PDA

Volledige versie bekijken : Datingsite ervaringen nummer 3

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Mrs.Tupel
6 januari 2017, 14:54
Ik vind Gonzo echt de max :p (En hij lijkt idd een zotte programmeur!)

Ohja, Tinder... Miss dat ik het er ooit nog eens op waag maar voor nu ben ik het ff beu ^^

Mrs.Tupel
6 januari 2017, 14:58
Ik vind het trouwens enorm raar dat er hier redelijk wat mensen zo gefixeerd zijn op leeftijd of dat hier zo vermelden, gelijk dat dat precies het belangrijkste is om te zeggen over een persoon. Mijn exen waren ook 12 en 10 jaar ouder. Voor mij is dat de normaalste zaak ter wereld (ze hadden wel geen kinderen, scheelt veel natuurlijk).

Cycloon
6 januari 2017, 14:59
Mijn exen waren ook 12 en 10 jaar

Voor mij is dat de normaalste zaak ter wereld

:cool:

Guazala
6 januari 2017, 15:00
https://m.facebook.com/een/photos/a.10150236153410330.364323.131418880329/10154761388710330/?type=3

Misschien iets voor degenen die tinder beu zijn?

Jepjep
6 januari 2017, 15:11

Ohja, Tinder... Miss dat ik het er ooit nog eens op waag maar voor nu ben ik het ff beu ^^

Ik vind gonzo ook de max, hij maakt altijd grappige comments en zet vervelende 9livers op hun plaats. Erg leuke man die gonzo.

HelpYouFall
6 januari 2017, 15:13
"Dus gij zijt diejen Barman?" (https://www.youtube.com/watch?v=Nw_-Lcvb8Ss)

Lefky
6 januari 2017, 15:14
In Brussel :unsure:
Ik kan mijne plan wel wa trekken, ja. Mijnen brol worden door honderdduizenden mensen per dag gebruikt, dus ik moet wel een beetje :v

Ja ma het bedrijf?
Zeg nu nie een bank e...

HelpYouFall
6 januari 2017, 15:20
Huh? is da nu den tweede keer op een paar maanden tijd dat gij mensen achter specifieke gegevens zit te vragen op een publiek forum?
Das vooral ni...raar...

Carreon
6 januari 2017, 15:22
Lefky heeft altijd wel al wat stalker neigingen gehad :unsure:

Mrs.Tupel
6 januari 2017, 15:42
Lefky is gewoon nieuwsgierig. Ik zou het niet als stalkerig of raar omschrijven hoor.

Lefky
6 januari 2017, 16:07
Huh? is da nu den tweede keer op een paar maanden tijd dat gij mensen achter specifieke gegevens zit te vragen op een publiek forum?
Das vooral ni...raar...

Was daar nu mis mee?
Als hij werkt aan toepassingen waar duizenden mensen gebruik van maken is dat al geen bedrijf waar 5 man werkt e.
Zie er vooral in wa ge wilt zien, ik toon enkel maar interesse

Sarcastr0
6 januari 2017, 16:08
Zo heb ik het nooit bekeken. Misschien is het daar misgegaan toen ik mijn interesse verloor.

't Is gewoon in .NET, en hij is uitbreidbaar :unsure:
Ma die zal wsl al niemeer werken, Tinder zal den API wel al wa veranderd hebben ondertussen.

Waarom werken als uwe robotslaaf het voor u kan doen? :3

Mijn masterplan was eigenlijk om nen bot te maken die op een vrouwenprofiel draaide, en dan messages ging relayen tussen 2 matches (mannen dus).
Dus eigenlijk gewoon nen hoop kerels tegen elkaar laten leuteren terwijl ze denken dat ze met een vrouw bezig waren.
En mij dan ziek lachen mee de conversaties, vuile klap, en de onthutsende ontdekking als ze dickpics krijgen van elkaar.
Maar het ethische aspect wrong dan een beetje teveel, ik ben nogal ne privacy advocate dus da zou wa te hypocriet geweest zijn :v
Dus heb ik der ma gewoon nen bot van gemaakt om spammers te reporten. Voor de goeie zaak, wete wel.

In Brussel :unsure:
Ik kan mijne plan wel wa trekken, ja. Mijnen brol worden door honderdduizenden mensen per dag gebruikt, dus ik moet wel een beetje :v

Shout-out naar de 10% deftig volk die hier dan nog zit, you know who you are! xoxo
Die screenshots van die convo's had de epic topic van 2016 kunnen zijn.
Gemiste kans.

Tha_nOn
6 januari 2017, 16:31

Ffkes quoten dat Freya ziet met wie ze allemaal moet concurreren
(Hyf heb ik er uit gelaten, de bro-love daar is groot maar vermoedelijk onschuldig)

Mrs.Tupel
6 januari 2017, 20:39
Hahahaha. Freya mag gerust zijn, van mij moet ze niet vrezen :lol:

Gentei
7 januari 2017, 09:54
Ffkes quoten dat Freya ziet met wie ze allemaal moet concurreren
(Hyf heb ik er uit gelaten, de bro-love daar is groot maar vermoedelijk onschuldig)

:lol: ik dacht dat Lefky een hij was?

Sarcastr0
7 januari 2017, 09:57
[emoji38] ik dacht dat Lefky een hij was?
Dat is ook

paradijsappel
7 januari 2017, 15:33
Was daar nu mis mee?
Als hij werkt aan toepassingen waar duizenden mensen gebruik van maken is dat al geen bedrijf waar 5 man werkt e.
Lefky ik steun jou. Eerlijk waar.

Nahrtent
7 januari 2017, 15:57
Lefky ik steun jou. Eerlijk waar.

Ik ook #StopWereldvreemde9Livers #IkSteunLefky

paradijsappel
7 januari 2017, 16:13
Ik ook #StopWereldvreemde9Livers #IkSteunLefky
#LefkyForTrump #TrumpForPresident #9livesNewTwitter

Sarcastr0
7 januari 2017, 16:30
#LefkyForTrump #TrumpForPresident #9livesNewTwitter
#making9livesgreatagain

f33db4ck
8 januari 2017, 17:23
#making9livesgreatagain

Games.telenet.be :unsure:

Van google geplukt

http://guntherdw.dommel.be/games.telenet/2007-01-21-14-01.png

crazyjoker
10 januari 2017, 02:20
Gisteren met mijn tinder date naar de cinema geweest en het was dik in orde. Eerst op cafe iets gaan drinken (die boot aan de kinepolis in gent) alvorens we naar passengers gingen zien. Tijdens de film was het lastig om niks te doen, maar halverwege toch zitten kussen. Nadien opnieuw iets gaan drinken, daarna heb ik haar naar het station gevoerd en nog 5 minuten staan wachten op haar trein. Binnenkort spreken we opnieuw af voor date nr 2 en ik heb er enorm veel zin in :D

We kennen mekaar ondertussen al 3 weken en het voelt alsof we elkaar al veel langer kennen. Ze was ook exact hetzelfde zoals ik verwacht had; lief, charmant, grappig... en ik was ook zoals ze gedacht had. We hebben van elk moment genoten en op dit moment is het een zeer mooie lovestory waar we allebei ten volle van genieten :)

Inv
10 januari 2017, 08:19
cutiepies

Keep it!! xoxo

StanTem
10 januari 2017, 08:49
Gisteren met mijn tinder date naar de cinema geweest en het was dik in orde. Eerst op cafe iets gaan drinken (die boot aan de kinepolis in gent) alvorens we naar passengers gingen zien. Tijdens de film was het lastig om niks te doen, maar halverwege toch zitten kussen. Nadien opnieuw iets gaan drinken, daarna heb ik haar naar het station gevoerd en nog 5 minuten staan wachten op haar trein. Binnenkort spreken we opnieuw af voor date nr 2 en ik heb er enorm veel zin in :D

We kennen mekaar ondertussen al 3 weken en het voelt alsof we elkaar al veel langer kennen. Ze was ook exact hetzelfde zoals ik verwacht had; lief, charmant, grappig... en ik was ook zoals ze gedacht had. We hebben van elk moment genoten en op dit moment is het een zeer mooie lovestory waar we allebei ten volle van genieten :)

Volgende keer meepakken naar huis eh!

Hopelijk blijft het een beetje duren. Succes gewenst! :niceone:

da_flux
10 januari 2017, 09:16

Het zijn niet allemaal zo"n hete pateekes gelijk gij e :p

Mrs.Tupel
10 januari 2017, 13:12

Houden zo! :D Ik hou wel van leuke liefdesverhalen :love:

Lulukai
10 januari 2017, 14:02
Oh cute!

vertex13
10 januari 2017, 14:12
.

StanTem
10 januari 2017, 16:59

Seg seg.
Op 2 dates na die hier thuis plaats vonden en waar niks gebeurde, heb ik weinig te vertellen hoor :p
En dat op verplaatsing was de eerste keer, dus...

Lefky
10 januari 2017, 18:21
Seg seg.
Op 2 dates na die hier thuis plaats vonden en waar niks gebeurde, heb ik weinig te vertellen hoor [emoji14]
En dat op verplaatsing was de eerste keer, dus...
Player

StanTem
10 januari 2017, 18:27
Player

Player (dating), a man or woman who has romantic affairs or sexual relations or both with other women or men but will not marry or commit to any one relationship

Hmm, invalid!

crazyjoker
10 januari 2017, 20:08

Hopelijk blijft het een beetje duren. Succes gewenst! :niceone:

ik ben zo gene player als jij Stantem :p

StanTem
10 januari 2017, 20:10
ik ben zo gene player als jij Stantem :p
Zie mijn 2 laatste posts... [emoji14]

Lefky
10 januari 2017, 20:15

Het feit dat iedereen buiten gij het zegt...

StanTem
10 januari 2017, 20:15
Het feit dat iedereen buiten gij het zegt...
:sad:

crazyjoker
10 januari 2017, 20:19

accepteer gewoon wie je bent StanTem, enkel dan kan je oprecht gelukkig zijn en uitkijken naar de toekomst x

StanTem
10 januari 2017, 20:20
accepteer gewoon wie je bent StanTem, enkel dan kan je oprecht gelukkig zijn en uitkijken naar de toekomst x
Ej lach mee ne ander eh zeg [emoji14]

crazyjoker
10 januari 2017, 20:25
Ej lach mee ne ander eh zeg [emoji14]

ondertussen al uw date gehad met die van 30?

StanTem
10 januari 2017, 20:29
ondertussen al uw date gehad met die van 30?

Ja, vorige week woensdag. Er komt een vervolg.
Het vervelende is wel dat we onze kindjes in de tegenovergestelde weken hebben...

crazyjoker
10 januari 2017, 20:32
Ja, vorige week woensdag. Er komt een vervolg.
Het vervelende is wel dat we onze kindjes in de tegenovergestelde weken hebben...

ohja juist had het gelezen, dacht dat het al over iemand anders ging, want met uw reputatie... :p

StanTem
10 januari 2017, 20:35
ohja juist had het gelezen, dacht dat het al over iemand anders ging, want met uw reputatie... :p

Gemiddeld minder dan 1 week per maand. Zo erg is dat toch niet? :(

puni
10 januari 2017, 20:37
Gemiddeld minder dan 1 week per maand. Zo erg is dat toch niet? :(

Slons!

StanTem
10 januari 2017, 20:39
Slons!

Neenee, ne player :cool:

:unsure:

[deleted]
10 januari 2017, 22:22
[deleted]

|nfected
10 januari 2017, 22:41
Lol he keeps delivering. Wie is de andere 9liver?

Sent from my iPhone using Tapatalk

HelpYouFall
11 januari 2017, 09:12
Gezamenlijk beslisten we de tinder account te verwijderen net als de app, mekaar vertrouwend, met een glas wijn klinkend op een leuke toekomst.

De 9lives quote of the year wedstrijd is bij deze ook gelijk al weer afgelopen

That's a wrap, thanks for playing everyone (http://i.imgur.com/ByQSoLU.gif?noredirect)

StanTem
11 januari 2017, 09:15
Sebiet hebbek nog spijt da'k niet mee ben gegaan.

Tha_nOn
11 januari 2017, 09:43
Ik vraag mi altijd af wie er nu wie aan het playen is. Nu is dat meiske aan al haar vriendinnen aan't vertellen dat ze ne rijke buitenlander heeft gevonden die dan ook nog nekeer niet minstens 2 keer ouder is als haar en waar, mits wat make-over werk van hare kant, nog wel iets mee te doen is.
Arm kind

V8x
11 januari 2017, 11:01
Ik vraag mi altijd af wie er nu wie aan het playen is. Nu is dat meiske aan al haar vriendinnen aan't vertellen dat ze ne rijke buitenlander heeft gevonden die dan ook nog nekeer niet minstens 2 keer ouder is als haar en waar, mits wat make-over werk van hare kant, nog wel iets mee te doen is.
Arm kind

Als ze maar gelukkig is zeker?

