PDA

Volledige versie bekijken : Gopro op auto

SWYV_MutcHfakA
9 september 2016, 02:01
Hallo, ik heb dus gisteren een Gopro 4 silver besteld, vandaag zou ik die nog verwachten

Zelfs heb ik ook car mount bij besteld maar ergens heb ik wel schrik dat hij van auto af vliegt
Hoe zorg ik daarvoor? Ik dacht zo aan duct tape errond te plakken + ook touw aan auto vasthangen voor alle zekerheid want ik vertrouw zuignapjes niet altijd

Dus alle tips is welkom, binnenkort ben ik van plan om gans de Frankrijk rondreis te doen dus ook timelapse gebruiken lijkt me wel cool

ToasT
9 september 2016, 03:51
Een stevige (electro)magneet? Al heb ik geen idee of dat de electronica kan beschadigen in uw gopro

eS
9 september 2016, 09:00
Touw of kabel als extra veiligheid kunt ge doen, maar ducttape is absoluut een no go (tenzij ge uw lak om zeep wilt helpen).

Die zuignappen zijn trouwens bijzonder stevig, gewoon zorgen dat beide oppervlakken altijd compleet proper zijn zodat het vacuüm niet onderbroken wordt.

Brecht
10 september 2016, 09:57
Hallo, ik heb dus gisteren een Gopro 4 silver besteld, vandaag zou ik die nog verwachten

Zelfs heb ik ook car mount bij besteld maar ergens heb ik wel schrik dat hij van auto af vliegt
Hoe zorg ik daarvoor? Ik dacht zo aan duct tape errond te plakken + ook touw aan auto vasthangen voor alle zekerheid want ik vertrouw zuignapjes niet altijd

Dus alle tips is welkom, binnenkort ben ik van plan om gans de Frankrijk rondreis te doen dus ook timelapse gebruiken lijkt me wel cool

die zuignappen zijn normaal wel goed, worden regelmatig gebruikt op circuit en dergelijke dus denk niet dat een rondreis door frankrijk een probleem zal zijn :p

RiCOManiaC
10 september 2016, 10:50
Ik heb zelf ook zo ne suction cup van GoPro. Ge moet eigelijk al serieus véél moeite doen om dat weer van een raam bv, of ik weet ik veel wat af te krijgen :p

IbifaHo
10 september 2016, 11:43
Die houden idd neig goed die zuignappen van GoPro zelf. Ze hebben die ook op kleine sportvliegtuigje getest en bleef perfect hangen.

SWYV_MutcHfakA
10 september 2016, 13:37
Hmm het klinkt wel betere zuignappen dan die zuignappen waar mijn gps zoals TomTom vroeger aan hing want dat zuignappen liet wel regelmatig los vooral bij plaatsen waar er nogal hobbelig is, denk aan dorpjes met oa drempels, kasseienstraten, ...

Brecht
10 september 2016, 17:33
juist zorgen dat ge ze op een volledig plat vlak zet.

eS
11 september 2016, 01:34
Hmm het klinkt wel betere zuignappen dan die zuignappen waar mijn gps zoals TomTom vroeger aan hing want dat zuignappen liet wel regelmatig los vooral bij plaatsen waar er nogal hobbelig is, denk aan dorpjes met oa drempels, kasseienstraten, ...

Die van go pro zijn qua model en kwaliteit vergelijkbaar met degene die ze gebruiken om ruiten te plaatsen, meer dan sterk genoeg dus :p (zolang ge ze natuurlijk correct gebruikt).