PDA

Volledige versie bekijken : Welke film voor op movie date

AlfaRomeoMito
10 november 2015, 10:16
Beste 9livers,

Ik zit met m'n handen in het haar.
Ik heb binnenkort een movie date met een heel leuk meisje die ik echt zie zitten.
Maar ik zit met een probleem!
Wat is nou een leuke film om thuis op de bank te kijken met je date?
Het liefst geen thriller, want daar is ze niet echt voor te vinden.
Humor en een beetje romantiek is altijd welkom!
Dus komt u maar met de suggesties!

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 10:24
alvijn en de chapmonks 7

https://49.media.tumblr.com/a712121d1d8f34de9e65353a32564470/tumblr_nve69xixiH1tvm489o1_400.gif

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Cerulean
10 november 2015, 10:28
Srpski Film is een gegarandeerd schot in de roos.

Emiel Goelen
10 november 2015, 10:29
"ik zit echt met m'n handen in het haar" :')

- Requiem for a Dream
- Earthlings
- Funny Games
- Blue Valentine
- Irreversible
- Dear Zachary

Mus
10 november 2015, 10:31
Is de buit al gegarandeerd binnen dan? Want zo'n film opzetten weet ze ook meteen hoe laat het is en waar ge wilt op uitdraaien :). Ik zou dat buh vinden.

Emiel Goelen
10 november 2015, 10:32
haha is dat echt zo? Als ge als kerel een romantische komedie opzet gaan de "die wilt seffens muilen in de zetel" bellen aan het rinkelen?

Aynix
10 november 2015, 10:32
- Requiem for a Dream

:wtf:

een wijvefilm zoals Crazy stupid love ofzo,
of iets speciaal als The grand budapest hotel

Mus
10 november 2015, 10:34
haha is dat echt zo? Als ge als kerel een romantische komedie opzet gaan de "die wilt seffens muilen in de zetel" bellen aan het rinkelen?

Ja natuurlijk. Welke kerel ziet nu oprecht graag romantische komedies?

Lefky
10 november 2015, 10:34
50 first dates

cried like a little bitch

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 10:39
"ik zit echt met m'n handen in het haar" :')

- Requiem for a Dream
- Earthlings
- Funny Games
- Blue Valentine
- Irreversible
- Dear Zachary

Earthlings

Goelen gij dekselse boswachter

Emiel Goelen
10 november 2015, 10:50

Maar als ik zeg dat de meeste vrouwen niet houden van CGI ontploffingen ben ik een seksist en moet ik 5 pagina's lang discussies voeren over nature vs nurture :(
Schaam op u, mus, gij houdt de genderrevolutie tegen. Meisjes kunnen ook ingenieur worden hoor :s

Alcair
10 november 2015, 11:00
Maar als ik zeg dat de meeste vrouwen niet houden van CGI ontploffingen ben ik een seksist en moet ik 5 pagina's lang discussies voeren over nature vs nurture :(
Schaam op u, mus, gij houdt de genderrevolutie tegen. Meisjes kunnen ook ingenieur worden hoor :s

Emiel, 2 in a row...

Tha_nOn
10 november 2015, 11:05
:') daar gaan we weer

ik hou ook niet van romantische films gelijk die als vrouw door uw strot geduwd worden ze. Er zijn maar weinig typische 'vrouwenfilms' die ik echt goed vind. Maar ik versta wel dat ik dien zever nog beter kan verdragen dan ne vent (het is hoe dan ook gemarket naar vrouwen, ongeacht of dat een maatschappelijk opgelegde voorkeur is of niet), net gelijk ne man de slechte 'mannenfilms' beter kan verdragen en daar dan nog wel iets plezant in vind (al zijn dat dan gewoon de CGI ontploffingen).

anyway, films waar ik aan denk die nog wel romantisch zijn maar ook gewoon leuk:
- 50 first dates
- stardust
- casanova
- a knight's tale
- amelie poulain

meer typische romantische films die ik nog te pruimen vond:
- something's gotta give
- 10 things I hate about you
- bridesmaids (voor zover ik me er veel van kan herinneren :v)

Lefky
10 november 2015, 11:08
ik :sad:
maar ik zie wel zo goed als alle genres van films graag

:') daar gaan we weer

ik hou ook niet van romantische films gelijk die als vrouw door uw strot geduwd worden ze. Er zijn maar weinig typische 'vrouwenfilms' die ik echt goed vind. Maar ik versta wel dat ik dien zever nog beter kan verdragen dan ne vent (het is hoe dan ook gemarket naar vrouwen, ongeacht of dat een maatschappelijk opgelegde voorkeur is of niet), net gelijk ne man de slechte 'mannenfilms' beter kan verdragen en daar dan nog wel iets plezant in vind (al zijn dat dan gewoon de CGI ontploffingen).

anyway, films waar ik aan denk die nog wel romantisch zijn maar ook gewoon leuk:
- 50 first dates
- stardust
- casanova
- a knight's tale
- amelie poulain

meer typische romantische films die ik nog te pruimen vond:
- something's gotta give
- 10 things I hate about you
- bridesmaids (voor zover ik me er veel van kan herinneren :v)
goeie keuze :)
ik blijf voorstander van 50 first dates

Mus
10 november 2015, 11:34
Maar als ik zeg dat de meeste vrouwen niet houden van CGI ontploffingen ben ik een seksist.

Maakt niet uit, dan ben ik ook eentje :v

Als ik film kijk dan liefst met iemand die graag hetzelfde genre ziet. Ik leef mij altijd in, dus iemand die nie snapt waarom ik whoaaaa zeg van een coole scène zou ik dat niet leuk vinden :(. Ik wil met twee whoaaaa zeggen en chips eten.

Freddy_reloaded
10 november 2015, 11:36
Crazy Stupid Love
Love Actually (voor tijdens de feestdagen)
De hele Nicolas Sparks serie (Notebook, Lucky One, The Longest Ride, Safe Haven - Van The Best in Me zou ik wegblijven want da's iets te dramatisch qua einde)
Just Go With It vond ik ook nog wel leuk.

Belangrijk natuurlijk hoe oud is ze?

FlatSix
10 november 2015, 11:38
Ik geniet als man van slechte dans films. Liefst een zo slecht mogelijk plot en reden waarom ze die ene danswedstrijd moeten winnen. Lachen en dansen, beter is er niet.

