PDA

Volledige versie bekijken : gulp broek blijft niet toe

Mot
3 december 2015, 08:06
hallo,
ik heb een, laat ons zeggen, irritant probleemkje met mijn jeansbroek. ik moe wel 100x op een dag mijn gulp terug dichttrekken omdat die vanzelf naar beneden zakt, precies of die rits gaat te soepel. nu weet ik totaal niet wat ik daar het best aan doe. het is een heel goeie broek, eigenlijk mijn favoriete die ik bijna altijd draag. maar als je dan uitgaat en int cafe wa staat de dansn met uw gulp wagenwijd open das ook niet alles.
iemand tips?

StanTem
3 december 2015, 08:38
Veiligheidsspeld gebruiken tussen 'het handvat' van de rits en de knop van je broek.

mazonemayu
3 december 2015, 08:45
Veiligheidsspeld gebruiken tussen 'het handvat' van de rits en de knop van je brok.

klinkt zo fout :D:D

sandervdw
3 december 2015, 08:53
hallo,
ik heb een, laat ons zeggen, irritant probleemkje met mijn jeansbroek. ik moe wel 100x op een dag mijn gulp terug dichttrekken omdat die vanzelf naar beneden zakt, precies of die rits gaat te soepel. nu weet ik totaal niet wat ik daar het best aan doe. het is een heel goeie broek, eigenlijk mijn favoriete die ik bijna altijd draag. maar als je dan uitgaat en int cafe wa staat de dansn met uw gulp wagenwijd open das ook niet alles.
iemand tips?

Er zijn ritsen met een slot op. Je moet steeds het "handvat" volledig naar beneden klikken.

pntzi .
3 december 2015, 09:06
Met zo een ringeske van ne sleutelhanger eraan te hangen?

open (https://mypreciousmess.files.wordpress.com/2015/08/3.jpg)
toe (https://mypreciousmess.files.wordpress.com/2015/08/4.jpg)

Guazala
3 december 2015, 09:41
Hang uw fluit gewoon door de rits, dan lijkt het alsof het de bedoeling is.

Sir.WarCry
3 december 2015, 10:08
Hang uw fluit gewoon door de rits, dan lijkt het alsof het de bedoeling is.

Nog beter als het een blokfluit is. Die moet ge dan wel eerst vast maken aan uw onderbroek. Kan eventueel door een paar draadjes door de onderste gaatjes van de fluit te steken en die dan aan uw onderbroek te naaien. Wel oppassen dat die draadjes de klank niet te veel beïnvloeden.

Mot
3 december 2015, 10:09
de tip van guazala ga ik eens proberen, thx!

Rider
3 december 2015, 23:47
Topic van het het jaar?

sneax
4 december 2015, 14:03
Ik vergeet de laatste tijd vaak mijn rits toe te doen nadat ik pipi gedaan heb. Soms zit ik dan opt werk en zie ik plots: oei mijn rits staat open. Dan denk ik wanneer ik het laatst pipi heb gedaan en aan wie ik allemaal gesproken heb met mijn rits open.

MorGo7h
4 december 2015, 16:54
Erg vervelend. Vooral als je samen met iemand in de lift staat die spreekt u er op aan...

Shrimpy
4 december 2015, 16:56
Nieuwe broek kopen. :) Of nieuw ritske laten inzetten door ne kleermaker. Waarschijnlijk niet zo duur hoor. Dat is dat zipperke dat versleten is.

Lt. ZweedVoet
4 december 2015, 21:38
Gewoon af en toe terug optrekken.
Dan hebben ze meer respect voor u.
De meesten doen hun broek direct uit op den dansvloer en co, gij doet die terug toe --> Meer respect, en uiteindelijk kunde uwe SM kelder sneller terug bevolken dan ge zelf denkt.

En dan kunde ze ineens kapottrekken, en koopt ge u een nieuwe.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk.

SupplelyFiend1
4 december 2015, 23:20
Staat je knop wel juist?
Ik heb eens een broek waar de knop van geschoten was, een andere knop een halve centimeter verder laten innaaien en die rits ging ook de ganse tijd open. Knop terug wat opgeschoven en het probleem was opgelost.

Malan
5 december 2015, 12:46
Ik heb ook zo een broek. Wat ik daar aan doe? Gewoon niet meer dragen. Broeken genoeg in de winkel.

AlfaRomeoMito
6 december 2015, 00:46
Rits open laten en een spannende boxer. Succes gegarandeerd bij de vrouwtjes!

whacker
8 december 2015, 17:59
Met zo een ringeske van ne sleutelhanger eraan te hangen?

dit werkt het beste, wel een top dragen die er iets over komt :)