PDA

Volledige versie bekijken : XBOX Hardware TE KOOP : Boxed Steel Battalion + Xbox S.E. Clear Green + 37 games

Mister_Beerke
10 januari 2016, 19:20
Wegens stopzetting hobby verkoop ik bij deze mijn Xbox verzameling:

- MINT Boxed Limited Edition Clear Green Xbox
- een volledige boxed versie van Steel Battalion: MINT 1ste editie controller, inclusief manual en game. Doos en manual heeft een beetje gebruiksschade
- 3 controllers (clear green, transluscent en black, allemaal s-modellen)
- 1 memory card
- 37 games waarvan meeste MINT:

Game - State - Disc
Amped - Box + Disc - Used
Amped 2 - CIB - Used
Baldur's Gate : Dark Alliance - CIB - Mint
Blinx : the Time Sweeper - CIB - Used
Brute Force - CIB - Near mint
Burnout 3 : Takedown (classics) -CIB - Near mint
Crash Nitro Cart - CIB - Mint
Crimson Skies - CIB - Near mint
Deus Ex : Invisible War - CIB - Mint
Die Hard : Vendetta - CIB - Mint
DOA - Extreme Beach Volleyball - CIB - Mint
Doom 3 - CIB - Mint
Fable - CIB - User
FarCry instincts : Evolution - CIB - Mint
Gauntlet : Dark Legacy - CIB - Used
GTA : San Andreas - CIB - Mint
GTA Double pack (III + Vice City) - CIB - Mint
Gun Valkyrie - CIB - Mint
Jade Empire - CIB - Near mint
Kingdom under Fire - CIB - Used
Metal Slug 3 - CIB - Mint
Metal Slug 4 - CIB - Mint
Micro Machines - CIB - Mint
Midnight Club 3 : Dub Edition - CIB - Mint
Midtown Madness 3 - CIB - Used
NBA Street Vol.2 - CIB - Used
Shadow the Hedgehog - CIB - Mint
SSX On Tour - CIB - Near mint
SW - Episode 3 : Revenge of the Sith - CIB - Mint
SW - Jedi Knight : Jedi Academy - Box + Disc - Used
SW - KOTOR - CIB - Used
The Matrix : Path of Neo - CIB - Mint
TLOTR : The Two Towers - CIB - Mint
True Crime : New York City Collector's Edition - CIB - Mint
TY : the Tasmanian Tiger - CIB - Used

Mint = geen gebruikssporen
Near mint = zeer lichte leeskrasjes
Used = gebruikssporen
Alle games zijn speelbaar

foto's:

http://s7.postimg.org/aehq379ln/20150919_174153.jpg
http://s7.postimg.org/mvodqd4rf/20150919_174216.jpg
http://s7.postimg.org/sxw0gut7f/20150919_174240.jpg
http://s7.postimg.org/t83j077tn/20150919_174345.jpg

minimum : € 270 excl.
Meeneem : € 350 excl.
Eveneens aangeboden op 2dehands en kapaza.
Indien ik daar een bod krijg zal ik mijn post updaten.

Ophalen te Tienen, verzending via Kiala (€ 5) mogelijk op eigen risico, andere verzendopties zijn bespreekbaar.
Indien je een bod wenst te plaatsen levering inbegrepen, geef dan ook even mee waar je het geleverd wilt hebben.

Prijs van het pakket is bepaald op minder dan de gemiddelde verkoopprijs per game/console in dezelfde staat of slechter.

Biedingen staat open tot Zondag 17 Januari 2016 om 16u, tenzij meeneem wordt geboden.
Sniper regel van 24u

ps: wegens hoge werkdruk kan ik niet altijd binnen de 24u antwoorden. Ik zal wel regelmatig mijn post trachten te checken. Indien dringend respons gewenst, PM me.

LouGarou
10 januari 2016, 22:20
Bod van 100 voor:

- MINT Boxed Limited Edition Clear Green Xbox
- een volledige boxed versie van Steel Battalion: MINT 1ste editie controller, inclusief manual en game. Doos en manual heeft een beetje gebruiksschade

Mister_Beerke
10 januari 2016, 23:00
Niet genoteerd.

Bod ligt ver onder de waarde van de vermelde items, en op dit moment wordt enkel het gehele pakket verkocht.

Mister_Beerke
13 januari 2016, 07:08
Up 1
nu eveneens aangeboden op kapaza en 2dehands. Indien ik daar een bod krijg zal ik hier updaten.

Druvus
13 januari 2016, 21:27
Hmm vrijwel zeker dat ik deze had gewonnen de vorige keer je deze aanbood hier, maar dan ging je op verlof ofzo en nooit niks meer van je gehoord ...

Mister_Beerke
16 januari 2016, 09:15
Ik heb dit lot inderdaad reeds aangeboden in Oktober: http://www.9lives.be/forum/b-s-xbox/1015455-boxed-steel-battalion-xbox-green-37-games.html?highlight=Steel+battalion

Jij hebt als laatste een bod gedaan, levering inbegrepen, maar deze is nooit genoteerd geweest, net als de andere biedingen met levering inbegrepen.
Ik ben toen langere tijd onbeschikbaar geweest, en aangezien ik geen PM's hieromtrent heb gekregen, ben ik ervan uitgegaan dat hier geen interesse meer voor was, vandaar de nieuwe post.

Deze keer heb ik mijn prijzen aangepast op basis van de gangbare waarde van de items die ik aanbied. Vandaar ook dat de prijs niet meer dezelfde is.

Druvus
16 januari 2016, 22:28
Mijn bod blijft nog steeds zelfde, en volgens mij is het vrij logisch dat de verkoper de pm's stuurt ;)

Mister_Beerke
17 januari 2016, 08:50
Njah, ik vond het e bekke lame om na 2 maand pas een bericht te sturen, mijn oprechte excuses daarvoor :P

Nu, bedankt voor je bod van € 265 met levering inbegrepen, maar leveren in zottegem is me te ver. Voor € 270 wil ik er wel 2 kiala paketten van maken, correct ingepakt natuurlijk ^^

Druvus
17 januari 2016, 15:34
Njah, ik vond het e bekke lame om na 2 maand pas een bericht te sturen, mijn oprechte excuses daarvoor :P

Nu, bedankt voor je bod van € 265 met levering inbegrepen, maar leveren in zottegem is me te ver. Voor € 270 wil ik er wel 2 kiala paketten van maken, correct ingepakt natuurlijk ^^

Alee het is goed, als je het allemaal goed veilig kan inpakken, deal.

Mister_Beerke
17 januari 2016, 17:15
Genoteerd, en verkocht :)

Ik stuur je een PM voor de verdere afhandeling.