PDA

Volledige versie bekijken : Datingsite ervaringen nummer 3

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Booka Shade
15 maart 2017, 13:52
Als iemand aandacht naar zich toe probeert te trekken, is de kans groot dat perceptieve mensen met een geheugen dat verder reikt dan 20 seconden u aanspreken op contradicties met wat ge eerder verkondigd hebt, niewaar?

https://youtu.be/Ce-QZ2mSq54?t=74

Bloembak
15 maart 2017, 14:05
Maja gij.. Waarom zouden persoon dan zelfs naar topics gaan van zoveel maanden terug om te gaan bekijken wat het laatste brutoloon was dat hij had gepost om dan te berekenen of het effectief 60.000 EUR is. Nuja, ik ben weer x-aantal dagen offline geweest, dus ik weet niet of dat hier nog steeds een trending onderwerp was of niet.
Maar ik voel mij er wel heel goed bij. :crazy:
Het was amper 3 weken geleden ofzo wtf. Als bij mij gaat er dan een belletje rinkelen., dan voel ik me zo vrij om er op in te gaan ja.

Lees gerust de rest van die comment van mij ook. Met ietwat begrijpend lezen komt dan hopelijk een andere boodschap aan dan "heleba, het zijn geen 500+ appels, maar wel maar 495 appels en 20 bananen he".

HUSKE
15 maart 2017, 14:09
Als iemand aandacht naar zich toe probeert te trekken, is de kans groot dat perceptieve mensen met een geheugen dat verder reikt dan 20 seconden u aanspreken op contradicties met wat ge eerder verkondigd hebt, niewaar?

Ik probeerde niet de aandacht te trekken op mijn loon :ironic:.
Mijn initiële post ging erover dat ik mij na mijn breuk terug super voel in mijn vel.

Mijn loon in mijn post was juist, is niet overdreven en is ook niet relevant om daar 3 pagina's verder nog over te hebben, laat het rusten :).
Ik vermeld mijn loon irl eigenlijk nooit, zelfs mijn ouders weten dat niet. Enige die ongeveer weet wat ik heb is mijn ex, maar na 15 jaar mag dat ook wel zeker.

Het was amper 3 weken geleden ofzo wtf. Als bij mij gaat er dan een belletje rinkelen., dan voel ik me zo vrij om er op in te gaan ja.

Lees gerust de rest van die comment van mij ook. Met ietwat begrijpend lezen komt dan hopelijk een andere boodschap aan dan "heleba, het zijn geen 500+ appels, maar wel maar 495 appels en 20 bananen he".

Dat mag. Maar je weet zelf ook dat een loon niet altijd enkel en alleen dat bedrag is dat je elke maand krijgt.

Booka Shade
15 maart 2017, 14:09

Ik snap gewoon de intentie niet van daar dan verder op in te gaan.
Maar we gaan de echte daters nu beter aan het woord laten in plaats van offtopic te gaan.

puni
15 maart 2017, 14:12
Nobody cares, laat het los.

Tefal
15 maart 2017, 14:21
Maar wat maakt het uit hoeveel uw (potentiële) partner verdient?
Ik denk dat dat bij heel veel mensen een vrij belangrijk punt is. Dat heeft toch wel een redelijke invloed op uw mogelijke toekomstige levensstandaard.

Myllan
15 maart 2017, 14:24
Denk dat ik wat gemist dan. Wat is er 3 weken geleden gebeurt?
Kan namelijk niet meer volgen. :help:

StanTem
15 maart 2017, 15:16
Denk dat ik wat gemist dan. Wat is er 3 weken geleden gebeurt?

Toen is de dt-regel afgeschaft blijkbaar :unsure:

Myllan
15 maart 2017, 15:29
:lol:

glashelder
15 maart 2017, 19:39
Vanaf dan is het geen taboe meer.
Oh nee, mensen voor wie loon een taboe-onderwerp is moeten bij mij sowieso al niet afkomen. Doe daar toch niet zo spastisch over, 't is uw loon, geen besmettelijk ziekte. Meestal vroeg ik dat gewoon als dat relevant was op dat moment (als we het bvb hadden over hoeveel we sparen op een maand, of hoeveel we aan huur betalen of weet ik veel). En dan gewoon "ja, je huur is wel hoog, maar ja, wat is je loon eigenlijk?" Gelukkig heb ik ook nooit mensen gehad die dan in een kramp schieten. Hetzelfde geldt trouwens over op welke politieke partij je stemt. Dan vroeg ik dat ook in een gesprek zoals van dat loon, maar je hebt zo van die mensen die daar dan een heel spel rond maken :ironic:

Freya
15 maart 2017, 22:22
Oh nee, mensen voor wie loon een taboe-onderwerp is moeten bij mij sowieso al niet afkomen. Doe daar toch niet zo spastisch over, 't is uw loon, geen besmettelijk ziekte. Meestal vroeg ik dat gewoon als dat relevant was op dat moment (als we het bvb hadden over hoeveel we sparen op een maand, of hoeveel we aan huur betalen of weet ik veel). En dan gewoon "ja, je huur is wel hoog, maar ja, wat is je loon eigenlijk?" Gelukkig heb ik ook nooit mensen gehad die dan in een kramp schieten. Hetzelfde geldt trouwens over op welke politieke partij je stemt. Dan vroeg ik dat ook in een gesprek zoals van dat loon, maar je hebt zo van die mensen die daar dan een heel spel rond maken :ironic:

Ik kan het op zich wel begrijpen dat als je uitzonderlijk veel verdient, dat je daar liefst niet mee te koop loopt.
(Ik vind dat in ieder geval begrijpelijker dan de mensen die er wél mee te koop lopen.)

Zelfde met politieke partijen, als je stemt voor iets waar vaak negatieve reacties op komen, ja dan snap ik dat wel dat je dat misschien liever niet aan iedereen zegt.

Maar dan heb ik het natuurlijk over de gewone sociale omgang. Als je zo'n dingen niet tegen je eigen lief durft zeggen, ben je niet goed bezig haha.

HelpYouFall
15 maart 2017, 23:22
Tja, muilen he

glashelder
16 maart 2017, 00:27
Ik kan het op zich wel begrijpen dat als je uitzonderlijk veel verdient, dat je daar liefst niet mee te koop loopt.
(Ik vind dat in ieder geval begrijpelijker dan de mensen die er wél mee te koop lopen.)

Zelfde met politieke partijen, als je stemt voor iets waar vaak negatieve reacties op komen, ja dan snap ik dat wel dat je dat misschien liever niet aan iedereen zegt./
Nah, ik heb het echt over mensen die €1800 netto hebben en op de CD&V stemmen en daar dan kweet niet hoe geheimzinnig over doen omdat ze zoiets keiprivé vinden, alsof het sterk bezwarende informatie is of zo :p

Echt, de laatste van wie ik mij herinner dat die daar zo raar over deed was Mark. En dan bleek (na zoveel jaar toen hij het éindelijk wou zeggen) dat hij vroeger rood stemde, daarna VLD en bij de (toen) meest recente verkiezingen N-VA. Ja, keispannend :ironic:

Guazala
16 maart 2017, 09:18
Hoe kan ik nu details geven als ik er vanavond pas mee op date ga? :(

Hier enkele euh details dan:
- We gaan eten, ene drinken, de rest weet ik niet
- Tis een knappe, toffe en vinnige
- Ik hoop dat een gezellige avond wordt. Ik heb wel het restaurant gekozen, dan weet ik in ieder geval al dat ik goed ga eten!
Tijd voor details!

86514
16 maart 2017, 09:24
Politieke partijen kunnen mij geen kl* schelen
Loon moest ik enkel weten toen we een lening aangingen
voor de rest volg ik HYF.

HelpYouFall
16 maart 2017, 09:44
Tijd voor details!

- We zijn gaan eten, ene drinken
- Ook in IRL was het een knappe, toffe en vinnige, wel high energy amai haha
- Het was een gezellige avond, kheb ze terug gedaan naar den trein en dan toch maar besloten haar te kussen. Goede kusser.
- Goed gegeten, duh

Volgende week zien we elkaar weer!

Proto
16 maart 2017, 10:14
- Het was een gezellige avond, kheb ze terug gedaan naar den trein en dan toch maar besloten haar te kussen. Goede kusser.
- Goed gegeten, duh

Maar wat hebt ge juist gegeten?
Ne lasagne bij Dai Fratelli?
Ne frut stoofvlees van bij Frit Kris?
Friet biefstuk bij de Leto?
Ne pizza van bij de Quattro L?

Guazala
16 maart 2017, 10:14
- Goed gegeten, duh

Aaah dat was die "tja muilen" van gisteren. Ik dacht dat gij bij gesprekken over geld haar gewoon zou binnendraaien in de plaats.

Maar tof dat plezant was.

HelpYouFall
16 maart 2017, 10:35
Proto pls

(ik heb vis gegeten. NEENEE, echte vis!)

Guazala
16 maart 2017, 10:41
Proto pls

(ik heb vis gegeten. NEENEE, echte vis!)
Ahja, we wisten toch al dat ge tong had gegeten.

Booka Shade
16 maart 2017, 10:44
Klinkt als een droom HYF, ga mee op die wolk! Wie weet waar hij u brengt.

Proto
16 maart 2017, 10:52
Proto pls

http://i.imgur.com/st08vGf.jpg

HelpYouFall
16 maart 2017, 10:53
Ik ga dat tegen mijne muur hangen Booka, samen met zo'n te grote neppe retro klok en boven twee fluogele plastieken bloempotten, zodat mijn Blokker interieur starterskit compleet is!

Myllan
16 maart 2017, 11:07
Ahja, we wisten toch al dat ge tong had gegeten.

Gefeliciteerd HYF fijn voor je, hopelijk wordt het wel wat.

Just shoot for the stars if it feels right
And aim for my heart if you feel like it
Take me away and make it okay
I swear I'll behave
You wanted control so we waited
I put on a show now we're naked
You say I'm a kid my ego is big
I don't give a shit and it goes like this

Take me by the tongue and I'll know you
Kiss me 'til you're drunk and I'll show you all the

Ben deze aan het beluisteren (don't ask me why) en vind dit wel beetje ontopic eigenlijk.

Sooth Awful
16 maart 2017, 11:28
Nah, ik heb het echt over mensen die €1800 netto hebben en op de CD&V stemmen en daar dan kweet niet hoe geheimzinnig over doen omdat ze zoiets keiprivé vinden, alsof het sterk bezwarende informatie is of zo :p

Echt, de laatste van wie ik mij herinner dat die daar zo raar over deed was Mark. En dan bleek (na zoveel jaar toen hij het éindelijk wou zeggen) dat hij vroeger rood stemde, daarna VLD en bij de (toen) meest recente verkiezingen N-VA. Ja, keispannend :ironic:

Achja, zo zijn de Vlamingen eh. Geheimzinnig over alles. lol

HelpYouFall
16 maart 2017, 11:43

Gefeliciteerd HYF fijn voor je, hopelijk wordt het wel wat.

Just shoot for the stars if it feels right
And aim for my heart if you feel like it
Take me away and make it okay
I swear I'll behave
You wanted control so we waited
I put on a show now we're naked
You say I'm a kid my ego is big
I don't give a shit and it goes like this

Take me by the tongue and I'll know you
Kiss me 'til you're drunk and I'll show you all the

Ben deze aan het beluisteren (don't ask me why) en vind dit wel beetje ontopic eigenlijk.

"Take me by the tongue", behoorlijke nachtmerrie dat...
Uw nummer eindigt ook met een cliffhanger! "I'll show you all the...". Show you all the watte? Ik haat cliffhangers!

Maar merci heeeeeeeeeeee

Draper
16 maart 2017, 18:14
Normaal gezien lees ik enkel, maar ik begon deze thread eens door te nemen en vind het best wel... vermakend.

Ik heb persoonlijk nog nooit Tinder of soortgelijke sites gebruikt, maar heb het nut ervan besproken met vrienden die daar wel actief op zijn. Nu dat vrouwen 24/7 (zelfs degene die er niet goed uitzien) aandacht krijgen van mannen via online kanalen, is het flirt spel in het echte leven hilarisch gemakkelijk geworden. Wat zich nogmaals bewijst als ge de pagina's hier doorneemt, 9/10 van jullie zou nooit de kloten hebben om, de zaken die jullie zeggen tegen de vrouwelijke gebruikers, face-to-face over te brengen. Geen enkele vrouw is het meer gewoon dat een man die interesse heeft op haar afstapt om een babbel te slaan. Dus gasten, dikke merci.

OT: Ik heb hier serieus zitten cringen bij sommige posts, dus my 2 cents komt eraan. Als je smst met een vrouw en ze smst terug en toont interesse, wacht dan aub niet te lang om zo snel mogelijk (liefst dag erna) een date te plannen. Concreet van "Morgen, 19u, drink aan...?" Dan heb je 3 opties;
1) Ja
2) Hmm, ik weet het niet (= ja, maar niet zo snel, flirt aub nog wat met mij om mij te overtuigen)
3) ze negeert u -> on to the next one.

Soms is het simpeler als dat je denkt.

Booka Shade
16 maart 2017, 18:19
Ik moet deze man gelijk geven.

Gonzo
16 maart 2017, 19:10
Ik heb persoonlijk nog nooit Tinder of soortgelijke sites gebruikt, maar heb het nut ervan besproken met vrienden die daar wel actief op zijn. Nu dat vrouwen 24/7 (zelfs degene die er niet goed uitzien) aandacht krijgen van mannen via online kanalen, is het flirt spel in het echte leven hilarisch gemakkelijk geworden. Wat zich nogmaals bewijst als ge de pagina's hier doorneemt, 9/10 van jullie zou nooit de kloten hebben om, de zaken die jullie zeggen tegen de vrouwelijke gebruikers, face-to-face over te brengen. Geen enkele vrouw is het meer gewoon dat een man die interesse heeft op haar afstapt om een babbel te slaan. Dus gasten, dikke merci.

Ge moogt zijnen naam misbruiken zoveel ge wilt in ijdele pogingen tot het misleiden van de minder vernuftige medemens, maar met het charisma van nen uitgewrongen dweil dat ge hier tentoonstelt, komt ge helaas nog nie tot aan de knieën van Heer en Meeschter Draper.

Inv
16 maart 2017, 19:44
Ge moogt zijnen naam misbruiken zoveel ge wilt in ijdele pogingen tot het misleiden van de minder vernuftige medemens, maar met het charisma van nen uitgewrongen dweil dat ge hier tentoonstelt, komt ge helaas nog nie tot aan de knieën van Heer en Meeschter Draper.

