlijk zou nodig hebben, en zo alsnog teveel aan het betalen bent.
Zoals in stap 1 van die link dus ook wordt aangegeven.

Preske
13 januari 2017, 14:47

qua·si (bijwoord)
1 schijnbaar, als het ware, zogenaamd: quasi slapende, hoorde hij alles
2 (België) bijna: het is quasi onmogelijk

Ik denk dat als ge in amper 1 op de 5 gevallen er voordeel uit haalt, ge wel moogt spreken van "quasi altijd te veel betalen"

86514
13 januari 2017, 14:54
Dat kan best zijn, maar de kans is ook groot dat ge aan een abonnement plakt dat duurder is dan ge eigenlijk zou nodig hebben, en zo alsnog teveel aan het betalen bent.
Zoals in stap 1 van die link dus ook wordt aangegeven.

true; altijd zelf de berekening maken. Het zal ook wel van uw gsmgebruik afhangen, ik bel weinig tot niet dus toen ik een nieuwe kocht kwam die koppelverkoop nooit goedkoper uit.

qua·si (bijwoord)
1 schijnbaar, als het ware, zogenaamd: quasi slapende, hoorde hij alles
2 (België) bijna: het is quasi onmogelijk

Ik denk dat als ge in amper 1 op de 5 gevallen er voordeel uit haalt, ge wel moogt spreken van "quasi altijd te veel betalen"

Sorry dat ik reageerde op uwe post met wat meer informatie. Voor mij is 20% mogelijkheid om voordeel uit iets te halen toch nog veel. In mijne kop zat ik met het feit dat ge daar eigenlijk nooit voordeel uit haalt. Maar bon, das allemaal semantiek en heeft niets met de zoektocht naar ne gsm te maken.

Mus
13 januari 2017, 15:11
HELA. Offtopic he
Geen saaie discussies hier

86514
13 januari 2017, 15:12
Mijn oprechte excuses, Preske en Proto :(

HelpYouFall
13 januari 2017, 15:25
Ja inderdaad wtf, zijn er geen GSM topics ofzo?

Wat zijn jullie favoriete dansplaatjes?

Ik doe al eens graag een danske op Dancing In The Dark en ook op muziek van The Jungle Book.
En stoempen op Coone natuurlijk.

Wisten jullie dat Monica van Friends mee doet in de clip van Dancing In The Dark?

Hey proto, hebt ge ook Bloodborne? En vooral: de Old Hunters DLC? Als ik niet voorbij Ludwig geraak, wilt ge hem dan even cheesen voor mij in jolly cooperation? Thanks xoxo

Veel vragen, maar dat mag op casual friday, vragen staat vrij!

Guazala
13 januari 2017, 15:28
Hela, zijn er geen muziek topics ofwa? Ga daar uw dans shit placeren he!

HelpYouFall
13 januari 2017, 15:33
Guazala, sinds 2011 vergaller van plezier op mening Vlaams wild dansfeest. Zijt ge er zo een Gua? Als nen boeklap in den hoek staan zitten grienen, terwijl iedereen zich amuseert?
OH NEE WACHT, GIJ STOND BUITEN ALTIJD GEWOON TE MUILEN MET JAN EN ALLEMAN!

Proto
13 januari 2017, 15:34
Hey proto, hebt ge ook Bloodborne? En vooral: de Old Hunters DLC? Als ik niet voorbij Ludwig geraak, wilt ge hem dan even cheesen voor mij in jolly cooperation? Thanks xoxo

Veel vragen, maar dat mag op casual friday, vragen staat vrij!

Ja ik heb BB gespeeld, maar de DLC nog niet, ik moest een maand op verlof vertrekken toen ik ongeveer halfweg het spel was, en dan nooit verder afgemaakt. Dat ligt momenteel zelfs stof te vergaren bij een maat die nog niet voorbij het eerste gevecht in dat steegje geraakte. Ik weet ook niet of ik de Ludo wel de kop wil inslaan. Massa's veel respect voor hem gekregen door altijd met zijn zwaard rond te mogen lopen.

Edit: en over dat dansen: de enige dansmove die ik beheers (meester ben zelfs), is "moving like bernie", dus dat is dan ook meteen mijn favoriete plaat.

Mrs.Tupel
13 januari 2017, 15:42
Aangezien er mensen zijn die niet over GSM's willen praten, dit is de link en daarna stop ik: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/mobiel/smartphones/hand-apple-iphonese16gb.variation.hand_apple_iphonese16gb_spa cegray/

Ik kan het ook in een keer betalen. Dat zou ik ook liever hebben dan in delen.

Bon dan iets anders, zijn er mensen waar de sneeuw blijft liggen? Hier bij ons jammer genoeg niet :(

HelpYouFall
13 januari 2017, 15:52
Massa's veel respect voor hem gekregen door altijd met zijn zwaard rond te mogen lopen.

Ja maar als ge hem verpulverd krijgt ge een nieuw, NOG COOLER zwaard!

Hier blijft geen sneeuw liggen en ik ben daar niet rouwig om. Hoe minder sneeuw, hoe minder statusupdates.

Proto
13 januari 2017, 15:55

Hier blijft geen sneeuw liggen en ik ben daar niet rouwig om. Hoe minder sneeuw, hoe minder statusupdates.

In dat geval, graag!
Net een filmpje van dat gevecht gezien. Hij ziet er in ieder geval anders uit dan ik me had voorgesteld.

Preske
13 januari 2017, 16:23
true; altijd zelf de berekening maken. Het zal ook wel van uw gsmgebruik afhangen, ik bel weinig tot niet dus toen ik een nieuwe kocht kwam die koppelverkoop nooit goedkoper uit.

Sorry dat ik reageerde op uwe post met wat meer informatie. Voor mij is 20% mogelijkheid om voordeel uit iets te halen toch nog veel. In mijne kop zat ik met het feit dat ge daar eigenlijk nooit voordeel uit haalt. Maar bon, das allemaal semantiek en heeft niets met de zoektocht naar ne gsm te maken.

Mijn excuses, ik interpreteerde het als een "nee toch niet" ipv 'inderdaad, kijk maar". :unsure:

Sarcastr0
13 januari 2017, 16:59
Even iets ontopic, heeft er nu al iemand ne fleshlight gekocht?

Lefky?

StanTem
13 januari 2017, 17:01

Lefky?

Sponsort ge?

Gonzo
13 januari 2017, 17:01
Verpulvert :(

Bon dan iets anders, zijn er mensen waar de sneeuw blijft liggen? Hier bij ons jammer genoeg niet :(

Gelukkig niet. Fuck sneeuw, altijd chaos op de baan.

StanTem
13 januari 2017, 17:04

Op uw eigen dt-fout die ik gequotet heb reageert ge wel niet eh :naughty:

Mrs.Tupel
13 januari 2017, 17:08

Lefky?

Hoe kunt ge nu ontopic gaan in een offtopic? :oink:

Tailball
Der is ook een gaming sectie.
EN in de playstation groep is er ook een offtopic stukje.
Ga daar uithangen, elitisten van mijn voeten!

Mrs.Tupel

Gelukkig niet. Fuck sneeuw, altijd chaos op de baan.

Ik hou wel van sneeuw, maar moet niet met de auto op de baan. Dat scheelt natuurlijk ^^

Tailball
Hoe kunt ge nu ontopic gaan in een offtopic? :oink:

Ontopicception!

Gonzo
13 januari 2017, 17:09
Op uw eigen dt-fout die ik gequotet heb reageert ge wel niet eh :naughty:

Ik weet zelfs nie waarover ge hebt hebt...
Dus waarschijnlijk was ik zat of onderwege.

StanTem
13 januari 2017, 17:24
Ik weet zelfs nie waarover ge hebt hebt...
Dus waarschijnlijk was ik zat of onderwege.

Waar ik echt zot van wordt, is hoeveel rommel er nog in stereo op Netflix te vinden is...
Mijn haar gaat direct recht staan als ik stemmen van 2 kanten hoor komen ipv uit de center :(
We zijn 2017, hoe is het in godsnaam mogelijk dat er nog stereo masters bestaan?

:unsure:

Lefky
13 januari 2017, 17:26

Lefky?

