PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Zwarte 360 S + Kinect, 19 games & 2 controllers

Zero Grav
8 december 2016, 13:41
Bij deze stel ik mijn XBOX 360 S te koop, in het pakket is het volgende inbegrepen:

Kinect ( met onofficiële stroomvoorziening om op je computer aan te sluiten )
GTA V
Watch Dogs
L.A. Noire
Fear 3
Halo Reach & Fable III Double Pack
Aliens vs Predator
Call Of Duty Black Ops
Kinect Adventures
Kinect Joy Ride
Nike+ Kinect Training
Need For Speed Hot Pursuit (Classics)
Need For Speed The Run
Mass Effect
Mass Effect 2
Rayman Origins

Promotional copies die je er gratis bij krijgt (ik neem aan dat dit niet tegen de regel voor ruilen/verkopen van demo-games is. Deze zijn alleszins niet meegeteld in de berekening van de verkoopsprijs):

Deadfall
Transformers war for Cybertron
De Blob 2
Inversion

Meeneemprijs van het totale pakket is €130. Minimumprijs is €100.
Normaal enkel als pakket te koop en afhalen, indien nodig wil ik wel een kleine verplaatsing doen.

Foto's vind je op Imgur: The most awesome images on the Internet (http://imgur.com/a/04PJ8)

K0RNMA5T3S
14 december 2016, 21:02
Welke versie van de 360 S is deze? (Welke HDD kwam erbij geleverd? )
Hoe oud is de 360?

K'ben eigenlijk nog op zoek naar een reserve 360.

Zero Grav
14 december 2016, 22:05
Het gaat om een 4GB versie, zonder harde schijf. Hij zal ondertussen een vijftal jaar oud zijn, maar relatief weinig gebruikt en in een rookvrije omgeving gebruikt.

Itasilmë
16 december 2016, 07:46
Van waar ben je?

Sent from my 2014811 using Tapatalk

Zero Grav
16 december 2016, 09:44
Bilzen, regio Hasselt

Itasilmë
17 december 2016, 13:43
Hoeveel voor console, controllers , kinect en toebehoren (zonder games maar met account)? Uiteraard mag ie niet blocked zijn...

Sent from my 2014811 using Tapatalk

Zero Grav
19 december 2016, 10:27
Bedoel je mijn XBOX live account gekoppeld laten? Geblokkeerd is ie sowieso niet, is nooit geopend geweest.

Nog steeds liever pakketverkoop, maar voor enkel de xbox, kinect en 2 controllers zou het 90 euro zijn.