Ik denk dat het in de praktijk eerder een misantrope, mysogene, alcoholische lapzwans is dan Mr. Draper.

Allez ja Draper, tis mor een fratske hé... beschouw het als een ontgroening.

Draper
16 maart 2017, 23:18

Haha. Nice one. Helaas heb jij geen flauw idee over welk (en of?) charisma ik bezit, en ik neem het u niet kwalijk, want online kan ik dit moeilijk vertonen, maar laat mij u gerust stellen dat ik, net als de Heer en Meeschter, de sleutel tot succes mbt het ander geslacht beter heb begrepen dan de meeste mannen en ik met 99% zekerheid kan vaststellen dat mijn manier beter werkt dan de voorbije 160 pagina's met onzin.

Zo veel overanalyses en brol, terwijl een vrouw echt niet zo ingewikkeld is. Je moet goed kunnen luisteren naar wat ze zoekt en wilt en daarop inspelen en de rest kom vanzelf. Zoals ik eerder zei, soms is het echt zo simpel.

f33db4ck
16 maart 2017, 23:52
soms is het echt zo simpel.

Of zijn de vrouwen die jij binnendraait dat.

Gonzo
17 maart 2017, 00:52
Ah, daar hebben we de eerste die zich aangesproken voelt al.

f33db4ck
17 maart 2017, 00:57
Oei, val ik zo snel door de mand?
Heb het best moeilijk om met vrouwen te praten.

Proto
17 maart 2017, 08:49
Haha. Nice one. Helaas heb jij geen flauw idee over welk (en of?) charisma ik bezit, en ik neem het u niet kwalijk, want online kan ik dit moeilijk vertonen, maar laat mij u gerust stellen dat ik, net als de Heer en Meeschter, de sleutel tot succes mbt het ander geslacht beter heb begrepen dan de meeste mannen en ik met 99% zekerheid kan vaststellen dat mijn manier beter werkt dan de voorbije 160 pagina's met onzin.

Zo veel overanalyses en brol, terwijl een vrouw echt niet zo ingewikkeld is. Je moet goed kunnen luisteren naar wat ze zoekt en wilt en daarop inspelen en de rest kom vanzelf. Zoals ik eerder zei, soms is het echt zo simpel.

Ik ben meestal gewoon mezelf. Dat werkt ook vaak :)

Sarcastr0
17 maart 2017, 09:00
Man man die verhalen hier weer

Draper
17 maart 2017, 09:10
Ik ben meestal gewoon mezelf. Dat werkt ook vaak :)

Als keeper van een 1ste klasseploeg veronderstel ik dat jezelf zijn vaak genoeg is bij het vrouwenvolk? Ik ga akkoord met uzelf te zijn, maar bij sommigen is dat niet het beste advies.

86514
17 maart 2017, 09:38
de sleutel tot succes mbt het ander geslacht beter heb begrepen dan de meeste mannen

Toch maar opletten met zo'n uitspraken :')

HelpYouFall
17 maart 2017, 10:05
Als keeper van een 1ste klasseploeg veronderstel ik dat jezelf zijn vaak genoeg is bij het vrouwenvolk? Ik ga akkoord met uzelf te zijn, maar bij sommigen is dat niet het beste advies.

Dag Stijn Stijnen. Alles goed met jou? Fijn dat je ook je weg hebt gevonden naar DIT forum!

Jonas89
17 maart 2017, 10:19

:D

Proto
17 maart 2017, 10:25

Arne... Arne, hey Arne. Past mijne nickname eens aan naar Niet-Silvio-Proto aub.
Merci hé Arne! ;-)

Ik gebruikte die nickname al van toen de Silvio nog bij de pre-miniemen shotte jong.

Myllan
17 maart 2017, 12:08
Draper heeft me 3 strafpunten opgeleverd omdat ik hem vergeleek met een halfgare stoeptegel en vond dat hij verbale diarree aankondigde.
Deels terecht al vond 2 strafpunten ook wel voldoende maar goed, we gaan er niet moeilijk over doen.

HelpYouFall
17 maart 2017, 12:26
Hahaha Myllan, ze kijkt nooit op een brandhaardje meer of minder :v

Draper
17 maart 2017, 13:17
Arne... Arne, hey Arne. Past mijne nickname eens aan naar Niet-Silvio-Proto aub.
Merci hé Arne! ;-)

Ik gebruikte die nickname al van toen de Silvio nog bij de pre-miniemen shotte jong.

Is Proto niet onlangs 50 geworden? Want zoja, dan zit je hier al lang genoeg om de welverdiende anciënniteitsrespect te ontvangen van een nieuweling als mij.

OT: Ik heb er niks op tegen, het gehele online gebeuren, maar doen de meesten dit omdat ze verlegen zijn in het echt of wat zijn jullie redenen? Om heel eerlijk te zijn, je hebt een veel hoger kans om degelijk indruk te maken op een toffe, aantrekkelijke dame in het echt dan online. Iemand die er heel goed uitziet, op basis van puur fysieke kenmerken, zal goed scoren op Tinder ed. maar als je uw uiterlijk niet mee hebt (maar wel andere zaken) is dat wellicht de laatste plaats om iemand te zoeken.

Dag Stijn Stijnen. Alles goed met jou? Fijn dat je ook je weg hebt gevonden naar DIT forum!

Ik heet niet Stijn, wel Donald. Zoals Donald Muylle.

Proto
17 maart 2017, 13:35
Is Proto niet onlangs 50 geworden? Want zoja, dan zit je hier al lang genoeg om de welverdiende anciënniteitsrespect te ontvangen van een nieuweling als mij.

OT: Ik heb er niks op tegen, het gehele online gebeuren, maar doen de meesten dit omdat ze verlegen zijn in het echt of wat zijn jullie redenen? Om heel eerlijk te zijn, je hebt een veel hoger kans om degelijk indruk te maken op een toffe, aantrekkelijke dame in het echt dan online. Iemand die er heel goed, op puur fysieke kenmerken, uitziet zal goed scoren op Tinder ed. maar als je uw uiterlijk niet mee hebt (maar wel andere zaken) is dat wellicht de laatste plaats om iemand te zoeken.

Ik heet niet Stijn, wel Donald. Zoals Donald Muylle.

Proto is van 83, volgens zijn wiki. Ik van 87, dus kan wel ergens kloppen.
Ik denk vooral dat het online makkelijker is om sneller, en meer verschillende personen te leren kennen. Als je in een boerendorpje woont lijkt me dat sowieso niet evident.
Het is ook een soort van veilige manier om eens snel te polsen of het zou klikken of niet, zonder een "grote investering" van tijd en moeite te maken.

Sarcastr0
18 maart 2017, 08:37
Hahaha Myllan, ze kijkt nooit op een brandhaardje meer of minder :v
Myllan is gwn een brandhaardje

Mrs.Tupel
18 maart 2017, 19:52
Ik heb mijn Tinder account verwijderd. Ik ga tegenwoordig redelijk veel uit en kheb toch de indruk dat ik het veel toffer vind om irl mannen te ontmoeten dan via Tinder. Ik heb het nu ook zodanig druk dat ik er gewoon geen tijd en energie kan insteken.

Lefky
19 maart 2017, 07:55
Ik heb mijn Tinder account verwijderd. Ik ga tegenwoordig redelijk veel uit en kheb toch de indruk dat ik het veel toffer vind om irl mannen te ontmoeten dan via Tinder. Ik heb het nu ook zodanig druk dat ik er gewoon geen tijd en energie kan insteken.
Weg kans

Sarcastr0
19 maart 2017, 10:34
Weg kans
Lefky plz

Guazala
19 maart 2017, 11:31
Weg kans
Dat zou impliceren dat ge ooit kans hebt gehad. :doc:

Lefky
19 maart 2017, 11:36
Ongelofelijk hoe kwik en flupke daar direct opspringen :p
Maar als jullie je op die manier gelukkig voelen ben ik blij voor jullie
Hier, een koekje (http://pngimg.com/uploads/cookie/cookie_PNG13656.png)

da_flux
19 maart 2017, 11:48

Waar ga je dan zoal uit?

(Lefky opletten :p)

Lefky
19 maart 2017, 12:27
Waar ga je dan zoal uit?

Wie van ons 2 gaat dan bob zijn? :o

paradijsappel
19 maart 2017, 12:41
Jij niet.

Guazala
19 maart 2017, 12:53
[emoji38]
Is dat wel slim om samen te rijden? Wat als degene die rijdt nu niet terug naar huis gaat, maar de nacht ergens anders gaat doorbrengen?

Preske
19 maart 2017, 13:12
Is dat wel slim om samen te rijden? Wat als degene die rijdt nu niet terug naar huis gaat, maar de nacht ergens anders gaat doorbrengen?

tenzij mrs tupel eens avontuurlijk wilt zijn.

da_flux
19 maart 2017, 13:59

Ik ga altijd met het OV uit :p
Of met een maat die rijdt.

Jonas89
19 maart 2017, 14:08
Weg kans

Dat zou impliceren dat ge ooit kans hebt gehad. :doc:

haha :lol: Auwch :D

Waar ga je dan zoal uit?

:D

Sarcastr0
19 maart 2017, 17:11
Gigi het gaat over lefky..

StanTem
19 maart 2017, 18:03
haha :lol: Auwch :D

Gij hoort daar ook bij, denk ik :unsure:

Rachidrachid
19 maart 2017, 19:47
Ela,

Kwestie is de volgende: mag ik jullie vriendelijk vragen om hier niet over te trollen en enkel serieus op te reageren, gezien ik deze lap tekst met tranen heb geschreven.

Ik heb al een tijdje tinder en via deze weg heb ik regelmatig dates met niet onknappe dames maar er is nooit serieus iets van gekomen gezien er nooit een klik was om welke reden dan ook.

Een tijdje geleden heb ik op Tinder iemand leren kennen, niet zo knap, maar er was wel een klik en dacht hier wil ik echt mee doorgaan. Zonder het te vragen heeft ze haar gsm nr gegeven en vroeg ze om af te spreken.

Ik was zo gelukkig omdat ik er echt van overtuigd was dat ik eindelijk iemand heb gevonden die bij mij past en waar er een klik is.

Maar op de date zelf is er nooit de warmte geweest die er op whats app wel was. We hadden de film gemist en ik zei laat ons de volgende nemen en had voorgesteld om ergens te gaan wandelen.

Tijdens de wandeling hebben we over alles en nog wat gepraat en toen had ik niet het het gevoel dat het slecht ging. Ik ben dit pas beginnen vermoeden toen dat ze zei ik heb het warm en wil niet naar de film.

Die avond zelf zei ik: is er iets, heb het gevoel dat er iets gekraakt is?" Nbeetje ja... maar ga dat even voor mezelf houden."

Ik ben er echt kapot van. In die week tijd heb ik veel gevoelens voor haar gekregen. Ik dacht dit is het en zei dacht er nethetzelfde over.

Ik ben er echt Ondersteboven van: tijdens debat klas heb ik mijn presentatie in tranen afgeglegd, kreeg tranen tijdens mijn slaap, in de trein, etc.

Zij is afgestudeerd en het valt haar tegen denk ik dat ik nog niet afgestudeerd ben.

Ik wil desnoods oprichter van Tinder aanschrijven zodat ze kan inzien dat ik echt voor haar wil vechten.

Herkenbaar?

StanTem
19 maart 2017, 19:56
Ela,

...

Is dat niet beetje vroeg/snel?

Verliefdheid of liefde of whatever moet van 2 kanten komen. Als de andere persoon het niet voelt, valt daar helaas weinig aan te doen.
Ge moogt dan nog op uwe kop gaan staan, uw benen in uwe nek kunnen leggen of kunnen videochatten met de Dalai Lama... Dat gaat er allemaal niets aan veranderen.

Maar om op je vraag te antwoorden, ergens is het wel herkenbaar. Zo liep ik vorig jaar veel te snel van stapel. Als het dan niet wederzijds blijkt te zijn, is dat een ambetant gevoel. U erbij neerleggen en doorgaan is het enige wat je kan doen.

Gonzo
19 maart 2017, 19:56
Herkenbaar?

Nooooope. Nein. Nee.

Rachidrachid
19 maart 2017, 20:01
Is dat niet beetje vroeg/snel?

Verliefdheid of liefde of whatever moet van 2 kanten komen. Als de andere persoon het niet voelt, valt daar helaas weinig aan te doen.
Ge moogt dan nog op uwe kop gaan staan, uw benen in uwe nek kunnen leggen of kunnen videochatten met de Dalai Lama... Dat gaat er allemaal niets aan veranderen.

Maar om op je vraag te antwoorden, ergens is het wel herkenbaar. Zo liep ik vorig jaar veel te snel van stapel. Als het dan niet wederzijds blijkt te zijn, is dat een ambetant gevoel. U erbij neerleggen en doorgaan is het enige wat je kan doen.

Het was wederzijds er is iets gekraakt op ee eerste date en weet niet wat. :(

Alvast bedankt voor je feedback

StanTem
19 maart 2017, 20:05
Het was wederzijds er is iets gekraakt op ee eerste date en weet niet wat. :(

Alvast bedankt voor je feedback

Niet wakker van liggen, want veel ga je er toch niet aan kunnen doen.
Als de klik er niet is, dan is ze er niet. 't Is niet dat die er dan plots wel gaan zijn na wat geforceer ofzo.

bosic
19 maart 2017, 20:47

Loon vraag je toch bij de eerste date op restaurant. Hoe ga je anders de rekening procentueel verdelen?

StanTem
19 maart 2017, 22:14
Loon vraag je toch bij de eerste date op restaurant. Hoe ga je anders de rekening procentueel verdelen?

Procentueel verdelen?
De vrouw betaalt alles, ja. Kwestie dat ze niet enkel geëmancipeerd uit de hoek komen als het hen invalt.

Mrs.Tupel
19 maart 2017, 22:42
Ela,

Kwestie is de volgende: mag ik jullie vriendelijk vragen om hier niet over te trollen en enkel serieus op te reageren, gezien ik deze lap tekst met tranen heb geschreven.

Ik heb al een tijdje tinder en via deze weg heb ik regelmatig dates met niet onknappe dames maar er is nooit serieus iets van gekomen gezien er nooit een klik was om welke reden dan ook.

Een tijdje geleden heb ik op Tinder iemand leren kennen, niet zo knap, maar er was wel een klik en dacht hier wil ik echt mee doorgaan. Zonder het te vragen heeft ze haar gsm nr gegeven en vroeg ze om af te spreken.

Ik was zo gelukkig omdat ik er echt van overtuigd was dat ik eindelijk iemand heb gevonden die bij mij past en waar er een klik is.