Waarom ik? :(

Sarcastr0
13 januari 2017, 18:00
Waarom ik? :(
Gij lijkt mij zo wel een figuur

Lefky
13 januari 2017, 18:31
Gij lijkt mij zo wel een figuur

allé... merci...

Gonzo
13 januari 2017, 19:30
:unsure:

Amai. En ik was zelfs nie zat.
Ik buig mijn hoofd in schaamte.

Bloembak
13 januari 2017, 20:08
Ik gebruik ook gene parfum, noch deo (al kan dat zeer zelden en in specifieke situaties nog wel eens voorvallen). Dus als ge mij nu den brandstapel toont, zal ik er mij wel zelf opzetten \o/

Maar gij hebt al geworpen dus in zekere zin zijt ge ook niet meer interessant op de 'markt'. Zolang er geen walm u volgt, is het wel ok voor iedereen gok ik.

Sovereign
13 januari 2017, 20:17
Maar gij hebt al geworpen dus in zekere zin zijt ge ook niet meer interessant op de 'markt'. Zolang er geen walm u volgt, is het wel ok voor iedereen gok ik.

Meneer is varkensboer? Beetje respect he gast.

witten
13 januari 2017, 20:20
Dat ge hier gewoon tieten en foefen kunt posten toont aan dat de moderatie hier nihil is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bloembak
13 januari 2017, 21:30
Meneer is varkensboer? Beetje respect he gast.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
Gelieve me niet 'gast' te noemen, ik heb daar een lichte afkeer van.

Jonas89
13 januari 2017, 21:41

Lefky?

Koop jij voor mij eene?

Sovereign
13 januari 2017, 21:47
Dat is geen ironie, dat is gewoon boertigheid. You don't talk to a lady like that :naughty:

Svartálfar
13 januari 2017, 21:51
Dat is geen ironie, dat is gewoon boertigheid. You don't talk to a lady like that :naughty:

Ga eens op een ander zagen, Non heeft u helemaal niet gevraagd om haar te verdedigen, moest dat nodig zijn kan ze dat perfect zelf doen.

Bloembak
13 januari 2017, 22:09
Zo meteen eens mij verplaatsen van deze digitale toog naar een houten exemplaar. Gelukkig is er overal Duvel.

Shrimpy
13 januari 2017, 23:49
Hmm duvelke drinken

Sarcastr0
14 januari 2017, 08:34
Ga eens op een ander zagen, Non heeft u helemaal niet gevraagd om haar te verdedigen, moest dat nodig zijn kan ze dat perfect zelf doen.
Da hebde met Linkse militanten, die moeten altijd iedereen ongevraagd verdedigen

Svartálfar
14 januari 2017, 10:16
Ongetwijfeld, maar dat betekent toch ook niet dat iemand anders niet mag reageren wanneer iemand een opmerking ongepast vindt (ongeacht mijn geslacht)? Of gaan we er echt van uitgaan dat enkel diegene die rechtstreeks aangesproken wordt zijne mond maar moet opendoen kwestie er zeker van te zijn of de opmerking iemand geschoffeerd heeft of niet? IRL doet ge dat toch ook niet?
Hangt er van af wie de opmerking maakt en wie reageert in welke hoedanigheid.

Die you don't talk to a lady like that met dat vingertje erbij, kom zeg.

Sovereign
14 januari 2017, 10:55
Hangt er van af wie de opmerking maakt en wie reageert in welke hoedanigheid.

Die you don't talk to a lady like that met dat vingertje erbij, kom zeg.

Doe is niet zo serieus, jeez.

puni
14 januari 2017, 13:52
Dat ge hier gewoon tieten en foefen kunt posten toont aan dat de moderatie hier nihil is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tot ge eens offtopic gaat in de liefthread, dan is het kot te klein.

Sarcastr0
14 januari 2017, 15:58
Tot ge eens offtopic gaat in de liefthread, dan is het kot te klein.
Eens

Arne
14 januari 2017, 16:20
I.v.m. de moderatie: als er niets gemeld wordt kunnen jullie moeilijk verwachten dat we alles direct zien. Wij hebben ook een dagelijkse bezigheid.

Dus graag de 'kwalijk bericht melden' gebruiken als er iets offtopic gaat, of niet kan.

Mijn excuses voor de blote poes die bleef staan, ik had er echt over gekeken. Ik was nochtans aan het volgen. :p

Ik heb ze gepakt.

StanTem
14 januari 2017, 17:45
I.v.m. de moderatie: als er niets gemeld wordt kunnen jullie moeilijk verwachten dat we alles direct zien. Wij hebben ook een dagelijkse bezigheid.

Dus graag de 'kwalijk bericht melden' gebruiken als er iets offtopic gaat, of niet kan.

Mijn excuses voor de blote poes die bleef staan, ik had er echt over gekeken. Ik was nochtans aan het volgen. :p

Ik heb ze gepakt.

Flauw!
Voor nekeer dat ik eens niet in incognitomodus moest gaan om naar een blote foef te kijken... :p

Tailball
14 januari 2017, 22:41

Ik heb ze gepakt.

:(

Ge zijt ne goeie mod hé Arne.
Maar soms doet ge uw moderatorschap iets te vlijtig!
Ma ge zijt ne goeie hé!

Arne
14 januari 2017, 23:46
:(

Ge zijt ne goeie mod hé Arne.
Maar soms doet ge uw moderatorschap iets te vlijtig!
Ma ge zijt ne goeie hé!
Merci, dat hoor ik niet vaak. [emoji14]

Tailball
14 januari 2017, 23:58
Merci, dat hoor ik niet vaak. [emoji14]

Mag die blote madam dan nu terug? :(

Arne
15 januari 2017, 00:01
Mag die blote madam dan nu terug? :(
Ge gaat ze elders moeten zoeken.

HelpYouFall
16 januari 2017, 09:58
Hebben jullie een fijn weekend gehad, lieverds?

Ik ben vrijdagavond naar de winkel gegaan en voor de rest mijn kot niet meer uitgekomen en alleen maar Bloodborne gespeeld, want fuck mensen weete. En gisterenavond nog wat Overwatch met Schwimm, die nu ook zowat een lief heeft. Gonzo komt jammer genoeg nooit nog in party. Zelfs niet om gewoon zn bakkes vol chipkes te steken en te ragen over hoe slecht een spel wel niet is. Maar dat is het leven, ups en downs, eb en vloed.

Het was een mooi weekend, maar aan alle mooie liedjes komt nu eenmaal een einde.

puni
16 januari 2017, 10:32

Ik ben vrijdagavond naar de winkel gegaan en voor de rest mijn kot niet meer uitgekomen en alleen maar Bloodborne gespeeld, want fuck mensen weete. En gisterenavond nog wat Overwatch met Schwimm, die nu ook zowat een lief heeft. Gonzo komt jammer genoeg nooit nog in party. Zelfs niet om gewoon zn bakkes vol chipkes te steken en te ragen over hoe slecht een spel wel niet is. Maar dat is het leven, ups en downs, eb en vloed.

Het was een mooi weekend, maar aan alle mooie liedjes komt nu eenmaal een einde.

Ja hoor, lief dat je het vraagt.

Gonzo
16 januari 2017, 10:55
Gonzo komt jammer genoeg nooit nog in party. Zelfs niet om gewoon zn bakkes vol chipkes te steken en te ragen over hoe slecht een spel wel niet is.

Leugenssssssss, 't is nog geen 3 dagen geleden dat ik over TLG heb zitten ragen.

Guazala
16 januari 2017, 11:14

Ik zit al sinds woensdag ziek thuis. Dus het weekend was hetzelfde als de voorbij dagen: in de zetel hangen en veel te veel netflix en af en toe wat gaan liggen weken in bad.

Zaterdag was mijn lief wel hier. Dus dat was wat afwisseling. Die was ook zwaar verkouden. Dus we hebben kei romantisch naast elkaar gezeten, allebei onder een handdoek boven een pot eucalyptus damp.
Eigenlijk hoorde dit wel in het lief
topic. Maar het eerste deel van de post niet en de vraag van HYF stond ook hier. Dus ik hoop dat Arne nu niet boos gaat zijn omdat ik iets on topic in off topic heb gezet.

Sarcastr0
16 januari 2017, 11:34
Ik zit al sinds woensdag ziek thuis. Dus het weekend was hetzelfde als de voorbij dagen: in de zetel hangen en veel te veel netflix en af en toe wat gaan liggen weken in bad.

