PDA

Volledige versie bekijken : Leuke speeltjes voor koppels..

Tinkerbelline
29 augustus 2016, 13:15
Na 15jaar verliefd zijn, met al twee kinderen ondertussen moet je soms eens wat anders doen.
Welke seks speeltjes zijn de moeite als koppel? Want soms heb ik het gevoel dat ik het te weinig bekijk van mannelijke kant :).

glashelder
29 augustus 2016, 13:17
Kijk eens op ohjoysextoy, die reviewen superveel speeltjes voor koppels of mannen (en vrouwen ook natuurlijk :p).

Tinkerbelline
29 augustus 2016, 14:41
Kijk eens op ohjoysextoy, die reviewen superveel speeltjes voor koppels of mannen (en vrouwen ook natuurlijk :p).

Thx voor de tip, wel grappig zo in comic style :)

Proto
29 augustus 2016, 15:31
Patchy Paul en Dinky Digger

Tinkerbelline
30 augustus 2016, 14:15
Vind ik totaal overroepen deze. Doen het voor mij niet :)

Sooth Awful
31 augustus 2016, 00:09
Wij hebben handboeien en een vibrerende sensor die ge rond uw vinger moet doen ge waarmee ge dan kunt masseren. Leuk, vooral de combinatie. :D
Nuja, voorlopig kunnen we nog niet echt 'uitbreiden' omdat we beiden nog thuis wonen en m'n moeder een hartaanval en een beroerte tegelijkertijd zou krijgen waarmee ze zoiets zou vinden in de kast. Die denkt nog altijd dat ik de piemel enkel maar gebruik om te plassen.
:drool:

Tinkerbelline
31 augustus 2016, 18:39
Voorlopig is het een massagekaars, tintelende gel ook vooral oraal geschikt en penisring met zowel vibrerend voor hem als voor mij :)

glashelder
1 september 2016, 01:04
tintelinde gel
Da's hier altijd goed voor een brandend gevoel :unsure: Sowieso al die dingen, condooms met nopjes of ribbeltjes, een prikkelend glijmiddel of weet ik veel wat allemaal... Misschien ben ik zo gevoelig maar mijn nether regions zijn het daar altijd keihard mee oneens.

TrsH
20 september 2016, 13:36
We-vibe is HEEEEEEEEEL leuk voor beide partijen.

TooChé
20 september 2016, 13:43
hoe noemt dat affairke dat ge met een remote control kunt doen vibreren. Zeer om er zo een terrasje mee te gaan doen ofzo :cool:

edit: zoals hierboven aangegeven dus =)

Mulan
20 september 2016, 23:56
Trsh: hier vinden we er beide niets aan! Voor mij vibreert hij niet op de juiste plaats en mijn vriend vindt dat het gevibreer hem uit zijn focus haalt.. 150 euro weggesmeten geld dus... :(

Mulan
21 september 2016, 00:04
Tooché: jij hebt het op een vaginaal in te brengen eitje vermoed ik? De we-vibe is een soort U-vorm met vibrerende uiteinden 8)

Sarcastr0
21 september 2016, 10:55
Wij hebben onze we vibe nog maar ene keer gebruikt en waren ook niet laaiend enthousiast. Maar we zoeken nog wat de beste houding is met dat ding