Artemis
10 november 2015, 11:54

Yup!

Ik zou dat alleszins heel raar vinden overkomen als je 'gewoon' een film komt kijken en dat het dan zo'n romantische komedie is. Daar dan uw 'move' op moeten maken, tjah, 'k weet niet...

Ik zou eerder een tamelijk neutrale film doen,
Stardust of Eternal Sunshine of the Spotless Mind - ook romantisch maar tenminste niet zo cheesy
of nog beter: iets niet-romantisch als Inside Man of Troy of voor mijn part Men in Black of zoiets uit de goeie ouwe tijd

Tha_nOn
10 november 2015, 12:04
Ik vind heel het gegeven van 'komt ge nekeer af voor ne film te zien' al superduidelijk omdat ge niet eens concreet weet welke film ge zou willen zien of in welk genre (dus ni a la: 'eej das ne supergoeie ge moet maar is afkomen om hem te zien' of 'Als ge dat goed vond, ik ken er wel nog in dien stijl, anders moet ge maar is afkomen').

Maw tmaakt dan ook niet uit welke film ge opzet want het gaat duidelijk daar niet over. Tenzij het echt iets heel vies is/wat de andereigenlijk echt niet goed vind, dan saboteert ge uzelf gewoon.

TNTim
10 november 2015, 12:06
Ook best een niet te hoge standaard stellen voor in de toekomst. Op den duur gaat ze elke keer een romantische komedie verwachten. :p

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 12:16
Ik vind heel het gegeven van 'komt ge nekeer af voor ne film te zien' al superduidelijk omdat ge niet eens concreet weet welke film ge zou willen zien of in welk genre (dus ni a la: 'eej das ne supergoeie ge moet maar is afkomen om hem te zien' of 'Als ge dat goed vond, ik ken er wel nog in dien stijl, anders moet ge maar is afkomen').

Maw tmaakt dan ook niet uit welke film ge opzet want het gaat duidelijk daar niet over. Tenzij het echt iets heel vies is/wat de andereigenlijk echt niet goed vind, dan saboteert ge uzelf gewoon.
is t gay als ik vroeger ne maat had met wie ik slechte b-films keek?

kom film zien zei hij dan, die woonde naast n nachtwinkel en n videotheek

sangria en chips en nootjes en Boa Vs Python en Frankenfish

Is dat gay non?

Ik ben dat toch niet gewoon van u een post met zoveel vooroordelen te lezen.

TooChé
10 november 2015, 12:17
Wat non zegt ... 'samen zomaar een film zien' is codetaal voor muilen/poepen/vogelen

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 12:23
Ooit deden we n marathon met 7 man en 8 films.Wie het eerst in slaap viel kreeg Suzy wafels gedrenkt in de Sangria rest in zijn nek.

Ja, goede tijden.

Mus
10 november 2015, 13:13
Ik weet een alternatief TS: maak samen pizza!
Dan zit ge niet zo geforceerd langs elkaar te zitten wachten wie nu de eerste stap wanneer gaat zetten :)

Myllan
10 november 2015, 13:18
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar om als date een film te kijken.
Dat zit je daar bijna 2u lang naast elkaar stil te wezen met 0.00% concentratie voor de film, enkel omdat je in je hoofd bezig bent met 1001 andere dingen.
Doe iets met wat meer activiteit zodat je elkaar ook wat beter leert kennen. Of zijn jullie reeds een koppel?

Ontopic.
Ken geen goede films, en zeker geen romantische chickfilms.
Heb al in geen eeuwen meer een goede film gezien en dat terwijl we Netflix hebben.:(
Iemand een tip voor een goede actiefilm met een vleugje romantiek en lots of humor?

Recipe4hate
10 november 2015, 13:24
- a knight's tale
- amelie poulain

Ja non, driewerf ja!

Recipe4hate
10 november 2015, 13:27
is t gay als ik vroeger ne maat had met wie ik slechte b-films keek?

kom film zien zei hij dan, die woonde naast n nachtwinkel en n videotheek

Had ik eigenlijk helemaal van u verwacht.
Slechte bfilms en horror cult classics rule!
Met wat pinten naar the blob of basket case kijken!
Ik zou the thing nog eens willen terugzien. Ik heb die nooit bewust gekeken :C
De schande, zeg ik dan van mezelf.

Ik weet een alternatief TS: maak samen pizza!
Dan zit ge niet zo geforceerd langs elkaar te zitten wachten wie nu de eerste stap wanneer gaat zetten :)

Toffe suggestie! Tenzij ge geen zak van koken kunt, zoals yours truly.

Mus
10 november 2015, 13:35
Groenten snijden en de oven opzetten kan iedereen hè.

Xetno
10 november 2015, 13:38
Netflix and chill?

Mus
10 november 2015, 13:39
Ha ja maar bij een pizza bakken komt meer kijken he.:naughty:
En het deeg?
Maak je dat zelf of kant en klare pizzadeeg? Vers gemaakt deeg is het lekkerst!
To bake or not to bake...that's the question.

Ja pizzadeeg maken is echt keimoeilijk.

Gonzo
10 november 2015, 13:40
Ze zegt "pizza bakken", maar ze bedoelt "potten bakken" (https://www.youtube.com/watch?v=LW8j818w-qE).

Myllan
10 november 2015, 13:42
Ze zegt "pizza bakken", maar ze bedoelt "potten bakken" (https://www.youtube.com/watch?v=LW8j818w-qE).

Damn ik wist dat dit het was nog voor ik het bekeek.
Maar ik dacht meer aan de Leslie Nielsen versie!:lol:

Bauhaus
10 november 2015, 13:49
The Thomas Crown Affair (1999)

een heist + romantiek + humor + avontuur .... ideaal filmpje om met zijn tweetjes te bekijken.

pluimpje
10 november 2015, 14:17
Kingsman, goede film met romantisch einde, moet je dan maar je move maken en kan je toch nog van de film genieten ;)

Emiel Goelen
10 november 2015, 14:27
Dat zit je daar bijna 2u lang naast elkaar stil te wezen met 0.00% concentratie voor de film, enkel omdat je in je hoofd bezig bent met 1001 andere dingen.
Doe iets met wat meer activiteit zodat je elkaar ook wat beter leert kennen. Of zijn jullie reeds een koppel?