Bloembak
11 januari 2017, 11:27
Oekraïne was zalig. Heb er een goeie tijd gehad, ik en de andere 9liver die een dag later toekwam dachten van ferm te gaan daten, maar uiteindelijk heb ik het gehouden op 2 dates, hij op die ene, omdat die eerste zo goed was voelde ik me verplicht van die andere af te zeggen. De avond van de 2de date lagen we al samen in bed. Die jaarlijkse bj die sommigen hier krijgen kreeg ik meteen zonder pardon, zonder er om te moeten vragen.
..

Pas op met wat je schrijft en de interpunctie ervan, want ik was even in de veronderstelling dat je aan het daten was geslagen met die andere (mannelijke) 9liver. Pas een paragraaf later werd het duidelijk.

balgium
11 januari 2017, 11:31
Delivering since 2002

K vroeg mij even af of ge uw eerste bevalling in 2002 gedaan had.

Rare sig.

Tha_nOn
11 januari 2017, 11:38
jup, nonstop sinds 2002. En mijn spawn krijgt dan ook direct ne 9lives account om hier vollenbak te komen trollen. Ze zijn toch zo lief als ze klein zijn.

Inv
11 januari 2017, 11:59
jup, nonstop sinds 2002. En mijn spawn krijgt dan ook direct ne 9lives account om hier vollenbak te komen trollen. Ze zijn toch zo lief als ze klein zijn.

Verklaart ineens het niveau in Pol & Actua

[deleted]
11 januari 2017, 12:14
[deleted]

HelpYouFall
11 januari 2017, 12:46
Het leeftijdsverschil tussen de andere 9liver & z'n date is weliswaar kleiner, 31(m) vs 29(v).

Ja lap, daar gaat m'n cover. Kingie, we hadden toch discretie afgesproken :(

Gonzo
11 januari 2017, 12:52
Ik vond al dat de puni verdacht stil was de laatste dagen!

paradijsappel
11 januari 2017, 13:07
Liefde is... Twee keer per jaar naar Oekraïene vliegen om eerstejaarsstudentjes te batsen in een marginaal hotel.

StanTem
11 januari 2017, 13:40
Liefde is... Twee keer per jaar naar Oekraïene vliegen om eerstejaarsstudentjes te batsen in een marginaal hotel.

Dan was ik toch goedkoper af. Paar keer op en af naar Oostende.

StanTem
11 januari 2017, 14:01
Is da met of zonder kosten gerekend voor psychologische bijstand?
Als frequent flyer heeft de Kinxtus recht op een paar gratis extraatjes hé.

Ik word goed opgevangen door de 9livers. Veel meer kosten dan wat pintjes hangt daar niet aan vast.

Lefky
11 januari 2017, 14:50
Ik word goed opgevangen door de 9livers. Veel meer kosten dan wat pintjes hangt daar niet aan vast.

Profiteur

StanTem
11 januari 2017, 14:53
Profiteur

'k Heb een goudmijn mislopen jong. Moest ik sinds half oktober vorig jaar een blog begonnen zijn over de scheiding, dates, miserie en co, 'k was al lang binnen.
Dan kon ik elke week een BBQ geven, maar nu is dat maar 1 keer per jaar (en dan wordt het nog gesponsord ook... :unsure:)

glashelder
11 januari 2017, 16:06
de meeste Belgische waarmee ik gedate heb zoeken steeds beter en beter...
Nu ja, na jou kan het ook maar beter en beter worden, denk ik dan.

puni
11 januari 2017, 18:22
Ik vond al dat de puni verdacht stil was de laatste dagen!

Ik ben te druk bezig met mij te amuseren met die griet van oudjaar xoxo

|nfected
11 januari 2017, 19:45
Voila de player van 9lives post ook nog eens. We willen meer info vent. Pakt ge ze mee om naar de ohl gaan zien?

crazyjoker
11 januari 2017, 19:50
Voila de player van 9lives post ook nog eens. We willen meer info vent. Pakt ge ze mee om naar de ohl gaan zien?

de titel van player van 9lives is overgenomen door StanTem

puni
11 januari 2017, 21:17

Ze is er zelfs al een aantal keer geweest zonder mij. :cool:

Nee, ik pak geen vrouwen mee naar de voetbal. Ik maak het er liever gezellig mee op m'n appartement. En gezellig is het wel want ze is vorige keer 's morgens pas naar huis gegaan. Nuja, we zien wel waar het naartoe gaat!

Beetje respect aub, ik avonturierde al in de pinuts toen Stantem nog in de pampers zat.

|nfected
11 januari 2017, 21:49
Maar de grote vraag is nu. Heeft ze uw FB vriendschap verzoek al aanvaardt?

puni
11 januari 2017, 21:58
Maar de grote vraag is nu. Heeft ze uw FB vriendschap verzoek al aanvaardt?

Wie zegt dat ik al een heb gestuurd!

Ik zou om te beginnen haar achternaam mss al eens moeten vragen :unsure:

Sarcastr0
12 januari 2017, 08:01
Wie zegt dat ik al een heb gestuurd!

Ik zou om te beginnen haar achternaam mss al eens moeten vragen :unsure:
Is het niet wat vroeg voor that level of commitment?

StanTem
12 januari 2017, 08:51

De 9lives (video)player werkt niet goed.
Ik zie de link.

Myllan
12 januari 2017, 09:32

Zo schattig! :love:

Jonas89
12 januari 2017, 09:42

:D

puni
12 januari 2017, 12:16
Is het niet wat vroeg voor that level of commitment?

Misschien liep ik daar inderdaad wat te hard van stapel!

Guazala
12 januari 2017, 12:22
Ik vind dat ook ne grote stap. Ik heb na ongeveer 2 maanden pas gevraagd: "Seg, wat is uw achternaam eigenlijk?"

Mrs.Tupel
12 januari 2017, 12:55
Ik vind dat ook ne grote stap. Ik heb na ongeveer 2 maanden pas gevraagd: "Seg, wat is uw achternaam eigenlijk?"

Je bent nu toch sarcastisch hé?

Guazala
12 januari 2017, 13:01
Je bent nu toch sarcastisch hé?
uh...nee...zo is het echt gegaan. Ik had daar nooit echt bij stil gestaan.

Mrs.Tupel
13 januari 2017, 16:04
uh...nee...zo is het echt gegaan. Ik had daar nooit echt bij stil gestaan.

Ah oké. De meeste mensen vragen tegenwoordig direct naam + achternaam, dan kunnen ze je opzoeken op FB natuurlijk.

Gentei
13 januari 2017, 18:54
Ah oké. De meeste mensen vragen tegenwoordig direct naam + achternaam, dan kunnen ze je opzoeken op FB natuurlijk.

Er is gewoon geen mysterie meer :p

Jonas89
13 januari 2017, 21:54

Voornaam + locatie is tegenwoordig ook al genoeg, bij sommige

paradijsappel
13 januari 2017, 22:03
Ah? Bij mij zijn dat gewoon nummers in WhatsApp maar ik kan die niet vanbuiten hoor.

Edit:
Het adres als naam gebruiken, dat is eigenlijk wel een goed idee.

StanTem
13 januari 2017, 23:55

Of plaats van opleiding, zo blijft :unsure:

MaximumOfBass
14 januari 2017, 13:42
GSM nummer in Facebook ingeven en ge vindt de persoon ook hoor, achternaam is zo overrated.

Mrs.Tupel
14 januari 2017, 13:43

Dat heb ik ook gemerkt. Toen ik nog op Tinder zat, hebben er verschillende mannen mij op FB proberen toevoegen. Dat waren dan mannen waar ik geen match mee had en dus niet tegen gesproken had (en waar ik dus bijgevolg geen interesse in had). Er zitten weirdo's op ze.

Jonas89
14 januari 2017, 14:47
Dat heb ik ook gemerkt. Toen ik nog op Tinder zat, hebben er verschillende mannen mij op FB proberen toevoegen. Dat waren dan mannen waar ik geen match mee had en dus niet tegen gesproken had (en waar ik dus bijgevolg geen interesse in had). Er zitten weirdo's op ze.

haha :)

Googke
15 januari 2017, 00:18
Dat gevoel als ge in Tinder heel abrupt en boers iemands nummer vraagt en het daadwerkelijk krijgt vooraleer ge die hebt toegevoegd op FB. Eenmaal ze m'n FB ziet, is het wel naar de botten vrees ik, way out of my league...

Sarcastr0
15 januari 2017, 04:48
Dat gevoel als ge in Tinder heel abrupt en boers iemands nummer vraagt en het daadwerkelijk krijgt vooraleer ge die hebt toegevoegd op FB. Eenmaal ze m'n FB ziet, is het wel naar de botten vrees ik, way out of my league...
Gwn doen alsof

FlatSix
15 januari 2017, 10:23
Ik vraag op Tinder zelden iemand zijn nummer, ik ga na wat babbelen gelijk over op uitgaan, en als die dan goed gaat worden pas nummers uitgewisseld.

Carrion
15 januari 2017, 19:53
Ik vraag me eigenlijk af of er ook websites zijn voor meer alternatieve/geeky/nerdy mensen? Want als ik op tinder of twoo vantijd eens kijk komen daar alleen maar van die opgeshminkte poppemiekes voorbij :unsure:

Lt. ZweedVoet
15 januari 2017, 20:03
Ik vraag me eigenlijk af of er ook websites zijn voor meer alternatieve/geeky/nerdy mensen? Want als ik op tinder of twoo vantijd eens kijk komen daar alleen maar van die opgeshminkte poppemiekes voorbij :unsure:

https://www.cuddli.com

S00N. Wss trekken die websites en apps ook geen volk. :unsure:

StanTem
16 januari 2017, 00:53
Ik vraag op Tinder zelden iemand zijn nummer, ik ga na wat babbelen gelijk over op uitgaan, en als die dan goed gaat worden pas nummers uitgewisseld.

Ik vind het gemakkelijker communiceren via Whatsapp ofzo en hier passeert dus regelmatig eens een nummer. Als ik er niet naar vraag dan is het wel de vrouw die ernaar vraagt.

Sarcastr0
16 januari 2017, 07:24
Ik vind het gemakkelijker communiceren via Whatsapp ofzo en hier passeert dus regelmatig eens een nummer. Als ik er niet naar vraag dan is het wel de vrouw die ernaar vraagt.
Don stuantem

Lefky
16 januari 2017, 07:57

Player

StanTem
16 januari 2017, 08:49
Don stuantem

Haha, goeike :p

Player

Kunt ge nog wat van leren hé, Lefkymans.
Donderdag staat er een date op de planning ;)

Cycloon
16 januari 2017, 08:54
Als ik er niet naar vraag dan is het wel de vrouw die ernaar vraagt.

That confidence

HelpYouFall
16 januari 2017, 09:32
Ik vraag ook meestal snel naar hun Whatsapp als het een leuk gesprek is. Serieus, wat nen ballenapp is Tinder eigenlijk?
Als ze hem niet willen geven, no biggie.

Carreon
16 januari 2017, 10:36
Wat een beest! :love:

Shadowfox
16 januari 2017, 11:53
Zijt gijle ier allemaal van die fitness freaks, met afgetraind bovenlijf misschien?

Zit nu al paar maand op twoo/badoo/tinder/... en heb zo de indruk dat 90% van de vrouwen daar op zoek zijn naar hunne volgende mistake, de andere 10% voor de aandacht van dat soort venten.

Al die wijven maar zagen dat de venten op zo'n apps puur op seks uit zijn maar zelf zijn ze geen haar beter.

Heb al die apps eraf gesmeten, want het doet meer kwaad dan goed voor mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen.

HelpYouFall
16 januari 2017, 12:02
Zijt gijle ier allemaal van die fitness freaks, met afgetraind bovenlijf misschien?

Affirmatief.

Sarcastr0
16 januari 2017, 13:01

Zit nu al paar maand op twoo/badoo/tinder/... en heb zo de indruk dat 90% van de vrouwen daar op zoek zijn naar hunne volgende mistake, de andere 10% voor de aandacht van dat soort venten.

Al die wijven maar zagen dat de venten op zo'n apps puur op seks uit zijn maar zelf zijn ze geen haar beter.

