PDA

Volledige versie bekijken : Datingsite ervaringen nummer 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Lefky
18 augustus 2016, 09:51
Datingsite ervaringen nummer 2 (http://www.9lives.be/forum/vrije-tijd-lifestyle/960718-datingsite-ervaringen-nummer-2-a.html)

MaximumOfBass
18 augustus 2016, 09:53
Laatste posts uit het vorige topic :)

Ik denk dat vorige keer dit de conclusie was: https://youtu.be/VlYnBXyRIMc?t=8

ja ik dacht dat ook
maar die had eigenlijk vrij weinig te vertellen (ging alleen maar over paarden en da ze dan voor dierenarts studeerde), tijdens het chatten was het meer wa onnozel doen enz
afgezien van het verschrikkelijk hollands accent, ik verstond soms gewoon zelfs nie wa die zei... 'ik heb maar een zacht hollands accent want ik woon al een paar jaar in belgie'
yeah......

Ik heb al een 15tal tinderdates gehad. Iets serieus is daar nooit uit voort gekomen, maar wel een paar nieuwe vrienden/kennissen waar ik al eens mee weg ga en toch wel een aantal toffe avonden.

Lefky
18 augustus 2016, 09:54
Wou ze nog overzetten maar kon er intussen zelfs weer niet meer aan :'(

Mrs.Tupel
18 augustus 2016, 10:30
Ik kan pagina 319 niet lezen van de vorige topic :(

Nahrtent
18 augustus 2016, 10:53
Praise the lord, een nieuwe thread!

http://www.reactiongifs.com/r/cllpse.gif

Timberwinter
18 augustus 2016, 14:25
Allez, nog eens een match. Ben eens benieuwd of deze wel gaat antwoorden :unsure:

Clarkske
18 augustus 2016, 22:44
Ik heb dit onlangs verwijderd, het verveelt op een duur en komt geforceerd over vind ik (heb 3 tinderdates gehad)
Het beste is gewoon zo iemand tegenkomen denk ik zo

Mrs.Tupel
19 augustus 2016, 12:56
Ik heb dit onlangs verwijderd, het verveelt op een duur en komt geforceerd over vind ik (heb 3 tinderdates gehad)
Het beste is gewoon zo iemand tegenkomen denk ik zo

Ik kan daar best inkomen. Ik heb meer het gevoel dat veel mensen daar gewoon opzitten tegen de verveling ofzo. Ik ga het nog even afwachten en als het niet verbeterd, smijt ik het er ook af hoor...

paradijsappel
19 augustus 2016, 13:09
Ik kan daar best inkomen. Ik heb meer het gevoel dat veel mensen daar gewoon opzitten tegen de verveling ofzo. Ik ga het nog even afwachten en als het niet verbeterd, smijt ik het er ook af hoor...
De Lefky stelt zich nog altijd kandidaat. Gaat met plezier boodschappen gaan doen op een feestdag. Cougar is uiteindelijk ook maar een ander woord voor een poema.

Lefky
19 augustus 2016, 14:31
De Lefky stelt zich nog altijd kandidaat. Gaat met plezier boodschappen gaan doen op een feestdag. Cougar is uiteindelijk ook maar een ander woord voor een poema.

en ik kan nog koken ook

Mrs.Tupel
19 augustus 2016, 18:12

Cougar? Dat zijn toch oudere vrouwen met jongere mannen? Hoe oud denk je dat ik ben soms?

en ik kan nog koken ook

Koken kan ik zelf ook :D Jij mag de mannendingen doen (en kuisen ;-))

Nahrtent
19 augustus 2016, 18:18
Cougar? Dat zijn toch oudere vrouwen met jongere mannen? Hoe oud denk je dat ik ben soms?

25 gepasseerd = verlept, dat weet toch iedereen. :unsure:

http://i.imgur.com/7IyFrJD.gif

paradijsappel
19 augustus 2016, 18:25

Ervaring leert mij dat... euh. 27 ofzo. Het is de Lefky die wat jonger is, hij is de prooi.

Kuisen kan hij wel niet. Enkel koken en naar de winkel gaan.

Lefky
19 augustus 2016, 18:45

Ervaring leert mij dat... euh. 27 ofzo. Het is de Lefky die wat jonger is, hij is de prooi.

Kuisen kan hij wel niet. Enkel koken en naar de winkel gaan.
Ik ben veelzijdig ;)

wiseguy444
19 augustus 2016, 19:07
Zwijg me van cougars en gilfs.
Vroeg vandaag op het werk aan een ouwe taart (schat rond 65)vroeg ik haar nummerplaat.
en ze zegt één, poepen, en, afzuigen, 1... , mn goesting was al over als ik haar blik erbij zag.
Dan ging het erover dat hij hem ni meer omhoog krijgt maar dat haar rivier nog wel stroomt enzovoort.
Damn Benidorm Bastards.

Mrs.Tupel
19 augustus 2016, 20:49
Ik ben wel de 25 niet gepasseerd hé! :o

Wiseguy444: das echt ranzig man! :puke: Wat een marginalen lopen er wel niet op deze wereld? Mijn oma is 68 en die zou dat echt nooit van haar leven doen

Preske
19 augustus 2016, 21:15
Vroeg vandaag op het werk aan een ouwe taart (schat rond 65)vroeg ik haar nummerplaat.
en ze zegt één, poepen, en, afzuigen, 1... , mn goesting was al over als ik haar blik erbij zag.
Dan ging het erover dat hij hem ni meer omhoog krijgt maar dat haar rivier nog wel stroomt enzovoort.
Damn Benidorm Bastards.

waarom moet gij haar nummerplaat weten?

Preske
19 augustus 2016, 21:16
Ik ben wel de 25 niet gepasseerd hé! :o

Wiseguy444: das echt ranzig man! :puke: Wat een marginalen lopen er wel niet op deze wereld? Mijn oma is 68 en die zou dat echt nooit van haar leven doen

ola, een jong blaadje dus

zaj
19 augustus 2016, 21:46
gisteren mijn eerste tinderdate gehad na een klein jaar single te zijn. zag er een lief en braaf meisje uit. boy was i wrong. was 10minuten binnen bij haar en ze haalde een fles korte uit en een uur nadien zat ik er al op. sleepover gedaan en nog gebleven tot een uur of 2 geleden... en een 7 keer geneukt en ze had er nog niet genoeg van, maar ik kon niet meer. tinder zit vol nympho's :x

10/10 would tinder again.

Ketelbuik
19 augustus 2016, 21:54
https://www.youtube.com/watch?v=WcWM_1hBu_c

da_flux
19 augustus 2016, 22:21
gisteren mijn eerste tinderdate gehad na een klein jaar single te zijn. zag er een lief en braaf meisje uit. boy was i wrong. was 10minuten binnen bij haar en ze haalde een fles korte uit en een uur nadien zat ik er al op. sleepover gedaan en nog gebleven tot een uur of 2 geleden... en een 7 keer geneukt en ze had er nog niet genoeg van, maar ik kon niet meer. tinder zit vol nympho's :x

Ik zie dat ge van Aalst zijt was zij ook van in de buurt? :p

zaj
19 augustus 2016, 22:26
Ik zie dat ge van Aalst zijt was zij ook van in de buurt? :p

yup.. kanten van zottegem. gisteren dag zelf nog om 16u om conge moeten gaan bedelen :') al die weken swipen terwijl ik op toilet zat was het totallty worth. was trouwens ook mijn eerste sexdate. altijd al in lange relaties gezeten. voor degene die al wat langer tinderen, is dit altijd zo of heb ik de jackpot gewonnen? soit, zondag zie ik ze weer. hopelijk heeft er ondertussen al geen andere dude in geroerd. was wel waifu material dus hopelijk draait het uit op meer dan enkel fuckbuddy's zijn :)

GigaPixels
19 augustus 2016, 22:38
Toch beetje jackpot. Meestal ist bij de tweede keer van dat ;-)

Mijn ervaring van de afgelopen 4 maanden zegt dat het statistisch gezien 4 op 7 het prijs is bij de tweede date ;-)

Doet hier iemand aan simultaan daten? Maw met meerdere tegelijkertijd afspreken?

zaj
19 augustus 2016, 22:41
Toch beetje jackpot. Meestal ist bij de tweede keer van dat ;-)

Mijn ervaring van de afgelopen 4 maanden zegt dat het statistisch gezien 4 op 7 het prijs is bij de tweede date ;-)

Doet hier iemand aan simultaan daten? Maw met meerdere tegelijkertijd afspreken?

aangezien die waar ik mee afsprak meer dan 100 matches had denk ik wel dat ik niet de enige was:p maarja dat is haar recht als ze single is :) ik zou het niet doen maar kom

GigaPixels
19 augustus 2016, 22:41
Ge hebt het dan toch veilig gedaan? ;-)

Sooth Awful
19 augustus 2016, 22:59
soit, zondag zie ik ze weer. hopelijk heeft er ondertussen al geen andere dude in geroerd. was wel waifu material dus hopelijk draait het uit op meer dan enkel fuckbuddy's zijn :)

Lol. Een wijf dat met iedereen de nest induikt is geen waifu material. Probeer er een fuckbuddy uit te trekken, maar zoiets wilt ge echt niet als vrouw.

Btw, ze heet toevallig toch niet Charlotte?

Tha_nOn
19 augustus 2016, 23:23
Lol. Een wijf dat met iedereen de nest induikt is geen waifu material. Probeer er een fuckbuddy uit te trekken, maar zoiets wilt ge echt niet als vrouw.
Jup. Moesten we het nu nog over ne vent hebben dan zou ik zeggen 'no problemo'. Iedereen weet dat seksuele promiscuiteit terwijl ge single zijt voor mannen normaal is.
Maar een single vrouw die graag seks heeft en wilt? Echt, red alert ze vent.

En dat gaat uiteraard over Charlotte. Er is er maar één in de buurt van Aalst/ Zottegem dat zo'n dingen uitsteekt.

flaviooooo
19 augustus 2016, 23:31
Jup. Moesten we het nu nog over ne vent hebben dan zou ik zeggen 'no problemo'. Iedereen weet dat seksuele promiscuiteit terwijl ge single zijt voor mannen normaal is.

Ne kerel die wat aant rondneuken is zou ik toch ook niet meteen aanraden aan m'n beste vriendin eerlijk gezegd

Googke
19 augustus 2016, 23:37
Miljaar e, telkens als ik denk dat mama gelijk had door te zeggen dat ik de mooiste jongen ben vd planeet, start ik vol vertrouwen op mijn Tinder-Twoo uurtje. Alles geliked en achteraf geschift zie ik enkel meisjes waar ik niet eens opnieuw voor zou omdraaien. Damn ik ben lelijk :(. 't Wordt al erg dat ik nadenk om een abo te pakken op een account :')

Ok, ik had misschien nog eens vroeger een date gehad + wat fun achteraf met een meisje van Twoo. Ze woonde kortbij en qua uiterlijk een 6/10. Maar dat was toch echt met volle tegengoesting, voor iedereen openstaan terwijl het oog ook wat wilt en ze totaal geen karakter had dat bij me past.