Zaterdag was mijn lief wel hier. Dus dat was wat afwisseling. Die was ook zwaar verkouden. Dus we hebben kei romantisch naast elkaar gezeten, allebei onder een handdoek boven een pot eucalyptus damp.
topic. Maar het eerste deel van de post niet en de vraag van HYF stond ook hier. Dus ik hoop dat Arne nu niet boos gaat zijn omdat ik iets on topic in off topic heb gezet.
Maar off-topic is net on-topic in offtopic.

Arne
16 januari 2017, 12:09

De infractieknop jeukte.

Gonzo
16 januari 2017, 12:32
Maar off-topic is net on-topic in offtopic.

Daarom ging het ook over on-topic posten in den off-topic, nie off-topic in off-topic... Maar ik snap het ook allemaal nie te goed meer. Hoe kan een topic nu off-topic zijn als er al geen topic is om te beginnen? Of, als we den topictitel analyseren, kunnen we besluiten dat enkel 'vrije tijd en lifestyle toogpraat' hier on-topic is? Waarmee Guazala hare post wsl ook off-topic was, al dat er hier nergens een definitie van toogpraat te bespeuren is. Noch van 'vrije tijd & lifestyle'. En waardoor ik dan écht verward ben, is of dat al dan niet strafpunten verdient. 't Is allemaal nogal... arbitrair. Hetgeen -raar genoeg- dan weer perfect bij 9lives past. Verward. Zo, zo verward. Alsof ik de Wikkes ben na een 3daagse zuippartij :(

Sarcastr0
16 januari 2017, 12:37
Daarom ging het ook over on-topic posten in den off-topic, nie off-topic in off-topic... Maar ik snap het ook allemaal nie te goed meer. Hoe kan een topic nu off-topic zijn als er al geen topic is om te beginnen? Of, als we den topictitel analyseren, kunnen we besluiten dat enkel 'vrije tijd en lifestyle toogpraat' hier on-topic is? Waarmee Guazala hare post wsl ook off-topic was, al dat er hier nergens een definitie van toogpraat te bespeuren is. Noch van 'vrije tijd & lifestyle'. En waardoor ik dan écht verward ben, is of dat al dan niet strafpunten verdient. 't Is allemaal nogal... arbitrair. Hetgeen -raar genoeg- dan weer perfect bij 9lives past. Verward. Zo, zo verward. Alsof ik de Wikkes ben na een 3daagse zuippartij :(
Wikkes is al verward genoeg als em nuchter is.

Jammer dat mijn beste pun op wikkes ooit nimmeer in zijn sign staat

Guazala
16 januari 2017, 12:39
Verward. Zo, zo verward. Alsof ik de Wikkes ben na een 3daagse zuippartij :(

Nice try, maar ontbreken:
- minstens 4 youtube filmkes van obscure jaren '80 muziek
- een update over een composthoop
- iets over een konijn

86514
16 januari 2017, 12:52
Mijn excuses, ik interpreteerde het als een "nee toch niet" ipv 'inderdaad, kijk maar". :unsure:

<3

Proto
16 januari 2017, 13:15

Weekend met ups en downs. Vrijdagavond tot een kot een in de nacht overwatch aan't spelen geweest.
Zaterdag veel te laat opgestaan, naar de winkel gereden voor de wekelijkse boodschappen te doen. En terug in Overwatch gevlogen tot ongeveer 18.00u. Dan snel klaarmaken om naar het Groot Mols Kampioenschap Beerpong te vertrekken.
De opkomst was groter dan verwacht, dus ik zag mijn winstkansen smelten als sneeuw voor de zon. Nu, ik deed in principe ook niet echt mee om te winnen, maar waar kan je voor 10 euro nog +-15 pinten drinken op een avond?
Ik ging nog snel even kijken in welke poule we zaten, en ik zag dat het niet goed was.

Eerste match tegen de uittredende kampioenen. We kregen flink op onze spreekwoordelijke doos. Nog voor ik het goed en wel besefte stonden er nog maar 2 pinten voor mijn neus, de nederlaag gluurde al mee over m'n schouders. Maar toen gebeurde het, op bijna goddelijke manier raakte ik beker na beker, de tegenstand begon te panikeren, en misten keer op keer. Nog één beker over, de moeilijkste. Zelfs de beste spelers kunnen hun tanden stukbijten op die laatste, verdomde, eenzame beker uit de hel. Mijn strijdmakker maakte geen schijn van kans, zijn balletje raakte de tafel niet eens. Nu was het mijn beurt, het moest nú gebeuren, mijn tegenstanders zouden niet blijven missen, en hen nog een extra kans geven was flirten met de dood.

Ik ademde diep in, veegde het balletje droog aan mijn t-shirt en nam mijn werphouding aan. Ik probeerde me zo goed mogelijk te concentreren, alsof het ook maar iets zou uitmaken. Ik liet het balletje tussen m'n vingers ontsnappen, en meteen wist ik dat het goed zat. Als een hittegeleide raket stevende het pingpongballetje glorieus op zijn doel af. De zaal werd gek. We hadden sowieso veel toeschouwers aan onze tafel. Iedereen wou namelijk zien in welke vorm de kampioenen waren. Maar de underdogs hadden gewonnen. Zo fier als een gieter mocht ik aan de toog gaan melden dat we onze eerste wedstrijd gewonnen hadden, tegen alle verwachtingen in.

Al onze volgende wedstrijden hebben we vervolgens op overtuigende wijze verloren. En de uittredende kampioenen, werden nog maar eens kampioen.

Nadien trokken we nog naar ons stamcafé. (dat was ongeveer een half jaar gesloten wegens overname, en ging zaterdag eindelijk terug open) Helaas heeft de nieuwe eigenaar besloten er een schlager café van te maken. Verschrikkelijk. Dan maar snel naar huis.
Zondag weer de hele dag Overwatch gespeeld, en 's avonds in een zotte bui Portal Knights gekocht. Enkele vrienden moeten dit gezien heb, en kort nadien zaten we met 4 zotten in een kleurrijke wereld rond te hossen, en elkaar op te sluiten door snel een muur te bouwen terwijl iemand in het huisje ging om wat nieuwe dingen te craften.

Om de avond af te sluiten nog wat naar "999 what's your emergency gekeken". Ik word daar altijd zo diep triest van, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik weet dat als ik m'n ogen sluit, ik terug een volledige week moet gaan werken wanneer ik ze weer open.

Lulukai
16 januari 2017, 13:21
Onception?

HelpYouFall
16 januari 2017, 13:32
Amai, uw verhaal Proto, doet mij denken aan de meest epische partij WWE Day Of Reckoning ooit in het lokaal jeugdhuis. Na een kaalslag van bijna een uur (hell in a cell, what else, ya know) en de ene na de andere finisher die gecounterd werd, wist ik een opening te creëren met een choke slam die uit Zeus eigen knuisten leek te komen. Het duurde nog zeker een halve minuut voor ik bovenaan de kooi was geklommen en de achtervolgers zaten me op de hielen. Maar toen was het pleit beslecht, de overwinning compleet. Tot de dag van vandaag is mijn hoongelach de verliezers hun deel. (We spreken hier over meer dan 10 jaar geleden)

Proto
16 januari 2017, 13:40
Amai, uw verhaal Proto, doet mij denken aan de meest epische partij WWE Day Of Reckoning ooit in het lokaal jeugdhuis. Na een kaalslag van bijna een uur (hell in a cell, what else, ya know) en de ene na de andere finisher die gecounterd werd, wist ik een opening te creëren met een choke slam die uit Zeus eigen knuisten leek te komen. Het duurde nog zeker een halve minuut voor ik bovenaan de kooi was geklommen en de achtervolgers zaten me op de hielen. Maar toen was het pleit beslecht, de overwinning compleet. Tot de dag van vandaag is mijn hoongelach de verliezers hun deel. (We spreken hier over meer dan 10 jaar geleden)

Prachtig, dat zijn van die momenten waar ge nog jarenlang op kunt teren. Die gasten mogen dan wel weer kampioen zijn geworden, maar ik heb hen verslagen, dus eigenlijk ben ik de kampioen! :cool:

TheInjaculator
16 januari 2017, 14:33

Neen en ik haat antwerpenaars.