Heb al die apps eraf gesmeten, want het doet meer kwaad dan goed voor mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen.
Sni onze fout Da gij ne lelijke Droes zijt met een nice-guy syndroom

Shadowfox
16 januari 2017, 15:46
toch ook de mijne niet, kheb mezelf niet gemaakt hoor :help:
en da gijle allemaal zo'n aantrekkelijke kop hebben geloofk ook gene bal van hoor :tongue:

Proto
16 januari 2017, 16:05

Ja ik heb zo'n afgetraind lijf dat ik meestal al een match heb nog voor ik de app geopend heb.

TheInjaculator
16 januari 2017, 16:09
Ik heb zo een afgetraind lijf dat als ge een ongesneden brood naar mij werpt het gesneden terug komt.

Proto
16 januari 2017, 16:10
Ik heb zo een afgetraind lijf dat als ge een ongesneden brood naar mij werpt het gesneden terug komt.

Scherp en elastisch dan? Anders zou het brood niet terugkomen.

TheInjaculator
16 januari 2017, 16:13
Scherp en elastisch dan? Anders zou het brood niet terugkomen.

Het is een brood in de vorm van een boomerang.

Sarcastr0
16 januari 2017, 16:13
toch ook de mijne niet, kheb mezelf niet gemaakt hoor :help:
en da gijle allemaal zo'n aantrekkelijke kop hebben geloofk ook gene bal van hoor :tongue:
Denken dat je een Adonis moet zijn om vrouwen aan te trekken, is gwn een symptoom van uw betasloef karakter.

StanTem
16 januari 2017, 17:02
Ik vraag ook meestal snel naar hun Whatsapp als het een leuk gesprek is. Serieus, wat nen ballenapp is Tinder eigenlijk?
Als ze hem niet willen geven, no biggie.

Inderdaad. Die app trekt eigenlijk op de kloten.
Sommigen vragen zelf niet om ne nummer en zoeken je direct op via FB. Ze sturen dan via Messenger of sturen direct een vriendschapsverzoek. Da's iets wat ik niet zomaar ga doen.

Wat een beest! :love:

Ge kent mij eh :cool:

Lol, nee!
Mijn strak lijf al eens gezien? :rofl:

En ik heb dan nog eens 2 kindjes ook...

Bloembak
16 januari 2017, 17:13

Ik dacht dat vooral de vrouwen last kunnen krijgen van hangborsten, striemen en een aardappelhuidje, bij het krijgen van kindjes.
Maar men is nooit te oud om te leren, zeker!

StanTem
16 januari 2017, 17:20
Ik dacht dat vooral de vrouwen last kunnen krijgen van hangborsten, striemen en een aardappelhuidje, bij het krijgen van kindjes.
Maar men is nooit te oud om te leren, zeker!

Ik ben altijd zo joviaal geweest om mee te doen met de vreetbuien van de vrouw... :p

xDama
16 januari 2017, 17:49

Hahaha :') Schitterend Tinder-bio-materiaal. Genoteerd.

Denken dat je een Adonis moet zijn om vrouwen aan te trekken, is gwn een symptoom van uw betasloef karakter.

It's funny cuz' it's true. Full blown alpha-male is nu ook niet the way to go, maar een beta-attitude gaat zelden werken op dating-apps, of dating in het algemeen.

@Shadowfox: je moet eens Models van Mark Manson (https://www.amazon.com/Models-Attract-Women-Through-Honesty/dp/1463750358) lezen. Feitelijk een aanrader voor redelijk wat volk hier.

Lefky
16 januari 2017, 18:49
Inderdaad. Die app trekt eigenlijk op de kloten.
Lol, nee!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/26009685/joeri%20fabulous.jpg

crazyjoker
16 januari 2017, 22:03

nope, verre van een fitnessboy :p
Van de matches die ik gehad heb waren degene waarmee ik echt een deftig gesprek had op 2 handen te tellen. Als je "hey hoe ist" stuurt wees er maar zeker van dat 95% niet antwoord (in mijn geval toch :unsure:). Als er iets in hun bio staat waar ge een gesprek mee kunt beginnen reageren ze sneller :p

StanTem
18 januari 2017, 00:40
Morgenochtend (allez, over een goede 9 uur) een date. 't Is eens wat anders dan 's avonds af te spreken zeker :unsure:

Myllan
18 januari 2017, 08:36
Iemand ervaring met Lovoo?
Ik kreeg die app vaak op mijn tijdlijn wanneer ik op fb was, weet niet waarom maar dacht ik meld het hier even misschien heeft er iemand wat aan.

Myllan
18 januari 2017, 08:39
https://dl.dropboxusercontent.com/u/26009685/joeri%20fabulous.jpg

Wat is dit? :lol:
StanTem?

Lefky
18 januari 2017, 08:40
Wat is dit? :lol:
StanTem?

Dat liefste Myllan is de Joeri in volle glorie

Myllan
18 januari 2017, 08:42
Dat liefste Myllan is de Joeri in volle glorie

Joeri is Stan?
Wel potverdorie! :lol:
Het is wel leuk gedaan haha

Lefky
18 januari 2017, 08:55
Joeri is Stan?

Vind ik ook
PS: ik heb dat gepikt, ik weet niet meer van wie, maar ik ben wel een dief

StanTem
18 januari 2017, 09:16
Joeri is Stan?

Ge zijt zowat de enige die mijn naam nog niet wist, ofzo? :p
Gonzo heeft dat meesterwerkje gemaakt.

Ik ben trouwens een 'wie', niet een 'wat'! :(

Myllan
18 januari 2017, 12:20
Ge zijt zowat de enige die mijn naam nog niet wist, ofzo? :p
Gonzo heeft dat meesterwerkje gemaakt.

Ik ben trouwens een 'wie', niet een 'wat'! :(

Haha nee dat wist ik niet.:p
En sorry ja het is idd een wie en niet een wat.

StanTem
18 januari 2017, 14:12
Haha nee dat wist ik niet.:p
En sorry ja het is idd een wie en niet een wat.

Mijn nickname is een samenvoegsel van mijn achternaam en mijn ex haar achternaam.
Maar sommigen denken verkeerdelijk dat ik Stan heet :')

Gonzo
18 januari 2017, 14:40
Maar sommigen denken verkeerdelijk dat ik Stan heet :')

Stannis Baratem

HelpYouFall
18 januari 2017, 14:46
"They will bend the knee, or I will destroy them." - Joeri Baratem

StanTem
18 januari 2017, 15:00
"They will bend the knee, or I will destroy them." - Joeri Baratem

Had ik beter vanmorgen tegen mijne date gezegd :unsure:

xAnyana
18 januari 2017, 15:06
Had ik beter vanmorgen tegen mijne date gezegd :unsure:

En hoe was uwen date? :D

Proto
18 januari 2017, 15:07

*drol emoji*

xAnyana
18 januari 2017, 15:08
*drol emoji*

Zo slecht? :unsure:

Gonzo
18 januari 2017, 15:11
*drol emoji*

Reported voor racisme

Proto
18 januari 2017, 15:12
Reported voor racisme

Dis nigga

StanTem
18 januari 2017, 15:16

Goed.
Nog iets? :p

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 15:22
Goed.

Hoe is het met die van 30+ afgelopen? :p

StanTem
18 januari 2017, 15:25
Hoe is het met die van 30+ afgelopen? :p
2de date gehad en samen 'beslist' dat het toch dat niet is. 't Is nogal moeilijk om af te spreken doordat we de kindjes in de tegenovergestelde weken hebben.

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 15:30
2de date gehad en samen 'beslist' dat het toch dat niet is. 't Is nogal moeilijk om af te spreken doordat we de kindjes in de tegenovergestelde weken hebben.

Jammer... Vroeg of laat lukt het wel! ;-)

StanTem
18 januari 2017, 15:32
Jammer... Vroeg of laat lukt het wel! ;-)
Gij nog geen dates gehad? [emoji14]

xDama
18 januari 2017, 15:43
Goed.

Wat heb je überhaupt gedaan om 9u 's morgens? Koffie gaan drinken ofzo? Lijkt mij echt zo'n vreemd uur om een date te doen :p

StanTem
18 januari 2017, 15:45
Wat heb je überhaupt gedaan om 9u 's morgens? Koffie gaan drinken ofzo? Lijkt mij echt zo'n vreemd uur om een date te doen :p
Da's inderdaad nogal vreemd, maar 'k heb een volle week, in het weekend werk ik en volgende week heb ik de kindjes.
Ontbeten in de Ikea :')

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 15:45
Gij nog geen dates gehad? [emoji14]

Ik heb Tinder eraf gesmeten hé. Bovendien is het nu zo dat de 'ex' niet meer zo exerig is :p

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 15:46
Da's inderdaad nogal vreemd, maar 'k heb een volle week, in het weekend werk ik en volgende week heb ik de kindjes.

Romantisch.. :D

StanTem
18 januari 2017, 15:49
Ik heb Tinder eraf gesmeten hé. Bovendien is het nu zo dat de 'ex' niet meer zo exerig is :p
Whaaaaat :o

Romantisch.. :D
Héél romantisch.
Maar 't was best leuk hoor. Niet enkel de plaats telt eh, 't is voornamelijk het gezelschap ;)

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 15:53
Whaaaaat :o

Ja... Ik had er de vorige keer een punt achter gezet en hij zei zelf de hele tijd dat ik het nooit echt een kans heb gegeven en het veel te snel heb opgegeven. We zijn dan iets van 1,5 maand uit elkaar geweest en sinds een maand terug contact. Kweni wat het is, maar hij doet mij wel echt iets anders zou ik er niet meer aan beginnen.

Héél romantisch.
Maar 't was best leuk hoor. Niet enkel de plaats telt eh, 't is voornamelijk het gezelschap ;)

Het kan daar ook lekker zijn hé :p
Het is natuurlijk ook een teken dat je echt openstaat om iemand te leren kennen. Als je er zo vroeg voor opstaat :D

StanTem
18 januari 2017, 15:55
Het kan daar ook lekker zijn hé [emoji14]
Het is natuurlijk ook een teken dat je echt openstaat om iemand te leren kennen. Als je er zo vroeg voor opstaat :D
Als ik de kindjes heb moet ik vroeger opstaan hoor [emoji14]

En succes alvast. Hopelijk blijft het duren eh :niceone:

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 15:58
Als ik de kindjes heb moet ik vroeger opstaan hoor [emoji14]

En succes alvast. Hopelijk blijft het duren eh :niceone:

We gaan het op het gemak doen. Ik heb mijn eigen voorgenomen om het deze keer echt een kans te geven en hij gaat proberen minder onafhankelijk te zijn. We zien wel waar we eindigen :-)
Ik wens jou ook veel succes met uw nieuwe date toe! ;-)

Gonzo
18 januari 2017, 16:02
Wut? Minder onafhankelijk? Dus hij moet aan uwe rok komen hangen, of wa moet ik daar onder verstaan?

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 16:03
Wut? Minder onafhankelijk? Dus hij moet aan uwe rok komen hangen, of wa moet ik daar onder verstaan?

Mij meer betrekken in zijn leven en minder gesloten zijn. Hij is dat al jaren gewoon om te doen dus hij moet zich stilaan leren openstellen.

Gonzo
18 januari 2017, 16:08
Mij meer betrekken in zijn leven en minder gesloten zijn. Hij is dat al jaren gewoon om te doen dus hij moet zich stilaan leren openstellen.

Wat doet hij dan [niet]?
Oprechte vraag, ik ben geïntrigeerd! :3

Proto
18 januari 2017, 16:12

Hehe, hij klinkt een beetje als mij. Mijn vriendin zegt ook vaak dat ik gesloten en op mezelf ben. Maar eigenlijk ben ik dan gewoon aan het nadenken over hoe ik het beste de volgende lading casuals kan slayen in Overwatch.