Ontopic.
Heb al in geen eeuwen meer een goede film gezien en dat terwijl we Netflix hebben.:(
Iemand een tip voor een goede actiefilm met een vleugje romantiek en lots of humor?

tiet vastpakken en film zien, da zijn toch dingen waar iedereen van kan genieten? Snap het probleem niet zo hoor

Mus
10 november 2015, 14:28
Coco flanel

Lefky
10 november 2015, 14:32

Ontopic.

ne friends marathon :o

Shrimpy
10 november 2015, 14:32
Billy Madison. Zeer leuke comedy met een romantische draai naar het einde toe.

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 14:34

Ontopic.

True Lies met Arnold Schwarnold, tijdloze klassieker, het gaat over een huwelijk dat in het slop zit. Arnold probeert vervolgens zijn huwelijk te redden.

https://www.youtube.com/watch?v=3B7HG8_xbDw

Shrimpy
10 november 2015, 14:39

Ontopic.

Jumper vonk nog wel neig.

Alcair
10 november 2015, 14:41
ik begrijp niet waarom iedereen zit te melken?

Ja filmke kijken is pretty obvious, genoeg mannen en vrouwen hier die dat bevestigen

MAAR

zijn date heeft toch ingestemd?
Die griet zal dat ook wel weten, en ziet dat wel zitten anders had ze niet ingestemd.

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 14:45
tiet vastpakken en film zien, da zijn toch dingen waar iedereen van kan genieten? Snap het probleem niet zo hoor

https://www.youtube.com/watch?v=tXmYdAm9Vjs&feature=youtu.be&t=235

botchla
10 november 2015, 14:46
Kingsman, goede film met romantisch einde, moet je dan maar je move maken en kan je toch nog van de film genieten ;)

Een van de slechtste films ooit in die budgetcategorie.

Preske
10 november 2015, 14:48

Koen crucke, bart kael, luc appermont

Preske
10 november 2015, 14:49

Als ge de directors cut neemt is het iets minder romantisch op het eind :p

TooChé
10 november 2015, 15:34
Em gaat nooit het einde van de film zien ... 10 min max in't begin van de film. De rest doet er niet toe

Guazala
10 november 2015, 16:34
Ik apprecieer op zo'n moment een horror-thriller-gedoe het meest, zo een ik-doe-bijna-in-mijn-broek-want-dit-is-te-spannend-iets. Ge kunt dan als meiske tegen die gast kruipen als ge zogezegd schrik hebt. Ideale manier om uw moves te maken, voor beide partijen.

Recipe4hate
10 november 2015, 16:38

Indiana Jones

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 16:45
Ik neem Glashelder op een movie date, en de movie in kwestie wordt "The Room (https://www.youtube.com/watch?v=mQ4KzClb1C4)", de Blue-Ray editie.

Ik neem Glashelder op een movie date, en ik neem mee: de Blue-Ray van The Room, en een stukje kaas voor haar ratjes.

Recipe4hate
10 november 2015, 16:46
Een van de slechtste films ooit in die budgetcategorie.

Uw mening.
Ik vond dat een zalig filmpje. Was dan ook van de makers van Kick-Ass en daar moet ge wel voor zijn.
Nog zo'n zalige film trouwens: Kick-Ass!

TNTim
10 november 2015, 16:48
Em gaat nooit het einde van de film zien ... 10 min max in't begin van de film. De rest doet er niet toe
Dit.

Ooit met mijn toenmalige crush naar The Blair Witch Project beginnen kijken.
10 minuten naar film gekeken, gezamenlijk besloten dat het een slechte film was en dan maar samen andere bezigheden gezocht. *kuch* :lol:

Shrimpy
10 november 2015, 16:58
Dit.

Ooit met mijn toenmalige crush naar The Blair Witch Project beginnen kijken.
10 minuten naar film gekeken, gezamenlijk besloten dat het een slechte film was en dan maar samen andere bezigheden gezocht. *kuch* :lol:

Das wel ne gemaan goeie film he je. Cultuurbarbaren. :p

Alcair
10 november 2015, 17:03
Das wel ne gemaan goeie film he je. Cultuurbarbaren. [emoji14]
Kheb die in de cinema gezien en ben in slaap gevallen.. Letterlijk.

En kingsman was best entertainend.
Manners maketh man *umbrella wave*

bestendigheid
10 november 2015, 18:39
Thirteen Conversations About One Thing (2001) - IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0268690/)

Thirteen conversations about one thing.

1 van de mooiste films die ik ken; geen ontploffingen, geen magie, geen naïef of voorspelbaar verhaal; maar wel een film met interessante observaties, personages met diepgang, en het volgt het leven van mensen zoals u en ik.
Deze film heeft het voordeel dat heel weinig mensen hem kennen (ten onrechte), en daarenboven geeft het verhaal stof tot nadenken zonder dat het pretentieus is.

Lavake
10 november 2015, 18:50
Aan bovenstaande suggesties van minder typische romantische komedies voeg ik toe:

- Big Fish
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind
- Garden State
- The Constant Gardener
- Un long dimanche de fiançailles
- Before Sunrise / Before Sunset / Before Midnight
- The Fountain
- Punch-Drunk Love

.Sinister.
10 november 2015, 18:54
The notebook, welke anders...

Ohja, zelf ook een traantje laten: altijd prijs!

AlfaRomeoMito
10 november 2015, 19:10
ik begrijp niet waarom iedereen zit te melken?

Ja filmke kijken is pretty obvious, genoeg mannen en vrouwen hier die dat bevestigen

MAAR

zijn date heeft toch ingestemd?
Die griet zal dat ook wel weten, en ziet dat wel zitten anders had ze niet ingestemd.

Toch iemand met wat gezond verstand in het hoofd en niet direct in de broek :p

Aan de andere leden, alvast bedankt voor de tips!

Tha_nOn
10 november 2015, 19:50
The notebook, welke anders...

Ohja, zelf ook een traantje laten: altijd prijs!

met the notebook moet ge bij mij anders niet afkomen, wat ne zever is dat nu weer. Er is niets romantisch aan gans dat gedoe. Ne stalker en een egoïstische trut ja

edit: @alcair, ik heb ook nergens gezegd dat dat meiske zogezegd van niets weet. Ge weet allebei wat ge eigenlijk wilt bekomen in dees scenario eh.

