PDA

Volledige versie bekijken : Uitgaan in het weekend boeit niet

binnenkant
1 december 2015, 00:39
Zijn er hier nog die absoluut niet graag uitgaan om zichzelf te overleveren aan weldadig alcoholgebruik, slechte muziek dat vooral luid is
en rassenvermenging te gadeslaan, te jonge meisjes op plaatsen voor volwassenen te zien onder de façade dat ze volwassen zijn?

Dat er teveel zaken u niet aanstaan en je die ook gaat observeren, en uw avond gaan ruïneren. Ook dansen kan u geen hol schelen.

Laat staan vrouwen die constant "OH MY GOD" gaan en woordjes dat ze van sex and the city geleerd heeft en ze erg gesofisticeerd doen lijken en totaal niet
lijdend aan hersenbeschadiging. Daar wil je hem gewoon niet insteken noch een condoom aan vuilmaken.

Daar geweest, dat gedaan, boeien..?

Nee.

Wat als seks hebben u zelfs nog weinig kan boeien?

Je bent gezond, leeft gezond, hebt genoeg activiteiten maar al wat het stedelijke betreft kan u niet boeien.

Persoonlijk denk ik in de verkeerde eeuw geboren te zijn, want ik kan me perfect ook voorstellen dat ik een paar eeuwen geleden leefde
en het daar naar m'n zin had.

Hier is er niets. In Wenen ook niet.

Een berg beklimmen in Indië om de hoogste wijsgeer drie vragen te stellen, zelfs daar ga je het antwoord niet vinden waarom er niets is
voor de essentiële mens die Waarheid wil meer dan wat dan ook in de wereld. Meer dan seks aan de lopende band.

Meer dan een harem van domme snollen die op het punt staan u te bestijgen op een hartvormig bed ergens decadent en geïsoleerd.

Dat boeit namelijk niet want you've been there, you've done that.

Wat heeft de wereld nog te bieden wanneer ze je geloof willen ondermijnen en je waarden, hoe ijzersterk en standvastig ook,
zich enkel moeten meten met de tijdsgeest en zelden erdoor aangesterkt.

Wie mee is mag erover meepraten hier. Degene die dat niet is, is niet zijn eigen persoon,

Jebedia
1 december 2015, 04:32
Mediocre. Nieuw profiel en andere schrijfstijl zou al veel helpen.

MrKend54l
1 december 2015, 07:17
Wat een ambetante, voze, vuile maar vooral vettig schrijfstijl heb jij man...

nokeyboard
1 december 2015, 07:22
Slechte troll:(

Myllan
1 december 2015, 08:48
Nee nee je bent in het perfecte tijdperk geboren alleen is er een gronding iets misgegaan kort na de geboorte.
De dokter heeft de baby weggegooid en de moederkoek dat ben jij gezien je het inlevingsvermogen hebt van een walnoot.

Of ze zijn vergeten de navelstreng door te knippen en je loopt er nog steeds mee rond waardoor je hersenen een tekort aan zuurstof heeft.

Aynix
1 december 2015, 09:07
Nee nee je bent in het perfecte tijdperk geboren alleen is er een gronding iets misgegaan kort na de geboorte.
De dokter heeft de baby weggegooid en de moederkoek dat ben jij gezien je het inlevingsvermogen hebt van een walnoot.

Of ze zijn vergeten de navelstreng door te knippen en je loopt er nog steeds mee rond waardoor je hersenen een tekort aan zuurstof heeft.

Myllan vat het mooi samen, je bent niet je eigen persoon bestendigheid! :tongue:

StanTem
1 december 2015, 09:33

:rofl:

Guazala
1 december 2015, 09:49
Ik ben niet mee. Dus ben ik niet mijn eigen persoon. Ik zou graag Elodie Ouedraogo zijn dan, want ik vind dat een geil wijf en die is getrouwd met Jeroom.

Lt. KroftDünkel
1 december 2015, 10:11
Ik ben niet mee. Dus ben ik niet mijn eigen persoon. Ik zou graag Elodie Ouedraogo zijn dan, want ik vind dat een geil wijf en die is getrouwd met Jeroom.
Rassenvermenging mag niet pls.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Ketelbuik
1 december 2015, 10:14

Neymar is een product van race mixing :s

Lt. KroftDünkel
1 december 2015, 10:15
Ik vind melodie ook een lekker wijf. En die van de Calvin klein zalando kommeursjel. Ik ben in een pezige negerinnen bui. Jammer dat Freya geen pezige negerin is.