MaximumOfBass
19 augustus 2016, 23:44

Ik vraag mij eigenlijk af of er ooit iemand aan zijn/haar date vraagt hoeveel bedpartners zij/hij gehad heeft :p

Googke
19 augustus 2016, 23:50
Ik vraag mij eigenlijk af of er ooit iemand aan zijn/haar date vraagt hoeveel bedpartners zij/hij gehad heeft :p

Als ik de quote mag stelen: zij vroegt het aan mij. Nuja, geen voor mij maar zij schepte nog al erover op.

Hannibal1471
20 augustus 2016, 00:01
Ik ben hier precies mijnenveger aan het spelen

Sooth Awful
20 augustus 2016, 11:40

AAAAAH

http://images7.memedroid.com/images/UPLOADED107/572eaf975ca7e.jpeg

En dat gaat uiteraard over Charlotte. Er is er maar één in de buurt van Aalst/ Zottegem dat zo'n dingen uitsteekt.

Mens, ik ken een Charlotte uit Zottegem en die hangt op dating apps/social media ook altijd de slettebak uit. En gezien die 8 man die er in Zottegem woont was de kans reëel dat zij het kon zijn.

Tha_nOn
20 augustus 2016, 11:49
Ik snap uw reactie niet sooth. Ik gaf u toch gelijk?
Ik zou ne vent nooit tegenspreken. Er is een reden waarom mannen grotere hersenen hebben dan vrouwen.

Lt. ZweedVoet
20 augustus 2016, 12:28
Miljaar e, telkens als ik denk dat mama gelijk had door te zeggen dat ik de mooiste jongen ben vd planeet, start ik vol vertrouwen op mijn Tinder-Twoo uurtje. Alles geliked en achteraf geschift zie ik enkel meisjes waar ik niet eens opnieuw voor zou omdraaien. Damn ik ben lelijk :(. 't Wordt al erg dat ik nadenk om een abo te pakken op een account :')

Ok, ik had misschien nog eens vroeger een date gehad + wat fun achteraf met een meisje van Twoo. Ze woonde kortbij en qua uiterlijk een 6/10. Maar dat was toch echt met volle tegengoesting, voor iedereen openstaan terwijl het oog ook wat wilt en ze totaal geen karakter had dat bij me past.

Gij hebt nog chance met uw ma, die van mij zegt zelfs da ik nen troll ben. :sad:

Ketelbuik
20 augustus 2016, 12:57
Gij hebt nog chance met uw ma, die van mij zegt zelfs da ik nen troll ben. :sad:

gij zijt dan ook een skinny bitch :s

Lt. ZweedVoet
20 augustus 2016, 13:45
gij zijt dan ook een skinny bitch :s

Eergisteren nog eens gaan fitnessen, my job is done voor de komende 15jaar.

wiseguy444
20 augustus 2016, 17:21
waarom moet gij haar nummerplaat weten?

Das mijn job. ik werk in de naverkoop van een garage ( Planning, receptie, facturatie...)

Mats1992
20 augustus 2016, 20:16
Damn Benidorm Bastards.

Ik vind ook dat er een verbod moet komen op gepersonaliseerde nummerplaten.

Preske
20 augustus 2016, 21:22
Das mijn job. ik werk in de naverkoop van een garage ( Planning, receptie, facturatie...)

ah :)

Epyon
20 augustus 2016, 22:59
'Even veel als jij' is mijn standaard antwoord daarop.

|steven|
21 augustus 2016, 14:04

Dat is interessant, of juist niet. Zo snel ... Ik begrijp het ergens wel, met een broek vol goesting, stijf van de zenuwen, letterlijk en figuurlijk ...

Van een kant wil ik die tinder ook wel nog eens proberen, gewoon om te zien wat voor vrouwen er opzitten uit mijn buurt, maar anderzijds vrees ik voor het aantal matches.
De vrouwen lopen nu niet weg van mij omwille van mijn uiterlijk, maar ze zullen wel altijd denken dat ze beter kunnen krijgen. En als ik dan geen matches haal (ik heb ook mijn normen), dan ga ik mij nog onzekerder/slechter voelen. Ik vrees ook wel dat gans de idee erachter mij niet bevalt, die vleeskeurig, afgekeurd of goedgekeurd worden, dan met een beetje geluk afspreken, dat moet er dan direct boenk op zijn want je krijgt niet veel kansen ..

[deleted]
21 augustus 2016, 15:58
[deleted]

Ryvix
21 augustus 2016, 17:58
Ga ook eens me kans wagen op Tinder, weet niet goed wat te verwachten als een average looking guy :unsure:

Timberwinter
21 augustus 2016, 18:06
Ga ook eens me kans wagen op Tinder, weet niet goed wat te verwachten als een average looking guy :unsure:

Als je zelf kieskeurig bent, niet te veel van verwachten. Ik lees hier op het forum gasten die alle dagen 5-10 matches hebben, ik ben ook wel average looking en heb op iets meer dan een maand 5 echte matches (waarvan nog maar 1 gesprek aan de gang is).
Maar ik hoop voor u dat je matches hebt bij de vleet ;)

wiseguy444
21 augustus 2016, 18:10

De uwe hield het tenminste nog bij woorden, mijne hielp met citroensap mijn sproeten bleken. Zegt dat genoeg?
Oja, tip voor wie dat wil proberen."DAT WERKT NIET!"

:eek::lol:

Sooth Awful
21 augustus 2016, 18:54
'k Ben al blij met m'n Ukrainse meid zenne ! Anders zou ik deze site zeker eens proberen, net als m'n beste vriend heb ik wel iets voor arabische vrouwen.

Arabische vrouwen zijn qua uiterlijk top tier. Ik heb efkes iets gehad met een Libanese (een relatie in de vorm van "it's complicated"), en hoewel dat die totaal niet praktiserend was bleef die moslimachtergrond en die druk van die familie er toch wel inzitten. :/ Ik heb dat al dikwijls gezegd, moesten Arabische vrouwen geen moslims zijn dan waren die letterlijk het walhalla. :p

Sooth Awful
21 augustus 2016, 19:00
De uwe hield het tenminste nog bij woorden, mijne hielp met citroensap mijn sproeten bleken. Zegt dat genoeg?
Oja, tip voor wie dat wil proberen."DAT WERKT NIET!"

:eek::lol:

Lol. Zuiver citroensap is een sterk zuur. Ge moogt chance hebben dat ge geen blijvende littekens daarvan hebt overgehouden.

Sproeten/pigmentvlekken/epidermale naevi kunt ge enkel maar deftig verwijderen met laser. Zo al die zever met knoflook, citroensap, appelazijn, .. doet meer slecht dan goed.

[deleted]
21 augustus 2016, 20:04
[deleted]

wiseguy444
21 augustus 2016, 20:21
Lol. Zuiver citroensap is een sterk zuur. Ge moogt chance hebben dat ge geen blijvende littekens daarvan hebt overgehouden.

Sproeten/pigmentvlekken/epidermale naevi kunt ge enkel maar deftig verwijderen met laser. Zo al die zever met knoflook, citroensap, appelazijn, .. doet meer slecht dan goed.

Toen spraken ze nog niet eens van een laser in de volksmond laat staan om op mensen te gebruiken.
Of van windows met desktopomgeving :rofl:

O.T. Laatste dikke week vrijgezel, mijn voormalige exvrouw heeft haar 3 maanden opzeg in haar huurhuis bijna erop zitten en komt terug naar huis na 5j afwezigheid.
We kijken er naar uit.

Jepjep
21 augustus 2016, 20:27
Veel sterkte

Sooth Awful
21 augustus 2016, 22:38
Je spreekt duidelijk uit ervaring, hoeveel littekens heeft u dat bezorgt?

Dat het gewoon common sense. Heb je er gebrek aan misschien?

da_flux
22 augustus 2016, 00:35
Toen spraken ze nog niet eens van een laser in de volksmond laat staan om op mensen te gebruiken.
Of van windows met desktopomgeving :rofl:

O.T. Laatste dikke week vrijgezel, mijn voormalige exvrouw heeft haar 3 maanden opzeg in haar huurhuis bijna erop zitten en komt terug naar huis na 5j afwezigheid.
We kijken er naar uit.
Jij neemt dus u ex vrouw terug na 5j?
Heeft die ondertussen geen andere relatie gehad?

Nu gaat het dus wel goed lopen?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

wiseguy444
22 augustus 2016, 06:55
Jij neemt dus u ex vrouw terug na 5j?
Heeft die ondertussen geen andere relatie gehad?

Nu gaat het dus wel goed lopen?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Nee, geen andere relatie.
We deden nog wel constant dingen in de weekends samen met de kinderen.

Dat weet ik niet, in de toekomst kijken kan ik nog niet.

Googke
22 augustus 2016, 07:54
Tindermatch te pakken met knap meiske die 5km van me afwoont en het wel mee klikt. Ze heeft m'n Fb gevraagd en al direct een aantal foto's geliked. Chatten verloopt wel goed, alleen wachten tot na haar herexamens voor haar uit te vragen. ^^

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

xDama
22 augustus 2016, 13:39
Tindermatch te pakken met knap meiske die 5km van me afwoont en het wel mee klikt. Ze heeft m'n Fb gevraagd en al direct een aantal foto's geliked. Chatten verloopt wel goed, alleen wachten tot na haar herexamens voor haar uit te vragen. ^^

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Niet wachten, nu vragen voor na de herexamens ;)

Nahrtent
22 augustus 2016, 14:01

-____________-

Maar anyway, niet wachten idd. Nu afspreken voor na de examens.

HUSKE
22 augustus 2016, 18:27
Nee, geen andere relatie.
We deden nog wel constant dingen in de weekends samen met de kinderen.

Dat weet ik niet, in de toekomst kijken kan ik nog niet.

Collega van mij is 10 jaar uit elkaar geweest en nu weer 10 jaar gelukkig getrouwd.
Het kan dus zeker. Veel succes!

Googke
22 augustus 2016, 18:29
-____________-

Maar anyway, niet wachten idd. Nu afspreken voor na de examens.
Het zijn hopelijk kleine signalen zkr [emoji14] Btw ok, als ze zegt dat het niet kan, dan wachten we nog braafjes ^^.

Nahrtent
22 augustus 2016, 18:54
Het zijn hopelijk kleine signalen zkr [emoji14] Btw ok, als ze zegt dat het niet kan, dan wachten we nog braafjes ^^.

Ten eerste, het zijn zeker (kleine) signalen, maar ik vind dat persoonlijk gewoon belachelijk. "Laat ik wat foto's liken om een signaal te sturen" :'). Ja jongens, niets zegt "IK WIL U" zoals een welgemikte klik op de linkermuisknop dat doet zeker, ik zal wel ouderwets zijn.

