PDA

Volledige versie bekijken : Elite Dangerous

GaRmerO
12 mei 2016, 13:11
Speelt er iemand deze? En is hij aan te raden? Hij staat momenteel in sale op de xboxstore voor €18

georgiodavid
14 maart 2017, 14:22
Net ontdekt en zou op ps4 uitkomen .Heb je al en speelt het vlot?

GaRmerO
14 maart 2017, 15:15
Heb het al een tijdje. Speelt heel vlot en vind het zeker de moeite. Ik heb alleen jammer genoeg te weinig tijd voor dit soort game. Het is een wereld waar je je echt in moet verdiepen om volledig mee te zijn met de lore.
Ik heb ook de laatste uitbreiding nog niet (horizons) maar dit blijkt ook de moeite te zijn. .

georgiodavid
14 maart 2017, 15:25
Ok dank je zal dit gameplay video's bekijken.

georgiodavid
14 maart 2017, 15:32
Heb het al een tijdje. Speelt heel vlot en vind het zeker de moeite. Ik heb alleen jammer genoeg te weinig tijd voor dit soort game. Het is een wereld waar je je echt in moet verdiepen om volledig mee te zijn met de lore.
Ik heb ook de laatste uitbreiding nog niet (horizons) maar dit blijkt ook de moeite te zijn. .
Wow het is echt mijn soort game. Kan je blijkbaar ook op planeten rijden. Is er ook gevaar? Anders kan mijn zoon ook laten rijden het is makelijk omdat geen randen zijn om te botsen of van berg af te vallen 4j oud :)

GaRmerO
15 maart 2017, 08:34
op planeten rijden zit in de Horizons season pas, die heb ik dus niet :)
Maar het lijkt mij straf dat dit simpel is, aangezien het besturen van een simpel spaceship al nie zo simpel is :)

georgiodavid
15 maart 2017, 08:36
op planeten rijden zit in de Horizons season pas, die heb ik dus niet :)
Maar het lijkt mij straf dat dit simpel is, aangezien het besturen van een simpel spaceship al nie zo simpel is :)
Waarom niet....ruimte genoeg [emoji23] [emoji12] [emoji6]