TNTim
10 november 2015, 20:01
En met zo'n romantische film wek je op den duur nog de indruk dat je zelf romantisch bent.
Ik zou eerder n saaie film pakken, dan staan uw gedachten rap op andere dingen. ;)

Eerste afspraakje met mijn huidige madam was 'Anywhere the wind blows'.
Een enorm saaie film die ik eigenlijk met mijn vrienden al gaan kijken was, maar dat wou ik op dat moment niet toegeven omdat ze die film persé wou kijken en ik wou persé mee. :p

Mus
10 november 2015, 20:21
Toch iemand met wat gezond verstand in het hoofd en niet direct in de broek :p

Aan de andere leden, alvast bedankt voor de tips!

Ik wil dat ge pizza gaat maken :(

Lt. ZweedVoet
10 november 2015, 20:27
Legally Boned

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk.

ironhorn
10 november 2015, 21:05
binnen mijn beperkte ervaring leken vrouwen goed te reageren op geweld a la clockwork orange :unsure:

of zoolander (weet niet meer in welke film/serie deze werd aangeprezen als ultieme film om vrouwen te versieren)

AlfaRomeoMito
10 november 2015, 21:25
Ik wil dat ge pizza gaat maken :(

Is dat niet gevaarlijk?
Zie dat ik ergens anders begin in te kneden dan in het pizzadeeg :unsure:

Zubrowka
10 november 2015, 21:27
Paradies liebe voor het vrouwvolk.

jos deboomslang
10 november 2015, 21:32
the longest day

Tha_nOn
10 november 2015, 21:45
Legally Boned

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk.

kzou dan eerder gaan voor alice in wonderland an x-rated musical (ofzoiets, uit 1976): fantastische musical (en softporn uiteraard)
('sprookje', goei muziek, hilarische lyrics en wat seksueel gezever, wat moet ge meer hebben)

glashelder
10 november 2015, 21:52
Misschien een gek antwoord maar... vraag het haar? Welke film gaan we zien? :unsure:

- casanova
Echt? Ik heb die vandaag gekeken met mijn vriend. Op zijn aandringen. Jezus, wat een drek. Mindnumbingly saai. Niks interessants. Dat was zijn 'revanche' omdat hij met mij Moulin Rouge heeft gekeken. Hij zegt dat hij zich net zo voelde bij Moulin Rouge. Terwijl Moulin Rouge wéét dat het drek is, het is zo over the top dat het weer leuk wordt. Casanova was echt... zo'n film die ze op één tonen. Cliché, niks out of the box, standaard blablaverhaaltje, in geen enkel opzicht opmerkelijk.

Maar goed, 't is hier altijd gedoe over films. Hij kijkt de hele dagen naar actiefilms, superherotoestanden of compleet fantasieloze mainstreamtoestanden (liefst nog seksistisch ook), ik kijk volgens hem alleen maar zware en depressieve films, haha.

Ik neem Glashelder op een movie date, en de movie in kwestie wordt "The Room (https://www.youtube.com/watch?v=mQ4KzClb1C4)", de Blue-Ray editie.

Ik neem Glashelder op een movie date, en ik neem mee: de Blue-Ray van The Room, en een stukje kaas voor haar ratjes.
Ja, ik ga wel Requiem for a Dream met Emiel kijken. Of Eternal Sunshine met Lavake.

Dat stukje kaas hou ik wel :unsure:

Tha_nOn
10 november 2015, 21:56
Die van 2005? Ik vond die wel fijn. Maar ik zou moulin rouge nu ook genen drek noemen

Lt. KroftDünkel
10 november 2015, 22:09
Die van 2005? Ik vond die wel fijn. Maar ik zou moulin rouge nu ook genen drek noemen

Uw mening over Ewan en zijn puist?

Alcair
10 november 2015, 23:11
Paradies liebe voor het vrouwvolk.
Had toch FMJ verwacht van jou

Zubrowka
11 november 2015, 12:53
Had toch FMJ verwacht van jou

waarom zou ge ooit met het beste beginnen?

AlfaRomeoMito
11 november 2015, 17:10
Beste 9livers,

Ik heb een belangrijke update om mede te delen.
Ik en mijn 'ferme' date gaan vrijdag al een test doen.
Kwestie om te weten aan welke move we ons kunnen verwachten tijdens de movie date!

HelpYouFall
13 november 2015, 13:28
De hoeveelheid slechte films die hier voorgesteld worden is echt stuitend, dear lord...

Ik zeg Punch-Drunk Love.

Waarom:
- ge zoud denken, allez jong, das met Adam Sandler
- dan ziet ge: how shit PT Anderson heeft die film gemaakt
- PT Anderson is een absoluut genie, elke griet die tegen mij ooit zou zeggen "ha, die PT Anderson, wat voor nen rabiate homo is dat eigenlijk?!", sla ik Daniel-Day Lewis gewijs met een houten kegel KO
- Punch-Drunk Love is luchtig, grappig, maar heeft toch dat tikkeltje weltschmerz en een intelligent donker kantje, waar dat meiske van gaat zeggen: miljaar, er zit een denker onder deze jongen zijn goedlachse natuur -> aantrekkingskracht
- Punch-Drunk Love zit beter in elkaar en is mooier in elkaar geschoten dan 97% van de films hier vermeld

Of anders zeg ik Inside Llewyn Davis. Als dat meiske niet van folk houdt, zijt ge wel gefucked. Maar high rollers winnen in het leven, OP!

Emiel Goelen
13 november 2015, 13:40
De hoeveelheid slechte films die hier voorgesteld worden is echt stuitend, dear lord...

Ik zeg Punch-Drunk Love.

Waarom:
- ge zoud denken, allez jong, das met Adam Sandler
- dan ziet ge: how shit PT Anderson heeft die film gemaakt
- PT Anderson is een absoluut genie, elke griet die tegen mij ooit zou zeggen "ha, die PT Anderson, wat voor nen rabiate homo is dat eigenlijk?!", sla ik Daniel-Day Lewis gewijs met een houten kegel KO
- Punch-Drunk Love is luchtig, grappig, maar heeft toch dat tikkeltje weltschmerz en een intelligent donker kantje, waar dat meiske van gaat zeggen: miljaar, er zit een denker onder deze jongen zijn goedlachse natuur -> aantrekkingskracht
- Punch-Drunk Love zit beter in elkaar en is mooier in elkaar geschoten dan 97% van de films hier vermeld

Of anders zeg ik Inside Llewyn Davis. Als dat meiske niet van folk houdt, zijt ge wel gefucked. Maar high rollers winnen in het leven, OP!