Ten tweede moet ge gewoon nu al plannen maken om af te spreken van zodra haar examens klaar zijn. Niet nu afspreken en als ze nee zegt wachten gelijk nen hond om het binnen een week of drie nog eens te proberen. Gewoon iets vragen genre "wanneer heb je gedaan met de examens?" en dan proberen plannen te maken voor het weekend daarop of zo. Met wat pech heeft die natuurlijk al een zuipfestijn en/of een vakantie in haar agenda gezet, ik ken er zo genoeg die de dag na hun laatste examen met de noorderzon vertrekken voor een week of drie. Dat zou wat ambetant zijn maar dan weet ge dat ook tenminste op voorhand.

Ge kunt ook altijd gewoon blijven chatten natuurlijk, zeker niet vergeten om af en toe eens een foto te liken he. :unsure:

paradijsappel
22 augustus 2016, 19:04
Ik heb zijn berichten geliked, ik heb touche.

Jepjep
22 augustus 2016, 19:07
Een meisje heeft gisteren een foto van mij geliked, het begint redelijk serieus te worden dus.

Gonzo
22 augustus 2016, 19:56
Freya heeft hier zeker al 2 van mijn berichten geliked, ik ben binnen jongens.

Goldrusher ook al minstens 2, ik durf daar geen conclusies uit trekken :(

Timberwinter
22 augustus 2016, 21:28
Wat is volgens jullie een acceptabele tijdspanne alvorens iemand uit te vragen op date?
Ben nu al 4 dagen bijna non-stop (buiten dan tijdens het werk) aan het chatten met haar, ondertussen ook overgeschakeld naar WhatsApp en weet niet goed of dit te vroeg is.

Preske
22 augustus 2016, 21:53
Wat is volgens jullie een acceptabele tijdspanne alvorens iemand uit te vragen op date?
Ben nu al 4 dagen bijna non-stop (buiten dan tijdens het werk) aan het chatten met haar, ondertussen ook overgeschakeld naar WhatsApp en weet niet goed of dit te vroeg is.

zwonsdag om 27u87m

GigaPixels
22 augustus 2016, 22:18
Ga ervoor, ik halve week is zeker genoeg in mijn ervaring.

Clarkske
22 augustus 2016, 22:49
Probleem bij mij is ook dat ik rap stilval, dat ik niet meer weet wat zeggen...blijkbaar een afknapper bij vrouwen? Dan is dat wrs ook moeilijk om een relatie aan te gaan, maar er zijn er nog zo'n mensen en hebben toch een relatie

Nahrtent
22 augustus 2016, 23:03

Minstens twee dagen te laat eigenlijk.

Goldrusher
22 augustus 2016, 23:06
Goldrusher ook al minstens 2, ik durf daar geen conclusies uit trekken :(

Ik heb er van jou ook...

... wat doe je komend weekend?

https://m.popkey.co/b2903f/1xDWJ.gif

Gonzo
22 augustus 2016, 23:50
... wat doe je komend weekend?

Freya tiens.
Sorry, tijger. There can only be one

glashelder
23 augustus 2016, 00:14
Ten eerste, het zijn zeker (kleine) signalen, maar ik vind dat persoonlijk gewoon belachelijk. "Laat ik wat foto's liken om een signaal te sturen" :'). Ja jongens, niets zegt "IK WIL U" zoals een welgemikte klik op de linkermuisknop dat doet zeker, ik zal wel ouderwets zijn.
't Gaat niet specifiek over dat liken, maar meer dat ze in ieder geval genoeg interesse heeft om eens te gaan snuisteren in die foto's. Bij mensen waarmee ik niet zoveel heb doe ik dat ook wel zo vijf seconden, maar ga ik echt geen foto's leuk vinden of meer dan vijf foto's bekijken.

Probleem bij mij is ook dat ik rap stilval, dat ik niet meer weet wat zeggen...blijkbaar een afknapper bij vrouwen? Dan is dat wrs ook moeilijk om een relatie aan te gaan, maar er zijn er nog zo'n mensen en hebben toch een relatie
Je zit met twee in een gesprek hé.

Inv
23 augustus 2016, 08:25

Irl valt een gesprek veel minder snel stil dan chat. Wel een beetje smalltalk kunnen maken. Ik was vroeger een vrij grote sociale retard op dat vlak, maar met wat oefening lukt dat wel.

En als je niet weet over wat te praten: FORD (family, occupation, recreation, dreams)

MaximumOfBass
23 augustus 2016, 08:33

Wat Inv zegt is helemaal correct. Ik ben het type persoon dat echt weinig te vertellen heeft op chat, problematisch als je iemand wilt leren kennen via sociale media of dating apps. Maar als je afspreekt met iemand dan valt een gesprek sowieso minder snel stil, niemand van jullie twee wilt in een awkward stilte zitten.

@ Inv, van FORD had ik nog nooit gehoord, maar dat ga ik toch meenemen precies :D

HelpYouFall
23 augustus 2016, 09:31
Weet ge wat ne zalige creep move is?
Een FB foto van acht jaar geleden liken.
Offfff, keihard u beginnen moeien in haar comments, als ze daar met buddies wat aan het palaveren is.
Schier eindeloze mogelijkheden!

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/321/899/0e4.jpg

xDama
23 augustus 2016, 10:47

Als je er al bijna 4 dagen non-stop mee aan het chatten bent is het NU echt al de moment. Ik ben trouwens niet zo'n fan om lang en veel te chatten zonder af te spreken. Hoe meer je tijdens je chat over jezelf vertelt, hoe minder je dat kan doen in real life. En het is de conversatie in real life dat de doorslag gaat geven.

't Gaat niet specifiek over dat liken, maar meer dat ze in ieder geval genoeg interesse heeft om eens te gaan snuisteren in die foto's. Bij mensen waarmee ik niet zoveel heb doe ik dat ook wel zo vijf seconden, maar ga ik echt geen foto's leuk vinden of meer dan vijf foto's bekijken.

+1 glashelder knows.

Dat stilvallen is niet zo'n probleem. Imo zijn 2 personen pas echt op hun gemak bij elkaar als er een 'awkward silence' valt, zonder awkward aan te voelen. Er zijn weinig koppels die continu praten/zeveren.

De afknapper zal eerder zitten in de manier waarmee je met een 'stilte' omgaat. Als je meteen zenuwachtig wordt en onzekere praat begint te verkopen om toch maar die stilte op te vullen, ga je onzeker overkomen. En onzekerheid is vaak een grote afknapper bij vrouwen.

NovaHova
23 augustus 2016, 12:31
Eindelijk een date via tinder gevonden waar ik effectief mee an het daten ben (5x afgesproken ondertussen)
En ze woont 100m van mij!

Nuja eindelijk, niet dat ik obsessief aan zoeken was. Op random dagen wat swipen.

paradijsappel
23 augustus 2016, 15:43
Freya tiens.
Sorry, tijger. There can only be one

Als Freya of jij eens een dag geen zin heeft om te tijgeren, kan je niet een scriptje schrijven die je grootste fan toont adhv het aantal likes??? Dan weet ik tenminste bij wie ik grote kans maak.

Gonzo
23 augustus 2016, 15:51
Als Freya of jij eens een dag geen zin heeft om te tijgeren, kan je niet een scriptje schrijven die je grootste fan toont adhv het aantal likes??? Dan weet ik tenminste bij wie ik grote kans maak.

Strak plan, makker!
Maar ge kunt maximum 50 votes zien op die helpfulans pagina, daarna worden ze truncated :(
Nie echt representatief dus...

Googke
23 augustus 2016, 23:48
Chill man, mij al direct belachelijk maken hier. Wat ik bedoelde, was gewoon DAT ZE ALVAST EEN PAAR FOTO's BEKIJKT UIT INTERESSE.

Gonzo
23 augustus 2016, 23:58
^ Vind ik leuk.

StanTem
24 augustus 2016, 00:20
Chill man, mij al direct belachelijk maken hier. Wat ik bedoelde, was gewoon DAT ZE ALVAST EEN PAAR FOTO's BEKIJKT UIT INTERESSE.

Is dat niet logisch als je elkaar net toevoegt? Allez, ik denk dat iedereen dan wel eens naar de foto's kijkt.

HUSKE
24 augustus 2016, 07:54
Eindelijk een date via tinder gevonden waar ik effectief mee an het daten ben (5x afgesproken ondertussen)
En ze woont 100m van mij!

Nuja eindelijk, niet dat ik obsessief aan zoeken was. Op random dagen wat swipen.

100m en nog niet in staat om ze irl tegen te komen? Waar gaat dat heen :D

NovaHova
24 augustus 2016, 10:39
Dus tinder is enkel en alleen voor lange afstand gebeurtenissen? -_-
Je komt zoveel mensen tegen, snap je punt helemaal niet.

flaviooooo
24 augustus 2016, 10:56
Trek het jullie niet aan en geniet ervan, ze zijn allemaal jaloers :-)

Mrs.Tupel
24 augustus 2016, 11:19
Ik heb deze week ook een date gehad die goed gegaan is. We gaan nog verder afspreken enz dus we zien wel hé :D

Gonzo
24 augustus 2016, 11:28
100m en nog niet in staat om ze irl tegen te komen? Waar gaat dat heen :D

Da 's toch zo gek nie? Ik betwijfel ook dat ik iemand zou tegenkomen die op 100m van mij woont; de enige keren dat ik daar passeer is mee den auto, om ergens anders naartoe te gaan :v

Nahrtent
24 augustus 2016, 11:35
Da 's toch zo gek nie? Ik betwijfel ook dat ik iemand zou tegenkomen die op 100m van mij woont; de enige keren dat ik daar passeer is mee den auto, om ergens anders naartoe te gaan :v

Idd. Ik heb zo ooit eens mega gefrustreerd achter een trage slak gereden, zitten gebaren van sneller en uit mijne weg en wat nog allemaal, en dat bleek dan mijn buurman te zijn die zich casual op de oprit naast de onze parkeert. :unsure:

OT: Tinder ook nog eens terug geïnstalleerd. Een wc-bezoek zonder swipes is gewoon niet meer hetzelfde.

NovaHova
24 augustus 2016, 12:40
Idd, nuja ik woon wel aan de cinema in gent. Studentenbuurt dus, als ik elk meisje zou moeten kennen die in een cirkel van 100m woont, tjah.

Googke
24 augustus 2016, 15:33
Is dat niet logisch als je elkaar net toevoegt? Allez, ik denk dat iedereen dan wel eens naar de foto's kijkt.
Goed goed, ik zal wel een überoptimist zijn maar dat klopt wel. ^.^

Nahrtent
24 augustus 2016, 15:35
Goed goed, ik zal wel een überoptimist zijn maar dat klopt wel. ^.^

Uw optimisme valt gemakkelijk te rechtvaardigen dan wel ontkrachten door haar simpelweg op date te vragen. Is dat al gebeurd ondertussen?