Lt. KroftDünkel
1 december 2015, 10:17
Joan Smalls' sexiest photos - Rolling Out (http://rollingout.com/2013/03/16/joan-smalls-sexiest-photos/)

Joan Smalls

Recipe4hate
1 december 2015, 10:18

Vind jij Jeroom dan een aantrekkelijke vent?

Guazala
1 december 2015, 11:47
Vind jij Jeroom dan een aantrekkelijke vent?

Omdat hij negerinnen poept is hij niet aantrekkelijk of wat?! Racist!

binnenkant
1 december 2015, 12:40
Wat een ambetante, voze, vuile maar vooral vettig schrijfstijl heb jij man...

Er is niets mis met mijn schrijfwijze, die aangepast is aan de demografiek van dit forum. Dus te moeilijk wil ik het niet maken
maar duidelijk genoeg voor het gemiddelde hier. Je moet wel openstaan voor nadenken over uzelf en u kunnen inleven met wat gezegd wordt.

Empathisch vermogen heet het.

MrKend54l
1 december 2015, 12:42
Er is niets mis met mijn schrijfwijze, die aangepast is aan de demografiek van dit forum. Dus te moeilijk wil ik het niet maken
maar duidelijk genoeg voor het gemiddelde hier. Je moet wel openstaan voor nadenken over uzelf en u kunnen inleven met wat gezegd wordt.

Empathisch vermogen heet het.
http://www.reactiongifs.com/r/par.gif

binnenkant
1 december 2015, 13:01
Mediocre. Nieuw profiel en andere schrijfstijl zou al veel helpen.

Wees eens specifieker met constructieve kritiek. Geef wat kanttekeningen en ik hou er rekening bij.

binnenkant
1 december 2015, 13:05
Allez gaat er iemand eens met begrijpend lezen de opening doornemen en iets zinvol zeggen over waarheen we kunnen als je zo meer de volwassenheid bereikt hebt
en je zinvolheid en betekenis in het leven zoekt boven het relativisme, en nihilisme van de gemiddelde stommeling op dit forum en in het uitgaansleven.

Aynix
1 december 2015, 13:07
Allez gaat er iemand eens met begrijpend lezen de opening doornemen en iets zinvol zeggen over waarheen we kunnen als je zo meer de volwassenheid bereikt hebt
en je zinvolheid en betekenis in het leven zoekt boven het relativisme, en nihilisme van de gemiddelde stommeling op dit forum en in het uitgaansleven.

https://media.giphy.com/media/BBkKEBJkmFbTG/giphy.gif

Ruben666
1 december 2015, 13:25

Zelf bevond ik me zonet nog in een uiterst strak staand begijnenvagijn, niets zo geil als christelijk kreunen :music:.

binnenkant
1 december 2015, 13:25
Mods kom dit topic eens opkuisen voor ik het volledig verwijder.

Aynix
1 december 2015, 13:32
Mods kom dit topic eens opkuisen voor ik het volledig verwijder.

Dat zou zeer spijtig zijn.

binnenkant
1 december 2015, 13:40

Hou dan uw smoel en maak een serieuze bijdrage. Het is een serieuze kwestie waarover ik het had.

Het ging erover dat er geen zingeving in het uitgaansleven te vinden is en er een zoektocht is naar iets betekenisvol.

Het is iets wat ik zoek en er zijn mensen die vanuit een integriteit, weten waarover ik het heb en die het zelf misschien gevonden hebben.

Hetgene wat zich afkeert van de YOLO-mentaliteit en de nihilistische onderstroom waar het door uitvloeit. Mensen denken hier niet bij na,
omdat ze bang zijn diep vanbinnen, voor een zekere stilte. Het onbekende, de oneindige kosmos.

Alleen door nihilisme kunnen ze de angst temperen maar dit is slechts tijdelijk. Je mag zoveel ontsnappen als je wil maar er is geen ontkomen
aan het onvermijdelijke einde van uw bestaan. Als gij een levende grap wil zijn wees dat dan, maar ge zult nooit tot uzelf gekomen zijn en uw leven
betekende ook niets. Denk daar vannacht maar eens aan in uw slaap. ;)

Ruben666
1 december 2015, 13:41

Zeker als ze al vochtig klokkend 'ja, God ja' gillen, terwijl hun schijnbaar onblusbare vulva vruchteloos op zoek gaat naar voldoening schenkende vulling (geen Paaskaarsinsinuatie btw.) :music:.

Aynix
1 december 2015, 13:44
Hou dan uw smoel en maak een serieuze bijdrage. Het is een serieuze kwestie waarover ik het had.

Je hebt het klaarblijkelijk niet door dat ik die "dat zou zeer spijtig zijn" niet meende.