Ik ga zondag punch-drunk love kijken op uw aanraden met mijn hollandse lurve-interest HYF, als ze op geen enkel moment de woorden "wat zit er toch een denker in jou, verscholen achter je goedlachse natuur" uitspreekt dan zie ik dat als een vrijgeleide om tegen uw deurklink te komen zeiken

HelpYouFall
13 november 2015, 13:45
Ja ma hey zeg, er was niks gezegd over een Hollandse...
Hollandse vrouwen moet je Belgische krakers voorschotelen, omdat die vaak denken dat wij enkel de Kampioenen maken.
Wel uitkijken, want als ge haar ne Rundskop of The Drop serveert en ze ziet de Schoen passeren, kan de liefde wel eens rap over zijn. All eyes on Matthias, none on you, Goelen.

Ik vraag mij af Goelen. Een blauwogige god en vrouwenverslinder als jij, voelt die zich nog bedreigd door andere mannen als een Schoenaerts? Mannen met meer geld, meer panache, meer carrure, meer modellen als dates: wat doet dat met een mens als u juist?

Emiel Goelen
13 november 2015, 13:45
Beste 9livers,

Ik heb een belangrijke update om mede te delen.
Ik en mijn 'ferme' date gaan vrijdag al een test doen.
Kwestie om te weten aan welke move we ons kunnen verwachten tijdens de movie date!

Ik snap uw post niet. Wat voor test? Kijken of geen van uw beiden chlamydia heeft zodat ge uwe soldaat direct zonder zijnen overall naar het slagveld kunt sturen?
Chlamydia is geen big deal hoor, een doosje zytromax kost 1.50 euro, goedkoper dan condooms! En ge moet maar 2 van de 3 pillen die erin zitten pakken, dus tis eigenlijk twee keer chlamydia krijgen, derde keer gratis als ge telkens uw extra pil bewaart.

Hollandse vrouwen moet je Belgische krakers voorschotelen, omdat die vaak denken dat wij enkel de Kampioenen maken.
Wel uitkijken, want als ge haar ne Rundskop of The Drop serveert en ze ziet de Schoen passeren, kan de liefde wel eens rap over zijn. All eyes on Matthias, none on you, Goelen.

Ik vraag mij af Goelen. Een blauwogige god en vrouwenverslinder als jij, voelt die zich nog bedreigd door andere mannen als een Schoenaerts? Mannen met meer geld, meer panache, meer carrure, meer modellen als dates: wat doet dat met een mens als u juist?

Ik probeer gewoon mijn vriendinnen zo veel mogelijk in hun vrijheid te beperken zodat ze zich niet te veel bewust zijn van wat er zich op de buitenwereld afspeelt, dan heb ik ook minder kans dat ze gaat lopen. Zal ik ze meepakken om Black te gaan zien? Beetje lopen rellen in Brussel vind ik persoonlijk altijd wel fijn maar ik weet niet hoe vrouwen daar juist tegenover staan. Marokkanen en negers in de film vormen over het algemeen geen bedreiging, of toch alleszins een pak minder als de Schoen.

Hier is een filmpje van Matthias die Hans Teeuwen nadoet:
Matthias Schoenaerts imiteert Hans Teeuwen op de best mogelijke manier | Televisie | De Morgen (http://www.demorgen.be/tvmedia/matthias-schoenaerts-imiteert-hans-teeuwen-op-de-best-mogelijke-manier-b411835f/)

ALFAROMEOMITO. Ik vind dat echt geen goede username. Dat is geeneens een schone auto. Zal ik u een geheim verklappen, vriend? Het is nu herfst, en het is vaak schoon weer. In het citadelpark in Gent is een asiel. Ge kunt daar binnen wandelen en dan kunt ge met een hond gaan wandelen die daar anders godganse dagen binnen zit en dan kunt ge gaan muilen op een fijn bankske in idyllische setting, met hond.

HelpYouFall
13 november 2015, 13:52
Ik zeg: doen!

StanTem
13 november 2015, 13:55
Ik snap uw post niet. Wat voor test? Kijken of geen van uw beiden chlamydia heeft zodat ge uwe soldaat direct zonder zijnen overall naar het slagveld kunt sturen?
Chlamydia is geen big deal hoor, een doosje zytromax kost 1.50 euro, goedkoper dan condooms! En ge moet maar 2 van de 3 pillen die erin zitten pakken, dus tis eigenlijk twee keer chlamydia krijgen, derde keer gratis als ge telkens uw extra pil bewaart.

Ik probeer gewoon mijn vriendinnen zo veel mogelijk in hun vrijheid te beperken zodat ze zich niet te veel bewust zijn van wat er zich op de buitenwereld afspeelt, dan heb ik ook minder kans dat ze gaat lopen. Zal ik ze meepakken om Black te gaan zien? Beetje lopen rellen in Brussel vind ik persoonlijk altijd wel fijn maar ik weet niet hoe vrouwen daar juist tegenover staan. Marokkanen en negers in de film vormen over het algemeen geen bedreiging, of toch alleszins een pak minder als de Schoen.

Hier is een filmpje van Matthias die Hans Teeuwen nadoet:
Matthias Schoenaerts imiteert Hans Teeuwen op de best mogelijke manier | Televisie | De Morgen (http://www.demorgen.be/tvmedia/matthias-schoenaerts-imiteert-hans-teeuwen-op-de-best-mogelijke-manier-b411835f/)

ALFAROMEOMITO. Ik vind dat echt geen goede username. Dat is geeneens een schone auto. Zal ik u een geheim verklappen, vriend? Het is nu herfst, en het is vaak schoon weer. In het citadelpark in Gent is een asiel. Ge kunt daar binnen wandelen en dan kunt ge met een hond gaan wandelen die daar anders godganse dagen binnen zit en dan kunt ge gaan muilen op een fijn bankske in idyllische setting, met hond.