Vooral die uit schoten.

En ik haat aardappels.

En ik haat schotenaars met een petattekop het hardst.

TheInjaculator
16 januari 2017, 14:50
Ik heb het natuurlijk over Luc Caals. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Luc_Caals). Ja de Luc.

Vandaag letterlijk blauwe maandag, klopt dit? Ik begin vandaag aan mijn goede voornemens. Want als ge ermee begint op 1 januari, zijt ge ze beu op blauwe maandag. Daarom begin ik vandaag. Ik heb geanticipeerd op blauwe maandag. Ik wist dat deze dag zou aanbreken. Vandaar de anticipatie.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)

Arnall heeft ook andere formules gepubliceerd, onder andere voor de "gelukkigste dag van het jaar" en om te berekenen hoe leuk een weekendje weg is. Ook deze formules missen elke wetenschappelijke en logische basis; zo is, volgens Arnall, een weekendje weg het leukst als je niet gaat.[7]

Hyf is binnengebleven en die is content. Arnall zijn theorie klopt dus.

Ik heb Gunther Neefs gezien dit weekend.

Sarcastr0
16 januari 2017, 16:16
Neen en ik haat antwerpenaars.

Vooral die uit schoten.

En ik haat aardappels.

En ik haat schotenaars met een petattekop het hardst.
Al goed dak verhuist ben dan

|nfected
16 januari 2017, 16:46
Als ze effectief slapen en kalm zijn, is dat inderdaad allemaal geen probleem.

Maar toch efkes een boodschap van algemeen nut aan alle mensen die op ne vlieger willen stappen met hunne kleine: als ge uw medereizigers urenlang terroriseert mee ne schreeuwende/bleitende kleine, zijde toch beter da ge thuis blijft om te voorkomen dat iemand uwe jankende zak snot door den airlock naar buiten sast [en gij derachter].

Ben ik wel akkoord mee ze. Ik persoonlijk zou ook niet op een vlieger willen zitten waar constant een kleinen bleit. Zelfs al is het de mijnen.

Maar hij bougeert niet. Mensen die achter ons zaten hebben ons zelf expres komen zeggen dat ze verschoten dat we een baby meehadden want hadden dat niet door.

Nu kan allemaal nog veranderen maar dat zien we dan wel.

Trouwens een leuker verhaaltje. Wat zouden jullie doen. Mocht er jong ding naast up de vlieger komen zitten. Flessen wijn binnenspeelt. En dan plots zegt als je wilt kan je me hebben. Dan in slaap valt. Om dan later te vragen hoeveel tijd we nog hebben :-/ paar weken geleden nog mee gemaakt naar SFO. Gewoon schoon genegeerd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mus
16 januari 2017, 16:47
En AAAAAALLES past hem op zichzelf toe

Proto
16 januari 2017, 16:49
Trouwens een leuker verhaaltje. Wat zouden jullie doen. Mocht er jong ding naast up de vlieger komen zitten. Flessen wijn binnenspeelt. En dan plots zegt als je wilt kan je me hebben. Dan in slaap valt. Om dan later te vragen hoeveel tijd we nog hebben :-/ paar weken geleden nog mee gemaakt naar SFO. Gewoon schoon genegeerd.

Ik zou ze eens ferm gehad hebben.

Gonzo
16 januari 2017, 16:52

Het begon goed met 'leuk verhaaltje', maar het einde liet wat te wensen over. 5/10.
Voor de Mile High Club te joinen mee ne OFS (One Flight Stand) had ik u 4 punten extra gegeven.
6 extra indien uw vrouw ernaast zat met uw kind. DAT had pas een verhaal geweest.

HelpYouFall
16 januari 2017, 17:00
Goed om weten dat Eva Pauwels nog niet zo laag gevallen is dat ze de vlieger niet meer kan nemen!

|nfected
16 januari 2017, 19:38
Haar emotioneel wrak level was waarschijnlijk wel gelijk aan dat van de Eva. Maar integenstelling tot Eva was ze knap, jong en strak. En raar genoeg niet Brits want dit ging alles verklaard hebben anders.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tha_nOn
17 januari 2017, 14:50
Ik heb gedroomd dat Gonzo en Freya verloofd waren \o/

Myllan
17 januari 2017, 15:08
Ben ik even blij dat ik niet de enige ben die af en toe 9lives mee in de dromen neemt. ^^

http://i66.tinypic.com/2n03hac.jpg

Gonzo
17 januari 2017, 15:21
Ik heb gedroomd dat Gonzo en Freya verloofd waren \o/

Was er een katje of een hondje bij?

HelpYouFall
17 januari 2017, 15:22
Ja, ne pekinees met een kerstmutske van den Action op.

Gonzo
17 januari 2017, 15:28
Gelukkig was het maar een droom. Zijt ge zeker dat het niet zoiets (http://www.candidmagazine.com/wp-content/uploads/2012/12/gremlins1.jpg) was?
Ze lijken nogal op elkaar, ma de Gizmo zou ik wel nog binnenpakken.

HelpYouFall
17 januari 2017, 15:52
Ah shit nee, dan waart gij in mijnen droom de 'pekinees'.

Gonzo
17 januari 2017, 15:54
SWEDGIN, KOKSUKKA

De Wu is mijne favoriete *inees.

HelpYouFall
17 januari 2017, 15:57
Ah de Swedgin, die heeft mij al veel advies gegeven over het omgaan met 9lives leden (http://www.azquotes.com/picture-quotes/quote-you-can-t-slit-the-throat-of-everyone-whose-character-it-would-improve-al-swearengen-87-37-21.jpg)

Tha_nOn
17 januari 2017, 16:00
geen klein grut jong, behaard of onbehaard. Alleen nen heel eenvoudige verlovingsring, maar Freya was er wel content mee!

Sarcastr0
17 januari 2017, 19:29
SWEDGIN, KOKSUKKA

De swedgin zalig figuur.

Als die zo in andere series of films opduikt, vind ik dat gek.
Dat heb ik slechts bij een beperkt aantal acteurs/rollen

HelpYouFall
18 januari 2017, 12:45
Een nieuw onderwerp: Vergane Glorie Woensdag

Ik keek overlaatst nog eens The English Patient. My god, zo'n mooie mensen daar in mee doen. Als ge die dan nu ziet, yowza, le temps détruit tout.

Deze woestijnzwerver liet meerdere vrouw zwijmelen (https://paroledicinema.files.wordpress.com/2015/01/tumblr_mb46kskzx31qc48m0o2_500.jpg)

Met haar zou ik ook wel eens een badscène willen naspelen (niet met de hedendaagse botox trol Kristin Scott Thomas) (https://nyc555wordpresscom.files.wordpress.com/2015/11/kristin-scott-thomas-the-english-patient.jpg)

Sarcastr0
18 januari 2017, 13:10
Een nieuw onderwerp: Vergane Glorie Woensdag

Ik keek overlaatst nog eens The English Patient. My god, zo'n mooie mensen daar in mee doen. Als ge die dan nu ziet, yowza, le temps détruit tout.

Deze woestijnzwerver liet meerdere vrouw zwijmelen (https://paroledicinema.files.wordpress.com/2015/01/tumblr_mb46kskzx31qc48m0o2_500.jpg)

Met haar zou ik ook wel eens een badscène willen naspelen (niet met de hedendaagse botox trol Kristin Scott Thomas) (https://nyc555wordpresscom.files.wordpress.com/2015/11/kristin-scott-thomas-the-english-patient.jpg)
Ergste zijn zo vergane glories die nog in hunne prime zijn.

Zo lopen er ook rond

glashelder
18 januari 2017, 14:07
Ja, wel plezant weekend hier gehad. Vooral bezig geweest met verjaardag vieren van schoonbroer (zowel gaan eten als een feestje de dag erna).

Komend weekend wordt ook wel plezant. Vrijdagavond een receptie, zaterdag eens nieuwe kleren gaan kopen, zondagochtend een oldtimerrit en in de namiddag een bondage-event.

Proto
18 januari 2017, 14:11
Ja, wel plezant weekend hier gehad. Vooral bezig geweest met verjaardag vieren van schoonbroer (zowel gaan eten als een feestje de dag erna).