HelpYouFall
18 januari 2017, 16:29
Casuls, Proto, casuls. (https://i.ytimg.com/vi/GDyj29C2Mxk/maxresdefault.jpg)

Proto
18 januari 2017, 16:34
Casuls, Proto, casuls. (https://i.ytimg.com/vi/GDyj29C2Mxk/maxresdefault.jpg)

Ja, maar dan begrijpen de casuls in deze thread me al helemaal niet meer.

xDama
18 januari 2017, 17:03

LOL! Balsy move!

http://cdn.mamamia.com.au/wp/wp-content/uploads/2016/03/26140523/ikea-31.jpg

StanTem
18 januari 2017, 17:10
LOL! Balsy move!

http://cdn.mamamia.com.au/wp/wp-content/uploads/2016/03/26140523/ikea-31.jpg
Garantie op succes jong, als ge dat op de eerste date overleeft.
Tweede date komt eraan. Op haar vraag dan nog :cool:

Gonzo
18 januari 2017, 17:16

Maar enfinnnnn, hebt ge dan niks geleerd uit da filmke?
"IEKEJA GIEJNE VENTJ OPDOEN (https://youtu.be/sGi5uHPiKoA?t=1m20s)"

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 17:23
Wat doet hij dan [niet]?
Oprechte vraag, ik ben geïntrigeerd! :3

Gewoon meer sms'n enz. Ik ben nu ook niet het type dat heel de dag door sms't ofzo maar ik vind het wel tof om op het einde van de dag te horen wat hij bijvoorbeeld gedaan heeft die dag. Dat is niet controlerend bedoeld, maar hij voelt dat dan soms wel zo aan. Ik voel mij dan gewoon meer in zijn leven betrokken.

Hehe, hij klinkt een beetje als mij. Mijn vriendin zegt ook vaak dat ik gesloten en op mezelf ben. Maar eigenlijk ben ik dan gewoon aan het nadenken over hoe ik het beste de volgende lading casuals kan slayen in Overwatch.

Gamespelleke? Ik ben daar absoluut niet in thuis :p Kben blij dat ik niet de enige vrouw ben die daar tegenaan loopt. Het komt dan soms zo wat over alsof het hem allemaal niet kan schelen. Volgens hem is dat dan weer geen waar enz

Nahrtent
18 januari 2017, 17:28
Gewoon meer sms'n enz. Ik ben nu ook niet het type dat heel de dag door sms't ofzo maar ik vind het wel tof om op het einde van de dag te horen wat hij bijvoorbeeld gedaan heeft die dag. Dat is niet controlerend bedoeld, maar hij voelt dat dan soms wel zo aan. Ik voel mij dan gewoon meer in zijn leven betrokken.

"Hey schat, met mij. Vandaag heb ik weer een hele dag in mijn onderbroek Fifa gespeeld en nog eens Terminator 2 opgezet. Kusjes"

Ja nee, ik zou ook gewoon liever geen bericht sturen dan. :unsure:
Of liegen.

StanTem
18 januari 2017, 17:37
Maar enfinnnnn, hebt ge dan niks geleerd uit da filmke?
"IEKEJA GIEJNE VENTJ OPDOEN (https://youtu.be/sGi5uHPiKoA?t=1m20s)"

Aalst = marginaal.

Nee, ik geef er weinig geloof aan.

Gonzo
18 januari 2017, 17:44
Ge kunt natuurlijk maar zoveel keer "Ik ben vandaag gaan werken, het was oké, same old, jwz." sturen voor het wa saai begint te worden :unsure:

"Hey schat, met mij. Vandaag heb ik weer een hele dag in mijn onderbroek Fifa gespeeld en nog eens Terminator 2 opgezet. Kusjes"
Ja nee, ik zou ook gewoon liever geen bericht sturen dan. :unsure: Of liegen.

Geneert gij u daar voor? Ik zeg da gewoon zenne.

* Wat ik vandaag gedaan heb? Opgestaan.
- Ja, en dan?
* Hoezo, en dan? Buiten mij vol koffie gieten en op de bank hangen, was dat het lastigste stuk van mijn dag.

:v

StanTem
18 januari 2017, 17:45

- Ja, en dan?
* Hoezo, en dan? Buiten mij vol koffie gieten en op de bank hangen, was dat het lastigste stuk van mijn dag.

Zonder kusjes enzo? 'k Dacht dat ge Freya liever zag ze.

Nahrtent
18 januari 2017, 17:54

- Ja, en dan?

Generen, baneent (anders zou ik daar ook niet voor uitkomen op 9Lives hé Sherlock :3), maar ge zegt het zelf:

Ge kunt natuurlijk maar zoveel keer "Ik ben vandaag gaan werken, het was oké, same old, jwz." sturen voor het wa saai begint te worden :unsure:

:unsure:

Los daarvan vind ik dat soort dingen allemaal ongelofelijk oninteressant ongeacht van wie dat komt. Ik heb daar echt enorm veel moeite mee om geïnteresseerd te zijn (/lijken) als mensen mij vertellen wat ze die dag gedaan hebben, en na een monoloog van een kwartier blijkt daar dus helemaal niets tussen te zitten dat ook maar het kleinste beetje ongebruikelijk of het vertellen waard is (maar dat is dus duidelijk een kwestie van perceptie).

Omgekeerd krijg ik vaak langs alle kanten het verwijt dat ik te weinig te vertel, dus het zal wel allemaal aan mij liggen.

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 18:26

Het was maar een voorbeeld hé. Ik wil maar zeggen dat ik mij door zo'n kleine dingen wel meer betrokken voel bij zijn leven.

Los daarvan vind ik dat soort dingen allemaal ongelofelijk oninteressant ongeacht van wie dat komt. Ik heb daar echt enorm veel moeite mee om geïnteresseerd te zijn (/lijken) als mensen mij vertellen wat ze die dag gedaan hebben, en na een monoloog van een kwartier blijkt daar dus helemaal niets tussen te zitten dat ook maar het kleinste beetje ongebruikelijk of het vertellen waard is (maar dat is dus duidelijk een kwestie van perceptie).

Omgekeerd krijg ik vaak langs alle kanten het verwijt dat ik te weinig te vertel, dus het zal wel allemaal aan mij liggen.

Dus, stel dat je kei zot staat van een meiske, dan boeit u dat ook allemaal niet?

Nahrtent
18 januari 2017, 18:36
Dus, stel dat je kei zot staat van een meiske, dan boeit u dat ook allemaal niet?

Eerlijk? Nee. Ik zou in een dergelijk (helaas fictief :p) scenario uiteraard wel blij zijn dat ze überhaupt stuurt en de moeite doet om iets te vertellen over haar dag, maar de exacte inhoud - of ze die dag kip of spaghetti gegeten heeft of welk programma ze aan het kijken is - boeit mij echt geen fuck (ik zou ook veel liever in de waan verkeren dat ze die oninteressante zever toch maar stuurt omdat ze per se wil sturen, dan dat ze oprecht denkt: "Amai, die kip was lekker. Dat moet ik aan Nahrtent vertellen die gaat dat mega interessant vinden"). Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat andere mensen van zichzelf interessant vinden wat ze exact gegeten hebben, maar blijkbaar is dat dus wel zo?

Maar inderdaad, wat moet ge anders sturen als er verder niets te vertellen is en ge wilt toch per se wat meer contact onderhouden? Daar kan ik u in volgen hoor (en het is ook wetenschappelijk bewezen dat dat de sociale "functie" is van smalltalk dacht ik), maar zelf zal ik nooit nooit nooit de reflex hebben om iets te vertellen als ik niets te vertellen heb. En ik denk dat uw ex-ex-vriend daar hetzelfde over denkt, maar niet durft zeggen dat het hem eigenlijk ook niet interesseert wat ge die dag gegeten hebt.

Dat was eigenlijk het enige dat ik wilde zeggen, dat ge niet meteen moet denken dat die jongen dat als "controlerend" ervaart. Misschien vindt hij dagelijkse sms'jes met banale shit gewoon niet interessant.

Mrs.Tupel
18 januari 2017, 19:25
Eerlijk? Nee. Ik zou in een dergelijk (helaas fictief :p) scenario uiteraard wel blij zijn dat ze überhaupt stuurt en de moeite doet om iets te vertellen over haar dag, maar de exacte inhoud - of ze die dag kip of spaghetti gegeten heeft of welk programma ze aan het kijken is - boeit mij echt geen fuck (ik zou ook veel liever in de waan verkeren dat ze die oninteressante zever toch maar stuurt omdat ze per se wil sturen, dan dat ze oprecht denkt: "Amai, die kip was lekker. Dat moet ik aan Nahrtent vertellen die gaat dat mega interessant vinden"). Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat andere mensen van zichzelf interessant vinden wat ze exact gegeten hebben, maar blijkbaar is dat dus wel zo?

Maar inderdaad, wat moet ge anders sturen als er verder niets te vertellen is en ge wilt toch per se wat meer contact onderhouden? Daar kan ik u in volgen hoor (en het is ook wetenschappelijk bewezen dat dat de sociale "functie" is van smalltalk dacht ik), maar zelf zal ik nooit nooit nooit de reflex hebben om iets te vertellen als ik niets te vertellen heb. En ik denk dat uw ex-ex-vriend daar hetzelfde over denkt, maar niet durft zeggen dat het hem eigenlijk ook niet interesseert wat ge die dag gegeten hebt.

Dat was eigenlijk het enige dat ik wilde zeggen, dat ge niet meteen moet denken dat die jongen dat als "controlerend" ervaart. Misschien vindt hij dagelijkse sms'jes met banale shit gewoon niet interessant.

Da is idd de reden (denk ik). Het is toch de bedoeling om elkaar te leren kennen en sociaal contact te onderhouden, hoe doe je dat anders hé.
Nja, tis misschien een mannen vs vrouwen ding zeker?

glashelder
18 januari 2017, 21:07
Ik denk het. Ik heb ook altijd van die dingen. Ik kan echt een heel verhaal maken van mijn dag, met dingen die ik allemaal heb meegemaakt of rare dingen die ik heb gehoord of zo. En dat is dan een doodnormale dag hé, maar ik heb elke dag wel iets dat de moeite waard is om te vertellen, vind ik. Terwijl mijn ex (en veel van mijn mannelijke ex'en) altijd zoiets had van "hoe mijn dag was? gewoon, ik ben gaan werken en al." Als ik geluk had, kreeg ik nog te horen of het druk of kalm was :p Terwijl ik aan het vertellen ben dat die in 't stadsloket zoiets raars zei en dat ik een goed gesprek heb gehad met mijn bazin en dat ik daarnet per ongeluk de afwasmachine heb opengetrokken terwijl hij nog op stond en dat mijn ex mij ineens zo veel sms't en dat ik dat raar vind en dat ik vandaag een nieuw exemplaar heb gekregen van mijn arbeidscontract en kijk ik verdien nu zoveel bruto en ah ja, ik heb eindelijk bericht gehad dat mijn pakketje verzonden is dat normaal gezien maandag verzonden zou moeten zijn dus ik kan dat morgen na het werk ophalen en oh ja, doe mij er eens aan denken dat ik een brief typ om mijn rekening bij Belfius op te zeggen en nou ja, you get the point.

Sarcastr0
18 januari 2017, 21:56
Vrouwen.

Lulukai
18 januari 2017, 22:08
Da is idd de reden (denk ik). Het is toch de bedoeling om elkaar te leren kennen en sociaal contact te onderhouden, hoe doe je dat anders hé.
Ik ben daar ook niet echt aan. Ik voer graag discussies (no shit Sherlock) en praat graag over een bepaald onderwerp ofzo, maar ik heb een hekel aan vertellen over mijn dag en al die rommel... Ik heb het dan al meegemaakt, dus waarom zou ik er nog eens over willen praten?

Ik denk het. Ik heb ook altijd van die dingen. Ik kan echt een heel verhaal maken van mijn dag, met dingen die ik allemaal heb meegemaakt of rare dingen die ik heb gehoord of zo. En dat is dan een doodnormale dag hé, maar ik heb elke dag wel iets dat de moeite waard is om te vertellen, vind ik. Terwijl mijn ex (en veel van mijn mannelijke ex'en) altijd zoiets had van "hoe mijn dag was? gewoon, ik ben gaan werken en al." Als ik geluk had, kreeg ik nog te horen of het druk of kalm was [emoji14] Terwijl ik aan het vertellen ben dat die in 't stadsloket zoiets raars zei en dat ik een goed gesprek heb gehad met mijn bazin en dat ik daarnet per ongeluk de afwasmachine heb opengetrokken terwijl hij nog op stond en dat mijn ex mij ineens zo veel sms't en dat ik dat raar vind en dat ik vandaag een nieuw exemplaar heb gekregen van mijn arbeidscontract en kijk ik verdien nu zoveel bruto en ah ja, ik heb eindelijk bericht gehad dat mijn pakketje verzonden is dat normaal gezien maandag verzonden zou moeten zijn dus ik kan dat morgen na het werk ophalen en oh ja, doe mij er eens aan denken dat ik een brief typ om mijn rekening bij Belfius op te zeggen en nou ja, you get the point.
Ahhh mijn god ik zou daar gek van worden.
Meestal als ik thuis kom van mijn werk wil ik helemaal niet vertellen wat er die dag gebeurd is.
Dan wil ik gewoon iets doen of koken, gamen of filmpje kijken, maar vooral stilte.

