PDA

Volledige versie bekijken : Dirt track

GS|Demogorgon
9 december 2016, 20:15
Kan je hier in België eigenlijk ergens een "dirt track initiatie" volgen?
Dat is nu niet zoiets waar je op de wilde boef mee begint dunkt mij.
Ziet er mij bangelijk uit om te doen!

GADGET
11 december 2016, 09:03
Marcel Van Drunen (meer gekend van supermoto) biedt wel zo'n cursus aan, weet niet of het iets is. Vermoed dat dat wel ok is

SuperMotorschool motorcross cursussen (http://www.supermotorschool.nl/cursussen/off-road/motor.php)

GS|Demogorgon
11 december 2016, 12:06
Ziet er wel leuk uit. Niet direct dirt track, maar motocross behoort even goed tot het verlanglijstje!

skully25
11 december 2016, 12:18
mvd geeft bij mijn weten enkel supermotard en cross cursussen.

dirt track is hier zo geen hype als in sommige andere landen. in nederland is speedway meer bekend maar dat is ook nog altijd geen dirt track en hier in belgië betwijfel ik zelfs of het ergens beoefend wordt...

GS|Demogorgon
11 december 2016, 16:01
Speedway is ook goed.
Het lijkt mij gewoon bangelijk om te leren driften door de bochten, iets wat ik nu in de verste verte niet kan of zelf zou durven aanleren.

GADGET
11 december 2016, 20:34
supermoto cursus volgen als het nat ligt ? :p Denk niet dat je meteen veel beter zal vinden in BE/NL tbh

desolation
12 december 2016, 09:06
vakantie naar nieuw zeeland kan nochtans plezant zijn!

ik snap die speedway/dirt track hype ook niet zo eerlijk gezegd. wat ovaaltjes trekken met uw gat dwars gaat denk ik rap vervelen

GS|Demogorgon
12 december 2016, 20:54
Is dat een hype?
Ik denk dat dat anders wel serieus kicken is, zeker op competitie niveau. Dat is elke bocht vechten, en redelijk hardhandig heb ik soms de indruk.
Mij is het vooral te doen om eens te leren driften, en wat is er meer uitgelezen om zoiets te leren dan speedway of dergelijke?
Plus, daar zitten super coole bakken tussen 8) Zoals de nieuwe Indian flat tracker, habahaba.

desolation
13 december 2016, 08:21
hier niet, ginder is dat echt een massasport