PDA

Volledige versie bekijken : Ervaring Jims Fitness

Djenner
13 juni 2016, 18:16
Iemand hier ervaring met Jims Fitness? Bij mij in de buurt is een club. Ik zie alleen bij hun reglement: geen GSM in de zaal, wel MP3. Nu lijkt me dit toch wel niet meer van deze tijd en vind ik dat speciaal daarvoor een MP3 aanschaffen wat belachelijk zou zijn. Ook andere bevindingen zijn welkom.

Bv202
13 juni 2016, 18:26
Het feit dat hun website al 5 jaar niet meer is aangepast zou daar wel eens mee te maken kunnen hebben.

Shrimpy
13 juni 2016, 18:40
geen GSM in de zaal, wel MP3.

Was da voor nen achterlijke regel.

Djenner
13 juni 2016, 19:04
Dat was de periode dat mensen nog een onderscheid maakten tussen enerzijds GSM en anderzijds Mp3

Djenner
13 juni 2016, 19:06
Ex Mister Belgium overtreedt alvast de regels: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1634700253447210&set=ecnf.100007217537353&type=3&theater

Nicolazz
14 juni 2016, 11:08
Ik heb lange tijd in Jims getraind, was ik zeer tevreden over!
Heel proper en goede kwaliteit van materiaal. Veel beter dan die Basic Fits...
En die "geen GSM regel" is flauwekul, iedereen is daar op zijn GSM bezig :)

Djenner
14 juni 2016, 11:37
Bedankt, Nicolazz, het bespaart me alleszins de aankoop van een MP3 speler uit. Ook een voordeel dat je je eigen drank mag meebrengen,

Nicolazz
14 juni 2016, 12:26
Ook waar! Drank in de fitness is meestal niet van de goedkoopste, dus als je bij elk bezoek iets moet kopen dan is dat op termijn toch een serieuze uitgave

Djenner
14 juni 2016, 12:47
Ik ben lid geweest van gyms waar ik echt verging van de dorst omdat ik gewoon geen zin had om elke keer 2 euro neer te leggen voor wat water. Andere dranken, ok, maar water? Zou nooit nog lid willen zijn van zo'n club.
De baas van een andere gym in de buurt post constant berichten op sociale media waarom je beter niet kiest voor goedkopere ketens.

lobotomy
14 juni 2016, 14:03
ik ga nu 1,5 jaar bij jims en heel content van. iedereen is daar idd op zijn gsm bezig, heb die regel nog nooit gezien? kost ook ni veel, goeie kwaliteit van toestellen, mensen zijn hulpvaardig. als ge de juiste uren kiest, ni veel volk. mss wa te weinig squat machines, die zijn dikwijls bezet

Djenner
14 juni 2016, 14:12
THX, zijn de cardiotoestellen duidelijk? Ik bedoel, ik weet welke hartslag ik heb om bv. vetverbranding te stimuleren, maar eens ik conditie heb, wil ik wel eerder voor HIIT gaan.
Wat me wel wat tegenhoudt, is mijn gewicht. Ben toch wel 30 kg te zwaar, al heb ik door wat thuistraining redelijk gespierde armen. Ik ken mijn gewicht niet omdat ik in het verleden te obsessief met dat getal ben omgegaan en zou niet willen dat iemand vh personeel me ernaar vraagt.
Het is toch niet dat men er aan begeleiding doet als je dat niet wil.

Etersil
18 juni 2016, 10:14
Iemand hier ervaring met Jims Fitness? Bij mij in de buurt is een club. Ik zie alleen bij hun reglement: geen GSM in de zaal, wel MP3. Nu lijkt me dit toch wel niet meer van deze tijd en vind ik dat speciaal daarvoor een MP3 aanschaffen wat belachelijk zou zijn. Ook andere bevindingen zijn welkom.

Ik ben voor zo'n regel.
Ze zouden dit in iedere fitnesszaal mogen doen.
Het is namelijk zo dat vele mensen nu soms beschamende poses van hun medemens in de fitness op het internet smijten.
Om nog maar te zwijgen dat dit inbreuk is tot privacy en ze daarvoor terecht vervolgd kunnen worden.

In de fitness moet je trainen, niet als een halve gare een toestel bezetten om ondertussen te sms'en.
Als ik zo'n mensen tegenkom in de fitness, zal ik ook op hen afgaan en vragen of ze het toestel gebruiken aangezien ze toch al 1-2min bezig zijn met hun gsm en vooral facebook/instagram.

Precies een nieuwe trend, naar fitness gaan om op instagram te zitten.

Ex Mister Belgium overtreedt alvast de regels: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1634700253447210&set=ecnf.100007217537353&type=3&theater

Van zo'n blaaskaken zou ik het krijgen :angry:
Aandacht zoekers en mensen die niet kunnen leven zonder het oordeel van anderen.

Nahrtent
22 juni 2016, 00:40
Ik ben voor zo'n regel.
Ze zouden dit in iedere fitnesszaal mogen doen.
Het is namelijk zo dat vele mensen nu soms beschamende poses van hun medemens in de fitness op het internet smijten.
Om nog maar te zwijgen dat dit inbreuk is tot privacy en ze daarvoor terecht vervolgd kunnen worden.

In de fitness moet je trainen, niet als een halve gare een toestel bezetten om ondertussen te sms'en.
Als ik zo'n mensen tegenkom in de fitness, zal ik ook op hen afgaan en vragen of ze het toestel gebruiken aangezien ze toch al 1-2min bezig zijn met hun gsm en vooral facebook/instagram.

Precies een nieuwe trend, naar fitness gaan om op instagram te zitten.

Van zo'n blaaskaken zou ik het krijgen :angry:
Aandacht zoekers en mensen die niet kunnen leven zonder het oordeel van anderen.

In se onderschrijf ik uw rant voor de volle 100%, maar veel mensen luisteren ook gewoon graag naar muziek als ze fitnessen.

gvQ
27 juni 2016, 10:29
Ik ben voor zo'n regel.

Tussen 2 sets door is het nu eenmaal aangeraden om 1à2 minuten rust te houden ;-)
Of train jij uren aan een stuk zonder één minuut pauze? :D

Shrimpy
27 juni 2016, 13:15
Tussen 2 sets door is het nu eenmaal aangeraden om 1à2 minuten rust te houden ;-)
Of train jij uren aan een stuk zonder één minuut pauze? :D

1 mninuut pauze is plenty!