Edit: ik ben wel een knuffelaar :love: maar in stilte. :unsure:

f33db4ck
18 januari 2017, 22:22
Edit: ik ben wel een knuffelaar :love: maar in stilte. :unsure:

Jammer, ik ben een luide knuffelaar. #nevermeanttobe

glashelder
18 januari 2017, 23:16
Meestal als ik thuis kom van mijn werk wil ik helemaal niet vertellen wat er die dag gebeurd is.
Dan wil ik gewoon iets doen of koken, gamen of filmpje kijken, maar vooral stilte.
't Is net mijn lief hier die mij de oren van m'n kop praat, dat ik af en toe moet zeggen van "kan je nu aub eens vijf minuten zwijgen" :p 't Helpt ook wel dat ik altijd eerst thuis kom, dus meestal al even tijd voor mezelf heb gehad. En goed, da's ook niet in één lijn dat ik dat vertel, maar zo over een paar uur of de hele avond. Daarom dat ik het zo ráár vind dat je echt helemaal niks te zeggen hebt over je dag. Je maakt toch wel iets mee of je denkt toch wel iets dat je wil delen of iemand zegt iets grappigs of weet ik veel.

Sneeuwstorm
18 januari 2017, 23:27
Ik ben daar ook niet echt aan. Ik voer graag discussies (no shit Sherlock) en praat graag over een bepaald onderwerp ofzo, maar ik heb een hekel aan vertellen over mijn dag en al die rommel... Ik heb het dan al meegemaakt, dus waarom zou ik er nog eens over willen praten?

Idem, ik weet zelfs niet wat te vertellen als ik die vraag out of the blue krijg, awkwardness gegarandeerd dus. Ik heb dan al de switch van werk naar huis gemaakt. Dan heb ik geen goesting meer om terug te switchen naar het werk. Thuis = batterijen opladen om er de volgende werkdag weer in te vliegen. Overigens, als het zou een mindere dag zijn geweest dan wil ik daar zeker niet over praten.

crazyjoker
19 januari 2017, 02:33

Als man zijnde vertel ik toch ook graag hoe mijn dag geweest is, ook al is er niks gebeurd. Niet dat ik dat uit mezelf ga vertellen, want ik vind het tof als mijn wederhelft interesse toont in mij. Iets wat mijn ex nooit deed, ook al vroeg ik geregeld aan haar hoe haar dag verliep. Ik kreeg zelden terug "en hoe was uw dag"? Als er iemand oprecht interesse toonde in hoe je dag geweest is maakt me dat gewoon blij en geeft me het gevoel dat ik voor die persoon belangrijk ben.

Misschien komt dit, omdat mijn moeder iedere dag geïnteresseerd luisterde naar hoe het op mijn vader zijn werk was en over zijn collega's daar als hij thuis was. Het is niet dat zijn werk interessant was (sidmar), maar mijn moeder luisterde en reageerde. Dat vond ik wel charmant.

crazyjoker
19 januari 2017, 02:58
Afgelopen dinsdag was de 2de "date" met de persoon die ik via tinder heb leren kennen. Begon heel goed, want mijn gps had mij naar Merelbeke gestuurd ipv Knesselare en ik was toen al 20 minuten te laat :unsure: (en knesselare was los de andere kant op +30 minuten rijden).

Na de eerste date waren we tegen mekaar bezig om euhm... seksuele betrekkingen te hebben tijdens de volgende "date", maar de locatie moest nog bepaald worden. Bij haar thuis kan ik niet binnen omdat haar ouders er altijd zijn en omdat het pas de 2de keer is dat we mekaar gezien hebben. Een bed zou wel handig geweest zijn natuurlijk.
Nadat ik haar thuis opgehaald heb, zijn we naar de smatch geweest om een doos condooms aangezien ze de pil niet pakt(ik ben echt geen fan van condooms en ik koop die al zeker niet graag in een winkel waar de kassierster mij zo'n voze blik geeft).

Ons plan was dus om aan voorspel te doen in de auto op een plaats waar er een kleine kans zou zijn om betrapt te worden. Dat was dus de parking van de sporthal te knesselare :unsure: Alles verliep eigenlijk heel goed, het was heet, geil, spannend en weet ik veel wa nog. Na zo'n halfuurke stelde ze voor om naar de wc's te gaan in de sporthal, omdat seks in de auto niet bepaald goed ging gaan.
Nu was de balie recht tegenover de wc's waar er 2 mensen zaten.. Om het kort te maken; na 5 minuten in de wc's hebben ze ons verbannen uit de sporthal. Meest schamelijke moment uit mijn leven (tot nu toe) denk ik. Terug in de auto was ons goesting over en zijn we uiteindelijk Aalter gaan verkennen en hebben we iets gedronken in een brasserie. Dat was best nog romantisch, want het was donker en er waren veel kaarsen.

Lulukai
19 januari 2017, 06:42
't Is net mijn lief hier die mij de oren van m'n kop praat, dat ik af en toe moet zeggen van "kan je nu aub eens vijf minuten zwijgen" [emoji14] 't Helpt ook wel dat ik altijd eerst thuis kom, dus meestal al even tijd voor mezelf heb gehad. En goed, da's ook niet in één lijn dat ik dat vertel, maar zo over een paar uur of de hele avond. Daarom dat ik het zo ráár vind dat je echt helemaal niks te zeggen hebt over je dag. Je maakt toch wel iets mee of je denkt toch wel iets dat je wil delen of iemand zegt iets grappigs of weet ik veel.

Ik maak natuurlijk dingen mee, met mijn klanten, collega's, leveranciers,... Maar ik heb gewoon geen zin meer om dat na te vertellen. Ik babbel gewoon niet echt vaak over dingen die gebeurd zijn, eerder over andere zaken..

Jammer, ik ben een luide knuffelaar. #nevermeanttobe
Niet dat de knuffels an sich luid of stil zijn natuurlijk, hehe.
Nee maar gewoon zo in de zetel ofzo wat bij elkaar liggen, maar zonder te babbelen ofzo :)

Lefky
19 januari 2017, 08:34
Ik krijg ook dikwijls te horen dat ik weinig te vertellen heb. Maar als er niets echt speciaals is gebeurd snap ik zelf ook niet wat je zoal kan te vertellen hebben...
Ik ben gaan werken, ja. Was dat met mijn goesting? Deels. Was ik liever in bed blijven liggen? Waarschijnlijk.
Maar zo banale dingen heb ik niet echt zin om te vertellen. Niemand gaat toch echt voor 200% met goesting gaan werken? Dan heb ik het liever over wat voor leuke dingen er in het weekend kunnen gedaan worden ofzo.

Ik snap Lulu wel. Gewoon bekomen, dicht bij elkaar zijn en tv kijken of iets lezen of ... Er moet toch niet altijd gebabbeld worden? Is van rust, kalmte en het moment genieten is zooooo aangenaam.

Lefky
19 januari 2017, 08:34
Afgelopen dinsdag was de 2de "date" met de persoon die ik via tinder heb leren kennen. Begon heel goed, want mijn gps had mij naar Merelbeke gestuurd ipv Knesselare en ik was toen al 20 minuten te laat :unsure: (en knesselare was los de andere kant op +30 minuten rijden).

Na de eerste date waren we tegen mekaar bezig om euhm... seksuele betrekkingen te hebben tijdens de volgende "date", maar de locatie moest nog bepaald worden. Bij haar thuis kan ik niet binnen omdat haar ouders er altijd zijn en omdat het pas de 2de keer is dat we mekaar gezien hebben. Een bed zou wel handig geweest zijn natuurlijk.
Nadat ik haar thuis opgehaald heb, zijn we naar de smatch geweest om een doos condooms aangezien ze de pil niet pakt(ik ben echt geen fan van condooms en ik koop die al zeker niet graag in een winkel waar de kassierster mij zo'n voze blik geeft).

Ons plan was dus om aan voorspel te doen in de auto op een plaats waar er een kleine kans zou zijn om betrapt te worden. Dat was dus de parking van de sporthal te knesselare :unsure: Alles verliep eigenlijk heel goed, het was heet, geil, spannend en weet ik veel wa nog. Na zo'n halfuurke stelde ze voor om naar de wc's te gaan in de sporthal, omdat seks in de auto niet bepaald goed ging gaan.
Nu was de balie recht tegenover de wc's waar er 2 mensen zaten.. Om het kort te maken; na 5 minuten in de wc's hebben ze ons verbannen uit de sporthal. Meest schamelijke moment uit mijn leven (tot nu toe) denk ik. Terug in de auto was ons goesting over en zijn we uiteindelijk Aalter gaan verkennen en hebben we iets gedronken in een brasserie. Dat was best nog romantisch, want het was donker en er waren veel kaarsen.

En welke film is da?

f33db4ck
19 januari 2017, 09:20
Ik heb meestal genoeg te vertellen als ik thuiskom, maar dat hoeft niet perse. Op het einde van de relatie (laatste jaar +-) was die interesse, om elkaars babbel te aanhoren, fel gezakt.

Nee maar gewoon zo in de zetel ofzo wat bij elkaar liggen, maar zonder te babbelen ofzo :)

Yep, kan eens aangenaam zijn met de juiste persoon :)
Ik kom recentelijk uit een relatie van 8 jaar en had, vooral op het einde, niet dat gevoel meer met haar.

Proto
19 januari 2017, 09:30
Ik denk het. Ik heb ook altijd van die dingen. Ik kan echt een heel verhaal maken van mijn dag, met dingen die ik allemaal heb meegemaakt of rare dingen die ik heb gehoord of zo. En dat is dan een doodnormale dag hé, maar ik heb elke dag wel iets dat de moeite waard is om te vertellen, vind ik. Terwijl mijn ex (en veel van mijn mannelijke ex'en) altijd zoiets had van "hoe mijn dag was? gewoon, ik ben gaan werken en al." Als ik geluk had, kreeg ik nog te horen of het druk of kalm was :p Terwijl ik aan het vertellen ben dat die in 't stadsloket zoiets raars zei en dat ik een goed gesprek heb gehad met mijn bazin en dat ik daarnet per ongeluk de afwasmachine heb opengetrokken terwijl hij nog op stond en dat mijn ex mij ineens zo veel sms't en dat ik dat raar vind en dat ik vandaag een nieuw exemplaar heb gekregen van mijn arbeidscontract en kijk ik verdien nu zoveel bruto en ah ja, ik heb eindelijk bericht gehad dat mijn pakketje verzonden is dat normaal gezien maandag verzonden zou moeten zijn dus ik kan dat morgen na het werk ophalen en oh ja, doe mij er eens aan denken dat ik een brief typ om mijn rekening bij Belfius op te zeggen en nou ja, you get the point.

Ik heb je post zelfs niet helemaal kunnen lezen. Ik vind dat ook vervelend. Mijn vriendin komt zo ook vaak thuis met een verhaal van een half uur over dingen op haar werk. Ik eet dan verder of speel wat coin dozer of clash royale op m'n gsm. En dan vraagt ze meestal nog, en hoe was uw dag? Dan zeg ik gewoon: "Goed". Zij is dan blij dat ze haar verhaal heeft kunnen vertellen, en ik ben blij dat ik gegeten heb of een giant coin gekregen heb in coin dozer.

Toen we nog niet samen woonden stuurde ze ook vaak sms'en, maar ik zag dat bijna als een straf om daar op te antwoorden. Je moet dan alles laten vallen waar je mee bezig bent, of dat nu past of niet. Ik antwoorde dan ook vaak gewoon niet, of heel laat.

Pas op, 't is niet dat ik haar niet graag zie hé, in tegendeel. Maar ik heb gewoon niet zoveel nood aan communicatie, en ben vaak in m'n hoofd met vanalles en nog wat bezig. Familiefeesten zijn bv. voor mij ook de hel. Al die nutteloze smalltalk, ik kan me daar echt niet in mee laten sleuren. Dus vaak zeg ik dan ook geen woord op die feesten, waardoor iedereen me als het verlegen kneusje ziet.

Maar ze moesten eens weten: 85 kills in een match, 35 player killstreak. GG EZ..git gud nubs!

Sarcastr0
19 januari 2017, 09:31
Ik maak natuurlijk dingen mee, met mijn klanten, collega's, leveranciers,... Maar ik heb gewoon geen zin meer om dat na te vertellen. Ik babbel gewoon niet echt vaak over dingen die gebeurd zijn, eerder over andere zaken..

de droom van elke vent.