Van waar ge het toch altijd blijft halen :rofl:

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 13:56

Joenge joenge gij met uwe Schoen.Altijd als gij over films begint direct over de Schoen.Schoen hier Schoen daar.Schoen is overrated.Schoen spuit anabolen, kweekt 60kg aan spieren en is daardoor ineens n karakteracteur.Zonder anabolen was Schoen nog steeds een Vlaamse B-acteur die meedoet in kleppers als Dennis Van Rita. Schoen is volkomen oninteressant en kwijlt maar uit zijn bakkes met zijn gedrogeerde hondesmoel als hij op tv komt.

En ik heb Punch Drunk Love in 2007 al gezien en idd goeie film. Kom niet zeggen dat ik vooroordelen heb tov Schoen want gij hebt ze ook tegen Adam Sandler

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 14:03
Ik haat Schoenaerts echt. Nog harder dan Jelle Cleymans.

Emiel Goelen
13 november 2015, 14:04
Kroffe, pls

HelpYouFall
13 november 2015, 14:06
Ge ziet het, er is nog veel ongegronde haat aan het adres van Matthias.

Trivia: Wisten jullie dat Matthias Schoenaerts ook een graffiti artiest is onder het pseudoniem Zenith?

Aynix
13 november 2015, 14:06
Ik haat Schoenaerts echt. Nog harder dan Jelle Cleymans.

Waarom? Voel je je geïntimideerd door zijn neus?

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 14:07
Kroffe, pls
Het was tegen HYF, Goelen.

http://www.sphinx-cinema.be/sites/default/files/imagecache/stills/images/stills/dennis_4.jpg

Dennis Van Rita

Schoen zonder anabolen. Hij lijkt ook wat op Els Dottermans.

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 14:12
Ge ziet het, er is nog veel ongegronde haat aan het adres van Matthias.

Trivia: Wisten jullie dat Matthias Schoenaerts ook een graffiti artiest is onder het pseudoniem Zenith?
Ja Hyf amai. Ik wist dat.

Verf kappen op muren van leegstaande slooprijpe panden die al tegen de vlakte gaan voor de verf is opgedroogd.

Dan high van de verfdampen naar de camera van een journaliststudent van n jeugdblad woorden stamelen à la "organisch", "expressie", "urbanisme"...

Emiel Goelen
13 november 2015, 14:13
Kroffe,

pls.

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 14:18
Liever met Kevin Janssens op stap dan met Schoen.Down to earth Kevin. Een ruwe diamant. Ook meer komische timing. Heel belangrijk want komische timing kan je niet aanleren, kijk maar naar Robert De Niro. Wat Schoen kan, kan Kevin ook, minstens zo goed. En hij moet daarvoor geen blikje pré-fabriqué pseudo-intellectualiteiten in de vorm van o a. arty farty street art opentrekken, maar gewoon zichzelf zijn en achter Josje's en Natalia's zitten.

Go Kevin.

HelpYouFall
13 november 2015, 15:21
Kevin Janssens is ne foemp. Ik zet mijn geld in een street fight op de Schoen. Kevin zou volledig het noorden kwijt zijn op het moment dat hij een nagel zou scheuren en dan eindigen onder een lawine van vuistmokers. Fin de carrière.

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 15:38
Kevin Janssens is ne foemp. Ik zet mijn geld in een street fight op de Schoen. Kevin zou volledig het noorden kwijt zijn op het moment dat hij een nagel zou scheuren en dan eindigen onder een lawine van vuistmokers. Fin de carrière.
Geef mij de hoeveelheid bolen die Schoen kreeg tijdens Rundskop en ik breek hem in twee, de Schoen.

Met mijn kleine teen.

HelpYouFall
13 november 2015, 15:44
Gij hebt een vreemde obsessie met steroïden...
Ge gaat toch niks doms doen hè, Wikkes?

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 15:49
Gij hebt een vreemde obsessie met steroïden...
Ge gaat toch niks doms doen hè, Wikkes?
Heb ik soms ooit al domme dingen gedaan, Hyf?

nokeyboard
15 november 2015, 09:31
Nymphomaniac van Lars von Trier

AlfaRomeoMito
15 november 2015, 12:01
Ik ga de meeste van jullie moeten teleurstellen want de films die we voorlopig gekozen hebben zijn:

- Boyhood
- Marina
- Forrest Gump

Alcair
15 november 2015, 12:14
Ik ga de meeste van jullie moeten teleurstellen want de films die we voorlopig gekozen hebben zijn:

- Boyhood
- Marina
- Forrest Gump
Schrijf anders nog een briefje ;)

AlfaRomeoMito
15 november 2015, 12:30
Schrijf anders nog een briefje ;)

Grapjas ;)

Recipe4hate
16 november 2015, 12:06
Forrest Gump!

Myllan
16 november 2015, 12:28
Coco flanel

Aub geen Belgische bagger.:(
Ik heb werkelijk waar nog nooit een Nederlandstalige film opgezet/gaan zien en die dan ook effectief uitgekeken.

True Lies met Arnold Schwarnold, tijdloze klassieker, het gaat over een huwelijk dat in het slop zit. Arnold probeert vervolgens zijn huwelijk te redden.

Gezien maar meh...

Indiana Jones

De originele versies heb ik allemaal gezien toen ik nog een jong Myllaneke was en latere vond ik geen bal aan.
Die met Harrison Ford blijven toch te beste hoor.
Toen ik nog kleintjes was wou ik ermee trouwen.:unsure:
Ik zag me dan ook echt als Mrs Ford door het leven gaan en feit dat hij toen de leeftijd van mijn pa had maakte niet zoveel uit. Ach ja...het leven kan soms helemaal anders lopen.

Noem me dan zo eens een Belgische kraker.
En hoezo dit?
Hoe komt het dat ik niet weet dat Emiel blauwe ogen heeft en een soort van god is?
Emiel, plaats je ogen eens. Please...
Dan plaats ik de mijne ook.(een beetje offtopic:help:)

- Boyhood
- Marina
- Forrest Gump

Is de date al geweest of moet die nog komen?:p

Aynix
16 november 2015, 12:31
De originele versies heb ik allemaal gezien toen ik nog een jong Myllaneke was en latere vond ik geen bal aan.
Die met Harrison Ford blijven toch te beste hoor.

Álle indiana jones films zijn met Harrison Ford .....