Komend weekend wordt ook wel plezant. Vrijdagavond een receptie, zaterdag eens nieuwe kleren gaan kopen, zondagochtend een oldtimerrit en in de namiddag een bondage-event.

Hehe toevallig, mijn komende weekend ziet er bijna hetzelfde uit :D Mits enkele aanpassingen:

Vrijdagavond een receptie Overwatch, zaterdag eens nieuwe kleren gaan kopen Overwatch, zondagochtend een oldtimerrit Overwatch en in de namiddag een bondage-event Overwatch.

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 15:54
Ook een goed weekend gehad. Vrijdag en zaterdag uit geweest en zondag heel de dag liggen kateren en naar series kijken ^^

HelpYouFall
19 januari 2017, 16:03
Beste. Website. Ooit. (http://yolocaust.de/)

Vooral diejen "Jumping on dead jews @"

what the actual fuck...

Guazala
19 januari 2017, 16:17
Beste. Website. Ooit. (http://yolocaust.de/)

Vooral diejen "Jumping on dead jews @"

what the actual fuck...
Bij de FAQ:

"I'm on one of the pictures and suddenly regret having uploaded it to the internet. Can you remove it?"
Yes. Just send an email to undouche.me@yolocaust.de

Ik ben fan!

Hina
19 januari 2017, 16:22
BK Curryworst/Frikandel fretten
Vrouwen met ervaring is een +

Linkske (http://www.p-magazine.be/nieuws/voor-de-hongerige-competitiebeesten-het-belgisch-kampioenschap-curryworsten-eten-2017#1)

TheInjaculator
19 januari 2017, 16:23
Mag ik ook vreemde links posten?

https://www.youtube.com/watch?v=8Khm2kDUYcI

https://en.wikipedia.org/wiki/Noise_music

Hun tijd ver vooruit.

TheInjaculator
19 januari 2017, 16:26
Favo subreddit:

https://www.reddit.com/r/DeepIntoYouTube/

Neem nu dit hier:

https://www.youtube.com/watch?v=ePxv4mzF7mI

Geweldig toch?

Nahrtent
19 januari 2017, 16:31
Mag ik ook vreemde links posten?

https://www.youtube.com/watch?v=8Khm2kDUYcI

De eerste suggested video: https://www.youtube.com/watch?v=71HQt7KZEtY

TheInjaculator
19 januari 2017, 16:32
Dit is bv The Big Bane Theory:

https://www.youtube.com/watch?v=VSR1bbcxLpk

:$

Ik heb de link niet uitgekeken btw. Dat is ook niet het punt. Het punt is dat ge een idee krijgt van het internet.

De eerste suggested video: https://www.youtube.com/watch?v=71HQt7KZEtY

Wie is Martin Garrix :s

Ik ken enkel Martin Solveig.

Bon: geef maar een seintje voor eventuele verdere shitposts, want ik wil deze thread niet verzieken. Deze thread ligt me nauw aan het hart.

Een goed initiatief van Moderator Arne.

Moderator Arne is een visionair, een Moderator Arne met een visie. Moderator Arne creëert gewoon een topic: Offtopic Vrije Tijd & Lifestyle en zie mij gaan nu.

BTW, Offtopic, nog steeds geen lief hier.

R4H aka Tailball, de man die vindt dat de moderators strenger moeten optreden tegen getroll, hoewel hij zelf het slachtoffer is geworden van te streng getroll, gaat mij haten want ik maak weer een alinea voor elke zin.

Sorry Tailball.

Mrs.Tupel
19 januari 2017, 18:35
Ik moet zeggen dat ik al die verschillende topics best vermoeiend vind. Posten in dating, in lief, in offtopic. Het leven kan soms lastig zijn hé.

TheInjaculator
19 januari 2017, 18:43
SWEDGIN, KOKSUKKA

Ah de Swedgin, die heeft mij al veel advies gegeven over het omgaan met 9lives leden (http://www.azquotes.com/picture-quotes/quote-you-can-t-slit-the-throat-of-everyone-whose-character-it-would-improve-al-swearengen-87-37-21.jpg)

Met alle respect, maar de Swedgin verkwijnt in het niets bij de vertolking van Jeff Bridges in True Grit.

https://www.youtube.com/watch?v=e7jggCcfyjE&t=6s

Dit is Western op Eastwood-Bronson-Leone niveau, zelfs in een rechtszaal waar toch niks gebeurt.

Overigens, de beste Coen film.

Deadwood = overproduced en een sissy serie.

Ga Lost kijken, HYF samen met Fonzo.

Arne
19 januari 2017, 18:45
Ik moet zeggen dat ik al die verschillende topics best vermoeiend vind. Posten in dating, in lief, in offtopic. Het leven kan soms lastig zijn hé.
Vroeger gaan slapen he.

TheInjaculator
19 januari 2017, 19:01
Rare pepe's posten in de heb jij een lief thread terwijl uw lief naast u in de zetel ligt te ronken natuurlijk...

Dit is geen placeholder.

Inv, ik ben oprecht blij dat je mij hebt gequote.

Laat wat ronken ronkt.

Ga heen in vrede.

puni
20 januari 2017, 08:49
Love you puni :love:

xoxo

StanTem
20 januari 2017, 08:53
Alleen wonen zal nog niet voor direct zijn, aangezien ik werkzoekende ben atm en ik zeker en vast nog niet in staat ben om voor mezelf te zorgen :unsure:

Na uw verhaal wil ik nu eigenlijk wel ne kop op uw nickname plakken :p
Verkoopt ge toevallig niks? :unsure:

HelpYouFall
20 januari 2017, 09:27
LOL @ dat True Grit de beste Coen film zou zijn.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Proto
20 januari 2017, 09:28
Haha, ik ben net als u :p
Alleen dat ik er niet omheen dans, want da's veel lastiger dan er gewoon omheen lopen.

Het is ook de enige dans die ik kan hoor. Behalve dan Move Like Bernie.
En gij moet koeken bakken hé, ik eet die graag.

Myllan
20 januari 2017, 09:29
Hehe toevallig, mijn komende weekend ziet er bijna hetzelfde uit :D Mits enkele aanpassingen:

Vrijdagavond een receptie Overwatch, zaterdag eens nieuwe kleren gaan kopen Overwatch, zondagochtend een oldtimerrit Overwatch en in de namiddag een bondage-event Overwatch.

StanTem
20 januari 2017, 09:35
Het is ook de enige dans die ik kan hoor. Behalve dan Move Like Bernie.
En gij moet koeken bakken hé, ik eet die graag.
Ik moet den boel draaiende houden, ik bak ze niet ze [emoji14]
En 't is nog altijd weekend voor mij dus momenteel moet ik just niks!

On-topic: zondag weer op date :woohoo:

Proto
20 januari 2017, 09:37
Ik moet den boel draaiende houden, ik bak ze niet ze [emoji14]
En 't is nog altijd weekend voor mij dus momenteel moet ik just niks!

On-topic: zondag weer op date :woohoo:

Hmmm dan moet ik mijn beeld van de LU koekjesfabriek duidelijk bijstellen.
Ik dacht dat de mensen die daar werkten gewoon de hele dag koekjes bakten, een beetje zoals een grote bakkerij.

StanTem
20 januari 2017, 09:39
Hmmm dan moet ik mijn beeld van de LU koekjesfabriek duidelijk bijstellen.
Ik dacht dat de mensen die daar werkten gewoon de hele dag koekjes bakten, een beetje zoals een grote bakkerij.
Lu? Ik werk niet voor zo'n klein bedrijfje hoor [emoji14]

Proto
20 januari 2017, 09:42
Lu? Ik werk niet voor zo'n klein bedrijfje hoor [emoji14]

Oei, dan heb ik iemand anders voor denk ik.
Gelukkig maar, dan blijft mijn beeld van Lu hetzelfde. Een grote hal waar bakkers met lange snorren af en aan lopen (met zo'n hoge koksmuts), een knusse warmte van alle verschillende oventjes, en overal de heerlijke geur van versgebakken koekjes.

StanTem
20 januari 2017, 09:43
Gelukkig maar, dan blijft mijn beeld van Lu hetzelfde. Een grote hal waar bakkers met lange snorren af en aan lopen (met zo'n hoge koksmuts), een knusse warmte van alle verschillende oventjes, en overal de heerlijke geur van versgebakken koekjes.
Haha [emoji14] Ben wel benieuwd hoe het er ginder aan toegaat.

