PDA

Volledige versie bekijken : XBOX ONE Hardware Xbox One 500GB + 13 Games

Epic_Shotz
12 januari 2016, 13:53
Beste,

Ik verkoop mij Xbox one omdat ik nu meer gericht ben tot pc Gamen..

De xbox one is toch al een 2 jaartjes oud dus ziet er wel een beetje gebruikt uit door het blinkend zwart, maar nog geen problemen mee gehad.. Dat wil ook zeggen dat deze niet meer in garantie is. Moest er eventueel iets aankomen de 1st maand..Hardware failures of het 1 of ander.. Dan ben ik wel bereid om voor de reparatie kosten op te draaien.

Wat zit erbij

2 controllers waarvan 1 titanfall skin controller de andere is gewoon zwart.

Play & charge kit 1x

13 Games waaronder 3 op disc en de rest Digitaal aangekocht. (Doa5 Last round -disc) (Fallout 4 -digital) (GTA V -disc) (Life is Strange 5eps -Digital) (The Elder Scrolls Online -Digital) (Yu-Gi-oh! Legacy of the Duelist -Digital) (Far Cry 4 Gold edition -Digital) (Halo 5 -Digital) (The Witcher 3 -Disc) (Assassin's Creed Unity -Digital) (Halo: Spartan Assault -digital) (Pes 2015 -Digital) (Titanfall -Digital) Alle games mogen uitgetest worden voor verkoop, zoal digitaal als disc.. Er staan er ook nog een hoop op de ready to install sectie.

Kinect (But no one cares :p)

En natuurlijk geef ik er de originele HDMI kabel bij en de doos is ook nog in perfecte staat.

Zeg maar een prijs en dan zien we wel, maar hou het aub wat realistisch :) (Enkel afhalen)

exCite
16 januari 2016, 19:39
Verkoop je ook een controller en of play/charge kit apart?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

DéWé
17 januari 2016, 12:45
Vallen Xbox games over te dragen naar andere accounts?