PDA

Volledige versie bekijken : 9livestv is terug!

Nariwari
7 april 2016, 19:14
Beste 9livers,

We zouden bij deze graag van de daken willen schreeuwen dat 9livestv weer op de website te zien is. Een literair stukje over het tot stand komen van een nieuwe reeks 9lives-video's kan je hier (http://www.9lives.be/news/we-moeten-terug-beginnen-met-9livestv) lezen, maar alle gekheid op een stokje: we gooien ons voor de volle 200% om een videokanaal rond gaming uit te bouwen dat informatief, vlot en entertainend is, met zowel content voor de schoolgaande student als de oudere rotten.

9livestv is dus terug, zij het misschien dan net dat ietsje anders dan vroeger. Of best toch behoorlijk anders. Ok, eigenlijk compleet anders. Wat hebben we in de aanbieding? Wel, eerst en vooral zullen we informatieve reviews en previews op jullie los laten, met pakken (eigen) gameplay-beelden.

Daarnaast zullen Espe en Samir, twee jonge veulens met een passie voor games en film, hun eigen bizarre en humoristische kijk geven op het wereldje van gaming. Dat kan gaan van een bezoekje aan één of andere beurs tot een Let's Play, een interview of een review. Espe is zelf al een hele tijd actief hier op het 9lives-forum en heeft zijn eigen YouTube-kanaal. De blauwharige Samir ken je misschien ook wel van ergens (https://www.youtube.com/channel/UCNfxiOTdhz-KwDqeop5qzFg?nohtml5=False).

Bekendmaking van Espe & Samir:

https://www.youtube.com/watch?v=aht2Z9T5vDE

Hopelijk vinden jullie het wat! We hebben nog een pak videoplannen, maar jullie feedback is natuurlijk altijd welkom. Suggesties? Opmerkingen? Fanmail? Die mag je, zoals steeds, insturen via info@9lives.be of hier achterlaten.

Espe
7 april 2016, 19:30
Fuck yeah.
Hopelijk valt het wat in de smaak van iedereen hier.

TNTim
7 april 2016, 19:43
Leuk initiatief!

Razer
7 april 2016, 19:49
Humor factor zit goed ;)

Sovereign
7 april 2016, 22:13
Yup, komt in orde met die 2.

Even een suggestie tussendoor, net een vid van de meneer met de blauwe haardos bekeken: https://youtu.be/Znj9r_PKo9E?t=50s

Kat van de week voor een website met de naam 9lives, zou nog een tof terugkerend item kunnen worden :)

Espe
7 april 2016, 22:40
Yup, komt in orde met die 2.

Thanks!

Even een suggestie tussendoor, net een vid van de meneer met de blauwe haardos bekeken: https://youtu.be/Znj9r_PKo9E?t=50s

Kat van de week voor een website met de naam 9lives, zou nog een tof terugkerend item kunnen worden :)

Die rubriek komt iedere week terug in Samir zijn filmpjes.
Dat is ondertussen één van de meest herkenbare en populaire hashtag/videomomenten van UP2D8, dus ik zie hem dat niet direct afgeven voor een ander kanaal. ^^

We vinden wel iets anders voor 9lives, no worries.

Shrimpy
8 april 2016, 15:13
Hopelijk eens een deftige reeks reviews met ongezouten meningen. Ja, goed EN slecht. Zoals shrimp TV, een ECHTE mening, en niet BIAS naarvenant hoeveel geld dat de companies naar uwe kop smijten voor een goeie beoordeling.

Ik kijk er naar uit. Veel success mannen!

Praga
8 april 2016, 17:06
En dat is nog niet alles, ook User Generated Content is welkom en ook dat serveren we jullie eerstdaags. Zoals gezegd willen we ook jong talent van onze eigen community de kans geven om zich te ontplooien, en hun kunnen aan de buitenwereld te tonen.

Zolang het maar gaming gerelateerd is en vooral publicatiewaardig. Zoals gezegd, eerstdaags hiervan een voorbeeld.

Shrimpy
8 april 2016, 17:12
En dat is nog niet alles, ook User Generated Content is welkom en ook dat serveren we jullie eerstdaags. Zoals gezegd willen we ook jong talent van onze eigen community de kans geven om zich te ontplooien, en hun kunnen aan de buitenwereld te tonen.

Zolang het maar gaming gerelateerd is en vooral publicatiewaardig. Zoals gezegd, eerstdaags hiervan een voorbeeld.

Dus content die de members van 9lives gemaakt hebben?

Nariwari
8 april 2016, 19:33
Nieuwe video vanop FACTS met enkele gastoptredens. :)

https://www.youtube.com/watch?v=38dtZZ1V6PA&index=4&list=PL0CDD5ADD384C277F

Etersil
9 april 2016, 10:00
Wat gaat 9lives bieden, die van meerwaarde is tov andere betere gamingchannels?
Ik verwacht me aan exclusives, speciale wedstrijden met goodies voor leden, meer in-depth gesprekken met developers, ...

Is dit trouwens nog de grootste BE community rond 'gamen'?
Of zijn jullie voorbijgestoken door 4gamers?

vishnusixclix
9 april 2016, 10:43
Is dit trouwens nog de grootste BE community rond 'gamen'?
Of zijn jullie voorbijgestoken door 4gamers?

Om nu vanuit mezelf te spreken (zeker niet in naam van 9lives(tv)): 'Who cares?'
Echt? Dat piemelmeten is altijd maar kinderachtig geweest imo. Vind je het leuk? Fijn, neem deel aan de fora en/of lees & bekijk gamecontent op de mainpage.

Vind je't ergens anders leuk? Ook goed!
Kijk je graag op de verschillende sites (zoals ik dat vaak doe met autogerelateerde websites), waarom niet?
Tzou leuk zijn dat de mensen die hier zitten, hier graag zitten.

Wil je harde cijfers? Ik denk dat pageviews enzo publiek zijn, dus zoek maar op.

Jonas89
9 april 2016, 11:00
Leuk initiatief! :niceone: ziet er goed uit :)

JasonC
9 april 2016, 16:28
Gaat elke nieuwe video op deze thread worden gepost, zoals die van hierboven?

Riley
10 april 2016, 00:31

Alvast heel veel succes gewenst naar 9lives TV want het is een heel tof concept! En zeker omdat ik persoonlijk al een fan was van Samir ^_^
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de User Generated Content :D Dus kom maar op ^_^

Bompaization
11 april 2016, 13:57
Nieuwe video vanop FACTS met enkele gastoptredens. :)

Goe bezig, maar ik had liever wat meer content gezien vanop de beurs zélf dan die interviews.

Espe
11 april 2016, 15:03
Goe bezig, maar ik had liever wat meer content gezien vanop de beurs zélf dan die interviews.

Echt? Ik dacht net dat die interviews ongeveer het enigste originele was dat ik kon aanbieden?
Gezien veel van die sfeershots ieder jaar hetzelfde zijn.

Ik ga ermee rekening houden voor de volgende convention.

Bompaization
12 april 2016, 10:59
Echt? Ik dacht net dat die interviews ongeveer het enigste originele was dat ik kon aanbieden?
Gezien veel van die sfeershots ieder jaar hetzelfde zijn.

Ik ga ermee rekening houden voor de volgende convention.

Die interviews zijn tof als extra maar die sfeershots zijn net hetgene dat ik het liefste zie, aangezien ik er geweest ben, vooral als je sommige cosplayers herkent.