PDA

Volledige versie bekijken : Forum Onzichtbaar maken van geciteerde berichten van mensen op je negeerlijst

paradijsappel
23 mei 2016, 20:19
Het automatisch onzichtbaar maken van geciteerde berichten van personen die op je negeerlijst staan zou een aangename toevoeging aan het forum zijn.
Je streeft het doel van een negeerfunctie onderuit als je dan toch dezelfde berichten via citaties kunt lezen. Dit zorgt voor een minder aangename forumervaring.

Tonerider
23 mei 2016, 20:32
ik weet niet in hoeverre dit praktisch haalbaar is, maar ik stem voor.

Gonzo
23 mei 2016, 21:13
10 jaar overdue...

M°°nblade
24 mei 2016, 12:11
+1

Philharmoniker
24 mei 2016, 12:47
negerenis een kwestie van ego.
wees een vrouw en slik gewoon.

Philharmoniker
24 mei 2016, 12:47
negerenis een kwestie van ego.
wees een vrouw en slik gewoon.

Sovereign
24 mei 2016, 13:00
Als u genegeerde persoon zo vaak geciteerd wordt in discussies, ligt het misschien eerder aan jezelf. Heb er zelf 20+ op staan en die worden amper geciteerd.

Het is een forum hé, discussiëren is net de bedoeling.

paradijsappel
24 mei 2016, 17:31
Als u genegeerde persoon zo vaak geciteerd wordt in discussies, ligt het misschien eerder aan jezelf. Heb er zelf 20+ op staan en die worden amper geciteerd.

Het is een forum hé, discussiëren is net de bedoeling.
Het punt is echter dat de negeerfunctie zijn doel niet bereikt als de persoon in kwestie geciteerd wordt. Het doet er weinig toe hoe vaak dat gebeurt, een keer is er dan al te veel aan.

rsc
24 mei 2016, 20:24
Het punt is echter dat de negeerfunctie zijn doel niet bereikt als de persoon in kwestie geciteerd wordt. Het doet er weinig toe hoe vaak dat gebeurt, een keer is er dan al te veel aan.
Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt dat je moet zien dat je niet de verkeerde soort personen op je negeerlijst zet.

paradijsappel
24 mei 2016, 22:00
Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt dat je moet zien dat je niet de verkeerde soort personen op je negeerlijst zet.
De negeerfunctie dient om leden te negeren, de reden daartoe is niet van belang. De verkeerde soort persoon waar je over spreekt bestaat dus niet als het niet per ongeluk gebeurt. Waar jij je aan stoort, daar stoort zich iemand anders misschien niet aan. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren.

Tonerider
24 mei 2016, 22:21

Het is een forum hé, discussiëren is net de bedoeling.neen, juist niet. Iemand die constant onzin ligt te spuien wordt veel gequote omdat men hem met man en macht probeert te overtuigen dat hij er mijlenver naast zit.

Sovereign
3 juni 2016, 12:18
Toch kudos om het te implementeren, leest een pak aangenamer zo.

Freya
3 juni 2016, 12:46
Amai, ik wist niet dat zoveel mensen die functie gebruikten. Ik negeer eigenlijk niemand. Zo kunnen ze mij nog positief verrassen, je weet maar nooit... :unsure: Of zodanig belachelijke onzin posten dat het weer grappig wordt.

Cerulean
3 juni 2016, 13:28
Ik negeer 2 vrij tot zeer actieve leden die mij mateloos ergeren, maar zij worden ook veel geciteerd. Dus ik kan mij volledig vinden hierin.
Ik vraag mij nu ook wel af of ik op iemand zijn negeerlijst sta :p

Nahrtent
3 juni 2016, 14:34
Ik negeer 2 vrij tot zeer actieve leden die mij mateloos ergeren, maar zij worden ook veel geciteerd. Dus ik kan mij volledig vinden hierin.
Ik vraag mij nu ook wel af of ik op iemand zijn negeerlijst sta :p

Zou het gepast zijn om er een 'wie is het?' spelletje van te maken? :unsure:

Mijn geld staat op mac-bc en rsc.

Cerulean
3 juni 2016, 14:39
Zou het gepast zijn om er een 'wie is het?' spelletje van te maken? :unsure:

Mijn geld staat op mac-bc en rsc.

lol, die namen zeggen mij zelfs niks :p

glashelder
3 juni 2016, 16:35
Er is precies wel iets misgegaan hoor :p

http://i.imgur.com/sZk8qL9.png

Ik negeer mus helemaal niet! (En het is ook al geen hij :o) Of negeer ik zogezegd mezelf? :')

Guazala
3 juni 2016, 16:43
Er is precies wel iets misgegaan hoor :p

http://i.imgur.com/sZk8qL9.png

Ik negeer mus helemaal niet! (En het is ook al geen hij :o) Of negeer ik zogezegd mezelf? :')

Bij mij is dat ook bij de quote notifications, staat in mijn eigen quote dat ik mezelf negeer.
Ik geef nu wel toe dat ik soms beter eens zou nadenken voor ik iets zeg of typ, maar dat stoort me nu nog niet in die mate dat ik mezelf wil negeren.

TheInvestigator
11 juli 2016, 16:29
Amai, ik wist niet dat zoveel mensen die functie gebruikten. Ik negeer eigenlijk niemand. Zo kunnen ze mij nog positief verrassen, je weet maar nooit... :unsure: Of zodanig belachelijke onzin posten dat het weer grappig wordt.Doe ik in feite ook nooit, maar mensen die zo maar eventjes 20+ anderen op de negeerljst zetten zijn daar waarschijnlijk toe verplicht.

Gonzo
23 november 2016, 17:43
Nie da het mij stoort, maar die quoted ignorelist toestand werkt eigenlijk al maanden niemeer zoals het bedoeld is:
https://s13.postimg.org/hvtjxydnb/quote_ignore_kapot.png

StanTem
23 november 2016, 18:55
Nie da het mij stoort, maar die quoted ignorelist toestand werkt eigenlijk al maanden niemeer zoals het bedoeld is:
https://s13.postimg.org/hvtjxydnb/quote_ignore_kapot.png

Ik geef het door.

Pana
3 maart 2017, 08:07
Ik zou het ook wel leuker vinden moest alle posts van genegeerde personen gewoon onzichtbaar zijn. Nu worden discussies vaak opgebroken door 1 zelfde troll.

Shadowfox
3 april 2017, 09:28
Ik zou het ook wel leuker vinden moest alle posts van genegeerde personen gewoon onzichtbaar zijn. Nu worden discussies vaak opgebroken door 1 zelfde troll.

Toevallig niet zo'n persoon die het nodig vind om op 5 mensen te antwoorden in 5 verschillende posts, allemaal mooi netjes onder elkaar zo?

Sonny Crockett
3 april 2017, 10:10
Ik erger me wel aan bepaalde berichten; toch ga ik daarvoor die persoon niet op een negeerlijst plaatsen; noch ga ik die reporten. Dat doe ik gewoon niet.
In de samenleving moet je nu eenmaal omgaan met mensen die je nu eenmaal minder liggen dan andere mensen. Je kan ze ook niet 'ontzichtbaar' maken.