Maar op de date zelf is er nooit de warmte geweest die er op whats app wel was. We hadden de film gemist en ik zei laat ons de volgende nemen en had voorgesteld om ergens te gaan wandelen.

Tijdens de wandeling hebben we over alles en nog wat gepraat en toen had ik niet het het gevoel dat het slecht ging. Ik ben dit pas beginnen vermoeden toen dat ze zei ik heb het warm en wil niet naar de film.

Die avond zelf zei ik: is er iets, heb het gevoel dat er iets gekraakt is?" Nbeetje ja... maar ga dat even voor mezelf houden."

Ik ben er echt kapot van. In die week tijd heb ik veel gevoelens voor haar gekregen. Ik dacht dit is het en zei dacht er nethetzelfde over.

Ik ben er echt Ondersteboven van: tijdens debat klas heb ik mijn presentatie in tranen afgeglegd, kreeg tranen tijdens mijn slaap, in de trein, etc.

Zij is afgestudeerd en het valt haar tegen denk ik dat ik nog niet afgestudeerd ben.

Ik wil desnoods oprichter van Tinder aanschrijven zodat ze kan inzien dat ik echt voor haar wil vechten.

Herkenbaar?

Ik heb het al eens meegemaakt maar dan van de andere kant. Ik had ook iets van een week contact met een gast maar echt wel intensief. Hij werd wakker om 6u30 en begon direct te sturen tot het moment dat hij ging gaan slapen. We hadden elkaar nog niet gezien maar toch zag hij het al volledig zitten. Na de eerste date had ik al het gevoel dat het er voor mij niet in zat, ondanks dat het via de chat wel klikte. Ik heb dan nog een 2e keer met hem afgesproken maar toen wist ik het 100% zeker: hij was gewoon niks voor mij.

Het is hier al gezegd maar veel kan je er niet aan doen. Als zij niks voor jou voelt, dan ga je toch verder moeten hoor. Dikke troostende knuffel alvast :hug:

Guazala
19 maart 2017, 22:57

Ik zou dat wel proberen.

Rachidrachid
19 maart 2017, 22:59
Ik zou dat wel proberen.

Ironie?

Ik heb de gegevens van die persoon kunnen vinden. Maar of ie daadwerkelijk gaat reageren is een ander paar mouwen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mus
19 maart 2017, 23:19
Ik snap niet wat die oprichter van tinder er mee te maken heeft??

puni
19 maart 2017, 23:34
Ik snap niet wat die oprichter van tinder er mee te maken heeft??

Of hoe dat indruk moet maken op die griet.

Sovereign
20 maart 2017, 00:32
Anderhalve maand terug single, tijd om de netten nog eens uit te gooien!

Flirten op Tinder is nog wel plezant, trekking door calanques national park aan het plannen met een jonge schone.

HelpYouFall
20 maart 2017, 10:05
"Dear Mr Tinder..."

Ik heb ook weer een raar gevalleke trouwens precies. Zoals gezegd vorige week super date gehad, ze zei ZELF dat ze mij niet snel genoeg terug kon zien, wou dingen verzetten om mij vroeger te zien zelfs enz.
Nu ineens nen hoop twijfel en "ik weet eigenlijk niet of ik een relatie wil", terwijl ik zelf nooit over een relatie heb gesproken of haar de eeuwige liefde heb verklaard ofzo.

Soit, heb er eigenlijk gewoon heel droog op gereageerd dat ik het jammer vond maar dat ze zelf maar moet zien dan.
Ik heb én geen goesting om achter ne twijfelende puinhoop te gaan lopen of haar 'te overtuigen', kruipen is niet zo m'n stijl :unsure:

Mijn Tindernet lijkt de laatste tijd toch weer vooral furies en harpijen binnen te halen haha

Soeplepel
20 maart 2017, 10:26
Herkenbaar?

:confused: What?

Ze wil dus iemand met geld.

'k Vind wel raar dat ge na een week al zo ligt te blijten overal tbh..

bosic
20 maart 2017, 10:40
Eigenlijk is er weinig bekend over de oprichters van Tinder. Ik las zonet op wikipedia:

Tinder was founded by Sean Rad, Jonathan Badeen, Justin Mateen, Joe Munoz, Dinesh Moorjani, Chris Gylczynski, and Whitney Wolfe

Verder weinig informatie. Weinig financiële cijfers. Match.com zou een investeerder zijn. Dat is wel minder.

Shadowfox
20 maart 2017, 10:52
Kom op zeg, de oprichter van Tinder aanschrijven??? :doh:
Precies of dieje gaat hem daar mee bezig houden :lol:

f33db4ck
20 maart 2017, 11:36
Dit forum heeft toch zen pareltjes!

Proto
20 maart 2017, 11:41
"Dear Mr Tinder..."

Ik heb ook weer een raar gevalleke trouwens precies. Zoals gezegd vorige week super date gehad, ze zei ZELF dat ze mij niet snel genoeg terug kon zien, wou dingen verzetten om mij vroeger te zien zelfs enz.
Nu ineens nen hoop twijfel en "ik weet eigenlijk niet of ik een relatie wil", terwijl ik zelf nooit over een relatie heb gesproken of haar de eeuwige liefde heb verklaard ofzo.

Soit, heb er eigenlijk gewoon heel droog op gereageerd dat ik het jammer vond maar dat ze zelf maar moet zien dan.
Ik heb én geen goesting om achter ne twijfelende puinhoop te gaan lopen of haar 'te overtuigen', kruipen is niet zo m'n stijl :unsure:

Mijn Tindernet lijkt de laatste tijd toch weer vooral furies en harpijen binnen te halen haha

Waarschijnlijk hebde haar per ongeluk geïnvade(t?) en afgeslacht in DSIII dees weekend, en nu is ze slechtgezind op u.

Nahrtent
20 maart 2017, 11:42

Je bent met volledig verkeerde verwachtingen aan iets begonnen, en het is die teleurstelling die de grootste impact heeft op u. Het is niet omdat iemand u haar gsm nummer geeft en/of voorstelt om op date te gaan, dat je daarom je soulmate for life gevonden hebt. Een date is niet meer of minder dan een gelegenheid om elkaar wat beter te leren kennen, en de bedoeling is dat je ten vroegste daarna pas (of na meerdere dates) evalueert of het misschien iets zou kunnen worden.

Kort gezegd moet je dringend leren relativeren.

https://www.youtube.com/watch?v=y9MZGIbvdW8

bosic
20 maart 2017, 11:50
Komen jullie veel soulmates tegen? Oud-collega waarmee het wel klikte, zei op haar laatste werkdag tegen mij dat ik haar soulmate was. Aangezien ze in een relatie zat, had ik er geen aandacht aanbesteed.

Nahrtent
20 maart 2017, 11:55
Komen jullie veel soulmates tegen? Oud-collega waarmee het wel klikte, zei op haar laatste werkdag tegen mij dat ik haar soulmate was. Aangezien ze in een relatie zat, had ik er geen aandacht aanbesteed.

Ik heb geen soulmate want ik ben uniek en speciaal en niemand zal mij ooit begrijpen.

bosic
20 maart 2017, 12:13
Ik heb geen soulmate want ik ben uniek en speciaal en niemand zal mij ooit begrijpen.

Hoe bedoel je?

Soulmate is wel handig. We moesten gewoon naar elkaar kijken, en we wisten wat we bedoelden.

da_flux
20 maart 2017, 12:25

Ik weet niet wat jij denkt maar soulmate kan even goed gewoon een goede vriend al dan niet beste vriend zijn.

Meestal in de zin van geen relatie materiaal.

Nahrtent
20 maart 2017, 12:37
Hoe bedoel je?

Soulmate is wel handig. We moesten gewoon naar elkaar kijken, en we wisten wat we bedoelden.

Het was niet serieus bedoeld, dacht dat dat obvious was. :p

bosic
20 maart 2017, 12:41
Ik weet niet wat jij denkt maar soulmate kan even goed gewoon een goede vriend al dan niet beste vriend zijn.

Ja, waarschijnlijk. Maar aangezien ik niet echt geloof in gewone vriendschap tussen man en vrouw, ...

HelpYouFall
20 maart 2017, 12:52
Oh boy

da_flux
20 maart 2017, 13:04
Ja, waarschijnlijk. Maar aangezien ik niet echt geloof in gewone vriendschap tussen man en vrouw, ...

:wtf:

Daarom dus dat je dingen ziet die er niet zijn?

Ik heb in ieder geval een paar goede vriendinnen zonder dat er sprake is van iets meer dan vriendschap.

bosic
20 maart 2017, 13:34
:wtf:

Daarom dus dat je dingen ziet die er niet zijn?

Ik heb in ieder geval een paar goede vriendinnen zonder dat er sprake is van iets meer dan vriendschap.

Jawel, er was wel iets hé. Ik was haar soulmate. :crazy:

Zij zat in een relatie. Ik was vrijgezel. Dus als vrienden met z'n tweeën 's avonds ergens gaan eten, zou dan geen probleem moeten zijn. En toch wordt dat niet gedaan.

Tailball
20 maart 2017, 13:41
Jawel, er was wel iets hé. Ik was haar soulmate. :crazy:

Zij zat in een relatie. Ik was vrijgezel. Dus als vrienden met z'n tweeën 's avonds ergens gaan eten, zou dan geen probleem moeten zijn. En toch wordt dat niet gedaan.

Vindt ge het gek? Ge zegt toch zelf: ze zat in een relatie. Dus misschien wou ze het risico niet nemen om verdere gevoelens te krijgen.
Ge zegt zelf dat ge niet gelooft in vriendschap tussen M en V.

bosic
20 maart 2017, 13:53
Ik geloof inderdaad niet echt in vriendschap tussen M en V.

Zij die er wel in geloven, mogen dan ook geen probleem hebben dat hun vriendin 's avonds met haar mannelijke vrijgezelle soulmate ergens met zn tweeën zou gaan eten. Ahja, want dat kan puur vriendschappelijk zijn.

Sovereign
20 maart 2017, 14:06

Zij die er wel in geloven, mogen dan ook geen probleem hebben dat hun vriendin 's avonds met haar mannelijke vrijgezelle soulmate ergens met zn tweeën zou gaan eten. Ahja, want dat kan puur vriendschappelijk zijn.

Ik geloof er wel in, maar het kan wel gevaarlijker zijn dan onder mannen/vrouwen onderling. Bijvoorbeeld als ik terugkom van een concert met een gewone vriendin en het is al laat, is het altijd wat awkward als je een voorstel krijgt om bij haar te overnachten. Niet dat er daarom iets moet gebeuren, maar je voelt die spanning toch als je alle twee jong & single bent.

HelpYouFall
20 maart 2017, 14:25
Ge moogt als jonge & single mensen ook gewoon vriendschappelijk vogelen hoor, er staat nergens in de wet dat dat niet mag, noch is vogelen iets dat per definitie enkel tussen geliefden kan gebeuren :unsure:

bosic
20 maart 2017, 14:34
Dat noem ik dan ook geen vriendschap meer zoals die tussen mannen. Daarom dat ik zeg dat ik niet in zulke vriendschap geloof tussen man en vrouw. Er is altijd wel wat spanning.

Waarom denk je dat vrouwen vaak beter opschieten met homo's dan met hetero mannen?

HelpYouFall
20 maart 2017, 14:49
Tja semantiek hè hehe
Natuurlijk is de kans vrij klein dat ge met ne kerel na een optreden samen in bed eindigt voor een partijtje buffelen, als geen van de twee tot mannen is aangetrokken.

Dat verandert niks aan het feit dat er nen hoop mannen en vrouwen gerust plezante dingen samen kunnen doen en zelfs met elkaar in de koffer kunnen duiken, maar verder wel perfect normaal tegen elkaar blijven doen.
Het feit dat gij dat niet kunt of dat idee in uwe kop blijkbaar niet kan, maakt dat geen per definitie vaststaand feit :)
Wat wél zo is, is dat het vaak moeilijker is en ik denk dat dat vooral te maken heeft met de man en zijn 'jachtinstinct'. Maar ge leeft in 2017 en in West-Europa, ge moet geen slaaf zijn van uw lusten. Nature vs nurture enzuuu

bosic
20 maart 2017, 14:55
Misschien hetgeen jullie vrienden noemen, noem ik kennissen. Mensen die ik een paar keer per jaar zie, noem ik bijvoorbeeld geen vrienden. In mijn kennissenkring zitten wel vrouwen.

Myllan
20 maart 2017, 15:01
Dank dat het voor iedereen anders is en ligt eraan of er sprake is van enige vorm van aantrekkingskracht, I guess. Zo had ik in het verleden een man als beste vriend en dat was echt zalig. Kon daarbij terecht voor en met alles tot zijn vriendin besloot dat het echt niet kon. Jaloers trutje.

HelpYouFall
20 maart 2017, 15:04
De een bewaakt zijn grenzen ook al wat feller dan de ander. Op zich kan je daar weinig aan veranderen denk ik, sommige mensen zijn nu eenmaal jaloerser dan andere.

Allez ja, en dan hebt ge natuurlijk ook gewoon nurken die overal spoken zien haha

Soeplepel
20 maart 2017, 15:15
Ik ben al 15 jaar mega goed bevriend met een meiske.. Wij zien elkaar bijna wekelijks, en spreken elke dag op den chat. Veel vrienden zien komen en gaan, maar na 15 jaar hebben wij nog altijd een goede band.

M & V ga duidelijk wel

Lefky
20 maart 2017, 15:25
Ik ben al 15 jaar mega goed bevriend met een meiske.. Wij zien elkaar bijna wekelijks, en spreken elke dag op den chat. Veel vrienden zien komen en gaan, maar na 15 jaar hebben wij nog altijd een goede band.

M & V ga duidelijk wel

De vraag die hij nu gaat stellen "Hoe dikwijls heb je er op gezeten?"

Soeplepel
20 maart 2017, 15:28
De vraag die hij nu gaat stellen "Hoe dikwijls heb je er op gezeten?"

Jamais, mijn type niet :)

Lefky
20 maart 2017, 15:29
Jamais, mijn type niet :)

"Zij zal dan wel gevoelens voor je (gehad) hebben" :p

Guazala
20 maart 2017, 15:38

Als dat iemand is die hij van vroeger kende zou ik daar geen probleem mee hebben. Als hij dat meiske al jaren kent en er nooit op gekropen is, waarom zou hij dat dan nu hij een relatie heeft wel doen?

Als hij morgen komt zeggen dat hij zijn soulmate is tegengekomen en dat het allemaal maar vriendschappelijk is, zou ik daar niet zo blij mee zijn.

