PDA

Volledige versie bekijken : Cadeau voor 50e huwelijksverjaardag? Wijn?

pluimpje
31 juli 2016, 10:08
Binnenkort moet ik naar het feest van de grootouders van mijn vriendin die 50 jaar getrouwd zijn en ben hiervoor nog op zoek naar een cadeau. Qua budget had ik zo'n €20 in gedachten. Heel veel weet ik niet over hen, maar wel dat ze heel graag wijn drinken, dus daarom dacht ik om dat als geschenk te geven. Zelf drink ik nooit wijn, dus heb er totaal geen verstand van. Wat zijn goede wijnen voor minder dan €20? Eventueel dacht ik om om een wijngerelateerd geschenk te geven zoals een kurkentrekker, geschenkpakket, (champagnesabel), thoughts?

Nahrtent
31 juli 2016, 10:30
Als ze nog goed te been zijn eventueel een wijnproeverij, of zelfs een overnachting in een wereldberoemde wijnstreek (bv. Chablis)? Je kan eventueel samenleggen met je vriendin als dat te duur uitkomt.

Sooth Awful
31 juli 2016, 11:03
Of zo'n Durex pleasure pack.

glashelder
31 juli 2016, 11:27
Kan je niet meebetalen aan iets van je vriendin/familie? Grootouders van je lief vind ik zoiets moeilijk om een cadeau voor te bedenken, zeker met zo'n budget (wat ook logisch is). Bij ons was het altijd de gewoonte dat er dan iets groots wordt gegeven (reis oid) vanuit de hele familie en dan kan je daaraan gewoon meebetalen.

Sovereign
31 juli 2016, 12:16
Ooit eens iemand zo'n koebel cadeau gedaan met het opschrift 'ring for sex' voor hun 50ste huwelijksverjaardag.

Sooth Awful
31 juli 2016, 12:41
Of zo'n bongo bon van 'avontuur voor 2'.

pluimpje
31 juli 2016, 14:13
Als ze nog goed te been zijn eventueel een wijnproeverij, of zelfs een overnachting in een wereldberoemde wijnstreek (bv. Chablis)? Je kan eventueel samenleggen met je vriendin als dat te duur uitkomt.

Kan je niet meebetalen aan iets van je vriendin/familie? Grootouders van je lief vind ik zoiets moeilijk om een cadeau voor te bedenken, zeker met zo'n budget (wat ook logisch is). Bij ons was het altijd de gewoonte dat er dan iets groots wordt gegeven (reis oid) vanuit de hele familie en dan kan je daaraan gewoon meebetalen.

Had inderdaad voorgesteld om bij te leggen bij een grotere cadeau van hen, maar zij zullen geen meer geven aangezien ze reeds een reis cadeau hebben gedaan op de echte huwelijksverjaardag (feest valt half jaar later dan de effectieve huwelijksverjaardag).

Ze zijn nog heel goed te been (70 - 75 jaar oud schat ik hen).

Het zijn wel redelijk klassieke mensen, dus ik denk niet dat een of andere misplaatste seksmop als cadeau mij in dank zou afgenomen worden :D

Lt. ZweedVoet
31 juli 2016, 15:11
Dat moet zeer doen zeker, dat ge moet betalen ipv ontvangen. :p

Nahrtent
31 juli 2016, 15:15
Gepersonaliseerde wijnglazen? Geen idee wat dat kost.