HUSKE
24 augustus 2016, 19:44
Idd, nuja ik woon wel aan de cinema in gent. Studentenbuurt dus, als ik elk meisje zou moeten kennen die in een cirkel van 100m woont, tjah.

Oh, als ik 100m verder wandel ben ik aan de ene kant 1 huis en aan de andere kant 3 huizen gepasseerd. En ja, die ken ik allemaal :D.

[deleted]
24 augustus 2016, 21:55
[deleted]

da_flux
24 augustus 2016, 22:44
Op Tinder een match met een lesbienne gehad 2 weken geleden. Op Twoo ook vandaag... Ze vinden me (ECHT WAAR) zo knap dat ik hen blijkbaar zou doen bekeren, of toch ten minste eens met een man proberen...
Leuk om te weten... Zo vreemd zeg... Meer info post ik later!

Of mischien heb je de looks van een griet wie weet? :p

Wedstrijd
28 augustus 2016, 14:31
Iemand ervaring met de app Bumble?
Blijkbaar moet je ook inloggen via facebook
Wordt er iets op je facebook geplaatst? Bij tinder gebeurt dit alvast niet

stagepotato
28 augustus 2016, 20:28
Gisteren weer de zoveelste Tinderdate gehad en nu heb ik het écht gehad ermee. Al meermaals meegemaakt dat vrouwen echt super enthousiast overkomen, vanaf het begin non stop chatten. Meestal zorg ik dan ook dat ik meteen kan afspreken maar waar ik niet tegen kan is dat vrouwen na een date van nog geen uur of twee al meteen hun conclusies trekken dat het niets wordt. Om een of andere voel ik me dan altijd min of meer gekwetst of toch allesinds gefrustreerd. Dan merk ik meteen op dat je dan na den date er nog amper iets van hoort, weet je meestal ook al genoeg of krijgt ge een bericht à la 'Het was leuk maar ik denk niet dat het iets gaat worden tussen ons'...wtf?

Guazala
28 augustus 2016, 20:46
Gisteren weer de zoveelste Tinderdate gehad en nu heb ik het écht gehad ermee. Al meermaals meegemaakt dat vrouwen echt super enthousiast overkomen, vanaf het begin non stop chatten. Meestal zorg ik dan ook dat ik meteen kan afspreken maar waar ik niet tegen kan is dat vrouwen na een date van nog geen uur of twee al meteen hun conclusies trekken dat het niets wordt. Om een of andere voel ik me dan altijd min of meer gekwetst of toch allesinds gefrustreerd. Dan merk ik meteen op dat je dan na den date er nog amper iets van hoort, weet je meestal ook al genoeg of krijgt ge een bericht à la 'Het was leuk maar ik denk niet dat het iets gaat worden tussen ons'...wtf?
Ja, altijd toffer als iemand je eerst nog een paar maanden aan het lijntje houdt vooraleer te zeggen dat het toch niets zal worden. :unsure:

StanTem
28 augustus 2016, 20:49

Ik weet normaal ook altijd redelijk snel of het iets kan worden of niet hoor. Allez, dan gewoon van in de zin van nog een tweede en derde keer afspreken of het gewoon bij de eerste keer te houden.

Piedro
28 augustus 2016, 20:50
tja, misschien kom je via chat wat anders over dan in het echt, waardoor ze op die date toch iets anders hadden verwacht? Dat is bij mij ongetwijfeld ook het geval.

Freya
28 augustus 2016, 20:52
Als je dat echt iedere keer meemaakt, doe je volgens mij iets raars of verkeerds op die eerste date. :unsure: Of je komt totaal anders over dan via chat.

-TC-
28 augustus 2016, 22:20
Als je dat echt iedere keer meemaakt, doe je volgens mij iets raars of verkeerds op die eerste date. :unsure: Of je komt totaal anders over dan via chat.

Of ge zijt stukken lelijker dan op uw foto's. [emoji6]
Ik kreeg altijd het compliment dat ik er int echt beter uitzie dan op mijn tinderfotos [emoji14] krijg ik regelmatig nog te horen van mijn vriendin haha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

stagepotato
29 augustus 2016, 01:19
Geen idee waaraan het ligt hoewel ik in het begin dat ik iemand leer kennen wel misschien wat meer verlegen ben en me dus een beetje inhou maar dat is ook alles. Dus eerder introvert dan extravert.

Nu, ik heb ook al dates gehad dat wel goed afliepen en dat ik zelfs al snel met iemand in bed lag dusja maar als ik dan met iemand date dat ik oprecht aantrekkelijk en tof vind, verkloot ik het meestal.

Carrion
29 augustus 2016, 05:00
Een tijd geleden voor de eerste keer via tinder afgesproken met een meiske na 2 maand dagelijks te sms'en en op fb te praten. Was allemaal leuk en ze stuurde 5 minuten nadat ze op de trein was opgestapt dat ze opnieuw wou afspreken. Maar vanaf enkele dagen later is ze systematisch minder en minder beginnen sms'en tot op het punt dat ik er nu niets meer van hoor. Ik heb wel subtiel geprobeerd om het gesprek gaande te houden maar als het continu vanaf 1 kant moet komen hoeft het ook niet meer.

Jammer aangezien ik er zeker toch nog eens met had willen afspreken en vooral omdat ze altijd gezegd heeft dat als ze het niet zou zien zitten dat ze dit eerlijk zou zeggen. Maar nee, zoals typisch (is niet de eerste keer) gewoon systematisch minder en minder van zich laten horen. Is het nu zo moeilijk voor meiskes om gewoon eerlijk te zeggen "Ik zie het toch niet meer zitten om af te spreken" of "Ik heb toch iemand anders leren kennen". Dat zijn ook geen leuke zaken om te horen maar wel aangenamer dan gewoon er niets meer van te horen zonder uitleg of wat dan ook en met een klote gevoel achter te blijven.

En dan zeggen ze continu dat jongens steeds met de voeten/emoties van meiskes spelen. Op dat vlak lijken meiskes mij toch een pak groffer dan jongens eerlijk gezegd.

*disclaimer: Jaja, ik weet dat niet alle meiskes zo zijn, maar even ventileren moet kunnen

Mrs.Tupel
29 augustus 2016, 11:23

Ik denk dat de meeste mensen het al direct weten of ze zich aangetrokken voelen tot iemand of niet. Ongeacht of ge nu een man of vrouw zijt. Gewoon de moed niet laten zakken jong, je zal wel iemand tegenkomen :-)

Soeplepel
29 augustus 2016, 13:12
Op Tinder een match met een lesbienne gehad 2 weken geleden. Op Twoo ook vandaag... Ze vinden me (ECHT WAAR) zo knap dat ik hen blijkbaar zou doen bekeren, of toch ten minste eens met een man proberen...
Leuk om te weten... Zo vreemd zeg... Meer info post ik later!

Zijn uw sprookjes nog niet gedaan?

Foto please.

Gonzo
29 augustus 2016, 16:08
Ik ben vrijdag op date geweest.
't Was super plezant.

We hebben 3 uur staan schimmelen en honger lijden omdat mijnen auto in panne gevallen is.

Topdate!

Goed nieuws jongens!

Ik heb mijnen auto terug :love:

Nahrtent
29 augustus 2016, 16:21
Een tijd geleden voor de eerste keer via tinder afgesproken met een meiske na 2 maand dagelijks te sms'en en op fb te praten.

Twee maanden dagelijks sms'n en chatten voor ge afspreekt? :crazy:

No offense he, maar leg mij eens uit hoe dat in zijn werk gaat? Dat kan toch niet anders dan onrealistische verwachtingen scheppen bij minstens één van beide partijen?

Gonzo
29 augustus 2016, 17:50
No offense he, maar leg mij eens uit hoe dat in zijn werk gaat? Dat kan toch niet anders dan onrealistische verwachtingen scheppen bij minstens één van beide partijen?

Als ge uw fantasie nie de vrije loop laat [en lage verwachtingen houdt], hoeft da toch nie altijd in een compleet verkeerd beeld uit te draaien?
Ik heb hier al maanden/jaren tegen mensen gepraat vooraleer ik ze ooit te zien gekregen heb (nie alleen vrouwen), mijn beeld heeft er nooit heel ver af gezeten hoor...

En dan nog, als ge dan uiteindelijk toch op nen date gaat en 't valt tegen, dan is dat ook maar zo, zeker?
't Zal mss wa harder aankomen, ma buiten wa geinvesteerde tijd verliest ge er ook niks mee...

Nahrtent
29 augustus 2016, 17:59
Als ge uw fantasie nie de vrije loop laat [en lage verwachtingen houdt], hoeft da toch nie altijd in een compleet verkeerd beeld uit te draaien?
Ik heb hier al maanden/jaren tegen mensen gepraat vooraleer ik ze ooit te zien gekregen heb (nie alleen vrouwen), mijn beeld heeft er nooit heel ver af gezeten hoor...

Ik vind 9Lives gezien het openbare karakter nu toch nog iets anders dan sms/chat, dus tenzij gij dagelijks over een weer pm't met al die sexy dames en heren hier, vind ik dat maar een flauw argument.

Ik snap gewoon niet hoe ge kunt matchen op Tinder, nota bene de grootste no-nonsense dating-app, en er dan nog twee maanden aan berichtjes en chat moet laten overgroeien voor ge effectief op date gaat. Enfin, dat komt gewoon nogal raar over voor mij, vandaar de vraag. Houdt ge dan twee maanden de schijn op dat ge eigenlijk niet op date wilt tenzij de ander het voorstelt, of hoe zit dat? Zo van "Shit, ik wil wel op date, maar ik wil niet te desperate lijken, dus ik ga gewoon een ongerelateerd bericht sturen en we zien wel wat dat geeft"' en plots zit ge twee maanden verder met uwe nieuwe bff die ge nog nooit gezien hebt.

Freya
29 augustus 2016, 18:03
Het hangt er denk ik vanaf. Sommige mensen komen beter over via chat, sommige mensen zijn juist vlotter in het echt, bij anderen is er bijna geen verschil...

Nahrtent
29 augustus 2016, 18:09
Het hangt er denk ik vanaf. Sommige mensen komen beter over via chat, sommige mensen zijn juist vlotter in het echt, bij anderen is er bijna geen verschil...

Jommeja vroeg of laat is het sowieso gedaan met verstoppertje spelen he.

Gonzo
29 augustus 2016, 18:11
Ik vind 9Lives gezien het openbare karakter nu toch nog iets anders dan sms/chat, dus tenzij gij dagelijks over een weer pm't met al die sexy dames en heren hier, vind ik dat maar een flauw argument.