Maar moest die nu al jaren een goeie vriendin hebben waar hij vaak is mee gaat eten ofzo, zou ik daar weinig graten in zien.

bosic
20 maart 2017, 15:50
Als hij morgen komt zeggen dat hij zijn soulmate is tegengekomen en dat het allemaal maar vriendschappelijk is, zou ik daar niet zo blij mee zijn.

Ik denk dat je je ongeruster moet maken als hij het jou niet komt zeggen. Maar dan weet je het uiteraard ook niet.

Guazala
20 maart 2017, 15:56
Ik denk dat je je ongeruster moet maken als hij het jou niet komt zeggen. Maar dan weet je het uiteraard ook niet.
Ik antwoordde dan ook op de stelling dat ge er een probleem mee zou hebben als die samen gaan eten.
Als uw lief dingen verzwijgt over wat dan ook, dan is er sowieso iets loos in uw relatie, maar daar ging het hier niet over.

Jimmypop
20 maart 2017, 16:38
Hoeveel mannen zouden zeggen aan hun vrouw dat ze aangetrokken zijn door iemand anders (puur aantrekking) als je vrouw expliciet zegt: je zou het toch wel zeggen als je verliefd bent op iemand anders => DUH, waarom zouden we dat doen ?

f33db4ck
20 maart 2017, 16:42
M & V ga duidelijk wel

qft

StanTem
20 maart 2017, 16:46

Allez, nog ene met oogkleppen op.

M & V ga duidelijk wel

Dit.
Mijn beste vriendin zie ik ook regelmatig, we spreken elkaar veel... Nooit is er sprake geweest van gevoelens ofzo.
't Gaat dus wel.

Sovereign
20 maart 2017, 16:49
Ge moogt als jonge & single mensen ook gewoon vriendschappelijk vogelen hoor, er staat nergens in de wet dat dat niet mag, noch is vogelen iets dat per definitie enkel tussen geliefden kan gebeuren :unsure:

Tot er iemand gevoelens krijgt voor de ander, nah daar komen altijd vodden van.

da_flux
20 maart 2017, 17:23

Ik heb zelfs al samen in 1 bed geslapen met een vriendin van mij.
Zonder dat er iets gebeurd is... Je zal het waarschijnlijk niet geloven maar het kan dus wel degelijk.

Niet elk meisje die bevriend met jou wil zijn heeft ook gevoelens voor jou.

Mrs.Tupel
20 maart 2017, 18:39
Ik ben al 6 jaar kei goed bevriend met een gast. Enkele weken geleden hebben we in een zatte bui toegegeven dat moesten we elkaars maat niet zijn, dat we elkaar al lang hadden binnen gedaan. Sindsdien hangt er toch wel een bepaalde spanning tussen ons... Met de rest van mijn mannelijke maten zie ik mij nooit iets doen, echt totaal mijn ding niet.

puni
20 maart 2017, 18:41
Ik heb zelfs al samen in 1 bed geslapen met een vriendin van mij.
Zonder dat er iets gebeurd is... Je zal het waarschijnlijk niet geloven maar het kan dus wel degelijk.

Niet elk meisje die bevriend met jou wil zijn heeft ook gevoelens voor jou.

Had ze haar regels?

bosic
20 maart 2017, 19:27
Ela,

Herkenbaar?

Ela RachidRachid,

Terug over naar jou.

Heb je er nog iets van gehoord? Wou ze ook geen vrienden zijn?

Rachidrachid
20 maart 2017, 19:29
Ela RachidRachid,

Terug over naar jou.

Heb je er nog iets van gehoord? Wou ze ook geen vrienden zijn?

Neen. Durf ze niet meer aanspreken eerlijk gezegd. Ik wil mijn kansen nog gaaf houden.

Mag ik via deze nogmaals iedereen bedanken die mij gesteund heeft? Ik kan een en ander al in perspectief plaatsen.

Rachidrachid
20 maart 2017, 19:42
Neen. Durf ze niet meer aanspreken eerlijk gezegd. Ik wil mijn kansen nog gaaf houden.

Mag ik via deze nogmaals iedereen bedanken die mij gesteund heeft? Ik kan een en ander al in perspectief plaatsen.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170320/96a11c6c69e78c514b21432c90b9f640.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170320/fe49b46b7facff751e433860772d5538.jpg

bosic
20 maart 2017, 19:45
Dat lijkt me een goede move. Je open stellen en je gevoelige kant tonen.

Bloembak
20 maart 2017, 20:11
De enige vrouw die ik in mijn volwassen leven een vriend heb kunnen noemen, is later ook mijn lief geworden. En ondertussen weer mijn ex. Na een lange afkickperiode hebben wij nog verschillende keren afgesproken en belachelijk lang staan praten op feestjes van gemeenschappelijke vrienden.

Deze klassieker moet dan ook gedraaid worden^^
https://www.youtube.com/watch?v=zF6-eDaDEAc

glashelder
20 maart 2017, 23:44

Mijn vriendin en ik zijn beide biseksueel. Moeten we nu voor de rest van ons leven enkel nog bij elkaar op de zetel zitten in plaats van een naar een vriend(in) te gaan of zo? :unsure:

Bloembak
21 maart 2017, 00:06
Mijn vriendin en ik zijn beide biseksueel. Moeten we nu voor de rest van ons leven enkel nog bij elkaar op de zetel zitten in plaats van een naar een vriend(in) te gaan of zo? :unsure:

Haha goede opmerking!
Nu, ik denk dat jullie sowieso wel meer open zijn in jullie seksuele relatie? (bv. parenclubs ofzo)
In een heteroseksuele relatie waar die openheid heerst, zal dat ook wel niet zo snel een probleem vormen qua uit eten.

glashelder
21 maart 2017, 00:08
Haha goede opmerking!
Nu, ik denk dat jullie sowieso wel meer open zijn in jullie seksuele relatie? (bv. parenclubs ofzo)
In een heteroseksuele relatie waar die openheid heerst, zal dat ook wel niet zo snel een probleem vormen qua uit eten.
We zijn wel wat opener (zijn wel eens naar een parenclub geweest en zullen dat nog wel eens doen), maar mijn vriendin is wel wat jaloerser dan ik, dus buiten die parenclubs (die we samen doen) komt er geen 'buitenechtelijke' seks aan te pas ;)

Sooth Awful
21 maart 2017, 09:35

In uw geval zou ik daar inderdaad m'n bedenkingen bij hebben. :rofl:

Waar da gij de energie haalt om zoveel partners te hebben is voor mij toch een serieuze vraag. lol

86514
21 maart 2017, 10:32
En moogt ge dan gaan sporten met uw beste vriendin? Of moet uw eigen madam dan eerst de outfits goed keuren? Moogt ge daarna dan nog ene drinken of direct naar huis? Al die verwarring :(

Myllan
21 maart 2017, 11:09
En moogt ge dan gaan sporten met uw beste vriendin? Of moet uw eigen madam dan eerst de outfits goed keuren? Moogt ge daarna dan nog ene drinken of direct naar huis? Al die verwarring :(

Als ze elkaar al jaren en jaren lang kennen zie ik niet in wat het probleem is? En het hangt er natuurlijk ook vanaf van hoe ze met elkaar omgaan...
Dan mag ze voor mijn part in haar blootje gaan sporten met hem maar als het een 'nieuwe' vriendin is of collega die beslist ineens familiar te gaan doen en denkt dat ze met der dikke wiebelreet voor hem kan gaan springen en doen mag hij het vergeten. Nou dacht het niet. Hell no.

Niet dat ik hem niet vertrouw maar ik vertrouw vrouwen niet.
Zeker een bepaald soort vrouwen niet echte slangen zijn bah!:x

86514
21 maart 2017, 11:28
Als ze elkaar al jaren en jaren lang kennen zie ik niet in wat het probleem is? En het hangt er natuurlijk ook vanaf van hoe ze met elkaar omgaan...
Dan mag ze voor mijn part in haar blootje gaan sporten met hem maar als het een 'nieuwe' vriendin is of collega die beslist ineens familiar te gaan doen en denkt dat ze met der dikke wiebelreet voor hem kan gaan springen en doen mag hij het vergeten. Nou dacht het niet. Hell no.

Niet dat ik hem niet vertrouw maar ik vertrouw vrouwen niet.
Zeker een bepaald soort vrouwen niet echte slangen zijn bah!:x

Was eigenlijk maar om te zeveren :unsure:

Dat lijkt me echt zo'n moeilijke lijn om te trekken. Mijn madam mag gaan doen wat ze wil met wie ze wil, zolang ze er maar open over is.

Misschien moet ik daar eens over babbelen thuis, mijn beste vriendin is ook heel open en misschien dat ze sommige gesprekken / foto's die ik doorgestuurd krijg misschien niet zo leuk zou vinden.

Pompi
21 maart 2017, 12:17

Dat lijkt me echt zo'n moeilijke lijn om te trekken. Mijn madam mag gaan doen wat ze wil met wie ze wil, zolang ze er maar open over is.

Misschien moet ik daar eens over babbelen thuis, mijn beste vriendin is ook heel open en misschien dat ze sommige gesprekken / foto's die ik doorgestuurd krijg misschien niet zo leuk zou vinden.

En kijkt ze dan ni op u GSM of verwijder je de gesprekken/foto's?

hier is M/V-vriendschap not done voor haar.. als zij me kameraden wil afspreken stoort mij da zo niet.
Ik wist natuurlijk wel waar ik aan begon, dus kan me daar zo niet aan storen, als ik met een vriendin wil afspreken zal dat nu gwn altijd in duo-dates zijn enzo.. vind dat ook niet erg dat mijn vriendin dan meegaat.

Myllan
21 maart 2017, 12:30

Wel in dat geval heb ik niets gezegd:(

Die lijn/grens is ook heel erg moeilijk om te trekken omdat je in de 1ste instantie niet hebberig en jaloers wilt overkomen en omdat je als partner zijnde geen misbruik wilt maken van het vertrouwen van je vriend(in)
Zaken die je als koppel meemaakt of als individu binnen relatie vormen je wel en maken dat je met de jaren heen anders staat tegenover zaken die je vroeger wellicht anders bekeek.
Vroeger was ik redelijk naïef en totaal niet achterdochtig maar sinds 1 van mijn beste vriendinnen een jaar geleden verliefd is geworden op mijn man ben ik wel alerter haha

Ik zou zeggen doe dat al was het maar om misverstanden te vermijden want een onschuldig berichtje kan je vriendin mss helemaal verkeerd interpreteren?(al heb ik geen idee hoe jullie relatie in elkaar zit:p)

glashelder
21 maart 2017, 12:39
In uw geval zou ik daar inderdaad m'n bedenkingen bij hebben. :rofl:

Waar da gij de energie haalt om zoveel partners te hebben is voor mij toch een serieuze vraag. lol
Ik heb maar één partner hoor. Ik heb een tijdje (ietsje langer dan een half jaar) twee partners gehad maar het is alweer even gedaan met de ene.

Sooth Awful
21 maart 2017, 12:41
Lol, ik zie niet in waarom m/v vriendschappen niet zouden kunnen. Ik ben bi, dus ik zou dan in diezelfde logica zogezegd ook niet met andere mannen/vrienden mogen afspreken om iets te gaan doen? :rofl:
M'n vriendin heeft er geen problemen mee dat ik afspreek met vriendinnen (heb eerlijk gezegd meer vriendinnen dan vrienden :p), maar moest dat zo zijn, dan zou ze snel weten waar het gat van de timmerman is. Een relatie moet een feest zijn, geen gijzeling.

86514
21 maart 2017, 13:09

hier is M/V-vriendschap not done voor haar.. als zij me kameraden wil afspreken stoort mij da zo niet.
Ik wist natuurlijk wel waar ik aan begon, dus kan me daar zo niet aan storen, als ik met een vriendin wil afspreken zal dat nu gwn altijd in duo-dates zijn enzo.. vind dat ook niet erg dat mijn vriendin dan meegaat.

ik verwijder die gesprekken/foto's niet, want ik heb niets te verbergen :p vaak als ik onder de douche sta en er belt iemand of we zitten in de auto en mijn gsm gaat af vraag ik zelf of ze eens wil zien wie het is/het bericht voor te lezen dus daar zit het ook al niet mis.

Dat lijkt mij gewoon raar om zelf naar voor te brengen in een gesprek met de madam aangezien ge dan moeilijk geen details kunt vermelden aka het vertrouwen met de beste vriendin schenden.

Verbieden zou ik hier toch niet van moeten weten. Denk trouwens dat er meer wordt scheefgepoept op het werk dan ergens anders als ik het zo hoor in de vriendengroep/werkomgeving :')

Wel in dat geval heb ik niets gezegd:(

Die lijn/grens is ook heel erg moeilijk om te trekken omdat je in de 1ste instantie niet hebberig en jaloers wilt overkomen en omdat je als partner zijnde geen misbruik wilt maken van het vertrouwen van je vriend(in)
Zaken die je als koppel meemaakt of als individu binnen relatie vormen je wel en maken dat je met de jaren heen anders staat tegenover zaken die je vroeger wellicht anders bekeek.
Vroeger was ik redelijk naïef en totaal niet achterdochtig maar sinds 1 van mijn beste vriendinnen een jaar geleden verliefd is geworden op mijn man ben ik wel alerter haha

Ik zou zeggen doe dat al was het maar om misverstanden te vermijden want een onschuldig berichtje kan je vriendin mss helemaal verkeerd interpreteren?(al heb ik geen idee hoe jullie relatie in elkaar zit:p)

Oke, zo'n dingen nog niet meegemaakt dus dat speelt zeker mee.

Zij kan soms jaloers uit de hoek komen maar dan eerder op een speelse manier maar dan toch van "ik heb het maar eens gezegd".

Voor de rest allemaal geen problemen, het helpt wel dat ik niets te verbergen heb :p

Als ik soms hoor in de vriendengroep van ouders die al 15 jaar rondpoepen met iemand anders, geen flauw idee hoe je dat verborgen houdt :')

Gonzo
21 maart 2017, 13:41

Wut? Seriously?

paradijsappel
21 maart 2017, 14:52

Hoe komt het dat jij dit soort gedrag ok vindt?

Jimmypop
21 maart 2017, 14:54
geindoctrineerd vanuit de godsdienst

ashuray
21 maart 2017, 15:22
Mijn vriend heeft er geen probleem mee dat ik met mijn beste vriend ga eten maar dan is het alleen als hij echt niet mee kan. Zo moest hij is werken op de kerstmarkt en omdat hij daar een hele avond was en ik het daar op een uur gezien had en niet alleen wou eten ben ik met mijn beste vriend gaan eten. Hij is nog vrijgezel maar daar maakt mijn vriend niets uit. Ik ben al 8 jaar met hem bevriend en als er iets zou gebeuren was het al gebeurt geweest.

