PDA

Volledige versie bekijken : Padel

Fransz
27 mei 2016, 17:41
Ik had graag met een vriend meegedaan aan een padel tornooi / evenement. Enig idee waar en wanneer dit doorgaat deze zomer? Kost dit veel? Moet je die padels nog kopen op voorhand? Mag je op die terreinen met tennisschoenen?

glashelder
27 mei 2016, 20:54
Wat is dat nu, tennis met een heel klein racketje? :unsure:

Brecht
28 mei 2016, 08:41
ik dacht nen indiër

Fransz
28 mei 2016, 11:26
Blijkbaar niet echt populair :D

Nahrtent
28 mei 2016, 12:25
Wat is dat nu, tennis met een heel klein racketje? :unsure:

Is een soort mix tussen tennis en squash, 't schijnt heel plezant te zijn maar ik heb het ook nog nooit gedaan.

AreVee
28 mei 2016, 12:53
Ik had graag met een vriend meegedaan aan een padel tornooi / evenement. Enig idee waar en wanneer dit doorgaat deze zomer? Kost dit veel? Moet je die padels nog kopen op voorhand? Mag je op die terreinen met tennisschoenen?

Er gaan heel veel tornooien daar aan de kust in de zomer, Oostende, Brugge, De Panne, ... . Neen die padels moet je niet op voorhand kopen (dat mag wel uiteraard), kostprijs is normaal echt niet hoog (winst is er natuurlijk ook nauwelijks indien je wint), vaak zelfs gratis, juist misschien kleine huur voor het materiaal.

(En ik vind dat ook echt wel tof, maar ik vind squash en tennis ook tof dus een combinatie van de twee ook wel :p ).

K zie dat je van Oost-Vlaanderen bent, in Gent zijn er ook zoiezo clubs die tornooien of initiaties organiseren.

Hoffman
29 mei 2016, 14:59
In gentbrugge bij gent heb je een grote padel club.
Die hebben alleszins veel terreinen, ik kom daar soms omdat een kameraad van mij daar achter woont.
Google it voor verdere info.

Epyon
29 mei 2016, 15:14
Welkom | Padelclub Brugge (http://www.padelbrugge.be/) wordt uitgebaat door vrienden van me. Kan je introducties volgen. Ze zijn ook clubs in andere regio's aan het oprichten.

TooChé
30 mei 2016, 11:16
Heb dat al een keer geprobeerd. Vond er toch maar weinig aan. Na een uurtje was ik het al beu.
Veel liever gewoon tennis :)