PDA

Volledige versie bekijken : feestpaleis, beervelde

fabke_1
6 december 2015, 11:46
Wat is de gemiddelde leeftijd van de personen die naar het feestpaleis gaan?(voor de zaterdagavond)
Ik ben +35 j en wil niet naar een dancing/discotheek gaan er vooral jongeren zijn van 18-30j.

En hoe zit het met de Lovely sundays. Hoe zit het daar met de leeftijd? Is dit vooral voor singles? Vooral mannen? Of ongeveer 50/50?

Thx

sink
6 december 2015, 12:14
lang geleden dat ik daar geweest ben.. :)
ik ben daar veel geweest tussen mijn 18-21 jaar.. maar als ik mij niet vergis was de minimumleeftijd toen 16 jaar, bijgevolg zijn daar heel veel 16 jarigen..

ik vrees dat je serieus uit de toon zal vallen.. ik ben er wel nog nooit op zondag geweest, maar je moet de foto's op hun website anders een checken, op zondag lijkt de gemiddelde leeftijd een serieus pak hoger te liggen

Matthias92
6 december 2015, 12:50
Ik woon daar zeer dicht bij, nog nooit op zondag binnen geweest, maar zie er de zondag vaak veel 30+ buiten rond lopen.
De zaterdagen is vooral 16-25 schat ik, wel daar mijn huidige vriendin leren kennen :)

Donderdagen zijn ook wel leuk dan is de leeftijd +21

Apple
6 december 2015, 14:11
Wat is de gemiddelde leeftijd van de personen die naar het feestpaleis gaan?(voor de zaterdagavond)
Ik ben +35 j en wil niet naar een dancing/discotheek gaan er vooral jongeren zijn van 18-30j.

En hoe zit het met de Lovely sundays. Hoe zit het daar met de leeftijd? Is dit vooral voor singles? Vooral mannen? Of ongeveer 50/50?

Thx

De zaterdag is niks meer voor u ze. :).
De zondag geen idee.

khendro
6 december 2015, 20:01
In Willebroek heb je een discotheek die Willy's Moustache noemt. paar keer geweest en viel eigenlijk nog mee, dacht dat het erg ging zijn met zo een naam ^^

Leeftijd is 25 jaar minimum :)

fabke_1
6 december 2015, 20:25
In Willebroek heb je een discotheek die Willy's Moustache noemt. paar keer geweest en viel eigenlijk nog mee, dacht dat het erg ging zijn met zo een naam ^^

Leeftijd is 25 jaar minimum :)

ken ik en ben er al een paar keer geweest (laaste keer was vorig weekend). Echt wel een goede discotheek (waar je ook niet tegen elkaar geplakt bent). een goede en toffe discotheek. :niceone:

SusieQ
7 december 2015, 06:18
Zie gewoon naar de foto's op de site en je hebt een antwoord:

Media - FeestpaleisFeestpaleis (http://www.feestpaleis.be/media/)