PDA

Volledige versie bekijken : Rakuten.de ervaringen

Tonerider
9 oktober 2016, 09:30
Ik wou lightroom (software) bestellen. Om de goedkoopste prijs te zoeken gebruik ik o.a. idealo.de
Op deze site verwezen ze me naar Rakuten.de. Wat opzoekingswerk leert me dat dit het bedrijf is dat bijv. Play heeft overgenomen, en van plan is om Amazon te evenaren (of zelfs groter te worden).
Aangezien het toch nog een dikke 10€ schilt met amazon en ze ook naar België verzenden zou ik graag daar bestellen, maar ik wil toch eerst even horen of jullie ervaring hebben met Rakuten.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Sir.WarCry
11 oktober 2016, 06:28
Rakuten is een Japans bedrijf en hier is dat ongeveer even groot als Amazon. Da's op zich wel te vertrouwen maar de service van Amazon is wel beter imo. Bijvoorbeeld toen we daar een paar fightsticks besteld hadden, kregen we achteraf bericht dat ze niet in stock waren en kregen we ons geld terug. Wel een beetje vervelend omdat ze op de site als in stock stonden aangegeven maar ja. We hebben tenminste ons geld terug gekregen.

Da's mijn enige ervaring met Rakuten en het ging om de Japanse tak ipv de Duitse. :) Da's dus op zich geen goeie ervaring maar ook niet super slecht. Uw afrippen gaan die hoogstwaarschijnlijk niet doen.

Tonerider
11 oktober 2016, 09:48
Rakuten is een Japans bedrijf en hier is dat ongeveer even groot als Amazon. Da's op zich wel te vertrouwen maar de service van Amazon is wel beter imo. Bijvoorbeeld toen we daar een paar fightsticks besteld hadden, kregen we achteraf bericht dat ze niet in stock waren en kregen we ons geld terug. Wel een beetje vervelend omdat ze op de site als in stock stonden aangegeven maar ja. We hebben tenminste ons geld terug gekregen.

Da's mijn enige ervaring met Rakuten en het ging om de Japanse tak ipv de Duitse. :) Da's dus op zich geen goeie ervaring maar ook niet super slecht. Uw afrippen gaan die hoogstwaarschijnlijk niet doen.

Hartelijk bedankt voor uw reactie.