Maar als we uitgaan en een wildvreemde kerel komt met mij praten als hij gaan roken is of naar de wc en hij komt terug komt hij mij wel ietwat bezitterig een kus geven of als hij veel gedronken heeft legt hij dan gewoon plomp zijn hand op mijn borst :lol: vind ik nog wel schattig.

Qua vrienden heeft hij eigenlijk alleen 3 kerels waar hij regelmatig mee weggaat en die ook altijd meegaan als hij gaat roken en hij is zelf heel stil dus ik heb nog nooit een random meisje naar hem zien gaan..zijn vrienden plagen hem er ook mee dat hij totaal geen interesse had in meisjes en eigenlijk vrij droog tegen hen was als er wel een afkwam tot hij mij leerde kennen. Mijn ex heeft mij bedrogen en zijn beste maat een sorry brief in zijn plaats laten schrijven maar deze vertrouw ik 200%

Tha_nOn
21 maart 2017, 17:11

als ge gesprekken gaat verwijderen dan weet ge dat ge eigenlijk iets aant doen zijt dat niet meer in de witte zone zit

ik verwijder die gesprekken/foto's niet, want ik heb niets te verbergen :p vaak als ik onder de douche sta en er belt iemand of we zitten in de auto en mijn gsm gaat af vraag ik zelf of ze eens wil zien wie het is/het bericht voor te lezen dus daar zit het ook al niet mis.

Dat lijkt mij gewoon raar om zelf naar voor te brengen in een gesprek met de madam aangezien ge dan moeilijk geen details kunt vermelden aka het vertrouwen met de beste vriendin schenden.

Als ge u afvraagt hoe ze daar tegenover staat kunt ge dat toch vré sec vragen à la: " ge weet dat x mijn beste vriendin is hé, en stoort u dat dan dat die mij veel persoonlijke dingen vertelt?"
Als ze vraagt welke persoonlijke dingen, dan zegt ge ofwel de dingen die ge moogt zeggen als voorbeeld, of zegt ge dat ze liever niet heeft dat ge het aan iemand anders vertelt.

Ik denk niet dat dat problemen moet geven, ik doe dat ook zo. Default is dat mijn partner weet wat ik weet, maar bij gevoelige zaken check ik altijd eerst of de persoon in kwestie dat oké vind, en dan zeg ik ook gewoon niets tegen mijn partner, of als hij er een beetje van weet en er achter vraagt zeg ik ook gewoon dat die persoon dat liever niet heeft. Het hangt een beetje van haar persoonlijkheid af of dat zo werkt natuurlijk (ik ben te nieuwsgierig eigenlijk ^^, maar niet vanuit achterdocht)

maar eerlijk, ik zou haar dat niet per se beginnen vragen. Ze weet waarschijnlijk wel dat dat een goeie vriendin is. Het is niet omdat ge iets niet vertelt dat ge liegt. Maar dan ga ik er vanuit dat ge zelf wel kunt inschatten dat uw conversaties genen anderen ondertoon hebben.

Als ik soms hoor in de vriendengroep van ouders die al 15 jaar rondpoepen met iemand anders, geen flauw idee hoe je dat verborgen houdt :')
niet blijkbaar, anders zou gij het ook niet weten :p

Gonzo
21 maart 2017, 17:56
Qua vrienden heeft hij eigenlijk alleen 3 kerels waar hij regelmatig mee weggaat en die ook altijd meegaan als hij gaat roken en hij is zelf heel stil dus ik heb nog nooit een random meisje naar hem zien gaan..zijn vrienden plagen hem er ook mee dat hij totaal geen interesse had in meisjes en eigenlijk vrij droog tegen hen was als er wel een afkwam tot hij mij leerde kennen.

Dus eigenlijk zegt ge nu "mijne vent is ne sul die zelf nooit een vrouw zou kunnen versieren, dus ik vertrouw hem volledig"?
:(

Mijn ex heeft mij bedrogen en zijn beste maat een sorry brief in zijn plaats laten schrijven maar deze vertrouw ik 200%

:v :v :v

ashuray
21 maart 2017, 21:16
Dus eigenlijk zegt ge nu "mijne vent is ne sul die zelf nooit een vrouw zou kunnen versieren, dus ik vertrouw hem volledig"?
:(

:v :v :v

Haha oei kwam verkeerd over. Ik bedoel dat vrouwen minder geneigd zijn naar ne kerel toe te gaan die in een groep kerels staat. Maar al zou er iemand naar hem toegaan met de bedoeling​ hem te versieren weet ik dat ik er op kan vertrouwen dat hij er niet op ingaat. Zolang die vibe en dat vertrouwen er is ben ik content. Mijn ex zat na 3 weken al bij de hoere in Amsterdam en dan ist vertrouwen vlug weg en heel moeilijk om terug op te bouwen..

Mus
21 maart 2017, 22:23
Mijn ex zat na 3 weken al bij de hoere in Amsterdam en dan ist vertrouwen vlug weg en heel moeilijk om terug op te bouwen..
Euh ja, dan is't na drie weken salut en buiten?

ashuray
22 maart 2017, 06:56
Euh ja, dan is't na drie weken salut en buiten?

Ja da zou gemoeten hebbe maar ik was naïef en zag hem graag..

86514
22 maart 2017, 09:10
Als ge u afvraagt hoe ze daar tegenover staat kunt ge dat toch vré sec vragen à la: " ge weet dat x mijn beste vriendin is hé, en stoort u dat dan dat die mij veel persoonlijke dingen vertelt?"
Als ze vraagt welke persoonlijke dingen, dan zegt ge ofwel de dingen die ge moogt zeggen als voorbeeld, of zegt ge dat ze liever niet heeft dat ge het aan iemand anders vertelt.

Ik denk niet dat dat problemen moet geven, ik doe dat ook zo. Default is dat mijn partner weet wat ik weet, maar bij gevoelige zaken check ik altijd eerst of de persoon in kwestie dat oké vind, en dan zeg ik ook gewoon niets tegen mijn partner, of als hij er een beetje van weet en er achter vraagt zeg ik ook gewoon dat die persoon dat liever niet heeft. Het hangt een beetje van haar persoonlijkheid af of dat zo werkt natuurlijk (ik ben te nieuwsgierig eigenlijk ^^, maar niet vanuit achterdocht)

maar eerlijk, ik zou haar dat niet per se beginnen vragen. Ze weet waarschijnlijk wel dat dat een goeie vriendin is. Het is niet omdat ge iets niet vertelt dat ge liegt. Maar dan ga ik er vanuit dat ge zelf wel kunt inschatten dat uw conversaties genen anderen ondertoon hebben.

niet blijkbaar, anders zou gij het ook niet weten :p

Get out of here with your logic :p

True. De madam weet ook wel dat dat een beste vriendin is en niets meer. Zij komt hier ook vaak eten, aka een dubbeldate met hare vriend bij dus weet perfect wat voor persoon zij is.

Ondertoon is er zeker niet, dat is echt vaak praktische zaken :') En vroeger was dat zelfs nog schattig naïef, toen ze nog niets aan haar vriend durfde vragen :p

Bwo, die konden dat precies toch 15 jaar verborgen houden. Ik heb ondertussen het hele verhaal gehoord en het past perfect in familie of thuis :p

of als hij veel gedronken heeft legt hij dan gewoon plomp zijn hand op mijn borst :lol:

superschattig :')

da_flux
22 maart 2017, 09:15
Bwo, die konden dat precies toch 15 jaar verborgen houden. Ik heb ondertussen het hele verhaal gehoord en het past perfect in familie of thuis :p

Vertel :)

bosic
22 maart 2017, 09:46
Haha oei kwam verkeerd over. Ik bedoel dat vrouwen minder geneigd zijn naar ne kerel toe te gaan die in een groep kerels staat.

De meeste vrouwen maken eigenlijk zelf nooit de stap, ook al sta je alleen. Je moet er zelf al heen gaan.

da_flux
22 maart 2017, 10:35
De meeste vrouwen maken eigenlijk zelf nooit de stap, ook al sta je alleen. Je moet er zelf al heen gaan.

Totally not true, ik ben al meermaals benaderd door vrouwen tijdens het uitgaan.

Ik heb zelfs ene keer moeten vragen dat ze zou stoppen. (En mijn vriendin was daar zelfs bij nog hield dat die griet niet tegen.)

Sooth Awful
22 maart 2017, 10:49

Bwa, ik weet dat in België de norm is dat mannen de eerste stappen zetten, maar om de een of andere reden heb ik dat nog nooit ervaren. Ik ben door al m'n (ex-)vriendinnen als eerste aangesproken geweest. Ik heb daar nooit bij stil gestaan tot bij deze vriendin eigenlijk. Volgens haar was dat omdat ik een 'knoddig' gezicht heb. Nuja, dat wist ik al wel. :p In de lagere school en't middelbaar vond iedereen mij ook 'schattig', en toen vond ik dat nog eerder een vloek dan een zege.
Ik ga itt anderen hier wel zo goed als altijd alleen uit. Allez ja, vroeger ging ik nog met een man of 4/5 naar discotheken, maar ik ben dat soort uitgaan beu geworden, dus het enige wat ik nog doe is alleen naar studentencafés gaan waar ik natuurlijk wel een hele hoop mensen ken. Dat het gemakkelijker is om iemand die min of meer alleen is aan te spreken zal wss wel de doorslag geven.

Ik kan in alle eerlijkheid wel zeggen dat ik daardoor geen flauw benul van hoe een vrouw te moeten versieren. Ik heb ook vrij weinig interesse in vrouwen versieren, dus ik zou eigenlijk voorbestemd moeten zijn om heel m'n leven single te moeten zijn. :p

Tha_nOn
22 maart 2017, 11:41
Ondertoon is er zeker niet, dat is echt vaak praktische zaken :') En vroeger was dat zelfs nog schattig naïef, toen ze nog niets aan haar vriend durfde vragen :p

ik heb ook zo'n gesprekken gehad met mijnen beste vriend. Das nu wel al ffkes geleden (hij zit al even in een stabiele relatie dus geen vreemde vragen meer). Ik heb daar ook nooit bij stilgestaan of ik dat moest laten weten aan mijne wederhelft, gewoon omdat dat zo onschuldig was, ongeacht de inhoud van de gesprekken.

Dat zijn dan ook de beste. Of die dat niet doorhebben dat een vrouw hén probeert te versieren tenzij ze het letterlijk zegt (en 100 keer herhaalt) :v

ashuray
22 maart 2017, 12:02
ik heb ook zo'n gesprekken gehad met mijnen beste vriend. Das nu wel al ffkes geleden (hij zit al even in een stabiele relatie dus geen vreemde vragen meer). Ik heb daar ook nooit bij stilgestaan of ik dat moest laten weten aan mijne wederhelft, gewoon omdat dat zo onschuldig was, ongeacht de inhoud van de gesprekken.

Dat zijn dan ook de beste. Of die dat niet doorhebben dat een vrouw hén probeert te versieren tenzij ze het letterlijk zegt (en 100 keer herhaalt) :v

Das echt. Wij hebben elkaar op zo ne dating site leren kennen en hij had mij dan geliked en was de eerste waar ik mee chatte en hij had echt zo iets van "wauw die praat tegen mij". Terwijl hij er best lekker uitziet. Hij is wel wat klein 1m69 2 cm groter dan mij. Dat schrikt vrouwen ook wel af denk ik. Hij doet mij dikwijls aan Leonard van the big bang denken qua awkwardness :D

Sooth Awful
22 maart 2017, 12:22
Das echt. Wij hebben elkaar op zo ne dating site leren kennen en hij had mij dan geliked en was de eerste waar ik mee chatte en hij had echt zo iets van "wauw die praat tegen mij". Terwijl hij er best lekker uitziet. Hij is wel wat klein 1m69 2 cm groter dan mij. Dat schrikt vrouwen ook wel af denk ik. Hij doet mij dikwijls aan Leonard van the big bang denken qua awkwardness :D

Tja, voor een man is alles onder de 1m75 wel petit. Nuja, ik zit daar ook maar niptekes boven met m'n 1m78. :rofl:
Alles tussen 1m80 en 1m85 is de beste hoogte voor een man; niet te klein, maar ook niet te groot. Zo tussen Goofy en Donald Duck in. lol

ashuray
22 maart 2017, 12:46
Tja, voor een man is alles onder de 1m75 wel petit. Nuja, ik zit daar ook maar niptekes boven met m'n 1m78. :rofl:
Alles tussen 1m80 en 1m85 is de beste hoogte voor een man; niet te klein, maar ook niet te groot. Zo tussen Goofy en Donald Duck in. lol

Ja idd. Maar hij is wel breed gebouwd op zijn Jerommekes dat heb ik van liever dan zo ne lange smalle spriet :D

Sooth Awful
22 maart 2017, 12:49
Ja idd. Maar hij is wel breed gebouwd op zijn Jerommekes dat heb ik van liever dan zo ne lange smalle spriet :D

Ja, dat zijn dan ook de stereotypes. Die zware mannen in de fitness zijn allemaal van die smurfen. Ze compenseren hun gebrek aan hoogte aan een overvloed aan breedte. :rofl:

ashuray
22 maart 2017, 13:17
Ja, dat zijn dan ook de stereotypes. Die zware mannen in de fitness zijn allemaal van die smurfen. Ze compenseren hun gebrek aan hoogte aan een overvloed aan breedte. :rofl:

De mijne fitnest nie. Heeft een paar jaar terug ne tijd kickboxen gedaan maar nu heeft die gwn een klein bierbuikje :D maar als die een marceleke aan doe barst die daar precies uit :lol:

Ik vermijd wel hakken omda ik dan groter ben maarja ne hele avond uitgaan op hakke is het toch nie. Ik heb wel compassie met kerels die nog kleiner zijn als ons. Volgens mij is het voor hen helemaal nie makkelijk om aan iemand te raken tenzij ze voor een Aziatische gaan ofzo :D

---
22 maart 2017, 16:17

ikke vriendin ook via dating site leren kennen.
zij 1.8 ik 1.83. als ze hakken aandoet (vaak) is ze ietsje groter.
was eerste weken wel beetje intimiderend, nu mega content mee :-)

Proto
23 maart 2017, 11:10
Lol, wat maakt dat nu uit. 't Is niet omdat uw vriendin groter is dat ze u ineens klop gaat geven hé :lol:

86514
23 maart 2017, 11:34
Lol, wat maakt dat nu uit. 't Is niet omdat uw vriendin groter is dat ze u ineens klop gaat geven hé :lol:

onzekere mensen <3

Shadowfox
23 maart 2017, 11:40
onzekere mensen <3

Ik ben een 'beschermer' en voel mij als man niet goed in een relatie wanneer de vrouw (veel) groter of breder is dan ik net omdat ik dat gevoel van 'ze heeft mijn bescherming nodig' niet heb, heeft dus weinig met mijn eigen onzekerheid te maken. Geen idee of andere mannen hier ook zo over voelen.