Privéconversaties, inderdaad :3

Ik snap gewoon niet hoe ge kunt matchen op Tinder, nota bene de grootste no-nonsense dating-app, en er dan nog twee maanden aan berichtjes en chat moet laten overgroeien voor ge effectief op date gaat. Enfin, dat komt gewoon nogal raar over voor mij, vandaar de vraag. Houdt ge dan twee maanden de schijn op dat ge eigenlijk niet op date wilt tenzij de ander het voorstelt, of hoe zit dat? Zo van "Shit, ik wil wel op date, maar ik wil niet te desperate lijken, dus ik ga gewoon een ongerelateerd bericht sturen en we zien wel wat dat geeft"' en plots zit ge twee maanden verder met uwe nieuwe bff die ge nog nooit gezien hebt.

Daweetekikallemaalniezenne, ik ging gewoon in op het 'onrealistische verwachtingen' stuk.
Ik heb chats waar het nooit saai is, andere keren valt dat stil na een paar dagen/weken/conversaties/whatever. Hangt er allemaal vanaf zeker...

Nahrtent
29 augustus 2016, 18:13
Privéconversaties, inderdaad :3

Daweetekikallemaalniezenne, ik ging gewoon in op het 'onrealistische verwachtingen' stuk.
Ik heb chats waar het nooit saai is, andere keren valt dat stil na een paar dagen/weken/conversaties/whatever. Hangt er allemaal vanaf zeker...

2 maand chatten en we zien wel? :unsure:
#nohomo

Freya
29 augustus 2016, 18:14
Jaaa ik vind nu ook wel, als het via Tinder gebeurd is, dat dat geen 2 maanden moet duren. Ik zou mijn geduld na 2 weken al verloren hebben.

Tha_nOn
29 augustus 2016, 18:28
ik ben superinteressant op de chat, dus ik vind dat niet erg\o/

en als de interesse om af te spreken na x aantal tijd chatten weg is, dan zat er toch al niet veel potentieel in ze

Gonzo
29 augustus 2016, 18:30
2 maand chatten en we zien wel? :unsure:
#nohomo

Kweenie, denkt ge mij 2 maanden lang te kunnen boeien? :s #nohomo #nocloset #platonisch
Nekeer gaan schaatsen en we zien wel?

Nahrtent
29 augustus 2016, 18:34
Kweenie, denkt ge mij 2 maanden lang te kunnen boeien? :s #nohomo #nocloset #platonisch
Nekeer gaan schaatsen en we zien wel?

De laatste keer dat ik gaan schaatsen ben met iemand heb ik die persoon voor het leven verminkt, think you can handle that? :s

Carrion
29 augustus 2016, 19:45

In juni had zij blok en daarna was m'n eerste vrije weekend pas eind juli. Ik kan nu ook moeilijk alle plannen die ik maanden voordien gemaakt heb plots gaan cancelen.

Mrs.Tupel
29 augustus 2016, 20:40
Jaaa ik vind nu ook wel, als het via Tinder gebeurd is, dat dat geen 2 maanden moet duren. Ik zou mijn geduld na 2 weken al verloren hebben.

Idem hier. Sowieso kan je elkaar toch alleen maar beter leren kennen irl ze. Ik snap dat echt niet dat mensen maanden blijven chatten vooraleer ze afspreken...

Timberwinter
29 augustus 2016, 20:48
Idem hier. Sowieso kan je elkaar toch alleen maar beter leren kennen irl ze. Ik snap dat echt niet dat mensen maanden blijven chatten vooraleer ze afspreken...
Je kan het beide heel druk hebben misschien? Zoals Carrion zegt, je moet niet opeens alle plannen gaan annuleren om op date te gaan. Als er blok is, ben je al snel een maand gepasseerd. Had het zo ook met mijn vorige vriendin.

puni
29 augustus 2016, 21:07
De laatste keer dat ik gaan schaatsen ben met iemand heb ik die persoon voor het leven verminkt, think you can handle that? :s

Dan hebt ge direct een band voor het leven, nice!

Gonzo
29 augustus 2016, 21:08

Joa. Hebt ge ooit Unforgiven gezien?
Alléja, ik wil daar niks mee insinueren hé, ma HYF is ne groteren badass dan Clint Eastwood, en Schwimm laat Morgan Freeman verbleken :s

Haha, Morgan Freeman verbleken, snaptem?

Mrs.Tupel
29 augustus 2016, 22:09
Je kan het beide heel druk hebben misschien? Zoals Carrion zegt, je moet niet opeens alle plannen gaan annuleren om op date te gaan. Als er blok is, ben je al snel een maand gepasseerd. Had het zo ook met mijn vorige vriendin.

Ik weet wat het is om blok te hebben en uiteraard heeft dat voorrang. Maar 2 maand vind ik persoonlijk wel heel lang om te wachten eer je afspreekt. Iedereen kan het eens druk hebben maar een avondje vrij heeft iedereen wel eens hé. (Ieder zijn mening daarover natuurlijk.)

Gonzo
29 augustus 2016, 22:23
Iedereen kan het eens druk hebben maar een avondje vrij heeft iedereen wel eens hé. (Ieder zijn mening daarover natuurlijk.)
Da 's waar. Maar goeie wil of nie, ik had er tijdens mijne studententijd toch nie van moeten dromen om buiten te pakken tijdens examens zenne...
Ik zie 't al gans voor mij: "Jaaaaa, tijd om weg te gaan heeft 'em wel, ma studeren? Amai... ZIE WA DER VAN KOMT" :v
En als ge dan op date gaat en dat valt supergoed mee en ge zit daarmee in uwe kop en ge zijt afgeleid en en en en...
Naja, ik kan het wel snappen da iemand da liever vermijdt tijdens die periode.

glashelder
29 augustus 2016, 22:39
Grappig, ik ga liever op date (allez ik date eigenlijk nooit ze) met iemand die ik al langer online ken dan iemand die ik niet zo goed ken. Want anders vind ik dat net weggesmeten tijd en moeite, die date :unsure: Dan liever wat langer online praten zodat ik beter kan inschatten of we elkaar eigenlijk wel liggen, ipv de ene teleurstellende date na de andere te moeten hebben. Maar ik ben lui/kom mijn huis niet uit als het niet hoeft dus dan krijg je dat.

HelpYouFall
30 augustus 2016, 09:21
Joa. Hebt ge ooit Unforgiven gezien?
Alléja, ik wil daar niks mee insinueren hé, ma HYF is ne groteren badass dan Clint Eastwood, en Schwimm laat Morgan Freeman verbleken :s

Haha, Morgan Freeman verbleken, snaptem?

Weet ge nog toen we den Bonaparte kort en klein geslagen hebben? (http://www.bonaparte.be/over-ons/)

Soeplepel
30 augustus 2016, 10:40
Grappig, ik ga liever op date (allez ik date eigenlijk nooit ze) met iemand die ik al langer online ken dan iemand die ik niet zo goed ken. Want anders vind ik dat net weggesmeten tijd en moeite, die date :unsure: Dan liever wat langer online praten zodat ik beter kan inschatten of we elkaar eigenlijk wel liggen, ipv de ene teleurstellende date na de andere te moeten hebben. Maar ik ben lui/kom mijn huis niet uit als het niet hoeft dus dan krijg je dat.

Lijkt mij ook het beste... Dan "kent" ge elkaar al wat beter en hebt ge direct iet om over te spreken

Goldrusher
30 augustus 2016, 10:50
Weet ge nog toen we den Bonaparte kort en klein geslagen hebben? (http://www.bonaparte.be/over-ons/)
Jullie foto staat zelfs op de website...

http://i.imgur.com/By8TSP1.jpg

Gonzo
30 augustus 2016, 12:35
Jullie foto staat zelfs op de website...
http://i.imgur.com/By8TSP1.jpg

Gold pls (http://9lives.repkes.be/prentjes/getimage.php?dennisnedry.jpg)

Wedstrijd
30 augustus 2016, 12:45
Is hier iemand die de app bumble al eens gebruikt heeft?
Graag eens jullie mening

HelpYouFall
30 augustus 2016, 13:01
Bumble, wasda? (http://www.hdwallpapers.in/walls/transformers_3_bumblebee-wide.jpg)

Wedstrijd
30 augustus 2016, 17:47
Bumble, wasda? (http://www.hdwallpapers.in/walls/transformers_3_bumblebee-wide.jpg)

Is een gelijkaardige app als tinder, maar daar moeten de vrouwen eerst reageren.
Ik had graag eens geweten of er mensen zijn die deze app al eens geprobeerd hebben en wat ze er van vonden

makila
30 augustus 2016, 20:15
En dan zeggen ze continu dat jongens steeds met de voeten/emoties van meiskes spelen. Op dat vlak lijken meiskes mij toch een pak groffer dan jongens eerlijk gezegd.

Ooit meegemaakt. Ik vroeg het telefoonnummer en adres aan een knappe meid en ze gaf alles zonder verpinken. Ook een heel leuk gesprek mee gehad. Ik belde haar dan om de paar dagen op maar kreeg dan altijd haar antwoordapparaat te horen. Ik sprak dan altijd iets in maar ze belde nooit terug. Ineens 2 maand later een boze brief: Dat ik moet stoppen met haar te stalken.

Is het dan zo moeilijk om dat meteen te laten weten?

Freya
30 augustus 2016, 20:27
Ooit meegemaakt. Ik vroeg het telefoonnummer en adres aan een knappe meid en ze gaf alles zonder verpinken. Ook een heel leuk gesprek mee gehad. Ik belde haar dan om de paar dagen op maar kreeg dan altijd haar antwoordapparaat te horen. Ik sprak dan altijd iets in maar ze belde nooit terug. Ineens 2 maand later een boze brief: Dat ik moet stoppen met haar te stalken.

Hoeveel voicemails heb je dan zo achtergelaten?

Nahrtent
30 augustus 2016, 20:34
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. :p

Gonzo
30 augustus 2016, 20:59
Ik vroeg het telefoonnummer en adres aan een knappe meid

Bel me, schrijf me, laat me vlug iets weeeeeteeeeeen (https://www.youtube.com/watch?v=Bawadc-UZ-c)

Soeplepel
31 augustus 2016, 13:01

2 maand = 60 dagen

"om de paar dagen" = 2

60/2 = 30 keer :cool:

StanTem
31 augustus 2016, 14:44
2 maand = 60 dagen

"om de paar dagen" = 2

60/2 = 30 keer :cool:

https://media.giphy.com/media/DqSw5gyRQ5yPC/giphy.gif

[deleted]
1 september 2016, 00:28
[deleted]

Tha_nOn
1 september 2016, 07:27
Kunt gij uw dates niet laten filmen? Ik zou zijn (en met mij half Vlaanderen)

[deleted]
1 september 2016, 07:55
[deleted]

Sir.WarCry
1 september 2016, 08:14
Is het al afgelopen met uw Russische trouwens?

Tha_nOn
1 september 2016, 08:25
Ik zou zijn? Maar goed. 'k Zal het vragen aan Jambers z'n cameracrew en op 't einde Jambers ons eens laten interviewen, 't zal meteen touché zijn met dat meiske.