Ik werk bij Lotus. Allez, ben er toch aanwezig.

Proto
20 januari 2017, 09:49
Haha [emoji14] Ben wel benieuwd hoe het er ginder aan toegaat.

Ik werk bij Lotus. Allez, ben er toch aanwezig.

Oei ja Lotus, daar stinkt het volgens mij naar dinostront doorspekt met de zoete geur van frangipanes.

StanTem
20 januari 2017, 09:51
Oei ja Lotus, daar stinkt het volgens mij naar dinostront doorspekt met de zoete geur van frangipanes.
De frangipanes zijn verhuisd jong. Enkel speculoos en dinokoeken in Lembeke. Het goe gerief zit ergens anders :cry:

HelpYouFall
20 januari 2017, 09:57

Elk uur breekt er ook een spontane musical uit.

En 's avonds doen ze samen de afwas (http://25.media.tumblr.com/e8459e00f197f7c3d54b7eaab449568a/tumblr_mjh3t3YU2V1qm0ktxo3_250.gif)

Proto
20 januari 2017, 10:03
Elk uur breekt er ook een spontane musical uit.

En 's avonds doen ze samen de afwas (http://25.media.tumblr.com/e8459e00f197f7c3d54b7eaab449568a/tumblr_mjh3t3YU2V1qm0ktxo3_250.gif)

Cool man! Gij bent er duidelijk al eens een keertje geweest :D

Proto
20 januari 2017, 11:46
Vrijdag is sowieso frietdag. Poepen is bijkomstig.

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 11:47
Voor mij nen friet met stoofvleessaus en mayo!

StanTem
20 januari 2017, 11:50
Voor mij nen friet met stoofvleessaus en mayo!
Dan moede afkomen eh.

Proto
20 januari 2017, 11:53
Gua leeft gwn nog in een ander tijdperk. De tijd dat tetten voorrang hadden is al lang gepasseerd.

Tieten mee andalouse gaan niet goed samen. Dus pech gehad!

HelpYouFall
20 januari 2017, 12:02
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, er is nen off topic thread hè

(mmmmm tomagrec en mayo samen, en liefst ook nog wa pickles)

Guazala
20 januari 2017, 12:03
Eet iedereen hier echt elke week frieten? Ik denk dat mijn laatste frituurbezoek al meer dan 2 maand geleden is.

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 12:03
Dan moede afkomen eh.

Naar Kaprijke zeker?

HelpYouFall
20 januari 2017, 12:09
Eet iedereen hier echt elke week frieten? Ik denk dat mijn laatste frituurbezoek al meer dan 2 maand geleden is.

WTF

Guazala
20 januari 2017, 12:12
Naar Kaprijke zeker?
Ja, en de frieten gaan lauw zijn want die komen van Eeklo.

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 12:14

Ge zijt toch aan het zeveren hé? :rofl:

Gonzo
20 januari 2017, 12:15
Eet iedereen hier echt elke week frieten?

't Heet niet voor niets Donderdag Frietjesdag.

Related: bij deze wil ik trots even vermelden dat ik gisteren een persoonlijk record verbroken heb:
ik had voor €17.8 in de frituur. Voor mij alleen. En ik heb het allemaal opgevreten. Einde boodschap.

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 12:17
Ik eet trouwens ook maar 1 keer om de zoveel tijd frieten. Het smaakt dan nog zoveel beter als je het dan wel eens eet.

Guazala
20 januari 2017, 12:21
Ge zijt toch aan het zeveren hé? :rofl:
Ik hoop dat. Maar dat werd mij wijs gemaakt.

WTF
Ik eet wel minder frieten sinds ik in shiften werk. Met de late bestellen wij vaak pizza, kebab, sushi, andere pizza.be brol.... En daardoor probeer ik mijn fastfood consumptie te verminderen op andere momenten.
Maar zelfs daarvoor at ik bijlange niet wekelijks frieten.

HelpYouFall
20 januari 2017, 12:28
Ik hoop dat. Maar dat werd mij wijs gemaakt.

Ik eet wel minder frieten sinds ik in shiften werk. Met de late bestellen wij vaak pizza, kebab, sushi, andere pizza.be brol.... En daardoor probeer ik mijn fastfood consumptie te verminderen op andere momenten.
Maar zelfs daarvoor at ik bijlange niet wekelijks frieten.

Hebt ge al besteld bij 't Fonteintje? Altijd een beetje dobbelen of ge uw eten op tijd gaat hebben bij die gasten, maar echt, zo goed (als ze goesting hebben)! Daarom ga ik er meestal langs, als em lacht stap ik binnen, als em er kribbig uit ziet, laat ik de kelk aan mij voorbij gaan :)

Guazala
20 januari 2017, 12:31
Ken ik niet, maar ik onthoud hem.

Lefky
20 januari 2017, 12:40
Tieten mee andalouse gaan niet goed samen. Dus pech gehad!
Andalouse?
Aan-de-loeze?

Hij zegt dat hij daar zo veel niet over nadenkt gelijk ik. Ik overanalyseer heel de situatie volgens hem, maar ik vind het in mijn ogen wel normaal dat ik mijn vriend meer dan 1 avond per week wil zien. Kijk ik ga het nu van hem laten komen, er moet immers wat evenwicht zijn in de relatie. Maar zoals gezegd, als er niks verandert, neem ik mijn conclusies. Kben al blij dat ik hier bijval krijg dat het normaal is om uw lief meer dan 1 keer per week te willen zien.
Mocht het niet lukken, ik ben hier mijn liefste.

't Heet niet voor niets Donderdag Frietjesdag.

Related: bij deze wil ik trots even vermelden dat ik gisteren een persoonlijk record verbroken heb:
ik had voor €17.8 in de frituur. Voor mij alleen. En ik heb het allemaal opgevreten. Einde boodschap.
Bijna 18 euro??????!!!!
Wa hebde daarvoor allemaal al nie?
En gij hebt da volledig opgegeten O_o

Hier ook meestal frieten de vrijdag. Gelijk vanavond :cool:

Pompi
20 januari 2017, 12:43
hier zijn we gegaan van de vriendin die geen pitta luste naar een die viesgezind is als pittazondag nie kan doorgaan.
Alst kan liefst nog een schotel uit temse, ik wou al da onze gezondetenperiode gedaan was

Gonzo
20 januari 2017, 12:59
Bijna 18 euro??????!!!!
Wa hebde daarvoor allemaal al nie?

Medium frieten, warme pepersaus, een deftige brochette, nen Bicky (duh), ne crizzly, en nen Ice Tea om alles door te spoelen.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat er nog enkele frietjes in de saus aan 't zwemmen waren.

Nu ik da zo opsom, lijkt 18 eurooten mij wel veel voor die paar dingen. 't Pepersauske zal 't hem gelapt hebben.
Mmmmmmm, ik kijk alweer uit naar volgende week.

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 13:26
Medium frieten, warme pepersaus, een deftige brochette, nen Bicky (duh), ne crizzly, en nen Ice Tea om alles door te spoelen.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat er nog enkele frietjes in de saus aan 't zwemmen waren.

Nu ik da zo opsom, lijkt 18 eurooten mij wel veel voor die paar dingen. 't Pepersauske zal 't hem gelapt hebben.

Das idd wel heel veel voor hetgeen je maar gekregen hebt.

crazyjoker
20 januari 2017, 13:27
Na uw verhaal wil ik nu eigenlijk wel ne kop op uw nickname plakken :p
Verkoopt ge toevallig niks? :unsure:

Ik heb xbox one games die ik verkoop en ik woon niet superver van u. Als ge ze allebei neemt én erom komt dan kunt ge mij zien :unsure:

lammeken
20 januari 2017, 13:29

Amai, dure keet.

Proto
20 januari 2017, 13:30

Medium friet: 2.80
Bicky: 3.30
Crizly: 2.50
Ice tea: 1.80
Brochette: 3.50
= €13.90

idd wel duur sauske. morja tis wel smakelijk./

lammeken
20 januari 2017, 13:39
Zeg Gonzo, ge moet naar frituur Tom en Els gaan in Lierde.
Alles huisbereid (ook de pepersaus ) en minder qua prijs.