Myllan
23 maart 2017, 11:48
Ik ben een 'beschermer' en voel mij als man niet goed in een relatie wanneer de vrouw (veel) groter of breder is dan ik net omdat ik dat gevoel van 'ze heeft mijn bescherming nodig' niet heb, heeft dus weinig met mijn eigen onzekerheid te maken. Geen idee of andere mannen hier ook zo over voelen.

Dat gevoel heb ik dus ook al ben ik redelijk zelfstandig en heb ik geen bescherming nodig van een man maar ik wil wanneer een man mij vast neemt en omhelst het gevoel hebben van bescherming en geborgenheid en dat kan nu eenmaal niet wanneer zijn hoofd op mijn borst ligt.
Staand dan.

Daarom dat ik me in geen geval aangetrokken kan voelen tot een man die korter is (ben 1.64m).
Hoe lief, grappig en teder hij ook mag zijn.

Hoe oppervlakkig dit ook moge klinken, kan er niets aan doen. :(

86514
23 maart 2017, 11:48

moest mijn madam breder zijn heeft ze al eerder een gezondheidsprobleem en dus beter een aanpassing van haar voeding nodig ipv bescherming :p

moest ze groter zijn, tjah so be it.

groter/breder zijn heeft weinig te maken met kunnen beschermen IMO. Ik kan u zo bij ons een paar gasten aanduiden van ochot 70 kilo droog aan den haak die de meeste bodybuilders een pak rammel geven.

Dat ge dat gevoel hebt, kan ik wel begrijpen. Maar daar kun je aan werken hé.

Shadowfox
23 maart 2017, 11:53
Dat gevoel heb ik dus ook al ben ik redelijk zelfstandig en heb ik geen bescherming nodig van een man maar ik wil wanneer een man mij vast neemt en omhelst het gevoel hebben van bescherming en geborgenheid en dat kan nu eenmaal niet wanneer zijn hoofdop mijn borst ligt.
Staand dan.

Daarom dat ik me in geen geval aangetrokken kan voelen tot een man die korter is (ben 1.64m).

Hoeveel keer ik de 'je bent oppervlakkig' opmerking niet krijg als ik durf te zeggen mij niet aangetrokken te voelen tot 'bredere' vrouwen. (Ben zelf geen lichtgewicht, er zou hier gerust een kilo of 10 afkunnen) Maar kan daar ook weinig aan doen hé.

En groter, tjah da hangt er ook een beetje vanaf hé. Mijn grootste vriendin was even groot, met hakken kwam die ook een paar cm boven mij uit maar dat vind ik dan niet zo erg. (Onbewust weet ik dat ze hakken aanheeft)

86514
23 maart 2017, 12:04
Hoeveel keer ik de 'je bent oppervlakkig' opmerking niet krijg als ik durf te zeggen mij niet aangetrokken te voelen tot 'bredere' vrouwen. (Ben zelf geen lichtgewicht, er zou hier gerust een kilo of 10 afkunnen) Maar kan daar ook weinig aan doen hé.

En groter, tjah da hangt er ook een beetje vanaf hé. Mijn grootste vriendin was even groot, met hakken kwam die ook een paar cm boven mij uit maar dat vind ik dan niet zo erg. (Onbewust weet ik dat ze hakken aanheeft)

ik ben ook zo :unsure: maar ik snap niet waarom mensen dat zo erg vinden eigenlijk :')

Guazala
23 maart 2017, 12:05
Dat gevoel heb ik dus ook al ben ik redelijk zelfstandig en heb ik geen bescherming nodig van een man maar ik wil wanneer een man mij vast neemt en omhelst het gevoel hebben van bescherming en geborgenheid en dat kan nu eenmaal niet wanneer zijn hoofd op mijn borst ligt.
Staand dan.

Boh, ik zou puur qua uiterlijk normaal ook niet vallen op een man die kleiner is dan mij. En uiteindelijk toch geëindigd met een lief dat iets kleiner is dan ik. Heel in't begin heb ik me daar echt moeten overzetten. Maar vanaf er een basis gevormd is, maakt dat echt niet meer uit hoor. Uiteindelijk moet het fundament van uw relatie toch het innerlijke zijn om kans te hebben op slagen.

In het begin dat wij elkaar kende heb ik mezelf echt moeten pushen om niet de oppervlakkige trut te zijn omdat het niet mijn type was. En als ik nu naar hem kijk zie ik een van de mooiste mensen die ik ken. Dat uiterlijk, het zit uiteindelijk ook maar allemaal in uw hoofd hoor.

Myllan
23 maart 2017, 12:16

Tja het is een voorkeur he, een gevoel. Soms kan je dat wel sturen en eraan werken, soms lukt dat en soms niet maar het volledig veranderen denk ik niet dat het zal lukken.
Lengte is zowat het enige waar ik weleens over zou kunnen 'struikelen'.

Boh, ik zou puur qua uiterlijk normaal ook niet vallen op een man die kleiner is dan mij. En uiteindelijk toch geëindigd met een lief dat iets kleiner is dan ik. Heel in't begin heb ik me daar echt moeten overzetten. Maar vanaf er een basis gevormd is, maakt dat echt niet meer uit hoor. Uiteindelijk moet het fundament van uw relatie toch het innerlijke zijn om kans te hebben op slagen.

In het begin dat wij elkaar kende heb ik mezelf echt moeten pushen om niet de oppervlakkige trut te zijn omdat het niet mijn type was. En als ik nu naar hem kijk zie ik een van de mooiste mensen die ik ken. Dat uiterlijk, het zit uiteindelijk ook maar allemaal in uw hoofd hoor.

Ben het volledig met je eens.
Ik weet wel dat het in mijn hoofd zit en eerlijk gezegd ben ik zelden in contact geweest met een kortere man met de intentie tot het hebben van een relatie maar dat komt ook vooral omdat ik er al op voorbaat op afknap.:x
Klinkt vreselijk omdat je je lengte zelf niet te kiezen hebt maar ja...

Het oog wilt ook wat en het mijne valt meteen op de grootste man van de hoop. Uiterlijke kenmerken vergaan ook met de jaren dus zaken als haar of stevig lichaam etc boeien ook niet echt.

TheInjaculator
23 maart 2017, 12:39
Er is wel een verschil tussen breed en dik.

Dikte = zijaanzicht. Breedte = vooraanzicht.

Onder brede vrouwen versta ik van die zwemsters met brede schouders.

Bijvoorbeeld, Charlene van Monaco

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Charlene%2C_Princess_of_Monaco-6.jpg/1200px-Charlene%2C_Princess_of_Monaco-6.jpg

Zij is breed en niet dik. En zo lelijk is Charlene toch niet eh? Ik vind Charlene wel een milf. Ze heeft ook rimpels, dus ze is zelfs nog redelijk naturel. Allemaal pluspunten voor Charlene, die niet dikke, maar brede vrouw.

bosic
23 maart 2017, 12:42
Struise vrouwen wordt bedoeld, denk ik. Ik vind dat ook maar niets. Ik schat die ook veel te oud in.
Als een vrouw veel groter is dan je zelf, dan denken de mensen dat je rijk bent.

Lefky
23 maart 2017, 12:55
Ik ben 1m73 groot. (mss ondertussen 1m 74 van de laatste groeitjes)
En ik kan u verzekeren dat is geen cadeau...

86514
23 maart 2017, 12:59
Er is wel een verschil tussen breed en dik.

Dikte = zijaanzicht. Breedte = vooraanzicht.

Onder brede vrouwen versta ik van die zwemsters met brede schouders.

Bijvoorbeeld, Charlene van Monaco

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Charlene%2C_Princess_of_Monaco-6.jpg/1200px-Charlene%2C_Princess_of_Monaco-6.jpg

Zij is breed en niet dik. En zo lelijk is Charlene toch niet eh? Ik vind Charlene wel een milf. Ze heeft ook rimpels, dus ze is zelfs nog redelijk naturel. Allemaal pluspunten voor Charlene, die niet dikke, maar brede vrouw.

breed = Lauren Fisher. Ge waart beter al beginnen powerliften, wikkes.

Bij die zou ik mij ook onzeker voelen :(

bosic
23 maart 2017, 13:00
Daten in 2017 met buffalo's aan is fout zeker? Het zou anders wel een oplossing zijn.

paradijsappel
23 maart 2017, 13:14
Trendsetter wezen en Buffalo's aandoen. De kudde voor zijn.

da_flux
23 maart 2017, 13:19

Waarom ?
Ik ben even groot en heb hier totaal geen problemen mee...

Ik denk dat het vooral aan jezelf ligt.

da_flux
23 maart 2017, 13:25
Anderzijds hebben grote mannen inderdaad meer kans op succes bij de vrouwen. Nu ik ken ook kleinere mannen die meer succes hebben bij de vrouwen.

Dat klopt niet helemaal kijkt bv naar de familie coppens die hebben veel succes bij de vrouwen en dat zijn klein duimpjes van 1m60 -70

ashuray
23 maart 2017, 13:29
Ik geef toe dat ik op die dating site keek naar hoe groot mensen waren. Viel mij op dat de meeste tussen de 165 en 172 cm waren.

Ik vind het ook ongemakkelijk in bed. Spoonen met een kerel die kleiner is als u voelt zo raar..Dan ligt die zo ergens in uwe nek of rug te ademen. Ook tijdens seks als je vanboven zit en u vent is kleiner moet ge u al praktisch dubbel buigen om die ne kus te geven.

Ik zou ook het gevoel krijgen dat ik met een minderjarige die zijn groeispurt nog moet krijgen bezig ben..

En dat standje waarbij de man u opheft zou dan ook nie mogelijk of zeker nie zo geil zijn..

Mus
23 maart 2017, 13:30
Ah nee dat was een ander kereltje.

Myllan
23 maart 2017, 13:32
Ik geef toe dat ik op die dating site keek naar hoe groot mensen waren. Viel mij op dat de meeste tussen de 165 en 172 cm waren.

Ik vind het ook ongemakkelijk in bed. Spoonen met een kerel die kleiner is als u voelt zo raar..Dan ligt die zo ergens in uwe nek of rug te ademen. Ook tijdens seks als je vanboven zit en u vent is kleiner moet ge u al praktisch dubbel buigen om die ne kus te geven.

Ik zou ook het gevoel krijgen dat ik met een minderjarige die zijn groeispurt nog moet krijgen bezig ben..

Ja dat zijn ook wel zaken waaraan ik dacht maar durfde dat niet zo direct te posten.

Inv
23 maart 2017, 13:39
Allez, mijn vriendin is dikke 20cm kleiner dan mij maar ik ben soms ook het klein lepeltje. Da's toch tof? Dan hebt ge precies een rugzakske aan :)

ashuray
23 maart 2017, 13:48
Ja dat zijn ook wel zaken waaraan ik dacht maar durfde dat niet zo direct te posten.

Al goe dat ge mij hebt e :D

Allez, mijn vriendin is dikke 20cm kleiner dan mij maar ik ben soms ook het klein lepeltje. Da's toch tof? Dan hebt ge precies een rugzakske aan :)

Als vrouw wilt ge ne bearhug geen rugzakske :D ik ben ook wel dikwijls grote spoon omda hij op zijn zij ligt om tv te kijken en ik dan op mijn Ereader lees en aan zijn nek krabbel

Pieter3770
23 maart 2017, 14:16
Wauw deze post kwam als een donderslag bij heldere hemel.:(
Nu zullen er voor de mollige dames onder ons ook wel mannen zijn die er van houden dus zo is er voor elk wat wils.
Sommige mannen houden wel van een lekker mals stukje vlees, anderen knabbelen dan weer het liefst van al aan botjes.

Ik dacht dat 't duidelijk was dat dit om te lachen was!?

Het is eigenlijk een quote van mijn grote voorbeeld!
Zie op 2'50" al kan ik je sterk aanbevelen het volledige filmpje te bekijken:

https://www.youtube.com/watch?v=MuXZsCVWbxg

Guazala
23 maart 2017, 15:05
Ook tijdens seks als je vanboven zit en u vent is kleiner moet ge u al praktisch dubbel buigen om die ne kus te geven.

...

En dat standje waarbij de man u opheft zou dan ook nie mogelijk of zeker nie zo geil zijn..

Lijkt me logisch dat de seksstandjes die al dan niet mogelijk zijn een belangrijker criterium zijn dan dat hij lief, tof, attent is en dat het qua karakter klikt. Allez toch zeker wanneer we het hebben over de man waar ge mss wel de rest van uw leven mee wilt delen. Een leven is lang en als er dan al een paar standjes afvallen, is dat natuurlijk uiterst problematisch.

ashuray
23 maart 2017, 15:08
Lijkt me logisch dat de seksstandjes die al dan niet mogelijk zijn een belangrijker criterium zijn dan dat hij lief, tof, attent is en dat het qua karakter klikt. Allez toch zeker wanneer we het hebben over de man waar ge mss wel de rest van uw leven mee wilt delen. Een leven is lang en als er dan al een paar standjes afvallen, is dat natuurlijk uiterst problematisch.

Dan zijn we het eens! Gelukkig is het met de mijne wel mogelijk :D

glashelder
23 maart 2017, 15:41
Goh, je kan dat toch in andere dingen vinden ook. Mijn vriendin is ook een halve kop groter dan ik (of misschien zelfs meer), en ook een stukje breder maar ik heb wel altijd beschermende gevoelens naar haar toe omdat ze zo gevoelig is bijvoorbeeld. Dan wil ik voor haar zorgen en lief zijn en alles. Ik ga geen mensen in elkaar slaan voor haar (of toch niet gemakkelijk :unsure:) maar ze zit daar ook niet op te wachten geloof ik, dat kan ze gerust zelf :p Maar toch denk ik van "awww, m'n meisje :love: *zorg zorg*"

Gonzo
23 maart 2017, 17:04
Het is eigenlijk een quote van mijn grote voorbeeld!
Zie op 2'50" al kan ik je sterk aanbevelen het volledige filmpje te bekijken:
https://www.youtube.com/watch?v=MuXZsCVWbxg

De clue aan het filmke is dat hij op 't einde nog altijd alleen in zijne sleurhut ligt.