Nee maar waarom zou ik dat in godsnaam moeten doen? Dates verlopen hier behalve de laatste waar ik dringende telefoontjes moest beantwoorden redelijk goed...

ik bedoelde logischerwijs zien, gelijk iedereen gewoon zou begrepen hebben :niceone:

als alles zo goed verloopt waarom hebt ge hier dan niet meer verhalen te posten? :naughty:
en ge zou de mensheid uiteraard gewoon wat kunnen leren hé

flaviooooo
1 september 2016, 08:50
Vrijdag date met die cute lesbienne, volgende week ergens met de andere lesbienne :p
'k Ben zeer curieus naar beide meiden, zien er erg toffe uit. Maar oh zo lesbisch...?

Ge kunt ze misschien aan elkaar koppelen?

[deleted]
1 september 2016, 08:52
[deleted]

Inv
1 september 2016, 09:10
Ik zou zijn? Maar goed. 'k Zal het vragen aan Jambers z'n cameracrew en op 't einde Jambers ons eens laten interviewen, 't zal meteen touché zijn met dat meiske.

Nee maar waarom zou ik dat in godsnaam moeten doen? Dates verlopen hier behalve de laatste waar ik dringende telefoontjes moest beantwoorden redelijk goed...

Wij willen leren van de magiër Kinxton zodat we ook lesbische vrouwkes kunnen bekeren tiens.

HelpYouFall
1 september 2016, 10:18
Als kinxton een magiër was, zou hij toch wel Doctor Strange zijn.

Gonzo
1 september 2016, 10:30
Waddeeeeuuuuh (http://9lives.repkes.be/prentjes/are-you-wizard.jpg)

Emiel Goelen
1 september 2016, 11:05

hey tis hier weer met mij. seg. wat is er eigenlijk? allez, ik heb gisteren, eergisteren, de dag ervoor (2 keer) en alle dagen ervoor al iets ingesproken en ik heb nog altijd niks van u gehoord dus ik neem aan dat het daar aan ligt. vond ge onze ontmoeting 1 maand geleden ook zo tof? ik wel. ik denk daar nog alle dagen aan. maar goed. ik dacht misschien is er iets met haar antwoordapparaat? dus ik ben gisteren langs uw thuis gereden en ik zag dat het lampje van uw antwoordapparaat gewoon correct brandt. en het rode lampje brandt niet meer om aan te geven dat er nog onbeluisterde berichten zijn. ik wil alleen maar zeggen dat ik weet dat ge al geluisterd hebt naar mijn berichten en ik wil dan gewoon graag weten wat ik fout heb gedaan, want ik voel gewoon dat het bij onze ontmoeting 1 maand geleden gewoon echt goed zat tussen ons, en ik weet dat gij dat ook voelt, Emily. is dat dan zo moeilijk om effe iets te laten weten? hoe moet ik nu weten waar ik aan toe ben als ge mij 1 maand negeert, want dat kan natuurlijk vanalles betekenen he, bijvoorbeeld dat uw antwoordapparaat kapot is. maar goed, dat is het dus niet, want ik ben voor de zekerheid effe door het venster van uw badkamer naar binnen gekropen om te kijken welk model het was en dan heb ik thuis de technische handleiding opgezocht en dat apparaat van u krijgt echt goede reviews op de tweakers pricewatch. weer zoiets wat ik tof aan u vind, emily, dat ge zo geinformeerde beslissingen maakt. in elk geval, als ge zin hebt om met mij te praten, ik heb het appartement tegenover dat van u gehuurd want het leek mij sowieso niet handig voor onze relatie ... of hoe ik het ook moet noemen ... als ik 2 dorpen verder woon. ik ben eigenlijk gewoon altijd thuis dus kom gerust aanbellen want ik heb de indruk dat er misschien toch iets met de telefoonlijnen scheelt. allez. daag he. tot morgen misschien? bel mij.

[deleted]
1 september 2016, 11:56
[deleted]

Soeplepel
1 september 2016, 13:10
Wanneer gaan we kinxton en zijn fantasie avonturen beginnen negeren? Zolang in uw fantasie leven, is toch een vorm van mentale beperking.

HelpYouFall
1 september 2016, 14:27
Ja maar misschien is 9lives wel gewoon kinxton zijn ergotherapie?

Tha_nOn
1 september 2016, 14:40
ik denk dat gij niet weet wat ergotherapie betekent?

Nahrtent
1 september 2016, 14:51
Egotherapie klinkt aannemelijker, gezien de context.

HelpYouFall
1 september 2016, 15:12
ik denk dat gij niet weet wat ergotherapie betekent?

Allez kom, ik zal de vraag stellen:

- "Non, wat is nu eigenlijk ergotherapie echt?"
- Daarna volgt er ne WOT
- Ik ga die niet lezen
- Non kruipt terug in haar grot in Cirith Ungol, als een zwarte weduwe, de achtpotige muze van Freud en Jung, wachtend op het volgend slachtoffer van haar groot psychologisch web
- En de wereld draait verder

:unsure:

Tha_nOn
1 september 2016, 15:43
ik weet zelf eigenlijk niet eens goed wat dat inhoudt /kruipt terug in haar grot

Guazala
1 september 2016, 15:48
ik weet zelf eigenlijk niet eens goed wat dat inhoudt /kruipt terug in haar grot
Dat lijkt me beeldspraak voor masturberen. :doc:

glashelder
1 september 2016, 18:04
Ik heb anderhalf jaar ergotherapie gehad in het psychologisch dagcentrum en ik weet eigenlijk ook nog niet goed wat het is.

-TC-
1 september 2016, 18:14
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=Ergotherapie)
Graag gedaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

glashelder
2 september 2016, 00:15
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=Ergotherapie)
Graag gedaan.
Ja ik weet natuurlijk wat het inhoudt maar wat het doel nu precies was? Wat tekeningen zitten maken, kleien, breien, hout bewerken... Geen idee. 'k Vond het meer tijdsbesteding dan iets anders.

Lolplayer
2 september 2016, 17:24
Eigenlijk is het gewoon een mooi woord dat weinig inhoud dekt, daarom dat mensen niet weten wat het is.

Preske
3 september 2016, 22:51
Ja ik weet natuurlijk wat het inhoudt maar wat het doel nu precies was? Wat tekeningen zitten maken, kleien, breien, hout bewerken... Geen idee. 'k Vond het meer tijdsbesteding dan iets anders.

had ge de lessen vervolledigd had ge het geweten :p

Ergotherapie dient om mensen weer zelfstandig(er) te leren zijn na een ziekte, ongeval of handicap. Enerzijds is het zo dat er inderdaad tijdsbesteding wordt gegeven, anderzijds is het ook om hun weer dingen aan te leren, om de zelfredzaamheid te verbeteren.

[deleted]
4 september 2016, 08:41
[deleted]

Etersil
4 september 2016, 10:21

Dat is toch wel dé bedoeling van een ergotherapeute.
Een 'nuttige' (in medische termen) dag besteding.
Zo kan je bijvoorbeeld met 'klei iets maken' koppelen aan fantasie beleving/expressie van gevoelens en fijne motoriek.

tja, misschien kom je via chat wat anders over dan in het echt, waardoor ze op die date toch iets anders hadden verwacht? Dat is bij mij ongetwijfeld ook het geval.
Die zin van 'het was leuk, maar het zal toch niets worden', na de eerste date.
Dat betekend gewoon: 'je ben té lelijk voor mij/ je komt niet goed over'.
Maarja zoiets gaan de vrouwen natuurlijk niet vermelden.

Untouchable2015
5 september 2016, 04:25

Dat is het doel.

Ik zou persoonlijk krankzinnig worden ervan.

Nutteloos werk (onder je niveau) is gruwelijk.

Wat hout bewerken of breienen terwijl ik aan algoritmes (bv) zou kunnen werken...

Ik veronderstel dat het géén technische schema's waren dat "tekeningen" maken was. Verkwist talent.

glashelder
5 september 2016, 16:10
had ge de lessen vervolledigd had ge het geweten :p
Welke lessen?

Dat is toch wel dé bedoeling van een ergotherapeute.
Een 'nuttige' (in medische termen) dag besteding.
Zo kan je bijvoorbeeld met 'klei iets maken' koppelen aan fantasie beleving/expressie van gevoelens en fijne motoriek.
Goh, nuttig heb ik dat toch nooit gevonden. 't Was bij mij in het kader van psychische revalidatie dus idd expressie van gevoelens en zo. Maar buiten in het begin van mijn opname een aantal tekeningen in opdracht ("teken je kerngezin als bomen" :unsure:) was het voor de rest toch gewoon "waar heb je vandaag goesting in"... Pas op, je had daar mensen die hele mooie dingen maakten en misschien zo wel evolueerden dat ze weer leerden genieten van hun mogelijkheid om dingen te creëren en weer begonnen te denken in mogelijkheden en plannen en weet ik veel wat, maar voor een acreatieve mens als ik was dat een beetje prutsen met krijt/houtskool/klei,... :unsure:

Je had wel veel mogelijkheden: koken (meehelpen met het dagmenu te bereiden), houtbewerking, decoratie, klei, tekenen, pc,... Ik heb mij nog het meest geamuseerd in dat decoratieatelier, een beetje borduren en zo :p Maar psychisch lichter ben ik daar niet van geworden denk ik :p Sommige ergotherapeuten deden ook meer hun best dan anderen. Ik heb wel eens eentje gehad die mij mee op sleeptouw nam en mij 'verplichtte' van dingen te doen die ik niet goed durfde (kom we gaan eens naar de houtbewerking om een omkadering te maken voor je doek waar je op wil schilderen), maar voor de rest was dat steeds maar nieuwe dingen verzinnen om mezelf bezig te houden en ondertussen onder mijn voeten krijgen omdat we te onnozel deden met ons vriendengroepje :p

Dat is het doel.

Ik zou persoonlijk krankzinnig worden ervan.

Nutteloos werk (onder je niveau) is gruwelijk.

Wat hout bewerken of breienen terwijl ik aan algoritmes (bv) zou kunnen werken...

Ik veronderstel dat het géén technische schema's waren dat "tekeningen" maken was. Verkwist talent.
Werk was het niet hé, alhoewel we soms wel dingen in opdracht konden maken als we dat wilden, dat werd dan verkocht. Dat vond ik eigenlijk nog het plezantste, zo wat repetitief werk waarbij tenminste duidelijk was wat er van mij verwacht werd. Ik zeg het, ik ben totaal niet creatief dus steek mij een homp klei in mijn handen en ik heb geen idee wat er mee te doen.

Tha_nOn
5 september 2016, 16:56
Nu wil ik ergotherapie :v

Preske
5 september 2016, 18:10
Welke lessen?.

nvm, ik had het misbegrepen

Mats1992
5 september 2016, 18:15
Welke lessen?