Myllan
16 november 2015, 12:36

Ja oke my bad!
Ik verwarde The Young Indiana Jones, de serie dus met de film. Oeps.:$

Recipe4hate
16 november 2015, 13:56

Ik was het ook al aan het opzoeken: 'huh hier klopt toch iets niet' xD

glashelder
16 november 2015, 15:51
Allez, Coco Flanel is wel plezant hoor.

Recipe4hate
16 november 2015, 16:05
Aub geen Belgische bagger.:(
Ik heb werkelijk waar nog nooit een Nederlandstalige film opgezet/gaan zien en die dan ook effectief uitgekeken.

Sorry, maar 'Belgische bagger'???
Nooit 'De Zaak Alzheimer' gezien? Da's allesbehalve bagger hoor.

HelpYouFall
16 november 2015, 16:09
Noem me dan zo eens een Belgische kraker.

Rundskop
C'est arrivé près de chez vous
Welp
The Drop
La cinquième saison
Calvaire

De Zaak Alzheimer is zo'n gigantisch overroepen middelmatig crime drama. Shit man, die in en out slowmo's, die mottige filters enz enz. DZA is geen verschrikkelijke film ofzo, maar een of ander 'Vlaams meesterwerk' dat sommigen daar van maken, pls... Als dat een Amerikaanse film zou zijn, zou er geen haan naar kraaien. Weet ge wat Van Looys beste film is? Shades. Roskam >>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Looy

Lt. KroftDünkel
16 november 2015, 16:36
Rundskop
Welp
The Drop
La cinquième saison
Calvaire

De Zaak Alzheimer is zo'n gigantisch overroepen middelmatig crime drama. Shit man, die in en out slowmo's, die mottige filters enz enz. DZA is geen verschrikkelijke film ofzo, maar een of ander 'Vlaams meesterwerk' dat sommigen daar van maken, pls... Als dat een Amerikaanse film zou zijn, zou er geen haan naar kraaien. Weet ge wat Van Looys beste film is? Shades. Roskam >>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Looy

The Drop is n Amerikaanse film en daar ging geen haan naar kijken. :(

HelpYouFall
16 november 2015, 16:47
Natuurlijk is The Drop een Amerikaanse film, maar wel met een Belgische regisseur, cameraman (wat een HELD (http://theskeletonherald.blogspot.be/)) en bijrol. Het is dan ook niet gek om The Drop als een Belgisch kindje te zien :)

Die film heeft ondertussen wel een 7.1 met 90.000 stemmen op IMDB en wat nominaties etc vergaard. Ik denk dat zijn visitekaartje daar wel is afgegegeven

Recipe4hate
16 november 2015, 17:16

Tja, ik ben geen cinefiel gelijk uzelf, maar ik vond die wel goed.
Het is geen meesterwerk, maar wel een film waar Van Looy terecht trots op mag zijn.

Gonzo
16 november 2015, 17:40
Joa, die mag heel verdiend naast de laatste FC De Kampioenen staan.

Guazala
16 november 2015, 17:53
Tja, ik ben geen cinefiel gelijk uzelf, maar ik vond die wel goed.

Het is geen meesterwerk, maar wel een film waar Van Looy terecht trots op mag zijn.

Ik vond die ook wel goed, Maar ik heb een K3 Marathon gedaan nadat ik terug kwam van verlof en kijk vol ongeduld uit naar de nieuwe temptation island, dus dat is eigenlijk totaal geen referentie.

Los daarvan vraag ik al eens raad aan HYF als ik een goeie film wil zien en tot nu toe was zijn advies effectief altijd echt wel goed. Dus misschien weet hij toch wel een beetje waarover hij praat.

Recipe4hate
16 november 2015, 17:56
Ik vond die ook wel goed, Maar ik heb een K3 Marathon gedaan nadat ik terug kwam van verlof en kijk vol ongeduld uit naar de nieuwe temptation island, dus dat is eigenlijk totaal geen referentie.

Los daarvan vraag ik al eens raad aan HYF als ik een goeie film wil zien en tot nu toe was zijn advies effectief altijd echt wel goed. Dus misschien weet hij toch wel een beetje waarover hij praat.

Daarom dat ik hem ook de cinefiel noem hé ;)
Ik twijfel niet aan HYF's filmkennis.

Mus
16 november 2015, 18:01
Eens kijken of HYF mij zijn visie over Under the skin wil brengen.

HelpYouFall
16 november 2015, 23:37
U vraagt, wij draaien :p (https://messcherp.wordpress.com/2014/07/17/under-the-skin-pure-horror-en-ontroering/)

Oh en btw, ik zeg ook nooit dat mensen een bepaalde film niet goed mogen vinden. Mijn 'kennis' gaat niet verder dan, ik vind dat een goede/slechte film om die en die en die redenen.
De coloribus, nog altijd de grootste gemene deler haha

Myllan
17 november 2015, 09:52
Allez, Coco Flanel is wel plezant hoor.

Oh sorry maar ik vind Urbanus echt zo'n bezem he, kan er niets aan doen.
Hij is veel te onnozel en te komisch om hem een serieuze rol aan te meten. (is puur mijn mening)

Sorry, maar 'Belgische bagger'???
Nooit 'De Zaak Alzheimer' gezien? Da's allesbehalve bagger hoor.

Sorry.:(
Alles wat van Belgische/Nederlandse makelij is spreekt me niet zoveel aan en dat zowel de films, de series als de muziek. Maar dat ligt volgens mij puur aan mezelf.
Al moet ik wel toegeven dat ik Aspe wel volledig kan uitkijken. Mijn vriend heeft de DVD boxen van volgens mij alle seizoenen en ondanks een flets eind kan ik het wel helemaal uitkijken.

Rundskop
Welp
The Drop
La cinquième saison
Calvaire

Heb je ze allemaal gezien? Welke vond je de beste?
Na wat opzoekwerk spreekt The Drop me het meest aan.

Lt. KroftDünkel
17 november 2015, 09:59
Hij is veel te onnozel en te komisch om hem een serieuze rol aan te meten. (is puur mijn mening)

Sorry.:(
Alles wat van Belgische/Nederlandse makelij is spreekt me niet zoveel aan en dat zowel de films, de series als de muziek. Maar dat ligt volgens mij puur aan mezelf.
Al moet ik wel toegeven dat ik Aspe wel volledig kan uitkijken. Mijn vriend heeft de DVD boxen van volgens mij alle seizoenen en ondanks een flets eind kan ik het wel helemaal uitkijken.

ik vond coco flanel met harrison ford beter

Recipe4hate
17 november 2015, 10:25
ik vond coco flanel met harrison ford beter

Vooral de scènes met Chewie. Die maakt de film!

