PDA

Volledige versie bekijken : Spotify abonnement delen

ElineZ
20 september 2016, 11:49
Hey allemaal!

Ik ben nog op zoek naar maximaal 5 mensen die samen met mij een spotify premium abonnement zouden willen delen. Het storten ed zal wel helaas niet via mij lukken.
Voor degenen die meer info willen: https://www.spotify.com/be-nl/family/

Laat snel iets weten!

Groetjes Eline.

Tefal
20 september 2016, 12:04
:) Dus je zoekt iemand die het allemaal regelt.

Lees ook eens de kleine lettertjes: "Alle leden moeten op hetzelfde adres wonen"

StanTem
20 september 2016, 16:15
Lees ook eens de kleine lettertjes: "Alle leden moeten op hetzelfde adres wonen"

Niemand houdt zich daaraan.
In het B&S-gedeelte worden ook accounts uitgewisseld, net zoals bij Netflix.

ElineZ
21 september 2016, 15:03
Bedankt voor het antwoord!

Kwertie
1 april 2017, 10:07
Het mag dan wel blijken dat 'niemand' zich eraan houdt, toch willen we op b&s zoveel mogelijk onze regels, maar ook de regels "van hoger hand" toepassen.
Dus als Netlfix/Spotify aangeeft dat het niet mag, dan moeten we die topics ook sluiten/verbieden.

In de laatste maanden zijn er inderdaad een aantal topics gepasseerd die niet tijdig gesloten werden, maar het is niet de bedoeling dat dit gedoogd wordt.

Booka Shade
1 april 2017, 11:10
Niemand houdt zich daaraan.
In het B&S-gedeelte worden ook accounts uitgewisseld, net zoals bij Netflix.

Even gecountered door een mede 9lives-crew, dat komt hard aan :p

StanTem
1 april 2017, 18:10
Even gecountered door een mede 9lives-crew, dat komt hard aan :p
Het werd lang gedoogd, want de topics werden nooit gesloten. Waarschijnlijk omdat die niet reported werden. Nu zullen de mods dus vermoedelijk wel ingrijpen.

Ook ik heb volk gezocht voor mijn account via dit forum en mijn topic laten sluiten nadat de deals rond waren. Heb nooit iets gehoord van de mods dat het niet toegelaten wordt. Daarom dat het goed is dat er duidelijkheid is.

Booka Shade
1 april 2017, 18:53
Het werd lang gedoogd, want de topics werden nooit gesloten. Waarschijnlijk omdat die niet reported werden. Nu zullen de mods dus vermoedelijk wel ingrijpen.

Ook ik heb volk gezocht voor mijn account via dit forum en mijn topic laten sluiten nadat de deals rond waren. Heb nooit iets gehoord van de mods dat het niet toegelaten wordt. Daarom dat het goed is dat er duidelijkheid is.
Gij kunt altijd zo professioneel blijven he.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

StanTem
1 april 2017, 19:40
Gij kunt altijd zo professioneel blijven he.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Dadde :cool:
I'm the professionalst of the hoop.