Goh, nuttig heb ik dat toch nooit gevonden. 't Was bij mij in het kader van psychische revalidatie dus idd expressie van gevoelens en zo. Maar buiten in het begin van mijn opname een aantal tekeningen in opdracht ("teken je kerngezin als bomen" :unsure:) was het voor de rest toch gewoon "waar heb je vandaag goesting in"... Pas op, je had daar mensen die hele mooie dingen maakten en misschien zo wel evolueerden dat ze weer leerden genieten van hun mogelijkheid om dingen te creëren en weer begonnen te denken in mogelijkheden en plannen en weet ik veel wat, maar voor een acreatieve mens als ik was dat een beetje prutsen met krijt/houtskool/klei,... :unsure:

Je had wel veel mogelijkheden: koken (meehelpen met het dagmenu te bereiden), houtbewerking, decoratie, klei, tekenen, pc,... Ik heb mij nog het meest geamuseerd in dat decoratieatelier, een beetje borduren en zo :p Maar psychisch lichter ben ik daar niet van geworden denk ik :p Sommige ergotherapeuten deden ook meer hun best dan anderen. Ik heb wel eens eentje gehad die mij mee op sleeptouw nam en mij 'verplichtte' van dingen te doen die ik niet goed durfde (kom we gaan eens naar de houtbewerking om een omkadering te maken voor je doek waar je op wil schilderen), maar voor de rest was dat steeds maar nieuwe dingen verzinnen om mezelf bezig te houden en ondertussen onder mijn voeten krijgen omdat we te onnozel deden met ons vriendengroepje :p

Werk was het niet hé, alhoewel we soms wel dingen in opdracht konden maken als we dat wilden, dat werd dan verkocht. Dat vond ik eigenlijk nog het plezantste, zo wat repetitief werk waarbij tenminste duidelijk was wat er van mij verwacht werd. Ik zeg het, ik ben totaal niet creatief dus steek mij een homp klei in mijn handen en ik heb geen idee wat er mee te doen.

Boetseer een lul.

letterlijk én figuurlijk een kuntstpenis

glashelder
6 september 2016, 03:19
Boetseer een lul.
Ooit wel een keer gedaan :unsure: Ik wou een klein aardewerken doosje om condooms in te bewaren. Dus dat heb ik toen gemaakt, met als handvatje een klein piemeltje :') Zal er morgen eens een foto van trekken (herinner mij eraan als ik het vergeet). Dat was eigenlijk nog wel prulwerk, want dat is echt met een dekseltje en dat moest dan precies passen, ook na het bakken.

Dat heb ik hier wel, ik heb zo veel van die dingen uit dat klei-atelier nog staan gewoon omdat het handig en/of mooi is :p Ik heb een mooie vaas (gekocht, iemand anders heeft die gemaakt), een grote ronde vaas (zelf gemaakt), een soort diepe kom op mijn salontafel (zelf gemaakt en superhandig voor allerlei prullen in te leggen) en een klein kommetje op mijn nachtkastje (idem, wel niet zelf gemaakt geloof ik).

Jonas89
6 september 2016, 16:56
Ooit wel een keer gedaan :unsure: Ik wou een klein aardewerken doosje om condooms in te bewaren. Dus dat heb ik toen gemaakt, met als handvatje een klein piemeltje :') Zal er morgen eens een foto van trekken (herinner mij eraan als ik het vergeet). Dat was eigenlijk nog wel prulwerk, want dat is echt met een dekseltje en dat moest dan precies passen, ook na het bakken.

Dat heb ik hier wel, ik heb zo veel van die dingen uit dat klei-atelier nog staan gewoon omdat het handig en/of mooi is :p Ik heb een mooie vaas (gekocht, iemand anders heeft die gemaakt), een grote ronde vaas (zelf gemaakt), een soort diepe kom op mijn salontafel (zelf gemaakt en superhandig voor allerlei prullen in te leggen) en een klein kommetje op mijn nachtkastje (idem, wel niet zelf gemaakt geloof ik).

FOTO !!!

Oij
6 september 2016, 17:00
FOTO !!!

Ze zei 'morgen', dus woensdag!:unsure:

StanTem
6 september 2016, 17:02
Jonas wil piemels zien!

Jonas89
6 september 2016, 17:08
Jonas wil piemels zien!

:naughty:

IK WIL DAT BOETSEERWERKJE ZIEN !!!!

sloeber

glashelder
6 september 2016, 17:34
Dank u, ik vergeet altijd die zever die ik hier midden in de nacht schrijf.

http://i.imgur.com/guCbfH8.jpg

Emiel Goelen
6 september 2016, 17:56
dat staat echt bij u op de salontafel?

glashelder
6 september 2016, 18:01
Nee, in een CD/DVD/rommelkastje in de tweede slaapkamer.

xAnyana
6 september 2016, 18:06
FOTO !!!
Wow gij wilt daar perse een foto van? :eek: :unsure:

Gentei
6 september 2016, 18:11

Omdat Jonas KINKY is

StanTem
6 september 2016, 18:13

Haha, leuk gedaan :p

xAnyana
6 september 2016, 18:14

foto
Haha grappig! :D
Ik bewaar condooms in een klein tasje/zakje in mijn handtas :unsure:

Omdat Jonas KINKY is
Jaja. Heeft Jonas ook zo'n boetseerwerkje om zijn condooms in te bewaren?

Razer
6 september 2016, 18:19
http://i.imgur.com/aaRlpFA.gif?noredirect

Jonas89
6 september 2016, 18:46

Omdat Jonas KINKY is

ik ben kunstliefhebber, daarom ik het vroeg

Mus
6 september 2016, 18:46

Hahaha

Maak nu een doosje voor maandverband!
Met een gleufje om ze eruit te halen, zoals papieren zakdoekjes

HUSKE
6 september 2016, 18:47
Ben ook altijd een veetje verlegen om die XL condooms te vragen/kopen :p

xAnyana
6 september 2016, 18:50
ik ben kunstliefhebber, daarom ik het vroeg

Kunstliefhebber van geboetseerde piemels!

Guazala
6 september 2016, 19:56
Haha grappig! :D
Ik bewaar condooms in een klein tasje/zakje in mijn handtas :unsure:

Af en toe is vervangen hé. Die dingen hebben een vervaldatum.

Inv
6 september 2016, 20:03

https://media3.giphy.com/media/UvwI1X7XkbXq0/200.gif

Goldrusher
6 september 2016, 20:11
Da's eigenlijk wel nog schoon gemaakt. :unsure:

Preske
6 september 2016, 20:50

http://mod-map.preske.be/VQLGJOL.gif

xAnyana
6 september 2016, 21:05

Ze zijn nog geldig tot 2018/2019 :unsure:
Dus ik heb nog tijd :unsure:

Jonas89
6 september 2016, 21:07

Moet ze voor u ook ééntje boetseren ?

paradijsappel
6 september 2016, 21:57
De volgende keer dat ze je toch wel een lieve jongen vindt maar dat het niks gaat worden. Stuur haar dan dit maar op, succes gegarandeerd. (https://www.youtube.com/watch?v=lY2yjAdbvdQ)

Gonzo
6 september 2016, 22:01
Nu snap ik waarom glas haren autistische vent het afgebold is tijdens de verhuis. Ik zou ook gek worden als ik die disproportioneel veel te grote ballen (of disproportioneel kleine snikkel) zou moeten uitpakken terwijl de proximusman vol ongeloof naar mij staat te grinnikken.

X-SlaYeR
6 september 2016, 22:50
Om even terug ontopic te gaan, zijn er nog leuke sites om nieuwe mensen te leren kennen buiten badoo, twoo, ...
ook niet echt fan van Tinder

glashelder
6 september 2016, 23:13
Dank u :p Aan de onderkant van het dekseltje zit nog een rand die precies in het doosje past dus 't zit nog goed dicht ook. En zo'n doosje maken is echt prutswerk (http://www.jhpottery.com/tutorial/slab.html). Dat is niet gewoon een homp klei wat in de vorm van een doosje duwen en uithollen of zo. Nee, dat is echt zijkant per zijkant platrollen en uitsnijden op maat en dan al die zijkantjes tegen elkaar plakken (met wat klei met water) met een specifiek mesje dat je daarvoor gebruikt (diagonale sneetjes maken in de rand) en dat was echt veel meer werk dan ik dacht. Ook die vazen en kommen en zo, dat wordt gewoon centimeter per centimeter 'opgebouwd' (http://clay.scwclubs.com/files/2012/12/coiling.jpg).

Zoals ik al zei, bezigheidstherapie :p

Nu snap ik waarom glas haren autistische vent het afgebold is tijdens de verhuis. Ik zou ook gek worden als ik die disproportioneel veel te grote ballen (of disproportioneel kleine snikkel) zou moeten uitpakken terwijl de proximusman vol ongeloof naar mij staat te grinnikken.
Haha, dat stoort mij ook :p Maar de Proximusman was hier al in Antwerpen (met mijn vriend) internet aan het installeren terwijl mijn ouders (en nog wat mensen) en ik nog in Lier in aan het pakken waren, dus die heeft dat nooit gezien ^^

Goldrusher
7 september 2016, 01:41
En zo'n doosje maken is echt prutswerk (http://www.jhpottery.com/tutorial/slab.html). Dat is niet gewoon een homp klei wat in de vorm van een doosje duwen en uithollen of zo. Nee, dat is echt zijkant per zijkant platrollen en uitsnijden op maat en dan al die zijkantjes tegen elkaar plakken (met wat klei met water)
Dat zijn precies dezelfde instructies als voor Ikea's peperkoeken huisje. :unsure:

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/pdf/20102_holiday/Gingerbreadhouse.pdf

http://i.imgur.com/GoleQy1.jpg

HelpYouFall
7 september 2016, 10:42

Quoted for 'snikkel'.
Wegens een fantastisch woord!

Jonas89
7 september 2016, 12:42

:lol:

StanTem
7 september 2016, 13:06
:lol:

Op uw condooms staat er al haar zeker? :p

Jonas89
7 september 2016, 13:17

waarom pest jij mij altijd ?

http://replygif.net/i/759.gif

xAnyana
7 september 2016, 15:24

Weet hij wel wat dat is? :unsure:
Grapje hé jonas ;x

Gonzo
7 september 2016, 15:28
Weet hij wel wat dat is? :unsure:
Grapje hé jonas ;x

Voor 't zelfde geld zit gij daar ook maar met een handtaszakske vol paracetamol (https://www.adlershop.ch/p2331/60812/dafalgan-500mg-16-brausetabletten-800x800.jpg) hoor.

xAnyana
7 september 2016, 15:46
Voor 't zelfde geld zit gij daar ook maar met een handtaszakske vol paracetamol (https://www.adlershop.ch/p2331/60812/dafalgan-500mg-16-brausetabletten-800x800.jpg) hoor.

Nee nee tis geen paracetamol en gaat lang mogen kauwen dan ook ze.
Bewijs hebben? :p

Jonas89
7 september 2016, 16:03

JAAA !!!

xAnyana
7 september 2016, 16:05
JAAA !!!
:rofl: :rofl:

Razer
7 september 2016, 16:13
Die dingen zijn ferm overrated hoor.