Inv
19 januari 2017, 09:45

En dan zeggen ze dat er geen romantiek meer bestaat in de wereld! Smossen in de wc's van de sporthal, ja toch?

Lulukai
19 januari 2017, 09:45
Ik krijg ook dikwijls te horen dat ik weinig te vertellen heb. Maar als er niets echt speciaals is gebeurd snap ik zelf ook niet wat je zoal kan te vertellen hebben...
Ik ben gaan werken, ja. Was dat met mijn goesting? Deels. Was ik liever in bed blijven liggen? Waarschijnlijk.
Maar zo banale dingen heb ik niet echt zin om te vertellen. Niemand gaat toch echt voor 200% met goesting gaan werken? Dan heb ik het liever over wat voor leuke dingen er in het weekend kunnen gedaan worden ofzo.

Ik snap Lulu wel. Gewoon bekomen, dicht bij elkaar zijn en tv kijken of iets lezen of ... Er moet toch niet altijd gebabbeld worden? Is van rust, kalmte en het moment genieten is zooooo aangenaam.
Ik werk nochtans wel met 1000% goesting ze. Maar s avonds moet ik dat kunnen afsluiten vooral.
Ik werk al zoveel uur dus het werk blijft uit mijn prive voor 99%. (Muv "ah lieve dochter, hoe ist op uw werk?" "Goed mama, veel te doen e") :-p

Lefky
19 januari 2017, 09:59
Ik werk nochtans wel met 1000% goesting ze. Maar s avonds moet ik dat kunnen afsluiten vooral.
Ik werk al zoveel uur dus het werk blijft uit mijn prive voor 99%. (Muv "ah lieve dochter, hoe ist op uw werk?" "Goed mama, veel te doen e") :-p

Zal het anders stellen, als ge alle dagen feestjes zou kunnen houden en zotte dingen doen ipv te gaan werken zou dat een beter alternatief zijn toch? (allé zo denk ik er toch over)
Hier tzelfde 'Hoe wast opt werk?' "Goed goed... gewerkt" en ALS ik dan iets heel speciaals te vertellen heb dan is dat meestal ook snel afgerond. Zo zal het bv vanavond zijn :p
'Hoe wast gisteren? Zo laat thuis?'
"Om half 8 begonnen en om half 8 gestopt. Daarna zijn we iets gaan eten, kheb vis genomen"
klaar :lol:

Lulukai
19 januari 2017, 10:36
Zal het anders stellen, als ge alle dagen feestjes zou kunnen houden en zotte dingen doen ipv te gaan werken zou dat een beter alternatief zijn toch? (allé zo denk ik er toch over)
Hier tzelfde 'Hoe wast opt werk?' "Goed goed... gewerkt" en ALS ik dan iets heel speciaals te vertellen heb dan is dat meestal ook snel afgerond. Zo zal het bv vanavond zijn [emoji14]
'Hoe wast gisteren? Zo laat thuis?'
"Om half 8 begonnen en om half 8 gestopt. Daarna zijn we iets gaan eten, kheb vis genomen"
klaar [emoji38]
Kzou nog altijd minstens deeltijds gaan werken dan ze, feestjes en zotte dingen élke dag is ook maar saai na nen tijd, niet?

Myllan
19 januari 2017, 11:09
Afgelopen dinsdag...

Boek voortaan een hotelletje ofzo. :p
Hoeft niet duur of super de luxe te zijn maar zolang het gezellig en comfortabel is toch?
Maar het is alleszins wel een leuke ervaring om mee te nemen haha!!

da_flux
19 januari 2017, 11:41
Ik heb meestal genoeg te vertellen als ik thuiskom, maar dat hoeft niet perse. Op het einde van de relatie (laatste jaar +-) was die interesse, om elkaars babbel te aanhoren, fel gezakt.

Yep, kan eens aangenaam zijn met de juiste persoon :)
Ik kom recentelijk uit een relatie van 8 jaar en had, vooral op het einde, niet dat gevoel meer met haar.

Oei is het gedaan?
Ik heb in den tijd jouw verbouwingen nog mee gevolgd. (Dat was jij toch?)

Jullie woonden toch nog zo lang niet samen als ik het goed voorheb?

Gonzo
19 januari 2017, 12:27
Maar zo banale dingen heb ik niet echt zin om te vertellen. Niemand gaat toch echt voor 200% met goesting gaan werken?

Het wordt pas écht plezant als ge die ene, uitzonderlijke keer wél eens verder probeert uit te weiden over uw werk dan "ik maak dingen door op knopkes te duwen", en nog geen 20 seconden later ziet ge den blik van de andere partij compleet verglazen terwijl ze zich terugtrekken in hun happy place en wensen dat ze 't toch maar nooit gevraagd hadden. Dan valt ge ook al rapper eens terug op "Awel, iets da biep moest zeggen, zei geen biep meer, dus ik 57 uur gezocht achter de reden waarom het geen biep meer zegt, en nu zegt het terug biep."

"Maar vertel toch maar eens iets!" ... yeeeaaahhhh.... how 'bout I don't :v

Lefky
19 januari 2017, 12:39
Kzou nog altijd minstens deeltijds gaan werken dan ze, feestjes en zotte dingen élke dag is ook maar saai na nen tijd, niet?
Ja maar ik zou toch beginnen met het er eens goed van te pakken :p
Na een paar maanden of weken dan idd wel terug deeltijds gaan werken ja. Ik verveelde mij in de zomer al toen ik studeerde omdat iedereen herexamens had en ik niet, als het werk er dan mee gemoeid is...

Het wordt pas écht plezant als ge die ene, uitzonderlijke keer wél eens verder probeert uit te weiden over uw werk dan "ik maak dingen door op knopkes te duwen", en nog geen 20 seconden later ziet ge den blik van de andere partij compleet verglazen terwijl ze zich terugtrekken in hun happy place en wensen dat ze 't toch maar nooit gevraagd hadden. Dan valt ge ook al rapper eens terug op "Awel, iets da biep moest zeggen, zei geen biep meer, dus ik 57 uur gezocht achter de reden waarom het geen biep meer zegt, en nu zegt het terug biep."

"Maar vertel toch maar eens iets!" ... yeeeaaahhhh.... how 'bout I don't :v

Hhaha :p
Bij mij is het gelijkaardig. Als er echt iets serieus was doe ik nog wat moeite om bv te zeggen
"Vandaag de gazet online proberen lezen?"
'Jaja natuurlijk'
"En ging het?"
'Wel eigenlijk niet. Zo tussen 1 en 2 werkte die site nie meer'
"DA was ik :D :D "

Vele niet it-mensen denken echt dat IT een zwarte doos is waar magie uitkomt, ze moesten is weten :p

Gentei
19 januari 2017, 12:50
de droom van elke vent.

Ik was dat ook aan het denken toen ik haar post zag.

Arne
19 januari 2017, 12:56
Een dat nooit thuis is, idd.

Mus
19 januari 2017, 13:12
3 pagina's vol door mensen die thuis het verwijt krijgen nooit te babbelen of dat nie graag doen :')

paradijsappel
19 januari 2017, 13:15
3 pagina's vol door mensen die thuis het verwijt krijgen nooit te babbelen of dat nie graag doen :')
En jij Mus, kwetter jij er op los of ben je eerder een opgezet vogeltje?

Lulukai
19 januari 2017, 13:20
Een dat nooit thuis is, idd.
Ik ben voldoende thuis hoor :-)
Een doorsnee week vertrek ik s ochtends om 6u a 6u15 thuis en ben ik s avonds thuis rond 19u30 a 20u.
Weekend werk ik soms van thuis, maar niet overdreven.

In een standaardweek zal ik ongeveer 1x niet thuis slapen wegens naar Luxemburg of Duitsland of Oostenrijk ofzo.
Soms is dat voor 2 nachten en uitzonderlijk 3.
Valt toch nog mee?

Nahrtent
19 januari 2017, 13:21
Een doorsnee week vertrek ik s ochtends om 6u a 6u15 thuis en ben ik s avonds thuis rond 19u30 a 20u.

Valt toch nog mee?

:help:

Stimpy
19 januari 2017, 13:43

In een standaardweek zal ik ongeveer 1x niet thuis slapen wegens naar Luxemburg of Duitsland of Oostenrijk ofzo.
Valt toch nog mee?

Nee, dat valt niet mee. Misschien voor u omdat ge het graag doet, maar als ge 8u per nacht wilt slapen hebt ge nog ongeveer 2 uur per dag voor uzelf. In before "in de auto zitten is ontspanning".

Mus
19 januari 2017, 13:48
En jij Mus, kwetter jij er op los of ben je eerder een opgezet vogeltje?

Mijn manier is eclectisch, appeltje. Slechte dag: optioneel zagen of erover zwijgen en snel vergeten, goede dag is kwetteren. Maar ook plagen. Want blije mus plaagt.

Gonzo
19 januari 2017, 14:02
Als ge leeft om te werken, valt dat effectief mee.
Als ge werkt om te leven, dan is dat de meerinvestering van uw tijd helemaal niet waard.

Ik heb nog nen tijd freelance gewerkt, naast mijne vaste job. Thuiskomen na ~11u van huis geweest te zijn voor uwe vasten job, rap rap rap iet in uw kas draaien, en tot een kot in de nacht terug achter den bureau kruipen om uw freelance projecten op tijd af te krijgen, rap efkes wassen, en dan direct in uw bed kruipen. In 't weekend opstaan en nog eens werkdagen van 12-13u draaien. Ik ben daarmee gestopt, ik had niks meer aan mijn leven. En ik werkte dan nog voor mijzelf, het resultaat (de centen) gingen rechtstreeks naar mij. Echt geen haar op mijn hoofd da zelfs maar zou overwegen om mijnen eigen tijd op te geven en mijn botten af te draaien om de rekening van een ander te spekken.

HelpYouFall
19 januari 2017, 14:15
Ik zie nog altijd geenen downside. Heel den avond den tv voor mij alleen.
Hebt ge een lief Lulu? Ik kan heel goed koken (als ik goesting heb).Ge moet het alleen nog even in de microgolf steken, lieverd!
Tussen 22 en 23 uur kijk ik wel graag naar Lirik of Lobos Jr op Twitch. Daar wijk ik niet graag van af. Ik vind dat ge mij dat plezier moet gunnen, als we toch niet in den Aldi gaan winkelen. Kunnen wel samen kijken en ondertussen (IN STILTE) knuffelen!

StanTem
19 januari 2017, 14:30
Vanavond date 12 :unsure:
3e date deze maand. Gemiddelde wordt daarmee ferm omhoog getrokken :cry:

Haha, zalig.
Volgende keer een hotelleke ofzo boeken eh, zoals Myllan zei.
Of vlug alleen gaan wonen :unsure:

Sooth Awful
19 januari 2017, 14:55

Hoe oud bent gij

Mrs.Tupel
19 januari 2017, 15:12

Woon jij al toevallig samen met jouw vriend? Ik woon alleen en mijn vriend ook en ik vind dat je op die manier wel meer betrokken bent naar elkaar toe. Ik moet nu bijvoorbeeld niet weten wat hij gegeten heeft ofzo maar gewoon de grote lijnen. Als je samen woont (en elkaar dus al iedere dag ziet) kan je natuurlijk idd naast elkaar in de zetel zitten en genieten zeg maar.

't Is net mijn lief hier die mij de oren van m'n kop praat, dat ik af en toe moet zeggen van "kan je nu aub eens vijf minuten zwijgen" :p 't Helpt ook wel dat ik altijd eerst thuis kom, dus meestal al even tijd voor mezelf heb gehad. En goed, da's ook niet in één lijn dat ik dat vertel, maar zo over een paar uur of de hele avond. Daarom dat ik het zo ráár vind dat je echt helemaal niks te zeggen hebt over je dag. Je maakt toch wel iets mee of je denkt toch wel iets dat je wil delen of iemand zegt iets grappigs of weet ik veel.

Ik volg je Glashelder ^^
Ik kan ook veel van mijn dag zeggen maar als mijn vriend hier eenmaal bij mij is, is hij degene die het meeste praat.

Lulukai
19 januari 2017, 15:13
Ik zie nog altijd geenen downside. Heel den avond den tv voor mij alleen.
Hebt ge een lief Lulu? Ik kan heel goed koken (als ik goesting heb).Ge moet het alleen nog even in de microgolf steken, lieverd!
Tussen 22 en 23 uur kijk ik wel graag naar Lirik of Lobos Jr op Twitch. Daar wijk ik niet graag van af. Ik vind dat ge mij dat plezier moet gunnen, als we toch niet in den Aldi gaan winkelen. Kunnen wel samen kijken en ondertussen (IN STILTE) knuffelen!