Nog een geluk dat Ruben666 deze topic boeiend houdt.

Ruben666
1 december 2015, 13:55
Allemaal de schuld van de pedopastoors uit mijn jeugd die uit Gezelle plachten te citeren als mijn warm zaad door hun gekromde hand nog maar eens sissend op de koude kerkvloer belandde :'(.

Nahrtent
1 december 2015, 14:01
Ik kan mij best inbeelden dat er mensen zijn die zich niet kunnen vinden in wat tegenwoordig de 'standaard' manier van amusement is; drank, slechte muziek, en vrouwen.
Echter is het een illusie te denken dat dit vroeger zo heel veel anders was, bier bestaat al meer dan 5000 jaar en prostitutie wordt niet voor niets het oudste beroep te wereld genoemd.

Zelf vind ik 'traditioneel' uitgaan ook absoluut niet leuk. Hatelijke muziek, hatelijk volk, en drinken om te drinken is mijn dada niet. Er zijn in deze eeuw echter heel wat alternatieven, en niets verbiedt u om uw geluk elders te gaan zoeken. Hobby's genoeg om uit te kiezen, ook in de religieuze sector.

Dus ja, OP, ik begrijp uw frustratie wel. Als ge zijt opgevoed in een specifiek denkkader dat momenteel een beetje ouderwets overkomt, kan het best dat de gemiddelde jonge mens als een marginale, bronstige zatlap overkomt.

Dat is echter geen geldige reden om daar op neer te kijken vanuit een model van eigen superioriteit, en uw racistische zever over rassenvermenging kan ik ook maar matig appreciëren.

Recipe4hate
1 december 2015, 14:06

Ik treur met u mee.

Recipe4hate
1 december 2015, 14:07
Hetgene wat zich afkeert van de YOLO-mentaliteit en de nihilistische onderstroom waar het door uitvloeit. Mensen denken hier niet bij na,
omdat ze bang zijn diep vanbinnen, voor een zekere stilte. Het onbekende, de oneindige kosmos.

Ik denk dat als ik via uw oor naar uw schedel kijk, dat ik ook een oneindige kosmos ga zien.

St0wned
1 december 2015, 14:40
Hopelijk is het dan wel een kosmos gecreëerd door een almachtige god. :unsure:

Myllan
1 december 2015, 14:56
Ik kan mij best inbeelden dat er mensen zijn die zich niet kunnen vinden in wat tegenwoordig de 'standaard' manier van amusement is; drank, slechte muziek, en vrouwen.
Echter is het een illusie te denken dat dit vroeger zo heel veel anders was, bier bestaat al meer dan 5000 jaar en prostitutie wordt niet voor niets het oudste beroep te wereld genoemd.

Zelf vind ik 'traditioneel' uitgaan ook absoluut niet leuk. Hatelijke muziek, hatelijk volk, en drinken om te drinken is mijn dada niet. Er zijn in deze eeuw echter heel wat alternatieven, en niets verbiedt u om uw geluk elders te gaan zoeken. Hobby's genoeg om uit te kiezen, ook in de religieuze sector.

Dus ja, OP, ik begrijp uw frustratie wel. Als ge zijt opgevoed in een specifiek denkkader dat momenteel een beetje ouderwets overkomt, kan het best dat de gemiddelde jonge mens als een marginale, bronstige zatlap overkomt.

Dat is echter geen geldige reden om daar op neer te kijken vanuit een model van eigen superioriteit, en uw racistische zever over rassenvermenging kan ik ook maar matig appreciëren.

Ik ook niet. Ik haat luidruchtige plaatsen met dronken mensen (lees mannen) die ongevraagd eens in je nek komen hangen of hijgen en muziek waarvan ik na een tijdje sterretjes ga zien maar ik ga niet alles en iedereen op 1 hoop smijten of de sfeer bederven moest ik wel meegaan.
Het denigrerende, zwakzinnige en discriminerende gezwets druipt er in de OP vanaf.
Verder een goed onderwerp, in de juiste rubriek maar zo fout ingepakt.

s.i.m.o.n
1 december 2015, 15:26
Wat is nu eigenlijk uw punt? Mensen moeten meer nadenken over het leven? Waarom kan dit niet gepaard gaan met uitgaan in het weekend?

Plezier maken is fout en kortzichtig, maar homo's bashen en racistisch zijn is dat niet?

bamstar
1 december 2015, 15:36
Weer 1 die gek word van zijn geloof en zich sterk wil profileren. Durf te leven,bangerik. En uitgaan ja,kerel,das voor de kindjes he,wie weet dat nu niet.