Pun intended.

Blijft wel 1 van de beste filmkes op gans het internet :')
Naast dieje sul die zijn handen in de pisbak wast dan.

Myllan
23 maart 2017, 21:29

Dat is inderdaad ook wel fijn. Hem in een soort van wurggreep houden om erna op zijn rug of schouder te liggen kwijlen totdat em mij wegduwt, eerst met de voeten en daarna grofweg met de handen totdat ik terug op mijn eigen plaats lig. :lol:
We blijven in die positie nooit langer dan een half uur liggen en andersom ook niet want dan voel ik vanalles tegen mijn achterwerk schuren. :lol:

Rachidrachid
23 maart 2017, 22:46
Elaba ik ben het nog eens;

Ik heb mij even voorgesteld aan de oprichter van Tinder en ik heb gezien dat hij mijn bericht heeft gelezen, zou ik hem aanschrijven over deze kwestie en zou hem graag willen vragen dat ik een meisje graag zie die ik via tinder heb leren kennen en dat zij het anders ziet en dit op basis van een date.

Klinkt zielig maar wil iets doen. Niet trollen aub, het is al pijnlijk genoeg!

puni
23 maart 2017, 22:50

Ik heb mij even voorgesteld aan de oprichter van Tinder en ik heb gezien dat hij mijn bericht heeft gelezen, zou ik hem aanschrijven over deze kwestie en zou hem graag willen vragen dat ik een meisje graag zie die ik via tinder heb leren kennen en dat zij het anders ziet en dit op basis van een date.

Het klinkt niet zielig, het is zielig (en een beetje belachelijk omdat het nergens op slaat). Dus neen.

StanTem
23 maart 2017, 22:55

Ik snap echt niet wat ge daarmee wilt bereiken.
Ge moogt nog de Dalai Lama, Donald Trump of Pikachu aanschrijven, dat gaat helemaal niks uitmaken.

Rachidrachid
23 maart 2017, 22:56
Ge moogt nog de Dalai Lama, Donald Trump of Pikachu aanschrijven, dat gaat helemaal niks uitmaken.

Ok duidelijk. Ga het jammer genoeg moeten aanvaarden :)

StanTem
23 maart 2017, 22:59
Ok duidelijk. Ga het jammer genoeg moeten aanvaarden :)

Da's het beste.
Bespaar je de moeite en tijd.

Ge zijt gewoon véél te snel van stapel beginnen lopen. Als dat altijd zo gaat zijn...

puni
23 maart 2017, 22:59

Charizard daarentegen!

Rachidrachid
23 maart 2017, 23:04
Da's het beste.
Bespaar je de moeite en tijd.

Ge zijt gewoon véél te snel van stapel beginnen lopen. Als dat altijd zo gaat zijn...

Idd, maar als je mijn geschiedenis zou nalezen zou je denken ze zijn echt voor elkaar gemaakt!

Maar ze zegt er is iets gebeurt of gezegd op onze afspraak waardoor er iets gekraakt is.

Maar zou echt niet weten wat er zou mis zijn gegaan, kzou het dan ook aanvaarden. Maar nu moet je boeten voor iets waarvan je geen weet hebt.

puni
23 maart 2017, 23:10
Zij denkt daar duidelijk anders over. Het gaat geen hol uitmaken of ge nu weet wat daar precies aan de basis van ligt, zij wil niet. Respecteer dat dan ook in plaats van een wanhopig en creepy te doen.

Nahrtent
23 maart 2017, 23:20
Maar zou echt niet weten wat er zou mis zijn gegaan, kzou het dan ook aanvaarden. Maar nu moet je boeten voor iets waarvan je geen weet hebt.

Je bent te hard van stapel gelopen en dat heeft haar afgeschrikt (en terecht als je 't mij vraagt). Slow the fuck down son.

Dit bv:

Idd, maar als je mijn geschiedenis zou nalezen zou je denken ze zijn echt voor elkaar gemaakt!

"Ze zijn voor elkaar gemaakt" is geen conclusie die ge trekt op basis van wat chatberichten of één date, godbetert. Dat maakt zelfs niet uit wat daar allemaal in staat of wie wat gezegd heeft en stuff. "Ze zijn voor elkaar gemaakt" is iets dat ge misschien nog zou zeggen over Frank en Simonneke uit Thuis, niet over u en één of andere Tinderchick waarmee het bij wijze van spreken 5 minuten goed gegaan is.

Het spijt mij als dit hard klinkt, maar 't is precies nodig. Ge zit echt op een andere planeet en ge gaat nog veel teleurstellingen mogen verwerken als ge dat niet rap zelf beseft.

Guazala
23 maart 2017, 23:37

Wat verwacht ge eigenlijk dat die oprichter van tinder gaat doen? Haar zeggen dat jullie gematched hebben en dus nu voor eeuwig moeten samenblijven?

puni
23 maart 2017, 23:46
Wat verwacht ge eigenlijk dat die oprichter van tinder gaat doen? Haar zeggen dat jullie gematched hebben en dus nu voor eeuwig moeten samenblijven?

Interessante theorie wel, eens testen in de praktijk!

Tha_nOn
24 maart 2017, 06:43

Uiteraard, een griet op tinder kan toch helemaal niet inschatten of het wel of niet zou werken. Die heeft guidance nodig van de maker, hare heer en meester

paradijsappel
24 maart 2017, 09:00
Een boodschap van algemeen nut is op zijn plaats hier. De Rachidrachid is jullie maar wat aan het trollen.

StanTem
24 maart 2017, 09:06
Een boodschap van algemeen nut is op zijn plaats hier. De Rachidrachid is jullie maar wat aan het trollen.

Awel, dan ben ik content dat het eens iemand anders is in plaats van altijd dezelfde onnozelaars.

Shadowfox
24 maart 2017, 09:25
Persoonlijk weet hij maar al te goed dat hij via de oprichter van Tinder niets bereikt, maar hij wil de hoop levende houden precies.

Hoofdstuk afsluiten en verder gaan jongen, genoeg viskes in de zee. :unsure:

HelpYouFall
24 maart 2017, 09:42

De baas van Tinder (http://pre08.deviantart.net/bdc7/th/pre/i/2011/337/8/5/who_will_stop_galactus__by_shangraf_srh-d4i37rv.png)

ashuray
24 maart 2017, 09:50

Kweet ni ze heb zo ook is ne creep gehad. Da was ne Poolse jonge van 18 waar ik op wow mee in de guild zat en was instances mee deed en chatte. Die had mij dan toegevoegd op skype omdat we ook overwatch speelde en da wel handig is.

Nu had ik hem verteld dat ik mijn vriend had leren kennen en werd die ineens helemaal crazy. Zo van "ik dacht da wij iets hadde ik zie u kei graag" nzo..Wtf...Ik hem geblokkeerd op wow en dan kreeg ik daar nog mail van wat eigenlijk niet kon waardoor ik een ticket moest openen. De gms hebbe hem 2x moete waarschuwen en toen is die gestopt. Maar op skype kan blijkbaar iedereen tege u praten en die bleef maar nieuwe accs aanmaken me chatberichten van "im sorry please give is a chance" echt iedere dag zo 8 berichten 3 maanden aan een stuk..Op den duur werd het zo "ill find out where you live so i can show you were ment to be" sindsdien speel ik alleen en als iemand vraagt om Dungeons te doen in de guild praat ik er niet mee :lol:

HelpYouFall
24 maart 2017, 10:04
Jeezes hahaha

Bloembak
24 maart 2017, 10:08
Dat klopt niet helemaal kijkt bv naar de familie coppens die hebben veel succes bij de vrouwen en dat zijn klein duimpjes van 1m60 -70

En Dries Mertens ook. Maar dat zijn wel allemaal mensjes die we enkel van op tv kennen en waar steeds een normaal camera-standpunt ingenomen wordt. Als je die in het echt zou tegenkomen, dan zouden veel mensen er gewoon over kijken.

Ik ben 1m93 en als ik een bekende vlaming tegenkom, verbaas ik me telkens erover hoe klein die zijn in realiteit tov mijn visualisatie in mijn hoofd (hun tv-appearence). Onder de indruk ben ik dan allerminst. Ik gok dat de liefde bij de vrouwen voor een Coppens dan ook een pak minder is in realiteit. (tenzij vrouwen vallen vr de bekendheid of de portemonnee van een mertens)

ashuray
24 maart 2017, 10:46
En Dries Mertens ook. Maar dat zijn wel allemaal mensjes die we enkel van op tv kennen en waar steeds een normaal camera-standpunt ingenomen wordt. Als je die in het echt zou tegenkomen, dan zouden veel mensen er gewoon over kijken.

Ik ben 1m93 en als ik een bekende vlaming tegenkom, verbaas ik me telkens erover hoe klein die zijn in realiteit tov mijn visualisatie in mijn hoofd (hun tv-appearence). Onder de indruk ben ik dan allerminst. Ik gok dat de liefde bij de vrouwen voor een Coppens dan ook een pak minder is in realiteit. (tenzij vrouwen vallen vr de bekendheid of de portemonnee van een mertens)

Dries Mertens vrouw is geen golddigger hoor

Bloembak
24 maart 2017, 11:01
Dries Mertens vrouw is geen golddigger hoor

Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb het over de collectieve verliefdheid van half vrouwelijk Vlaanderen op Mertens, die op tv een hoge aaibaarheidsfactor heeft. Terwijl hij op straat misschien nog geen blik gegund zou worden (tenzij vanwege zijn portemonnee/bekendheid).

ashuray
24 maart 2017, 11:25
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb het over de collectieve verliefdheid van half vrouwelijk Vlaanderen op Mertens, die op tv een hoge aaibaarheidsfactor heeft. Terwijl hij op straat misschien nog geen blik gegund zou worden (tenzij vanwege zijn portemonnee/bekendheid).

Ah oké :D

puni
24 maart 2017, 11:26

Tis duidelijk omdat hij van Leuven is.

glashelder
24 maart 2017, 13:05
Dat dacht ik ook maar toen besefte ik weer dat er genoeg zo'n creeps rondlopen :unsure:

Rachidrachid
25 maart 2017, 18:54
Wtf: nu hebben 2 grieten die met mij in de klas zitten en bericht naar dat meisje gestuurd nadat ik tijdens een presentatie wat tranen heb gelaten. Dat is allemaal wel en goed en apprecieer het dat ze met mij inzitten, maar nu sta ik echt voor schut omdat ik het aan het verwerken was!

StanTem
25 maart 2017, 19:30
Wtf: nu hebben 2 grieten die met mij in de klas zitten en bericht naar dat meisje gestuurd nadat ik tijdens een presentatie wat tranen heb gelaten. Dat is allemaal wel en goed en apprecieer het dat ze met mij inzitten, maar nu sta ik echt voor schut omdat ik het aan het verwerken was!

Dan kennen ze dat meisje toch ook wel snel?

paradijsappel
25 maart 2017, 19:37
Dat dacht ik ook maar toen besefte ik weer dat er genoeg zo'n creeps rondlopen :unsure:

Hij heeft zichzelf al verraden nu. Nog geen 40 berichten. Wat een teleurstelling. Nu nog 160 te gaan voor hij buitenligt.

Sovereign
25 maart 2017, 20:43

Maar ze zegt er is iets gebeurt of gezegd op onze afspraak waardoor er iets gekraakt is.

Hoe rationeel dat allemaal mag klinken in jouw oren, vrouwen zijn emotionele wezens. Als de emotie daar niet is, jammer maar helaas!

Gonzo
25 maart 2017, 23:11
Ik snap eindelijk waarom ge geen vrouwen met paarden moet matchen op Tinder (https://youtu.be/SWQr-RglKzk)

Lefky
26 maart 2017, 10:22
Ik snap eindelijk waarom ge geen vrouwen met paarden moet matchen op Tinder (https://youtu.be/SWQr-RglKzk)
Daar gaat mijn ontbijt

puni
26 maart 2017, 11:18
Leerrijk, bedankt Gonzo!

Myllan
26 maart 2017, 21:40
Nou lekker dan.

Heb het filmpje niet uitgekeken dacht ik ga hier over mijn nek bah Gonzo wth houd je je bezig met zoiets op te zoeken.:s
Sommige mensen zijn van niets vies eyw...

ashuray
27 maart 2017, 10:31
Nou lekker dan.

Heb het filmpje niet uitgekeken dacht ik ga hier over mijn nek bah Gonzo wth houd je je bezig met zoiets op te zoeken.:s
Sommige mensen zijn van niets vies eyw...

Ik durf er niet op klikken. Waarover gaat het?

Tha_nOn
27 maart 2017, 10:37
ik denk dat Gonzo zich verwaarloost voelt en ne vrijwilliger zoekt om wat smegma van zijn lid af te masseren met glijmiddel

HelpYouFall
27 maart 2017, 10:38
Da's de natuur (http://big.assets.huffingtonpost.com/king10.gif)

Tha_nOn
27 maart 2017, 10:44
Da's de natuur (http://big.assets.huffingtonpost.com/king10.gif)

bwah, ffkes serieus, tenzij absoluut noodzakelijk blijft ge daar gewoon beter af: Geen wasbeurt voor de koker van je ruin of hengst - Paardvisie.nl (http://www.paardvisie.nl/2015/03/geen-wasbeurt-voor-de-koker-van-je-ruin-of-hengst/)

HelpYouFall
27 maart 2017, 10:52
Bedankt voor de tip Non, maar ik zie mij niet zo snel poppenkast spelen met een paardenkoker.

Myllan
27 maart 2017, 10:57
Ik durf er niet op klikken. Waarover gaat het?

Iemand die in de lala van een paard ligt te roeren om god weet wat allemaal te verwijderen. :x
Zo smerig bah bah zelden zo misselijk geweest!

Gonzo
27 maart 2017, 11:12
verwaarloost

Non pls

Iemand die in de lala van een paard ligt te roeren om god weet wat allemaal te verwijderen. :x
Zo smerig bah bah zelden zo misselijk geweest!

Overdrijven is ook een kunst :v Wa is daar nu zó enorm goor aan?

Ik zit nu ook nie direct te trappelen om den taaskaas van mijn paard af te gaan brokkelen, maar dees leek mij ook redelijk pijnlijk:
Smegma "bean" my daughter pulled out of the tip of her horses penis. He let out a big sigh when she did it. - Imgur (http://m.imgur.com/cnqCz0c)

Shadowfox
27 maart 2017, 11:14
En ik maar denken dat ik in de datingthread zat :unsure:

Myllan
27 maart 2017, 11:16
Ik ben voor het eerst iets aan het eten vandaag, dus mijn ontbijt.
Je denkt toch niet dat ik daarop ga klikken he? Ik vreet mijn vingers liever 1 voor 1 op dan weer zoiets goors te moeten zien.