Ik kook supergraag, dus nooit dat ik een man ga nodig hebben om dat voor mij te doen hoor. :-p
Meestal/vaak kook ik s zondags voor maandag, dinsdag en woensdag al.
Ik maak ook af en toe zelf gebakken pistoletjes ofzo. Zondag maak ik steevast ook healthy muffins of een taart ofzo (dit weekend eentje met pecan noten gemaakt, mega lekker en een hele week houdbaar)
Donderdag zo eerder iets quick en easy en op vrijdag maak ik al eens vaak zelf een pizza. Of sushi. Yum!

Twitch is wel tof. Afhankelijk van wie en over wat natuurlijk. Lirik is leuk.

Nee, dat valt niet mee. Misschien voor u omdat ge het graag doet, maar als ge 8u per nacht wilt slapen hebt ge nog ongeveer 2 uur per dag voor uzelf. In before "in de auto zitten is ontspanning".

Ik moet maar een halfuurtje naar mijn werk rijden, dus valt heus mee.
En ik slaap 6uur per nacht, dus 2u extra tijd!

En uiteindelijk ben ik mss een uurtje later thuis dan veel anderen, ik begin gewoon veel vroeger. Niemand dat daar last van heeft, toch?

Mrs.Tupel
19 januari 2017, 15:16
Mijn manier is eclectisch, appeltje. Slechte dag: optioneel zagen of erover zwijgen en snel vergeten, goede dag is kwetteren. Maar ook plagen. Want blije mus plaagt.

Idem hier.

f33db4ck
19 januari 2017, 15:32
Oei is het gedaan?
Ik heb in den tijd jouw verbouwingen nog mee gevolgd. (Dat was jij toch?)

Jullie woonden toch nog zo lang niet samen als ik het goed voorheb?

Yep gedaan. Was meer broer en zus op het einde van de relatie dan een echt koppel.

Wij hadden inderdaad verbouwingen gedaan een 4 jaar terug. Kan zijn dat ik hierover gepost heb, maar heb normaal weinig tot geen foto's hier gezet.
Een 5 jaar dat we samenwonen waarvan 3 in het gerenoveerde huis. Ze koopt mijn deel over en ik heb ondertussen al men eigen huis gekocht.

Lulukai
19 januari 2017, 15:33
Yep gedaan. Was meer broer en zus op het einde van de relatie dan een echt koppel.

Wij hadden inderdaad verbouwingen gedaan een 4 jaar terug. Kan zijn dat ik hierover gepost heb, maar heb normaal weinig tot geen foto's hier gezet.
Een 5 jaar dat we samenwonen waarvan 3 in het gerenoveerde huis. Ze koopt mijn deel over en ik heb ondertussen al men eigen huis gekocht.
Ah da's wel jammer.
Tenzij je het wel hebt voor incest :unsure:

HelpYouFall
19 januari 2017, 15:39
Lirik is leuk.

http://i.imgur.com/Sf6e1fE.png
https://static-cdn.jtvnw.net/emoticons/v1/15020/3.0

f33db4ck
19 januari 2017, 15:39
Ah da's wel jammer.
Tenzij je het wel hebt voor incest :unsure:

Oh neen, liever niet Lulukai, zelfs niet in rollenspel :p

edit: Het voelt trouwens wel aan als een opluchting, dat we er een punt hebben achtergezet.

Tinder 3 dagen geleden geïnstalleerd en terug uninstalled. Ja man, liever iemand " in't echt " leren kennen dan zo. Het fysieke contact is toch veel aangenamer?

TheInjaculator
19 januari 2017, 15:43
http://i.imgur.com/Sf6e1fE.png

Is Hyf een frogposter?

Hyf, ge moet oppassen, want er circuleren fakepepes op het internet.

https://i.redd.it/9lwa81p2fclx.gifµ

Stimpy
19 januari 2017, 15:59
Ik moet maar een halfuurtje naar mijn werk rijden, dus valt heus mee.
En ik slaap 6uur per nacht, dus 2u extra tijd!

En uiteindelijk ben ik mss een uurtje later thuis dan veel anderen, ik begin gewoon veel vroeger. Niemand dat daar last van heeft, toch?

Last niet nee, ge vroeg gewoon of het meeviel om 14u van huis te zijn voor uw werk. Als gij dat redelijk vindt, goed voor u. Maar objectief gezien valt dat helemaal niet mee en is dat helemaal niet redelijk. Ahja gemiddeld dan nog een overnachtingske per week en af en toe in't weekend thuiswerk.
Ik hoop echt dat gij iets van een 10K verdient per maand, anders is uw uurloon toch niet te vet.

19.30~20.00 thuiskomen 's avonds is ook helemaal niet "maar een uurtje later dan de meesten". Ik ben dan al 3-4u thuis en heb nog 't gevoel dat ik geen vrije tijd heb :unsure:
Als ge dan zegt dat ge niets van "uw mensen" vraagt dat ge zelf niet doet, zou ik toch de kriebels krijgen als uw standaarden de maatstaf zouden zijn. Sommigen willen wel nog buiten hun werk een leven hebben.

Enfin, voor mijn part woont ge op uw werk en blijft ge er slapen en ben ik keicontent voor u dat gij daar dolgelukkig mee zijt maar maak er aub niet van dat dat allemaal normaal is.

Guazala
19 januari 2017, 16:12
Ik ben het zowaar ne keer eens met Stimpy.
Ik vind ook dat ge werkt om te leven en als dat dan nog wat tof is zoveel te beter, maar de moment dat ik dagelijks 12u van huis zou zijn, zou de moment zijn dat ik ander werk zoek.

En over dat veel babbelen, wij zeveren allebei wel graag. Niet dat wij nooit gewoon samen in de zetel tv liggen kijken, maar ik vind dat wel tof om iemand te hebben waarmee ge ook de meer banale dingen kunt delen.

Arne
19 januari 2017, 16:25

Valt toch nog mee?
Ik weet niet om hoelaat gij gaat slapen. Maar dan hebt gij maar maximaal 3 uur vrije tijd op een dag?

Dat valt toch niet mee? Zeker als ge dan nog eens in het weekend het werk niet volledig uit uw hoofd kunt zetten.

TheInjaculator
19 januari 2017, 16:45
Om eventjes terug te komen op een vorig onderwerp: wat als je niets te zeggen hebt?

Wel, dan kunt ge zwijgen of ge kunt ook gewoon los uit uw nek lullen.

Beide kelken gaan ook maar zolang te water tot ze barsten. Ik moet helaas toegeven dat ook ik nog steeds geen evenwicht heb gevonden tussen: stilte, ernst en onzin.

Dit is de waarheid.

Dan nu The Tremeloes met een toepasselijk, ontopic lied:

https://www.youtube.com/watch?v=n03g8nsaBro

Lulukai
19 januari 2017, 17:27
Last niet nee, ge vroeg gewoon of het meeviel om 14u van huis te zijn voor uw werk. Als gij dat redelijk vindt, goed voor u. Maar objectief gezien valt dat helemaal niet mee en is dat helemaal niet redelijk. Ahja gemiddeld dan nog een overnachtingske per week en af en toe in't weekend thuiswerk.
Ik hoop echt dat gij iets van een 10K verdient per maand, anders is uw uurloon toch niet te vet.

19.30~20.00 thuiskomen 's avonds is ook helemaal niet "maar een uurtje later dan de meesten". Ik ben dan al 3-4u thuis en heb nog 't gevoel dat ik geen vrije tijd heb :unsure:
Als ge dan zegt dat ge niets van "uw mensen" vraagt dat ge zelf niet doet, zou ik toch de kriebels krijgen als uw standaarden de maatstaf zouden zijn. Sommigen willen wel nog buiten hun werk een leven hebben.

Enfin, voor mijn part woont ge op uw werk en blijft ge er slapen en ben ik keicontent voor u dat gij daar dolgelukkig mee zijt maar maak er aub niet van dat dat allemaal normaal is.

Precies alsof ik geen leven heb buiten mijn werk?

Ik ga bijna wekelijks weg met vrienden (meestal donderdag) zaterdagavond staat er ook altijd iets op t programma, ik ga 2x in de week zwemmen ook (een keer na het werk, meestal dinsdag en zaterdagochtend om 7u30, of op hotel als ik niet thuis slaap voor de werkdag begint).

Als gij 8u slaapt per nacht en ik 5-6u, heb ik al 14 a 21 uur meer tijd per week he :-) da's sowieso al bijna al dat extra werk ingehaald. In't weekend slaap ik ook zelden uit, ben niet zo'n lange slaper.
Heb overigens ook een poetsvrouw, dus moet ik me niet mee bezig houden, ook was en strijk wordt gedaan, is ook heel wat tijd uitgespaard waar ik vrije tijd mee win.

En ik heb ook nooit gezegd dat dat normaal is, maar het is ook zeker niet waar dat ik leef om te werken en geen leven heb en al die zever.

Ik verwacht ook helemaal niet dat mijn mensen 60-70 uur in de week werken. 40+flexibiliteit is voldoende. (Want wij zijn ook flexibel op gebied van thuiswerk, tandarts, zieke kindjes en whatever).

Inv
19 januari 2017, 17:44
Om eventjes terug te komen op een vorig onderwerp: wat als je niets te zeggen hebt?

Rare pepe's posten in de heb jij een lief thread terwijl uw lief naast u in de zetel ligt te ronken natuurlijk...

Gonzo
19 januari 2017, 17:58
Amai, ik zou er echt zo moe van worden om in elken thread en elke post een kans te zoeken om doelbewust een discussie uit te proberen lokken die nergens toe dient buiten "discussiëren om te discussiëren" en het etaleren van mijn [naar eigen perceptie] geweldig leven en werk. En zeker op amper 6u slaap.

Arne
19 januari 2017, 18:16
Laat staan dat het gezond is om dagelijks 5-6 uur te slapen. Maar nee Lulukai, tenzij ge inderdaad bakken geld verdiend is het inderdaad niet redelijk. Soit, er gaan zeker mannen zijn die dat heel positief vinden dat ze dikwijls alleen thuis zijn, daar niet van.

Guazala
19 januari 2017, 18:25
Laat staan dat het gezond is om dagelijks 5-6 uur te slapen. Maar nee Lulukai, tenzij ge inderdaad bakken geld verdiend is het inderdaad niet redelijk. Soit, er gaan zeker mannen zijn die dat heel positief vinden dat ze dikwijls alleen thuis zijn, daar niet van.
Maar goed, moderator Arne, dat is hier het dating topic en niet het veel te veel werken en weinig slapen topic.
Dus vertel eens, hoe zit het met uw relationele status en datingverhalen?

Arne
19 januari 2017, 18:29
Maar goed, moderator Arne, dat is hier het dating topic en niet het veel te veel werken en weinig slapen topic.
Goed, bedankt.

f33db4ck
19 januari 2017, 18:47
Van datetalk naar zeiken op anderen: "Deze thread"

Lulukai
19 januari 2017, 19:15
Om volledig correct te zijn het datingsite ervaringen topic :x

Lulukai
19 januari 2017, 19:19
Amai, ik zou er echt zo moe van worden om in elken thread en elke post een kans te zoeken om doelbewust een discussie uit te proberen lokken die nergens toe dient buiten "discussiëren om te discussiëren" en het etaleren van mijn [naar eigen perceptie] geweldig leven en werk. En zeker op amper 6u slaap.

Ik ben nochtans er enkel op uitgekomen in reactie op, en allesbehalve doelbewust.

En etaleren, I don't give a fuck ze. :-) schone schijn is niet mijn ding, maar ik sta wel achter mijn levenskeuzes, anders zou ik ze veranderen...

Pieter3770
19 januari 2017, 20:25
Ik krijg de kriebels van Lulukai. En niet op een leuke manier!

paradijsappel
19 januari 2017, 20:34
Hebben we het we-gaan-eens-op-Lulukai-haar-keuzes-schijten-uurtje nu gehad?

De naam van dit topic is overigens aan verandering toe. Datingsite en datingapps ervaringen mag het tegenwoordig heten.

puni
19 januari 2017, 20:44
No worries, Lulu, ik vind u nog altijd een toffe.

Lulukai
19 januari 2017, 20:57
No worries, Lulu, ik vind u nog altijd een toffe.
Love you puni :love:

Alteration
19 januari 2017, 21:04
Hebben we het we-gaan-eens-op-Lulukai-haar-keuzes-schijten-uurtje nu gehad?

