PDA

Volledige versie bekijken : XBOX ONE Hardware Titanfallcontroller + sealed controller

Tits
14 november 2015, 19:48
Hi.

Ik verkoop 1 a 2 controllers.

Mijn titanfallcontroller mag weg vanaf 35 euro incl kialaverzending, meeneem is 40 euro incl kialaverzending.
Controller ziet er nieuw uit en werkt perfect.
Ik ga wel zeggen dat ik met 1 van mijn 2 headsets niet hierop kan connecteren, ik weet niet hoe dit komt en vind geen oplossing op google. Ik weet ook niet of dit met andere headsets ook zo gaat zijn, maar ik zeg het liever eerlijk.

Mijn 2de controller is een black (sealed) exemplaar. Deze mag weg voor 45 incl kialaverzending.

codetaal
25 november 2015, 23:01
Nog steeds beschikbaar?

Tits
25 november 2015, 23:24
Jep

Tits
30 november 2015, 17:43
Up. Mogen samen weg voor 65 incl!

joepo2
5 december 2015, 10:19
35 incl voor black controller

Tits
8 december 2015, 19:58
35 incl voor black controller
Nog interesse? Sorry voor late reactie, topic uit het oog verloren.

Verstuurd vanaf mijn UMI eMAX met Tapatalk

Chriskepoe
8 december 2015, 23:09
20€ voor titanfall controller

Tits
10 december 2015, 17:10
20€ voor titanfall controller
Sorry, 30 euro is het minimum/meeneem.

Verstuurd vanaf mijn UMI eMAX met Tapatalk

Chriskepoe
11 december 2015, 09:35
Hmm ge wou 35eur accepteren op een splinternieuwe zwarte controller, dus deed ik een deductie van het feit dat de andere used was en misschien een kapotte audio poort heeft.

Ik zal er even over nadenken.

Tits
12 december 2015, 12:45
Hmm ge wou 35eur accepteren op een splinternieuwe zwarte controller, dus deed ik een deductie van het feit dat de andere used was en misschien een kapotte audio poort heeft.

Ik zal er even over nadenken.

Jep, maar op de zwarte waren er toen ik de topic opende tijdelijke promoties met black friday. Die zijn er nu ook niet meer en een witte titanfallcontroller is limited edition. De prijzen van de controllers hier circuleren hier ook allemaal rond de 30 euro. Hij is quasi niet van nieuw te onderscheiden en voor hetzelfde geld ligt het aan mijn headset:)

Chriskepoe
12 december 2015, 14:58
Jep, maar op de zwarte waren er toen ik de topic opende tijdelijke promoties met black friday. Die zijn er nu ook niet meer en een witte titanfallcontroller is limited edition. De prijzen van de controllers hier circuleren hier ook allemaal rond de 30 euro. Hij is quasi niet van nieuw te onderscheiden en voor hetzelfde geld ligt het aan mijn headset:)

Alez kom, tis goe 30€ incl voor da beestje

pm maar