Tailball
27 maart 2017, 14:49
Non pls

Overdrijven is ook een kunst :v Wa is daar nu zó enorm goor aan?

Ik zit nu ook nie direct te trappelen om den taaskaas van mijn paard af te gaan brokkelen, maar dees leek mij ook redelijk pijnlijk:
Smegma "bean" my daughter pulled out of the tip of her horses penis. He let out a big sigh when she did it. - Imgur (http://m.imgur.com/cnqCz0c)

Dames en heren, ik presenteer u: de nieuwe Wikkes!

TheInjaculator
27 maart 2017, 16:20
Heeft Gonzo ook het snorkelend nijlpaard gezien?

bosic
27 maart 2017, 16:25
Doet me denken aan een conversatie met mijn ex-collega, een paardenliefhebster. Die begon daar over haar paard te praten en dat die soms knobbels (kankergezwellen) had op zijn koker. Dus moest ze dat dan regelmatig controleren. Toen kwam ik met de uitstekende vraag wat een koker was.

Zeg dan paardelul, meisje.

puni
27 maart 2017, 18:21
Ja, stel u voor dat ge het met een waterkoker verwart anders.

Mus
27 maart 2017, 18:38
Die moeten ook bij tijd eens ontkalkt worden hoor.

puni
27 maart 2017, 18:43
Die moeten ook bij tijd eens ontkalkt worden hoor.

Clever!

Freya
27 maart 2017, 19:41
Heeft Gonzo ook het snorkelend nijlpaard gezien?

https://www.wolgeitwebshop.com/a-30120161/fantasy-amies-knuffels/snorkelend-nijlpaard/ ?

Powerwing
28 maart 2017, 10:11
Misschien back on topic, met minder goed nieuws dan...

't Is voorbij met mijn vriendin. "Ze weet het allemaal niet meer zeker". 't Is ook altijd hetzelfde hè.
Ben er 46 en ik begrijp vrouwen nog altijd nie.
Dit gezegd zijnde, is een serieuze klap, moet mij inhouden om niet te beginnen blèten op m'n werk...

Myllan
28 maart 2017, 10:19
Ah wat jammer.
Ontzettend veel sterkte.:hug:

bosic
28 maart 2017, 10:27

't Is voorbij met mijn vriendin. "Ze weet het allemaal niet meer zeker". 't Is ook altijd hetzelfde hè.
Dit gezegd zijnde, is een serieuze klap, moet mij inhouden om niet te beginnen blèten op m'n werk...

Hoelang was je er mee samen? Hoe oud is ze eigenlijk? Als ze na hun 40e nog van die streken hebben, dan moet ik dat onthouden.

Anderzijds, als je er geen kinderen mee hebt, en je gewoon kan blijven wonen waar je nu woont, moet je de klap wel kunnen opvangen. Dan zoek je gewoon iemand anders en beters.

Powerwing
28 maart 2017, 10:29
Hoelang was je er mee samen? Hoe oud is ze eigenlijk? Als ze na hun 40e nog van die streken hebben, dan moet ik dat onthouden.

Anderzijds, als je er geen kinderen mee hebt, en je gewoon kan blijven wonen waar je nu woont, moet je de klap wel kunnen opvangen. Dan zoek je gewoon iemand anders en beters.

Niet lang, ongeveer anderhalve maand nog maar. En ze is 42, heeft al een dochter uit een vorige relatie.
Kweetet, nog niet lang samen, maar het voelde zo juist...

Shadowfox
28 maart 2017, 10:43
Niet lang, ongeveer anderhalve maand nog maar.
Kweetet, nog niet lang samen, maar het voelde zo juist...

Been there, sterkte.

StanTem
28 maart 2017, 13:06

Da's een tegenvaller, zeker nadat je er hier zo positief over was.
Sterkte alleszins. 'k Weet perfect hoe het voelt...

Powerwing
28 maart 2017, 13:07
Thx...

Lulukai
28 maart 2017, 16:53
Ach dat draait wel bij.
Liefdesverdriet, t is t eind van de wereld niet!

En als je deze zo snel hebt gevonden komt dat wel weer goed met een ander?

Powerwing
28 maart 2017, 17:00
Ach dat draait wel bij.

Nog andere viskes in de zee, zeker ?
Tja, als ge uw zinnen hebt gezet op een stukske zalm, neemt ge geen genoegen met pladijs of kabeljauw hè...

Nahrtent
28 maart 2017, 17:36
Nog andere viskes in de zee, zeker ?
Tja, als ge uw zinnen hebt gezet op een stukske zalm, neemt ge geen genoegen met pladijs of kabeljauw hè...

De zalm is nu toch ook geen mythologisch wezen he.

paradijsappel
28 maart 2017, 17:43
Vrijblijvend advies zonder koopverplichting.

Something about coming on too strong.

Hoe dan ook, volgens de 9livesforumbende kan je jouw Tinderleeftijd een jaar of 10 naar beneden schroeven dus dat is wel een voordeel.

En dat roze velletje is veelal een kleurstof.

Powerwing
28 maart 2017, 19:01
Hoe dan ook, volgens de 9livesforumbende kan je jouw Tinderleeftijd een jaar of 10 naar beneden schroeven dus dat is wel een voordeel.

MIjn 'benedengrens' stond al op 35 dus dat zit wel snor...
Anderzijds zitten er veel op die 5 jaar jonger zijn maar er wel 10 jaar ouder uitzien dan ikzelf. Nou moe.

Guazala
28 maart 2017, 23:01
Ach dat draait wel bij.

Dat is echt wat iemand met liefdesverdriet wil horen! Zo begripvol en meelevend van jou!

Rachidrachid
29 maart 2017, 00:09
Da's een tegenvaller, zeker nadat je er hier zo positief over was.
Sterkte alleszins. 'k Weet perfect hoe het voelt...

Sterkte! Ik ken dat gevoel!

TheInjaculator
29 maart 2017, 00:37
Vrijblijvend advies zonder koopverplichting.

Something about coming on too strong.

En dat roze velletje is veelal een kleurstof.

Astaxanthine is nen antioxidant. Daarbij da komt ook in de natuur voor. Daarom zien ook garnalen en flamingo's roos. Ge zou beter reclameren over de PCB's en de dioxines en de zware metalen in gekweekte zalm. En antibiotica. Plus, gekweekte zalm ook hogere omega 6. Die kleurstof is het laatste van uw zalmzorgen. Ge doet precies alsof ze geven die zalmen roze verf. Zo neerbuigend doen over de zalm.

https://en.wikipedia.org/wiki/Salmon_of_Knowledge

https://glitternight.com/2011/07/16/inuit-myth-page-the-salmon-god/

Native American Indian Legends - Why The Salmon Come To The Squamish Waters - Squamish (http://www.firstpeople.us/FP-Html-Legends/Why-The-Salmon-Come-To-The-Squamish-Waters-Squamish.html)

Zoveel zalm haat. Onware berichtgeving en stemmingmakerij. Fake news uit het kamp van de forel lobby. :s:s:s

Lulukai
29 maart 2017, 08:06
Dat is echt wat iemand met liefdesverdriet wil horen! Zo begripvol en meelevend van jou!
Wat is dat nu voor zever. Gij hebt het toch ook echt begrepen op mij :ironic:
Relativering is de beste manier om liefdesverdriet te temperen. Doen alsof er iemand dood is en veel sterkte toewensen is enkel versterken van negatieve gevoelens.
Basic parenting 101
Als je kind valt en zijn of haar knie schaaft moet je ook zeggen dat het geen erg is en een zoen geven ipv te doen alsof zijn/haar been afgezet gaat worden.

Ik ben opgevoed om het positieve in de toekomst te zien en niet het negatieve van vandaag.

Guazala
29 maart 2017, 08:37
Wat is dat nu voor zever. Gij hebt het toch ook echt begrepen op mij :ironic:
Relativering is de beste manier om liefdesverdriet te temperen. Doen alsof er iemand dood is en veel sterkte toewensen is enkel versterken van negatieve gevoelens.
Basic parenting 101
Als je kind valt en zijn of haar knie schaaft moet je ook zeggen dat het geen erg is en een zoen geven ipv te doen alsof zijn/haar been afgezet gaat worden.

Ik ben opgevoed om het positieve in de toekomst te zien en niet het negatieve van vandaag.

Negatieve emoties zijn nodig om dingen te verwerken. Met altijd maar sterk zijn, zorgt ge er vooral voor dat ge dingen niet gaat verwerken. Ge hoeft niet mee te gaan in melodramatisch gedoe, maar daarom hoef je niet alles te minimaliseren.

Altijd maar sterk zijn en geen emoties tonen is de oorzaak van burn-outs, depressies en zelfs fysieke klachten. Dus nee dat is geen onzin. Powerwing mag geen maanden blijven hangen in zelfbeklag, maar gewoon ff verdrietig en kwaad zijn is best ok en op lange termijn veel gezonder dan alles opkroppen en jezelf geen moment van "zwak" zijn gunnen.

Sarcastr0
29 maart 2017, 08:54
/grabs popcorn

Lulukai
29 maart 2017, 09:07
Negatieve emoties zijn nodig om dingen te verwerken. Met altijd maar sterk zijn, zorgt ge er vooral voor dat ge dingen niet gaat verwerken. Ge hoeft niet mee te gaan in melodramatisch gedoe, maar daarom hoef je niet alles te minimaliseren.

Altijd maar sterk zijn en geen emoties tonen is de oorzaak van burn-outs, depressies en zelfs fysieke klachten. Dus nee dat is geen onzin. Powerwing mag geen maanden blijven hangen in zelfbeklag, maar gewoon ff verdrietig en kwaad zijn is best ok en op lange termijn veel gezonder dan alles opkroppen en jezelf geen moment van "zwak" zijn gunnen.

Altijd maar sterk zijn...
Hij is gewoon te hard van stapel gelopen en recht tegen de muur gelopen.
Dat gebeurt, en dan ga je verder.
Dat heeft niets te maken met sterk te zijn, zoals ik al zei, er is niemand dood gegaan ofzo.
Het is balen, ja, maar als de mensen rondom hem of op een forum er al zo zwaar aan tillen geeft ge gewoon een foute boodschap.
Die mens mag gerust even triest zijn van mij, ik probeer alleen te relativeren zodat hij blijft beseffen dat het "maar dat" is. Eens zeggen van "kop op, komt wel goed", snap niet hoe jij daar zo dramatisch over moet doen. Maar zoals ik al zei, ik ben zo opgevoed.

Om terug te komen op die basiv parenting: Niemand zegt dat dat kindje niet even triest mag zijn dat zijn knie geschaaft is, maar de ouder moet niet betuttelen.
Dan kweek je kinderen zonder ruggengraat die van alles triest of boos worden.

Moest iemand anders dat posten zou je er nooit zo kattig op antwoorden.
Ik minimaliseer niet -alles- ook, sommige dingen zijn nu ook eenmaal niet zo erg.
Dus ja, je antwoord was wel zever en best kinderachtig.

Guazala
29 maart 2017, 09:19
Niemand doet hier alsof er iemand dood is. Noch is powerwing een kindje dat parenting nodig heeft.

Dat liefdesverdriet over gaat en niet het einde van de wereld is weet hij zelf ook. Dat wil niet zeggen dat ge niet een beetje empatisch kunt zijn of gewoon zwijgen als ge het dan toch allemaal overdreven vindt.

Lulukai
29 maart 2017, 09:23
Je reageert naast de kwestie. "Kop op!" zeggen tegen iemand is wél empathisch.
Ik heb ook niet gezegd dat hij overdrijft. Ik heb énkel gezegd dat het wel overgaat en hij wel iemand anders vindt.

Powerwing
29 maart 2017, 09:29
Altijd maar sterk zijn...
Hij is gewoon te hard van stapel gelopen en recht tegen de muur gelopen.
Dat gebeurt, en dan ga je verder.
Dat heeft niets te maken met sterk te zijn, zoals ik al zei, er is niemand dood gegaan ofzo.
Het is balen, ja, maar als de mensen rondom hem of op een forum er al zo zwaar aan tillen geeft ge gewoon een foute boodschap.
Die mens mag gerust even triest zijn van mij, ik probeer alleen te relativeren zodat hij blijft beseffen dat het "maar dat" is. Eens zeggen van "kop op, komt wel goed", snap niet hoe jij daar zo dramatisch over moet doen. Maar zoals ik al zei, ik ben zo opgevoed.

Om terug te komen op die basiv parenting: Niemand zegt dat dat kindje niet even triest mag zijn dat zijn knie geschaaft is, maar de ouder moet niet betuttelen.
Dan kweek je kinderen zonder ruggengraat die van alles triest of boos worden.

Moest iemand anders dat posten zou je er nooit zo kattig op antwoorden.
Ik minimaliseer niet -alles- ook, sommige dingen zijn nu ook eenmaal niet zo erg.
Dus ja, je antwoord was wel zever en best kinderachtig.

De ene mens reageert nu eenmaal emotioneel op bepaalde situaties, de andere minder of helemaal niet. Ik ben er compleet voor gegaan ja, maar dat ben ik. Wanneer ik me goed voel bij iemand en ik de juiste signalen krijg, dan zet ik mijn hart helemaal open. En ja, als het dan verkeerd gaat, dan loop ik inderdaad tegen de muur. Aan honderd per uur.
Ik ben nu eenmaal zo. Heeft niets te maken met een watje zijn of zo, ben gewoon emotioneel. De meeste van mijn 'mannelijke' vrienden begrijpen dat dus ook nie.
Tja, hun probleem. Misschien is het wel een vrouwentrekje, but make no mistake, ben 100% hetero (en kzeg er wel bij dat ik er geen probleem mee heb of iemand homo, lesbisch, bi of wat dan ook is, vooraleer er daar discussie over ontstaat).

Enfin, yup, I feel like absolute shit, maar 't zal moeten slijten. Kben heel kwaad, voel zelfs haat tegenover haar, maar blijf haar enorm graag zien. En 't doet godverdomme zeer.

HelpYouFall
29 maart 2017, 09:30
https://img.gifamerica.com/2dc305c26e4281d4f912cc7bfcd3411b_name-celebrity-deathmatch-ill-allow-it-gif_480-360.gif

Sarcastr0
29 maart 2017, 09:37
Take your pics Boys!
#TeamGua
#TeamLulu