Gonzo
7 september 2016, 16:26

Ja, graag gedateerd en ondertekend bewijs opsturen naar Postbus X.
Dat is belangrijk voor mij.

P.S. Wie sjiekt er nu op bruistabletten? :(

xAnyana
7 september 2016, 16:31

P.S. Wie sjiekt er nu op bruistabletten? :(
Ik stuur niks op!
Ge hebt ook van die kauwvarianten. D:

Jonas89
7 september 2016, 16:44

Felix Haantjes is that you ?

Freya
7 september 2016, 16:54
Eikes, pijnstillers kauwen? Of van die vreselijke bruistabletdrankjes? Ik heb nog liever koppijn. Pilletjes zijn de enige fatsoenlijke vorm van pijnstillers!

xAnyana
7 september 2016, 17:20
Eikes, pijnstillers kauwen? Of van die vreselijke bruistabletdrankjes? Ik heb nog liever koppijn. Pilletjes zijn de enige fatsoenlijke vorm van pijnstillers!

Indeed, dafalgan 1G pillekes! :p

Gonzo
7 september 2016, 17:23
Ik heb nog liever koppijn. Pilletjes zijn de enige fatsoenlijke vorm van pijnstillers!

Nie echt, der is nog een andere, zeer effectieve optie.
(om eindelijk nog es iets semi-on-topic te zeggen)

Freya
7 september 2016, 17:35
Nie echt, der is nog een andere, zeer effectieve optie.
(om eindelijk nog es iets semi-on-topic te zeggen)
Huh, morfine heeft toch niets met datingsite ervaringen te zien?

Ik denk dat ik meer toelichting nodig heb.

Gonzo
7 september 2016, 17:42
Huh, morfine heeft toch niets met datingsite ervaringen te zien?
Ik denk dat ik meer toelichting nodig heb.

Close, maar 't is nog nen anderen -orfine. (http://www.nu.nl/gezondheid/3359705/seks-beter-hoofdpijn-dan-pijnstiller.html)
Bij Jonas en Anyana sommigen zou da zelfs nog sneller gaan dan pillen slikken.

xAnyana
7 september 2016, 18:13
Close, maar 't is nog nen anderen -orfine. (http://www.nu.nl/gezondheid/3359705/seks-beter-hoofdpijn-dan-pijnstiller.html)
Bij Jonas en Anyana sommigen zou da zelfs nog sneller gaan dan pillen slikken.

Ela ela, wa is da hier! :(

Preske
7 september 2016, 22:14

condooms met een dafalgansmaak zijn nochthans een gat in de markt, voor als de partner "hoofdpijn" heeft

xAnyana
7 september 2016, 22:20
condooms met een dafalgansmaak zijn nochthans een gat in de markt, voor als de partner "hoofdpijn" heeft
Ge weet toch dat seks een ideaal middel is tegen hoofdpijn. D:
Geen condooms met dafalgansmaak nodig.

Preske
7 september 2016, 22:35

Ja ik weet dat.

Alle beetjes helpen.

JasonC
7 september 2016, 22:53

Da kan je nu wel zeggen, maar ik heb heel af en toe (2-3x/jaar) barstende koppijn tijdens het vrijen/masten, echt ni normaal. En dan stopt ge en 't is direct gedaan. En dan wil je weer verder doen, komt die koppijn direct weer terug zeker...! :crazy:

Preske
7 september 2016, 22:54
Da kan je nu wel zeggen, maar ik heb heel af en toe (2-3x/jaar) barstende koppijn tijdens het vrijen/masten, echt ni normaal. En dan stopt ge en 't is direct gedaan. En dan wil je weer verder doen, komt die koppijn direct weer terug zeker...! :crazy:

dat is omdat ge met uwe kop tegen de muur/hoofdeinde zit te bonken

JasonC
7 september 2016, 23:02
http://i.giphy.com/12xWfDQcGkbU1W.gif

Lefky
8 september 2016, 07:51

das van opwinding (no joke)
gewoon er iets minder hevig invliegen :p (of in de madam in kwestie :D )

HelpYouFall
8 september 2016, 09:27
seksen als ge ne kater hebt en daarna heel de wc onderspauwen van mottigheid. Good times!

virtualdude
8 september 2016, 14:16
seksen als ge ne kater hebt en daarna heel de wc onderspauwen van mottigheid. Good times!

:wtf:

Kompany520
8 september 2016, 15:18
Heb straks een sauna-date- met een tinder chick, ik begin al wat te stressen! (onze 1e afspraak)

Emiel Goelen
8 september 2016, 15:32
k heb ooit eens gevogeld van de sauna, op het moment zelf niks aan de hand maar toen we buitenkwamen ging ik bijna van mijne sus

Tefal
8 september 2016, 18:25
Heb straks een sauna-date- met een tinder chick, ik begin al wat te stressen! (onze 1e afspraak)

Doe maar drie onderbroeken aan.. :)

Mats1992
8 september 2016, 18:42
Verdampt reetzweet inhaleren = goed voor hart- en bloedvaten?

Samen verdampt reetzweet inhaleren = romantische daad?

https://i.imgur.com/PxRmoFL.png

TooChé
9 september 2016, 11:54
Sinds ik veranderd ben van werk zit ik een gans andere regio.
Awyes mucho matches :cool:

Dawg (oi22)
9 september 2016, 14:25
Is Tinder de enige goeie app? Want ik vind echt niet veel matches, heb er nu eentje na dagen :s

Mrs.Tupel
9 september 2016, 14:45
Is Tinder de enige goeie app? Want ik vind echt niet veel matches, heb er nu eentje na dagen :s

Ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee :-)

Inv
9 september 2016, 14:54
Ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee :-)

in b4 "vrouwen moeten geen moeite doen op tinder"

Dawg (oi22)
9 september 2016, 15:51
Is Twoo de moeite? :cool:

RB26DETT
9 september 2016, 16:42
Nee

Mrs.Tupel
9 september 2016, 17:18
in b4 "vrouwen moeten geen moeite doen op tinder"

Zever. Als vrouw kom je ook genoeg rotte appels tegen hoor.

Gonzo
9 september 2016, 17:29
Dat is toch helemaal nie wa hij zegt?

puni
9 september 2016, 18:13
Dat is toch helemaal nie wa hij zegt?

Dit!

Clarkske
11 september 2016, 00:27
Toch weer op date geweest via Tinder, is me heel goed meegevallen, content dat ik het gedaan heb, normaal zien we elkaar weer

X-SlaYeR
11 september 2016, 18:28
Iemand nog een voorstel waar je wat nieuwe mensen kan leren kennen? Op tinder bijna geen matches. Twoo en badoo moet je vaak betalen voor contact te maken. Ik sluit me thuis ook zeker niet op, maar alle kameraden en vriendinnen zijn ondertussen wat gesetteld en dus echt vaak weg gaan zit er niet meer in

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

[deleted]
12 september 2016, 02:22
[deleted]

X-SlaYeR
12 september 2016, 08:16
Mercikes, eens proberen :)

FlatSix
22 september 2016, 12:01
Dus, heb nu sinds drie weken Tinder gedownload. Heb momenteel een 30/35-tal matches gehad, maar moet wel toegeven dat ik af en toe op groen klik maar dan achteraf bij het deftig bekijken van elke foto toch de match ophef. Al een hele hoop gesprekken gehad, de een al wat vlotter dan de andere, als het niets is delete ik het ook gelijk.

Bepaalde stereotiepe dingen;
- veel leerkrachten en dames die vroedkunde hebben gestudeerd
- wel minder neppe profielen dan een jaar geleden heb ik de indruk.
- het komt wel niet super vaak voor dat diegene die de match eerst ziet ook eerst een bericht stuurt. Gebeurt wel maar niet 50/50.

Eergisteren met een Finse gematched die hier in Belgie werkt en dat gaat wel super vlot allemaal.

Mrs.Tupel
22 september 2016, 12:57
Dus, heb nu sinds drie weken Tinder gedownload. Heb momenteel een 30/35-tal matches gehad, maar moet wel toegeven dat ik af en toe op groen klik maar dan achteraf bij het deftig bekijken van elke foto toch de match ophef. Al een hele hoop gesprekken gehad, de een al wat vlotter dan de andere, als het niets is delete ik het ook gelijk.

Bepaalde stereotiepe dingen;
- veel leerkrachten en dames die vroedkunde hebben gestudeerd
- wel minder neppe profielen dan een jaar geleden heb ik de indruk.
- het komt wel niet super vaak voor dat diegene die de match eerst ziet ook eerst een bericht stuurt. Gebeurt wel maar niet 50/50.

Eergisteren met een Finse gematched die hier in Belgie werkt en dat gaat wel super vlot allemaal.

Is dat echt een regel ja? Dat degene die de match als eerste ziet, ook als eerste stuurt? :p Ik heb dat nogal gehoord.
Bij de mannen zijn er heel veel ondernemers heb ik al gemerkt...

FlatSix
22 september 2016, 13:01
Is dat echt een regel ja? Dat degene die de match als eerste ziet, ook als eerste stuurt? :p Ik heb dat nogal gehoord.

Niet de regel maar ergens toch gewoon logisch? Je ziet iemand die je groen gaat geven, het blijkt dan direct ook nog een match te zijn, dan stuur je toch gelijk een berichtje, niet?

Mrs.Tupel
22 september 2016, 13:09
Niet de regel maar ergens toch gewoon logisch? Je ziet iemand die je groen gaat geven, het blijkt dan direct ook nog een match te zijn, dan stuur je toch gelijk een berichtje, niet?

Ik ben opgegroeid met de ouderwetse regel dat mannen het initiatief moeten nemen :p

da_flux
22 september 2016, 13:11
Ik ben opgegroeid met de ouderwetse regel dat mannen het initiatief moeten nemen :p

Maar voor de rest moet het dan wel de nieuwe man zijn?

Mrs.Tupel
22 september 2016, 13:17
Maar voor de rest moet het dan wel de nieuwe man zijn?

Wat versta jij onder de nieuwe man? Ik vraag het maar omdat veel mensen daar een ander beeld van hebben.

FlatSix
22 september 2016, 13:18

Is dat een andere manier om te zeggen dat je ouderwets bent? In een wereld die zo draait om elke grasspriet gelijk te stellen aan een boom mag het toch geen probleem zijn dat een vrouw eerst een betekenisloos berichtje verzendt

Mrs.Tupel
22 september 2016, 13:20
Is dat een andere manier om te zeggen dat je ouderwets bent? In een wereld die zo draait om elke grasspriet gelijk te stellen aan een boom mag het toch geen probleem zijn dat een vrouw eerst een betekenisloos berichtje verzendt

Op bepaalde gebieden ben ik tamelijk ouderwets, ja en daten is daar 1 van :D

RB26DETT
22 september 2016, 13:32
Over ouderwets gesproken. Zaterdag ook eens een date, maar niet via een datingsite, maar via een gemeenschappelijke vriendin.