PDA

Volledige versie bekijken : Cadeautje kinderen

apzoeir
3 december 2016, 08:10
Ik ben op zoek naar wat leuke tips voor een klein/goedkoop cadeautje voor kinderen.

Situatie:
Ik vier oudjaar bij vrienden thuis, alle vrienden hebben kindjes. Van een van de kindjes ben ik meter en uiteraard krijgt hij een deftig cadeautje na het voorlezen van zijn nieuwjaarsbrief. Maar er zijn nog andere kindjes aanwezig en meestal geef ik hen ook iets kleins dat ze kunnen uitpakken.
Om een voorbeeld te geven, vorig jaar had'k zo voor iedereen een brooddoos laten maken met hun eigen naam erop.

Nu ben ik dus terug op zoek naar zoiets. Iemand leuke ideetjes? Dit zijn de leeftijden van de kids:

Jongens: 2,5 - 4 - 5 - 6
Meisjes: 4 - 5 - 7

Alvast bedankt!

Deletos
3 december 2016, 09:54
Een houten naambordje om aan de deur van hun kamer te hangen

Preske
3 december 2016, 13:05
das een goed idee eigenlijk

apzoeir
3 december 2016, 13:29
Dat is inderdaad een leuk idee, thx!

Mulan
3 december 2016, 16:48
Ik ga meestal naar de action eigenlijk voor mijn zus haar kadees. Voor Sinterklaas had ik nu roze speelzand van Disney voor nog geen 5 euro en een gezelschapsspel van 2 euro mee. Vaak koop ik ook op voorhand dingen in het Kruidvat als ik iets goedkoops zie daar vb speelgoed met -30 of -50% na de feestdagen.
Ik ga meestal voor de gezelschapsspellen omdat de ouders dat nog het meest appreciƫren ;) van een goedkope Mikado tot een grote vloerpuzzel, allemaal spullen die niet veel geld kosten. Persoonlijk koop ik nooit hetzelfde voor de kinderen omdat als de eerste het uitpakt, de rest al weet hoe laat het is en ik liever iets leeftijdsgebonden koop. Voor een 3 jarige koop je totaal andere dingen dan voor een 7 jarige natuurlijk.

Als je toch graag voor iedereen hetzelfde doet: een "verwenpakketje" met zeep, washandje,.. maar dan in kinderversie vb: Mickey mouse zeep met een dierenwashandje,...
Voor iedereen een pakketje Play-Doh
Kleur-of stickerboeken afhankelijk van de leeftijd
Puzzels afhankelijk van hun interesses (frozen, dino's, Sesamstraat,..)
Voor elk een eigen (reis?)kussen met verschillende prints
Voor de meisjes haarspulletjes (elastiekjes, speldjes,...) En voor de jongens een bal, auto,..

apzoeir
4 december 2016, 07:22
De action is inderdaad ook een goeie tip, zal daar volgend weekend eens passeren. Verwenpakketje vind'k ook wel leuk gevonden.

Artemis
4 december 2016, 10:46
Of voor iedereen een boek?
Boekenvoordeel heeft leuke voor alle leeftijden, of anders gewoon in de boekhandel of bij Bol natuurlijk.
Met een boek kan je nooit missen, vind ik altijd.
En als ouder heb ik ook liever dat mijn kinderen dat krijgen dan luidruchtig speelgoed ;-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

KarenDW
8 december 2016, 14:29
Brain Force.

whacker
15 december 2016, 11:44
Nu wel heel specifiek maar ik heb Crayola Myphones gekocht. Kost slechts een tiental euro op amazon.de (30 op coolblue).
Zo ben je eindelijk af van het "PIETENSINTERKLAASLIED", Pieter Konijn en alle andere Youtube-rommel die ze op hun tablet al wel eens mogen bekijken.
Ze kunnen die headphones met bijgeleverde attributen zelf inkleuren/bestickeren EN er is een geluidslimiet op speciaal voor kinderen zodat je zeker bent dat ze hun gehoor niet kunnen beschadigen.

Denk dat het een top cadeau is.