PDA

Volledige versie bekijken : Beste wasverzachter

omega3
1 november 2016, 20:18
Ga morgen nieuwe wasverzachter kopen in Delhaize dus wou eens vragen welke jullie al geprobeerd hebben en welke je goed en slecht vind om was zacht te maken.
Ik had Le Chat dermocomfort wat maar matig zacht maakt. Die van Delhaize 365 is niet veel beter.
Geur vind ik niet zo belangrijk, als het maar zacht maakt.
Vond nergens online vergelijkende test vandaar hier eens rondvragen hier.
Alvast bedankt.

Crashtestdummy
1 november 2016, 20:24
:offtopic:

wa vinden jullie het beste wc-papier? ik gebruik zelf altijd 3 of meer lagen omdat ik anders met mijn vingers door tpapier schiet. ma ge hebt dan nog verschillende merken waarbij van den enen meer u gat openligt dan van den anderen...

Vond nergens online vergelijkende test vandaar hier eens rondvragen hier.
Alvast bedankt.

AlexisS
1 november 2016, 20:58
Doe is niet zo debiel crashtestdummy. Als de topic u niet aanstaat negeert ge ze gewoon.

Mulan
2 november 2016, 13:47
Omega 3: water ontharder installeren zal volgens mij nog het beste zijn, als je was "hard" is... Of anders eens gewoon alles in de droogkast als je die nog niet hebt? Ik heb een zeer gevoelig huidje en al mijn was gaat dus de droogkast in (foei! Niet ecologisch!) En alles van mijn vriend wordt gewoon aan den draad gedroogd. ;)

Crashtest: hypergevoelig velleke, dus ik ga resoluut voor de 4 lagen! En prijsbewust komt enkel dat can de Lidl hier binnen (paarse verpakking en roze bloemetjes (I know, niet mannelijk) op het papier) of Delhaize 365

Proto
3 november 2016, 16:05
Die witte van Lenor

Ponny1988
3 november 2016, 21:45
Die van Lenor zijn idd het beste! De purple en de witte

Gonzo
4 november 2016, 22:52
Gene. Gewoon schoonmaakazijn gebruiken, wasverzachter is rommel.

Krikke
5 november 2016, 00:31
Ik gooi, zo een handvol van die geur parels bij mijn was. Hoe heten die ook alweer? Kom er niet op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ponny1988
5 november 2016, 15:12
Ik gooi, zo een handvol van die geur parels bij mijn was. Hoe heten die ook alweer? Kom er niet op.

Lenor Unstopables

Myllan
7 november 2016, 15:00
Oh man die roze van Silan is zoooo lekker, echt zo goed.
Ik heb het zelf in een verstuiver gedaan en spuit daarmee af en toe op mijn kussens etc.:x

Gonzo
7 november 2016, 15:50
Oh man die roze van Silan is zoooo lekker, echt zo goed.
Ik heb het zelf in een verstuiver gedaan en spuit daarmee af en toe op mijn kussens etc.:x

Geen pannekes meer op het vuur?

Myllan
7 november 2016, 15:55
Geen pannekes meer op het vuur?

Heeeey gorgeous!
Nee, ik mag dat niet meer doen anders word ik met mijn pannetjes, wasverzachter, theelichtjes en kussentjes buiten gesmeten.:x
Daarom spuit ik het tegenwoordig en als ik dat ook niet meer dan via een infuus ofzo.

Magne
12 november 2016, 16:30
Gene. Gewoon schoonmaakazijn gebruiken, wasverzachter is rommel.

Dat gebruik ik ook, gewoon azijn. Werkt even goed en is veel gezonder (en goedkoper).

BlackRose89
13 november 2016, 13:45
Ik gebruik de blauwe van soupline.
Lenor en Robijn (denkik, die met dat beertje?) verdraag ik niet, krijg er jeuk van en rode bultjes.

Lulukai
13 november 2016, 18:28

Da's wel geen wasverzachter natuurlijk.

Allerbest is om een waterverzachter te installeren, dan heb je geen nood meer aan wasverzachter. Ben daar heel content van. Alleen wel niet goedkoop natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Faun
13 november 2016, 18:36
Robijn (ik vind die beer gewoon tof :D )

Myllan
23 november 2016, 11:42
Dat gebruik ik ook, gewoon azijn. Werkt even goed en is veel gezonder (en goedkoper).

Ik ga dat ook eens proberen dan. Wasverzachter ga ik dan mss voor andere dingen gebruiken maar voor in het wasbakje gaan we azijn eens proberen.
En wat als je de beide mixt?:unsure:

Gonzo
23 november 2016, 12:46
En wat als je de beide mixt?:unsure:
Weet het ons te zeggen!

Myllan
23 november 2016, 13:25
Weet het ons te zeggen!

Oké. :(
Maar als er toevallig op het nieuws verschijnt 'psychopatische wasverzachterfreak komt om het leven door ontplofte wasmachine na gevaarlijke cocktail van azijn en Silan'...dan it wasn't me. :x

XA4
23 november 2016, 14:30
Oké. :(
Maar als er toevallig op het nieuws verschijnt 'psychopatische wasverzachterfreak komt om het leven door ontplofte wasmachine na gevaarlijke cocktail van azijn en Silan'...dan it wasn't me. :x

https://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E :D