PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Import Games [TK] Xbox 360 games (Red Dead Redemption GOTY, Gears Of War Trilogy, Transformers,.)

Master S
6 december 2015, 20:51
Te koop volgende Xbox 360 games:
- Forza Motorsport 3 Ultimate Collection (UK)
- Halo Combat Evolved Anniversary (UK)
- Assassin's Creed I & II Double Pack (Xbox 360 Classics) (UK)
- Assassin's Creed Brotherhood (Xbox 360 Classics) (UK)
- Assassin's Creed Revelations (UK)
- Gears Of War Collector's Edition (UK) (heeft redelijk wat 'wear' en disc is vervangen geweest omdat de vorige kapot was, er zit nu Xbox 360 Classic disc in die in perfecte staat is)
- Gears Of War 2 Collector's Edition (UK) (in perfecte staat, Steelbook in orde en artbook nog sealed)
- Gears Of War 3 Collector's Edition (UK) (klein scheurtje in het kartonnetje dat rond de box zit)
- Red Dead Redemption GOTY (BE)

Doe een (redelijk) bod.

2€ verzending per spel (uitgezonderd Gears Of War Trilogy, komt op 4,5€ per box via Kiala wegens grootte van de boxen). Bij aankoop van meerdere games kan de verzendingskost wat minder zijn, laat iets weten in dit topic en ik zal de prijs berekenen.
Afhalen kan ook te Destelbergen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verkocht:
- Transformers War For Cybertron (BE) (Prior)
- Transformers Fall Of Cybertron (BE) (Prior)

red Bulleke
6 december 2015, 22:26
Bodje op:
- Gears Of War Collector's Edition (UK) €9 excl
- Gears Of War 2 Collector's Edition (UK) €9 excl

Master S
8 december 2015, 20:18
Bodje op:
- Gears Of War Collector's Edition (UK) €9 excl
- Gears Of War 2 Collector's Edition (UK) €9 excl

25€ incl. met verzending via Kiala en het is een deal.

Ter info nog:
- Gears Of War Limited Edition heeft redelijk wat 'wear' en disc is vervangen geweest omdat de vorige kapot was (zit nu Xbox 360 Classic disc in die in perfecte staat is);
- Gears Of War 2 Limited Edition is in perfecte staat (Steelbook in orde en artbook nog sealed).

Master S
13 december 2015, 21:41
Up 1

Master S
21 december 2015, 21:22
Up 2

Prior
24 december 2015, 17:19
- Transformers War For Cybertron (BE)
- Transformers Fall Of Cybertron (BE)

15 euro inclusief?

Master S
26 december 2015, 15:09
- Transformers War For Cybertron (BE)
- Transformers Fall Of Cybertron (BE)

15 euro inclusief?

16€ incl. ook goed ? Kost ietsje meer om twee games te verzenden. Laat maar weten.

Master S
28 december 2015, 20:22
Up 3

Prior
1 januari 2016, 17:55
16€ incl. ook goed ? Kost ietsje meer om twee games te verzenden. Laat maar weten.

Ben dat hier wel een beetje uit het oog verloren, maar voor mij is dat goed, maar kan ik verzending met bpost kiezen?

Master S
1 januari 2016, 21:49
Ben dat hier wel een beetje uit het oog verloren, maar voor mij is dat goed, maar kan ik verzending met bpost kiezen?

Geen probleem, PM voor afhandeling.

Prior
7 januari 2016, 16:46
Heb je de games nu al opgestuurd of nog niet?