PDA

Volledige versie bekijken : robot stofzuiger.

Moonbaby
29 september 2016, 12:04
helaba,

misschien is dit niet het juiste sub-forum maar weet nie echt waar ik dit moet plaatsen (eventuele excuses aan de mods).

Ik zoek dus een robot stofzuiger maar weet niet goed welke.

We zitten op een verdiep met 2 ruimtes en de trap is open (hier mag hij niet afrijden natuurlijk).
Ook hebben we een kat waardoor we veel haar hebben van dat lieve beest.

Graag zou ik jullie mening hebben over de diverse stofzuigers die op de markt zijn.

mvg,

Moon

Gonzo
29 september 2016, 12:48
Hebt ge zelf al IETS opgezocht, of moeten we uw huiswerk gewoon voor u maken?

Moonbaby
29 september 2016, 12:53
Hebt ge zelf al IETS opgezocht, of moeten we uw huiswerk gewoon voor u maken?
Ik heb reviews gelezen op diverse websites ja ;) ik zoek gewoon mensen die het effectief ook in huis hebben ipv die websites die sponsering krijgen van bepaalde merken. (Ja, het valt op)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Gonzo
29 september 2016, 13:01
Der zijn hier wa kleinere threads te vinden, en op Tweakers is er ne gigantischen thread over robotstofzuigers te vinden met bakken ervaringen.

Ik heb ne Roomba 651. Op zich nie ontevreden van, al vind ik hem soms wel redelijk 'lomp' (knalt hard tegen dingen tegen).
Da random rondrijden is soms ook wa vaag, 't valt op da hij bepaalde plaatsen echt heel frequent passeert en andere mss 1 of 2 keer.
Enige stomme is dat hij weigert over diepzwarte matten te rijden, omdat hij denkt da hij ergens af gaat vallen.
Ma voor de rest doet het gewoon wa het moet doen, blijft nie vaststeken op matten of weet ik veel, schedulen is handig, etc.

Kevjoe
29 september 2016, 13:04
DJ Roomba tearing it up!
https://media.giphy.com/media/3UwCTB6QPSKWY/giphy.gif

Moonbaby
29 september 2016, 13:04
Der zijn hier wa kleinere threads te vinden, en op Tweakers is er ne gigantischen thread over robotstofzuigers te vinden met bakken ervaringen.

Ik heb ne Roomba 651. Op zich nie ontevreden van, al vind ik hem soms wel redelijk 'lomp' (knalt hard tegen dingen tegen).
Da random rondrijden is soms ook wa vaag, 't valt op da hij bepaalde plaatsen echt heel frequent passeert en andere mss 1 of 2 keer.
Enige stomme is dat hij weigert over diepzwarte matten te rijden, omdat hij denkt da hij ergens af gaat vallen.
Ma voor de rest doet het gewoon wa het moet doen, blijft nie vaststeken op matten of weet ik veel, schedulen is handig, etc.
Merci, kzal eens kijken op het tweakers forum dan. Had daar enkel die reviews gevonden bij die pricewatch sectie.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk