PDA

Volledige versie bekijken : XBOX ONE Hardware One S 500 gb + Forza horizon 3 + bAttlefield 1+ Recon 50x

Stijnnie
10 november 2016, 20:00
Xbox one S aangekocht in mediamarkt,
Was FIFA 17 bundel maar dat spel verlies je wegens digitaal.
Komt met alle originele accessoires
Bf1 op disc, standard versie
Forza Horizon 3, standard versie
Turtle beach recon X50 headset,

Alles samen in pakket,
Nieuwstaat! Kassa ticket v mediamarkt v 1-10-2016=garantie

Af te halen regio Kortrijk. Snelle afhandeling mogelijk.
240euro vr alles

Indien na weekend ook regio Waregem mogelijk.

Prophex
10 november 2016, 20:48
Hoe is staat van console zelf, doos en de folie die rond de console en controller zat?

Stijnnie
10 november 2016, 21:05
Doos alvast in zeer goede staat, de folie moet ik morgen even nazien, doos staat boven en zoontje slaapt al,
Morgen feedback

Tits
10 november 2016, 21:45
Doos alvast in zeer goede staat, de folie moet ik morgen even nazien, doos staat boven en zoontje slaapt al,
Morgen feedback

Verzending ook mogelijk? Reden van verkoop?

Stijnnie
10 november 2016, 21:51
Enkel afhaling/afspreken,
Was eerder impulsaankoop, Forza gespeeld en bf1 maar voor het overige staat ie daar maar.

EilandGlorie
10 november 2016, 21:56
Fifa dan niet gespeeld maar wel de code ingevoerd reeds?

Tits
10 november 2016, 22:41
Alvast een bod van 32 euro inclusief op BF1, moest je ze los verkopen:-)

Stijnnie
10 november 2016, 23:04
Op dag v aankoop had ik enkel FIFA dus even die career gespeeld, achteraf idd beter nt gedaan,
Voorlopig voorkeur op pakketverkoop, maar ik hou het in de gaten

Prophex
10 november 2016, 23:40
Indien doos enzo in goede staat heb ik al zeker interesse in enkel de console. Misschien loont het toch om alles appart te verkopen.

Als ik reken op €30 per game en €30 voor die headset, wil ik zeker al een bod doen van €150 voor enkel de console afgehaald. (Mogelijk al dit weekend!)

Stijnnie
11 november 2016, 08:03
Prophex, Merci maar hij moet niet dringend weg,
Dus voorkeur voor pakketverkoop,
Trouwens 150 euro vr console die 1 maand geleden aangekocht werd , das de game mania prijs e

Nee desnoods kan ie nog op 2e hands.
Toch bedankt

popsnor
11 november 2016, 08:26
Hoeveel voor de xbox + forza?

Stijnnie
11 november 2016, 08:52
Hoeveel voor de xbox + forza?

Waaraan dacht je? Want zo'n pakket opsturen ... liefst afhaling/afspreken, ook om te testen en zo.

popsnor
11 november 2016, 08:52
Hmmm ja je woont best ver. Is 160km dus afhalen ist niet echt handig.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

EilandGlorie
11 november 2016, 08:56
Ik heb pas een nieuwe gekocht deze week in de mediamarkt en ga eens proberen zaterdag of ik die nog kan omruilen, want de gamecode die er bij zat nog niet gebruikt. Indien dat lukt dan kan ik zien of deze combo hier nog te koop is dan :)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Stijnnie
11 november 2016, 09:04
Ik heb pas een nieuwe gekocht deze week in de mediamarkt en ga eens proberen zaterdag of ik die nog kan omruilen, want de gamecode die er bij zat nog niet gebruikt. Indien dat lukt dan kan ik zien of deze combo hier nog te koop is dan :)

Moet normaal lukken indien binnen 14 dagen.. laat maar weten , Ingelmunster alvast dichter en al een eindje 9lives member...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Prophex
11 november 2016, 09:18
Waaraan dacht je? Want zo'n pakket opsturen ... liefst afhaling/afspreken, ook om te testen en zo.

€185 voor console + forza afgehaald?

Nonax
11 november 2016, 09:41
225€ morgen afgehaald

Stijnnie
11 november 2016, 11:38
Prophex ik wacht even af hoe die gast v Ingelmunster kan afspreken, Nonax, 225 vr alles is te weinig, hij moet nt weg e..

Nonax
11 november 2016, 11:52
240€ dan afgehaald

Stijnnie
11 november 2016, 13:08
Aan allen, ik wacht eerst af wat eilandglorie morgen als reactie heeft in mm,

Ik beantwoord iedereen nadien! Geniet v de vrije dag !

Prophex
11 november 2016, 14:19
Aan allen, ik wacht eerst af wat eilandglorie morgen als reactie heeft in mm,

Ik beantwoord iedereen nadien! Geniet v de vrije dag !
'K trap zo wel een beetje tegen m'n eigen schenen, maar in principe heeft Nonax hier je meeneemprijs geboden. Of die nu al lang lid is op 9lives of niet maakt toch niet uit? En hij wil komen ophalen, dus afstand doet er ook niet toe.

Idem voor mezelf, afstand doet er niet toe en zelfs al langer lid dan Eilandglorie...

Stijnnie
11 november 2016, 15:03
'K trap zo wel een beetje tegen m'n eigen schenen, maar in principe heeft Nonax hier je meeneemprijs geboden. Of die nu al lang lid is op 9lives of niet maakt toch niet uit? En hij wil komen ophalen, dus afstand doet er ook niet toe.

Idem voor mezelf, afstand doet er niet toe en zelfs al langer lid dan Eilandglorie...

Hey,
Uw redenering klopt volledig, maar chronologisch gezien was Eilandglorie z'n reactie voor Nonax z'n bod v 240 afgehaald.. dus laat me aub even afwachten .. indien morgen GN reactie neem ik contact op met non-Nonax

Prophex
11 november 2016, 16:01
Ik vind het niet meteen tussen de regels terug, maar het lijkt me wel vanzelfsprekend dat een bod voorrang krijgt op iemand die enkel maar interesse toont. Anders kan je als koper in elk topic je interesse tonen zonder verdere verplichting. :)

Stijnnie
11 november 2016, 18:44
Fair enough, bij deze, Nonax, indien nog geïnteresseerd kan je die morgen komen halen, stuur gerust PM. Dan spreken we verder af. Kan tss 8 en 12 en 16en 20u, laat weten of ik hem alvast in doos steek en u wat tegemoet kom of hier ter plaatse..

EilandGlorie
11 november 2016, 19:23
Volledig terecht! Veel plezier Nonax. Ik hou die van mij dan wel gewoon bij :)

Stijnnie
12 november 2016, 16:15
Net afgehaald door Nonax, mag slotje op !