StanTem
20 januari 2017, 13:40
Naar Kaprijke zeker?

Jep.

Aanwezig:
StanTem
TotallyZen
Teknohol1c
Guazala
xAnyana
Jonas89
Toratsuru
Gentei

Er is dus nog een plaatsje voor u ;)

Bullshit. Ze komen van Watervliet (of Kaprijke), zoals gewoonlijk als we met een bende zijn.

Ik heb xbox one games die ik verkoop en ik woon niet superver van u. Als ge ze allebei neemt én erom komt dan kunt ge mij zien :unsure:

Ik heb geen Xbox One meer. Dju toch.

Sarcastr0
20 januari 2017, 13:42
De frangipanes zijn verhuisd jong. Enkel speculoos en dinokoeken in Lembeke. Het goe gerief zit ergens anders :cry:
Is Valerie Demeyere een knappe?

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 13:42
Jep.

Aanwezig:
StanTem
TotallyZen
Teknohol1c
Guazala
xAnyana
Jonas89
Toratsuru
Gentei

.

Ik zou dat eigenlijk nog wel zien zitten maar het probleem is vervoer voor mij. Ik kom altijd met het openbaar vervoer en dat rijdt natuurlijk niet tot kei laat

Edit: Kaprijke heeft zelf blijkbaar geen treinstation. Wat een boerengat zeg :p

Guazala
20 januari 2017, 13:44
Ik zou dat eigenlijk nog wel zien zitten maar het probleem is vervoer voor mij. Ik kom altijd met het openbaar vervoer en dat rijdt natuurlijk niet tot kei laat
Van waar komt ge? Tekno en ik rijden van Gent naar Kaprijke dus ge kunt eventueel mee als de omweg niet te gigantisch is.

StanTem
20 januari 2017, 13:44
Is Valerie Demeyere een knappe?

Ken ik niet.

Hmm. Ik kom je oppikken in Eeklo en thuis geraken zal je ook wel doen. Desnoods voer ik je wel ;)
Of wat Gua zegt :p

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 13:46
Van waar komt ge? Tekno en ik rijden van Gent naar Kaprijke dus ge kunt eventueel mee als de omweg niet te gigantisch is.

Van Gent! :D Moeten jullie dan ook terug naar Gent of zijn jullie hier toevallig?

Guazala
20 januari 2017, 13:46
Stantem zijn creep gehalte valt in het echt wel mee hoor. Allez het is toch niet zo van een needy gehalte als het hier lijkt nu.

StanTem
20 januari 2017, 13:47
Stantem zijn creep gehalte valt in het echt wel mee hoor. Allez het is toch niet zo van een needy gehalte als het hier lijkt nu.

Seg :p
Ze heeft een vriend en dan blijf ik daar schoon af ;) En ik heb nu iemand om mij op te concentreren eh :p

Guazala
20 januari 2017, 13:53
Van Gent! :D Moeten jullie dan ook terug naar Gent of zijn jullie hier toevallig?
Ik ben daar, maar niet zo toevallig. Ik ken daar iemand.
Dus ja, wij rijden ook terug naar daar.

glashelder
20 januari 2017, 13:53
Oh wat jammer, wij hebben vanavond al iets gepland (receptie van een oldtimerclub of zo?), anders zouden we ook wel komen, denk ik.

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 13:56
Ik ben daar, maar niet zo toevallig. Ik ken daar iemand.
Dus ja, wij rijden ook terug naar daar.

Awel, ge leeft maar ene keer! Ik kom mee :D

Ps. Aan de andere 9-livers: als ik hier niet meer post, dan heeft StanTem mij wrs in mootjes gehakt ofzo.

Guazala
20 januari 2017, 13:57

Ps. Aan de andere 9-livers: als ik hier niet meer post, dan heeft StanTem mij wrs in mootjes gehakt ofzo.
Ik zal u mijn nr. pm'en. Dat gaat makkelijker afspreken.

xAnyana
20 januari 2017, 13:58

Tof! :D :niceone:

StanTem
20 januari 2017, 14:01

't Is niet omdat ik u ga opsluiten, dat ge niet meer op 9lives moogt eh.

't Is geleden van afgelopen zomer dat ik een nieuw 9lives-gezicht heb gezien. Ben benieuwd.

O ja, op zo meetings delen we altijd intieme geheimen enzo. Als nieuweling moet jij daar vanavond wel mee starten. En Chartreuse drinken (da's nog zo'n vaste waarde op de meetings).

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 14:05
't Is niet omdat ik u ga opsluiten, dat ge niet meer op 9lives moogt eh.

't Is geleden van afgelopen zomer dat ik een nieuw 9lives-gezicht heb gezien. Ben benieuwd.

O ja, op zo meetings delen we altijd intieme geheimen enzo. Als nieuweling moet jij daar vanavond wel mee starten. En Chartreuse drinken (da's nog zo'n vaste waarde op de meetings).

Héhé, ik ben ook wel curieus. Altijd tof om nieuwe mensen te ontmoeten :-)
Is het trouwens BYOB? :p

paradijsappel
20 januari 2017, 14:08
Oh wat jammer, wij hebben vanavond al iets gepland (receptie van een oldtimerclub of zo?), anders zouden we ook wel komen, denk ik.
Tijd voor een nieuwe Mark?

StanTem
20 januari 2017, 14:10
Héhé, ik ben ook wel curieus. Altijd tof om nieuwe mensen te ontmoeten :-)
Is het trouwens BYOB? :p

Er is bier, water en cola.

Nahrtent
20 januari 2017, 14:14
Bedankt voor de invitatie he Joeri.

StanTem
20 januari 2017, 14:16

Gij zit niet op het PlayStation-forum :tongue:
Madam Tepel ook niet, maar dat ligt anders. Iets met Gent/'date'/niet gekomen ofzo.

Alteration
20 januari 2017, 14:17
Dat zou je kunnen denken, maar helaas! Het gaat om jouw date-ervaringen via deze sites, niet over dates op zich.

Tatiana op Tinder 9/10
+ Geen bot
+ Foto slechter dan in het echt
+ Geen poespas
- Afstand

Zoals het brutoloontopic, alleen voor mensen op datingsites.

Je hebt gelijk, "Online-dating" zou beter zijn.

Of ge doet mee aan de halve volksverhuizing vanuit Gent, al heeft 'm u (gezien zijn vriendschap met je broer) misschien al eens gezien …

Nahrtent
20 januari 2017, 14:19
Madam Tepel ook niet, maar dat ligt anders. Iets met Gent/'date'/niet gekomen ofzo.

https://www.youtube.com/watch?v=snbz2E5rQ1M

Polestar
Oei! Nu zal Lefky nogal jaloers zijn!

StanTem
al heeft 'm u (gezien zijn vriendschap met je broer) misschien al eens gezien …

Broer? Welke broer? :unsure:

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 14:20

TUUUUpel ipv Tepel hé vriend :p

StanTem
20 januari 2017, 14:21
https://www.youtube.com/watch?v=snbz2E5rQ1M

Haha, zalig :rofl:

Zou ge komen? :unsure:

StanTem
20 januari 2017, 14:21
TUUUUpel ipv Tepel hé vriend :p

Weet ik wel hoor :p
Doe eens niet moeilijk :tongue:

Nahrtent
20 januari 2017, 14:29

Ja nu niet meer he vriend. :s
Wat denkt ge, mij eerst keihard de grond inboren maar omdat ik eens iets grappig post zou ik plots wel welkom zijn? Vergeet het. :tongue:

Lulukai
20 januari 2017, 14:30
Haha, ik ben net als u [emoji14]
Alleen dat ik er niet omheen dans, want da's veel lastiger dan er gewoon omheen lopen.

Ik ga Lulu ook niet beoordelen. Iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft. Iedereen zou beter naar zichzelf kijken. Als ge al diene zever hier leest leiden ze toch allemaal een perfect leven, dus waarom moeten ze dan wakker liggen van hoe Lulukai het doet.

Ik ben ook wel team Lulukai in deze. Ook al ben ik zelf een extreem luie kloot en zal ik zoveel mogelijk proberen om met een grote boog om het werk heen te dansen. Toch heb ik veel respect voor mensen die veel voor hun job over hebben. Zonder hen zou het ook niet blijven draaien natuurlijk!