De naam van dit topic is overigens aan verandering toe. Datingsite en datingapps ervaringen mag het tegenwoordig heten.

Kan je het evengoed op "Date-ervaringen" o.i.d. houden.

Sarcastr0
19 januari 2017, 21:39
Laat dat kind toch doen?
Niet iedereen slaapt 8-10u per dag of heeft nood aan 70 verschillende hobbies.

Zij is tevreden met haar leven, leave it at that.

lammeken
19 januari 2017, 23:32
Dat valt allemaal goed te doen.
Ik vertrok om 1.30u en was meestal tussen 15.30u en 16.30u thuis. Ik vond dat ideaal en had genoeg vrije tijd en sociaal leven.
Alles is een kwestie van gewoonte,en iedereen doet waar hij hem het beste bij voelt.

crazyjoker
20 januari 2017, 00:58
Vanavond date 12 :unsure:
3e date deze maand. Gemiddelde wordt daarmee ferm omhoog getrokken :cry:

Haha, zalig.
Volgende keer een hotelleke ofzo boeken eh, zoals Myllan zei.
Of vlug alleen gaan wonen :unsure:

Alleen wonen zal nog niet voor direct zijn, aangezien ik werkzoekende ben atm en ik zeker en vast nog niet in staat ben om voor mezelf te zorgen :unsure:

Myllan
20 januari 2017, 08:47
9lives heeft een nieuw zeikpaaltje gevonden.:(
Arme Lulu, geen stress hoor, het went allemaal na een tijdje.
Je hoeft je verder niet te verantwoorden hoor,tegenover niemand en zeker hier niet.

Jouw manier van leven is precies hoe ik een paar jaar geleden was maar tegenwoordig ben ik al blij dat ik voor 18u thuis ben, mijn sportbroek kan aandoen om daarmee in de zetel te hangen, kan koken voor ons beide om daarna in stilte te kunnen knuffelen.
Heb zeker zo'n 2 avonden per week nodig anders ben ik tegen zondag ko, de rest v/d week verloopt nog even hectisch.

Kan me trouwens niet meteen wat voorstellen bij knuffelen in of met lawaai. :unsure:
Zijn er mensen die effectief geluid maken bij het knuffelen? Die liggen te hijgen of kreunen kweetnie...
Op zo'n moment moet iedereen ze bakkes houden haha:D

Proto
20 januari 2017, 08:57
Ik ben ook wel team Lulukai in deze. Ook al ben ik zelf een extreem luie kloot en zal ik zoveel mogelijk proberen om met een grote boog om het werk heen te dansen. Toch heb ik veel respect voor mensen die veel voor hun job over hebben. Zonder hen zou het ook niet blijven draaien natuurlijk!

StanTem
20 januari 2017, 09:17
Ik ben ook wel team Lulukai in deze. Ook al ben ik zelf een extreem luie kloot en zal ik zoveel mogelijk proberen om met een grote boog om het werk heen te dansen. Toch heb ik veel respect voor mensen die veel voor hun job over hebben. Zonder hen zou het ook niet blijven draaien natuurlijk!

Haha, ik ben net als u :p
Alleen dat ik er niet omheen dans, want da's veel lastiger dan er gewoon omheen lopen.

Ik ga Lulu ook niet beoordelen. Iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft. Iedereen zou beter naar zichzelf kijken. Als ge al diene zever hier leest leiden ze toch allemaal een perfect leven, dus waarom moeten ze dan wakker liggen van hoe Lulukai het doet.

Guazala
20 januari 2017, 09:59
On-topic: zondag weer op date :woohoo:

Een nieuwe of ne nog is met een oude?

StanTem
20 januari 2017, 10:01
Een nieuwe of ne nog is met een oude?
Die van de Ikea.
Vanavond krijg je meer details ;)

HelpYouFall
20 januari 2017, 10:04
Wacht, zijt ge die in den Ikea tegengekomen? Of werkt die in den Ikea?

Guazala
20 januari 2017, 10:10
Wacht, zijt ge die in den Ikea tegengekomen? Of werkt die in den Ikea?
Nee, hun eerste date zijn ze gaan ontbijten in de ikea.

Maar waarschijnlijk wil een ikea date ook zeggen dat: zelfs met een plan ge er kop noch staart aan krijgt en dat het aantal vijzen niet is wat het moet zijn.

HelpYouFall
20 januari 2017, 10:15
Ontbijten in den Ikea??? Ik dacht dat ge daar alleen Zweedse ballen en vol au vent enz kon eten...

Guazala
20 januari 2017, 10:27
Misschien heeft zij wel ballekes gehad als ontbijt....

HelpYouFall
20 januari 2017, 10:30
Guazala pls

da_flux
20 januari 2017, 10:38
Guazala pls

Zeg het is wel vrijdag e!

puni
20 januari 2017, 10:39
Ontbijten in den Ikea??? Ik dacht dat ge daar alleen Zweedse ballen en vol au vent enz kon eten...

Wat is er mis met Zweedse ballekes als ontbijt?

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 11:12
Ik moet den boel draaiende houden, ik bak ze niet ze [emoji14]
En 't is nog altijd weekend voor mij dus momenteel moet ik just niks!

On-topic: zondag weer op date :woohoo:

Serieus? Gij ziet uw date precies meer dan dat ik mijn vriend zie :unsure:

Om nog even off-topic te gaan: Ik kan mij wel in lulu haar plaats zetten hoor. Moest ik daar echt veel mee verdienen zou ik ook wel veel uren willen kloppen. Toch voor x aantal jaren, dat ik veel kan sparen om een huizeke te kunnen kopen. Daarna zou ik het wel rustiger aan doen, maar dat ben ik hé.

StanTem
20 januari 2017, 11:14
Nee, hun eerste date zijn ze gaan ontbijten in de ikea.

Maar waarschijnlijk wil een ikea date ook zeggen dat: zelfs met een plan ge er kop noch staart aan krijgt en dat het aantal vijzen niet is wat het moet zijn.

Ela, wil dat zeggen dat er iets niet just is aan mij?
Ge gaat de frieten vanavond op uwe buik kunnen schrijven ze! Uwen sjoe mag wel binnen :love:

Serieus? Gij ziet uw date precies meer dan dat ik mijn vriend zie :unsure:

Huh? Ik zie ze zondag voor de tweede keer. Ziet ge uwe vriend zo weinig toch? :p

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 11:20
Ge gaat de frieten vanavond op uwe buik kunnen schrijven ze! Uwen sjoe mag wel binnen :love:

Huh? Ik zie ze zondag voor de tweede keer. Ziet ge uwe vriend zo weinig toch? :p

Ik bedoelde dat je ze per week precies meer ziet dan ik mijn vriend.
We zien elkaar voor het moment 1 avond per week en hij blijft dan ook slapen. De volgende dag gaat hij meestal rond de (na)middag naar huis. Voor mij zou het wel meer mogen zijn.

Ps. Als ik enkel op een quote van jou wil reageren, komen de quotes van lulu en glashelder er ook bij (quotes waar ik als eens op gereageerd heb). Moet ik die eerst terug uitschakelen ofzo? Is nog meer sinds enkele dagen.

Guazala
20 januari 2017, 11:23

Frieten of seks...ja, dat gaat hij een moeilijke keuze vinden. :doc:

StanTem
20 januari 2017, 11:25
Ik bedoelde dat je ze per week precies meer ziet dan ik mijn vriend.
We zien elkaar voor het moment 1 avond per week en hij blijft dan ook slapen. De volgende dag gaat hij meestal rond de (na)middag naar huis. Voor mij zou het wel meer mogen zijn.

Ps. Als ik enkel op een quote van jou wil reageren, komen de quotes van lulu en glashelder er ook bij (quotes waar ik als eens op gereageerd heb). Moet ik die eerst terug uitschakelen ofzo? Is nog meer sinds enkele dagen.

Heb dat van die quotes ook al eens gehad. Volgens mij registreert het forum op dat moment niet goed dat er al eens op gereageerd is.

Hmm, ik zou het toch ook vervelend vinden moest ik mijn lief maar 1 dag zien per week. 'k Zag mijn poepster zelfs 4 dagen :p
Nu goed, deze keer zal alles rustiger gebeuren. Geen overdaad enzo. Komt toch niet goed.

StanTem
20 januari 2017, 11:25
Frieten of seks...ja, dat gaat hij een moeilijke keuze vinden. :doc:

Iedereen kiest toch voor frieten? Zeker Tekno als echte Vlaming.

Nahrtent
20 januari 2017, 11:27
Nu goed, deze keer zal alles rustiger gebeuren. Geen overdaad enzo. Komt toch niet goed.

Gelooft ge het zelf al? :p

StanTem
20 januari 2017, 11:28
Gelooft ge het zelf al? :p
Tuurlijk. Nieuw jaar, nieuwe start :unsure:

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 11:32
Heb dat van die quotes ook al eens gehad. Volgens mij registreert het forum op dat moment niet goed dat er al eens op gereageerd is.

Hmm, ik zou het toch ook vervelend vinden moest ik mijn lief maar 1 dag zien per week. 'k Zag mijn poepster zelfs 4 dagen :p

Kheb het er met hem al over gehad, hij zei dat het er van zal afhangen hoe druk het is. Niet echt een overtuigend antwoord maar kijk, ik heb beloofd dat ik het echt een kans ga geven deze keer. Als het binnen een maand ofzo nog niet is veranderd, ga ik er wel mijn conclusies uit trekken.

xAnyana
20 januari 2017, 11:33
Die van de Ikea.
Vanavond krijg je meer details ;)

:cool::cool:

Gonzo
20 januari 2017, 11:40
Iedereen kiest toch voor frieten?

Daar moet zelfs niet over nagedacht worden.

Guazala
20 januari 2017, 11:47
Kheb het er met hem al over gehad, hij zei dat het er van zal afhangen hoe druk het is. Niet echt een overtuigend antwoord maar kijk, ik heb beloofd dat ik het echt een kans ga geven deze keer. Als het binnen een maand ofzo nog niet is veranderd, ga ik er wel mijn conclusies uit trekken.
Geeft hij het dan wel echt een kans als hij nog geen moeite wil doen u eens vaker te zien?

Bij ons is het soms ook wel puzzelen door beide in shiften te werken, afstand en drukke perioden buiten het werk, maar tot nu toe lukt het toch om elkaar regelmatig te zien. Waar een wil is, is er meestal ook wel een weg.

StanTem
20 januari 2017, 11:48
Daar moet zelfs niet over nagedacht worden.

Vrijdag is sowieso frietdag. Poepen is bijkomstig.
Gua leeft gwn nog in een ander tijdperk. De tijd dat tetten voorrang hadden is al lang gepasseerd.

Mrs.Tupel
20 januari 2017, 12:03
Geeft hij het dan wel echt een kans als hij nog geen moeite wil doen u eens vaker te zien?

Bij ons is het soms ook wel puzzelen door beide in shiften te werken, afstand en drukke perioden buiten het werk, maar tot nu toe lukt het toch om elkaar regelmatig te zien. Waar een wil is, is er meestal ook wel een weg.

Hij zegt dat hij daar zo veel niet over nadenkt gelijk ik. Ik overanalyseer heel de situatie volgens hem, maar ik vind het in mijn ogen wel normaal dat ik mijn vriend meer dan 1 avond per week wil zien. Kijk ik ga het nu van hem laten komen, er moet immers wat evenwicht zijn in de relatie. Maar zoals gezegd, als er niks verandert, neem ik mijn conclusies. Kben al blij dat ik hier bijval krijg dat het normaal is om uw lief meer dan 1 keer per week te willen zien.

da_flux
20 januari 2017, 12:18
Hij zegt dat hij daar zo veel niet over nadenkt gelijk ik. Ik overanalyseer heel de situatie volgens hem, maar ik vind het in mijn ogen wel normaal dat ik mijn vriend meer dan 1 avond per week wil zien. Kijk ik ga het nu van hem laten komen, er moet immers wat evenwicht zijn in de relatie. Maar zoals gezegd, als er niks verandert, neem ik mijn conclusies. Kben al blij dat ik hier bijval krijg dat het normaal is om uw lief meer dan 1 keer per week te willen zien.

Sorry maar dat lijkt mij hier nu al terug gedoemd om te mislukken.
Die wilt u maar 1 keer zien in de week??

Gewoon zijnen zak is legen ofzo?

Gonzo
20 januari 2017, 12:20
dat het normaal is om uw lief meer dan 1 keer per week te willen zien.

Hangt er wel een beetje van af: als dienen "1e keer" 5 dagen lang duurt, is het mss ook wa overtrokken...