PDA

Volledige versie bekijken : Als gamen ten koste gaat van je RL...

Frigzy
27 december 2015, 14:38
Zoals jullie ongetwijfeld wel zullen merken ben ik zeker geen regular op 9lives. Maar omdat we in het echt maar één life hebben wilde ik jullie dit toch niet ontzeggen.

Ik ben zelf tot dik twee jaar geleden zo intensief bezig geweest met gamen dat ik mijn universitaire studies heb moeten stopzetten. Duidelijk mijn probleem, waar ik jullie niet mee hoef lastig te vallen. Maar voor zij die zich herkennen op dit pad wou ik toch steun bieden omdat dit nogal makkelijk onderschat wordt.

Ik speel nu zelf heel casual op momenten die ik zelf bepaal zonder dat het mijn echte leven nog beïnvloedt. Een wereld van verschil met vroeger, maar het is zeker mogelijk.

Anyway, één van de dingen waar ik mij ondertussen mee heb beziggehouden was het creëren van een platvorm voor gamers die zich hierin kunnen herkennen. Hier is de link (site in het engels): Win Real Life - Overcome addiction and start living (http://www.winreallife.com)

Peace,
and enjoy the holidays!

Alcair
27 december 2015, 16:23
Wat is intensief gamen?
Heb je er wat mee bereikt?

Sick`
27 december 2015, 18:18
Wat is real life?? Hoe speel je dat? Wat kan je daar in winnen?

Lt. ZweedVoet
27 december 2015, 19:07
Tegenwoordig ist andersom :sad:

Jepjep
27 december 2015, 19:15
Wat is real life?? Hoe speel je dat? Wat kan je daar in winnen?

Heb het eens geprobeerd, maar ik vond het niks. Graphics waren wel goed, maar gameplay was te repetitief.

Ohm
27 december 2015, 20:23
Allee

Frigzy
27 december 2015, 22:58
9lives is voor mij de place to be om over bepaalde zaken te discussieren op de forums, ik gebruik deze site amper voor gameinfo om eerlijk te zijn
vooral Politiek & Actualiteit en Werk & Studie interesseert me enorm.

Vroeger speelde ik veel games, maar nu is het serieus verminderd, ik speel zelden, mss 1 keer om de twee weken.
meer bezig met werk en dergelijke.

Ik denk eerder dat dit van zelf gaat, eenmaal je ouder wordt, of afstudeert, dat men minder tijd kan steken in games,
vroeger had ik er enorm veel plezier aan, nu krijg ik eerder plezier met te gaan werken of opleidingen en bijscholingen te gaan volgen :)

Natuurlijk is gamen nog altijd een soort van vrijetijdsbesteding en ontspanning.

Zo hoort het! :)

Frigzy
27 december 2015, 22:59
Heb het eens geprobeerd, maar ik vond het niks. Graphics waren wel goed, maar gameplay was te repetitief.

Misschien moet ge de walkthrough 's lezen. ;)

sele
13 januari 2016, 23:49
Zoals jullie ongetwijfeld wel zullen merken ben ik zeker geen regular op 9lives. Maar omdat we in het echt maar één life hebben wilde ik jullie dit toch niet ontzeggen.

Ik ben zelf tot dik twee jaar geleden zo intensief bezig geweest met gamen dat ik mijn universitaire studies heb moeten stopzetten. Duidelijk mijn probleem, waar ik jullie niet mee hoef lastig te vallen. Maar voor zij die zich herkennen op dit pad wou ik toch steun bieden omdat dit nogal makkelijk onderschat wordt.

Ik speel nu zelf heel casual op momenten die ik zelf bepaal zonder dat het mijn echte leven nog beïnvloedt. Een wereld van verschil met vroeger, maar het is zeker mogelijk.

Anyway, één van de dingen waar ik mij ondertussen mee heb beziggehouden was het creëren van een platvorm voor gamers die zich hierin kunnen herkennen. Hier is de link (site in het engels): Win Real Life - Overcome addiction and start living (http://www.winreallife.com)

Peace,
and enjoy the holidays!
En wat als game nu altijd het leven is waar ik van gedroomd heb?

AreVee
14 januari 2016, 09:24
K droom ook van een leven waarin ik heel de dag tennis/game/tv kijk/op reis ga/ helaas is dat vrijwel onmogelijk tenzij ge ergens een gigantisch spaarpotje hebt liggen.

h0us3cat
14 januari 2016, 09:38
KIFFLOM (http://epsilonprogram.com)

SideShow
14 januari 2016, 10:02
"While recovering from my addiction, I’ve had to rebuild my life from the ground up."

Serieus.... "recovering"

Je hebt je diploma niet behaald, tis niet alsof je 10 jaar aan de meth gezeten hebt, en je leven naar de kl*ten is.

Sneeuwstorm
14 januari 2016, 11:38
Real life sucks anyway.
Natuurlijk, er zijn grenzen, als je studies en werk eronder lijden dan is het tijd om er wat aan te doen.

gamer227
6 februari 2016, 16:45
Real life is de beste sandbox game daje u kunt voorstellen !
wel uw kosten goed beheren want taxes liggen hoog hehe

Waelvis
6 februari 2016, 19:16
Real life is de beste sandbox game daje u kunt voorstellen !
wel uw kosten goed beheren want taxes liggen hoog hehe
Graphics zijn de max, maar gameplay zuigt. ;-)

Preske
6 februari 2016, 19:52
Graphics zijn de max, maar gameplay zuigt. ;-)

Mja, ik draag ne bril, dus ik zie al niet in HD. En ik heb consant last van bugs en hardware falen.

5/7