9lives heeft een nieuw zeikpaaltje gevonden.:(
Arme Lulu, geen stress hoor, het went allemaal na een tijdje.
Je hoeft je verder niet te verantwoorden hoor,tegenover niemand en zeker hier niet.

Jouw manier van leven is precies hoe ik een paar jaar geleden was maar tegenwoordig ben ik al blij dat ik voor 18u thuis ben, mijn sportbroek kan aandoen om daarmee in de zetel te hangen, kan koken voor ons beide om daarna in stilte te kunnen knuffelen.
Heb zeker zo'n 2 avonden per week nodig anders ben ik tegen zondag ko, de rest v/d week verloopt nog even hectisch.

Kan me trouwens niet meteen wat voorstellen bij knuffelen in of met lawaai. :unsure:
Zijn er mensen die effectief geluid maken bij het knuffelen? Die liggen te hijgen of kreunen kweetnie...
Op zo'n moment moet iedereen ze bakkes houden haha:D

xoxo

Serieus? Gij ziet uw date precies meer dan dat ik mijn vriend zie :unsure:

Om nog even off-topic te gaan: Ik kan mij wel in lulu haar plaats zetten hoor. Moest ik daar echt veel mee verdienen zou ik ook wel veel uren willen kloppen. Toch voor x aantal jaren, dat ik veel kan sparen om een huizeke te kunnen kopen. Daarna zou ik het wel rustiger aan doen, maar dat ben ik hé.

:love:

Wat gaan jullie doen in Kaprijke?

StanTem
20 januari 2017, 14:31
Wat denkt ge, mij eerst keihard de grond inboren maar omdat ik eens iets grappig post zou ik plots wel welkom zijn? Vergeet het. :tongue:

Kom kom, nergens betere frietjes dan hier.

:love:

Wat gaan jullie doen in Kaprijke?

Frietjes eten, pintje drinken...
Over dates praten...

Polestar
20 januari 2017, 14:31
Ach troost u, alleen de zogenaamde "elite" zijn weer uitgenodigd.
Het plebs is weer niet welkom!

:unsure: .

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 14:32

Alle mannen komen hoor. De een al wat rapper dan de andere.

HelpYouFall
20 januari 2017, 14:32
Belangrijker: is het Praga die hiervoor zijn portefeuille opentrekt? :unsure:

StanTem
20 januari 2017, 14:33
Ach troost u, alleen de zogenaamde "elite" zijn weer uitgenodigd.
Het plebs is weer niet welkom!

:unsure: .

'k Zie u al komen uit Mechelen :p
Naar de tussentijdse meetings enzo die op FB verschenen zijt ge ook niet meer geweest eh... :unsure:

Alle mannen komen hoor. De een al wat rapper dan de andere.

Hangt ook veel af van de vrouw hoor :unsure:

Belangrijker: is het Praga die hiervoor zijn portefeuille opentrekt? :unsure:

Helaas, nope.

glashelder
20 januari 2017, 14:37
Tijd voor een nieuwe Mark?
Hehe :p Mijn vriendin had mij al gewaarschuwd: "Het zijn wel allemaal oudere venten die daar zitten hé, ik ben daar met zeker twintig jaar de jongste." Schat, ik heb een ex die 34 jaar ouder was, ik zal mij wel jeunen.

Nahrtent
20 januari 2017, 14:37
Met de HYF zou ik wel eens een pint willen pakken, dat is echt nen bro volgens mij. :$
No homo.

Proto
20 januari 2017, 14:39
Met de HYF zou ik wel eens een pint willen pakken, dat is echt nen bro volgens mij. :$
No homo.

Misschien moeten we een tegen-meeting organiseren :cool:

Nahrtent
20 januari 2017, 14:39
Misschien moeten we een tegen-meeting organiseren :cool:

Met frietjes van de concurrentie, gewoon om een punt te maken!

Gonzo
20 januari 2017, 14:40
Weer een saucissenfeest ofwa?

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 14:40
Ik wil niet de snob uithangen ofzo, maar misschien dat ik wel een fles cava meepak voor de dames. Tenzij Gua en Xanyana geen cava drinken natuurlijk. Bier lust ik namelijk niet en ik denk wel dat ik een beetje zenuwen ga hebben die ik wil stilleggen door wat alcohol :p

Nahrtent
20 januari 2017, 14:42
Ik wil niet de snob uithangen ofzo, maar misschien dat ik wel een fles cava meepak voor de dames. Tenzij Gua en Xanal geen cava drinken natuurlijk. Bier lust ik namelijk niet en ik denk wel dat ik een beetje zenuwen ga hebben die ik wil stilleggen door wat alcohol :p

De StanTem heeft daar naar verluidt meer gespecialiseerde middelen voor, niet mee inzitten!

Gonzo
20 januari 2017, 14:45
Heeft onlangs nog in HLN gestaan da Kaprijke het Antwerpen van de poppers is.

Polestar
20 januari 2017, 14:47
'k Zie u al komen uit Mechelen [emoji14]
Naar de tussentijdse meetings enzo die op FB verschenen zijt ge ook niet meer geweest eh... :unsure:

Hangt ook veel af van de vrouw hoor :unsure:

Helaas, nope.
Het is altijd op de parking te doen :s. Das wat ver voor een avondje over en weer te rijden op ne doordeweekse dag!

Ik wil niet de snob uithangen ofzo, maar misschien dat ik wel een fles cava meepak voor de dames. Tenzij Gua en Xanyana geen cava drinken natuurlijk. Bier lust ik namelijk niet en ik denk wel dat ik een beetje zenuwen ga hebben die ik wil stilleggen door wat alcohol :p
Pas op eh, want het is geen meeting voor het plebs. Ik zou als ik van u was toch maar ne Dom Perignon meepakken :unsure: .

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 14:51
Het is altijd op de parking te doen :s. Das wat ver voor een avondje over en weer te rijden op ne doordeweekse dag!

Pas op eh, want het is geen meeting voor het plebs. Ik zou als ik van u was toch maar ne Dom Perignon meepakken :unsure: .

Nen cava van €4,79 kan even lekker zijn hoor. Kheb nu al verschillende champagnes gedronken en ik vind daar niks wow aan. Toch zeker voor die prijs niet.

Proto
20 januari 2017, 14:52
Weer een saucissenfeest ofwa?

Misschien kunnen we sponsoring van Zwan of Bifi vragen.

xAnyana
20 januari 2017, 14:58

Dat mag zeer zeker :unsure:
Al zal ik maar 1 glaasje drinken omdat ik nog moet rijden achterna :D

HelpYouFall
20 januari 2017, 15:06
No homo.

lirikH lirikH lirikH

StanTem
20 januari 2017, 15:06

Ah bon, en de gastheer? :unsure:

De StanTem heeft daar naar verluidt meer gespecialiseerde middelen voor, niet mee inzitten!

Gij weet daar niks van jong. Enkel Chartreuse is hier al eens vermeld.

Ah, voila. Dan moet ge niet zagen eh :tongue:

HelpYouFall
20 januari 2017, 15:10
Hoe, die brengen niet per definitie iets voor u mee, StanTem? WA VOOR BOEREN ZIJN DA HIER EIGENLIJK?

I'LL BE DEAD BEFORE I SEE THE RING IN THE HANDS OF AN ELF. Euh ik bedoel, ik ben nog liever dood dan dat ik niks meeneem voor de patron van het hele gebeuren!

Gonzo
20 januari 2017, 15:15
Euh ik bedoel, ik ben nog liever dood dan dat ik niks meeneem voor de patron van het hele gebeuren!
Waarmee ge bedoelt dat ik de games terugkrijg die ik u zelf geleend heb? Eh? EH? EEEEHHH?

AH.

Lefky
20 januari 2017, 15:22
Jep.

Aanwezig:
StanTem
TotallyZen
Teknohol1c
Guazala
xAnyana
Jonas89
Toratsuru
Gentei

Bullshit. Ze komen van Watervliet (of Kaprijke), zoals gewoonlijk als we met een bende zijn.

Ik heb geen Xbox One meer. Dju toch.

+1
ik wou trouwens ook naar de kerstmarkt in gent komen, maar had les...

Oei! Nu zal Lefky nogal jaloers zijn!

tzal wel! een feestje en ik ben nie gevraagd :(
ik hoor nie bij de coole :sad: