PDA

Volledige versie bekijken : Uitgaan West-Vlaanderen 6 augustus '16

Lievro
22 april 2016, 11:32
Hallo

Is er iemand die weet heeft van grote fuiven in de omgeving Heuvelland - Poperinge - Ieper - Roeselare op zaterdag 6 augustus 2016?
Geen festivals, aangezien dit voor een vrijgezellen is en we eerder voor een fuif willen gaan.

Als er nog andere aanbevelingen / tips zijn, shoot!

Alvast bedankt

My Spot
22 april 2016, 12:36
Best van die klj-fuiven in het oog houden. In die streek zal er wel ergens zoiets zijn

SusieQ
23 april 2016, 08:51
Best van die klj-fuiven in het oog houden. In die streek zal er wel ergens zoiets zijn

Je gaat toch niet met een bende volwassenen die een vrijgezellen avond organiseren naar een fuif waar de gemiddelde leeftijd onder de 18 is... ... ... :eek:

pie-jie
23 april 2016, 10:48
Je gaat toch niet met een bende volwassenen die een vrijgezellen avond organiseren naar een fuif waar de gemiddelde leeftijd onder de 18 is... ... ... :eek:

Net wel zou ik zeggen :D

[deleted]
23 april 2016, 17:13
[deleted]

SusieQ
24 april 2016, 08:45
Net wel zou ik zeggen :D

Tja.... ieder zijn demonen zekers...

Maar als ze in de buurt van mijn minderjarige dochter zouden komen, zouden ze een bepaald lichaamsdeel niet meer kunnen gebruiken op hun huwelijksnacht! :evil:

pie-jie
24 april 2016, 14:31

Maar als ze in de buurt van mijn minderjarige dochter zouden komen, zouden ze een bepaald lichaamsdeel niet meer kunnen gebruiken op hun huwelijksnacht! :evil:

Want omdat je op vrijgezellen bent moet je minderjarige meisjes verplicht lastigvallen? Gewoon gek doen en plezier maken mag niet?

kil911ler
24 april 2016, 15:25
Boerefuiven zijn echt ideaal om gewoon zot te doen, maakt ni uit welke leeftijd. Het concept dient er gewoon voor om looooos te gehen!!

My Spot
24 april 2016, 18:45
Ben ik blij dat er verschillende zijn dia als mij denken

Sooth Awful
24 april 2016, 18:46
Boerefuiven is ook het enige wat ge daar gaat vinden lol

pie-jie
26 april 2016, 09:31
Boerefuiven is ook het enige wat ge daar gaat vinden lol

Ja, want waar moeten wij anders gaan dansen met onze klompen?

Lievro
26 april 2016, 09:41

Wees gerust, wij hebben genoeg fatsoen om ons daar niet mee bezig te houden..

Allemaal reeds bedankt! Zijn er jaarlijks weerkerende fuiven rond die periode? Want ondanks de mogelijkheden van het internet is info (nog) vrij schaars in april :)

pie-jie
26 april 2016, 09:46
Tis ook gewoon nog vrij vroeg .. Je mag er z├ęker van zijn dat er wel 1 of 2 van die fuiven zal zijn op die datum in die streek. Kijk eens in juni op internet en je zal wel zien.

Sooth Awful
28 april 2016, 22:19
Ja, want waar moeten wij anders gaan dansen met onze klompen?

Klopt.

Alle dagen schoffelen, schoffelen.

SusieQ
29 april 2016, 05:59
Want omdat je op vrijgezellen bent moet je minderjarige meisjes verplicht lastigvallen? Gewoon gek doen en plezier maken mag niet?

Gek doen en plezier maken als volwassenen op een vrijgezellen avond tussen een hoop pubers lijkt mij raar, ja.
Ik heb al veel vrijgezellen toestanden meegemaakt maar dat daar waren nooit puber fuiven bij, neen.

En dan gaat het nog niet eens over fysiek lastigvallen, snap het concept niet eens om op een fuif uw vrijgezellen avond te vieren waar de gemiddelde leeftijd joepi lezende bakvissen zijn!
Tenzij misschien dat jullie allmaal de gezegende leeftijd van 18 jaar bereikt hebben en dus eigenlijk ook nog pubers zijn :)

Lievro
29 april 2016, 10:22
Ik denk dat je een volledig verkeerd beeld hebt over wat wij zoeken/willen. Het zou ideaal zijn om naar een fuif te gaan ivm oogstfeesten.

En ik begrijp helemaal niet waarom het verkeerd zou zijn om als 'half-volwassenen' na een (hopelijk) zalige dag af te sluiten op een fuif.

SusieQ
29 april 2016, 17:13
Ik denk dat je een volledig verkeerd beeld hebt over wat wij zoeken/willen. Het zou ideaal zijn om naar een fuif te gaan ivm oogstfeesten.

En ik begrijp helemaal niet waarom het verkeerd zou zijn om als 'half-volwassenen' na een (hopelijk) zalige dag af te sluiten op een fuif.

Ik ben beginnen replyen op die KLJ fuiven, niet "een" fuif..
Ik ben zelf 12 jaar bij de klj geweest, dus ik weet uit eigen hand wat de gemiddelde leeftijd daar is, en dat is -18 jaar!
En dat is raar als vrijgezellenfuif, ja.

Als het hier gaat over een stubru fuif of foute van qmusic of dergelijke toestanden is dat een heel ander verhaal omdat de gemiddelde leeftijd daar hoger is dan op de middelbare school!
En het was dan nog niet tegen maar op de reply van manwithagun die met dat idee afkwam ;)

Tis maar omdat jij je begon te verdedigen dat ik nog eens een reply gedaan heb met mijn zelfde mening!