HelpYouFall
17 november 2015, 10:36

Zonder twijfel Rundskop (van dezelfde regisseur als The Drop trouwens hihi). Maar kijk The Drop maar, prima crime drama!

glashelder
17 november 2015, 15:01
Goh, 't is ook niet echt een serieuze rol hé :p Maar als je Urbanus niet leuk vindt, is het idd geen film voor jou natuurlijk. Ik vind Urbanus uit die tijd wel leuk. Wie is het, of die sketches zoals in Urbanus van Anus (de film).

Pompi
17 november 2015, 15:48
U vraagt, wij draaien :p (https://messcherp.wordpress.com/2014/07/17/under-the-skin-pure-horror-en-ontroering/)

Oh en btw, ik zeg ook nooit dat mensen een bepaalde film niet goed mogen vinden. Mijn 'kennis' gaat niet verder dan, ik vind dat een goede/slechte film om die en die en die redenen.
De coloribus, nog altijd de grootste gemene deler haha

Black al gezien?
Ik zoek iemand die het mee een slechte en overroepen film wilt noemen, en aangezien het meeste volk die ik ken hem ongeloofelijk vond zoek ik het bij een cinefiel.

HelpYouFall
17 november 2015, 15:49
Ik ga hem volgende week zien!

Guazala
17 november 2015, 16:26
Ik ga hem volgende week zien!

Ga jij mee met het Antwerps filmclubje hier opt forum? Of op een ander moment?

coldplayke
18 november 2015, 08:39
Black al gezien?
Ik zoek iemand die het mee een slechte en overroepen film wilt noemen, en aangezien het meeste volk die ik ken hem ongeloofelijk vond zoek ik het bij een cinefiel.

Ik ben allesbehalve een cinefiel, maar ik vond Black ook wel goed.

HelpYouFall
18 november 2015, 10:20

Ik ga hem met een vriendin kijken. Welken dag, nog geen idee :)

Lavake
18 november 2015, 15:54

HelpYouFall is een flaker die nog nooit is opgedaagd voor een van onze filmclubactiviteiten!! ;)

Black al gezien?

... dat brengt me naadloos bij... Wij gaan gezellig samen naar "Black" zien in den UGC. Join us! http://www.9lives.be/forum/films-dvd-s/1008235-filmclub-antwerpen-11.html

Guazala
18 november 2015, 17:42

Hoe een goeie vriendin ist? Ga je mogen voelen?

HelpYouFall
19 november 2015, 09:58
Hoe een goeie vriendin ist? Ga je mogen voelen?

Ik weet hoe ze woont enz, ik weet niet welke kleur ondergoed ze draagt.
Er zal weinig gevoeld worden!

En Lavake pls, ik was er toch in de Klappei voor Iranian Divorce? Dat was geen officiële meet, MAAR IK WAS ER!

Myllan
19 november 2015, 10:24
*wij lezen en 'voelen' met jullie mee*

Lavake
19 november 2015, 10:40
Ik weet hoe ze woont enz, ik weet niet welke kleur ondergoed ze draagt.
Er zal weinig gevoeld worden!

En Lavake pls, ik was er toch in de Klappei voor Iranian Divorce? Dat was geen officiële meet, MAAR IK WAS ER!

Dat ZEGT ge, maar bewijs is daar niet van! :P

Er zat voor mij idd een manspersoon te giechelen met dat dochtertje van die griffier, maar meer weet ik niet! ;)

Guazala
19 november 2015, 10:57
Dat ZEGT ge, maar bewijs is daar niet van! :P

Er zat voor mij idd een manspersoon te giechelen met dat dochtertje van die griffier, maar meer weet ik niet! ;)

Hebt ge de omschrijvingen van HYF hier nog niet gelezen? Als hij zwart haar in een zijstreepke een baard en een hoop tattoos had en als uw slipje spontaan nat werd bij het aanschouwen van dit manspersoon, dan zou het hem kunnen geweest zijn.

Lavake
19 november 2015, 11:00
Hebt ge de omschrijvingen van HYF hier nog niet gelezen? Als hij zwart haar in een zijstreepke een baard en een hoop tattoos had en als uw slipje spontaan nat werd bij het aanschouwen van dit manspersoon, dan zou het hem kunnen geweest zijn.

Het was al donker in de zaal toen ik (te laat) binnenkwam, dus ik heb hem niet in het daglicht kunnen "aanschouwen" en heb enkel zijn achterhoofd gezien. Mijn onderbroek is dus droog gebleven. Nadien is die persoon vertrokken voor ik hem had kunnen bekijken. Achteraf is dan BEWEERD geweest dat dit giechelend manspersoon HYF was.

HelpYouFall
19 november 2015, 11:03
FUCK, dan hebt ge mijn groeiende bald spot gezien. Das wel kut. :(

En dat ge niet hebt kunnen knipperen is een pertinente leugen OF ge hebt een aandoening, want ik heb braaf de aftiteling afgekeken haha

bestendigheid
19 november 2015, 11:04
Ik denk dat ik de 'flaws' snap om een meeting in een bioscoop te organiseren. :D

"Kheb zijn achterhoofd gezien" -> :rofl:

Lavake
19 november 2015, 11:06

En dat ge niet hebt kunnen knipperen is een pertinente leugen OF ge hebt een aandoening, want ik heb braaf de aftiteling afgekeken haha

Echt? Dat weet ik dan niet meer. Ik wist niet op voorhand dat gij het waart dus ik was kennelijk niet bezig met random mannen te bekijken. Gij hebt mij toch ook niet gezien, of wel?

En, als het een troost mag zijn, ik heb ook geen bald spot opgemerkt ;).

HelpYouFall
19 november 2015, 11:09
Het was 12 uur 's middags en ik had ne kater, ik kon amper ontcijferen dat 'die ene gast waarschijnlijk dan wel de PBR zal zijn zeker'.

Guazala
19 november 2015, 11:11

Allez jong, ik lig u hier kei hard aan te prijzen en gij begint over uw bald spot.....

Myllan
19 november 2015, 11:11
Wacht even, ik kan niet meer volgen.
Jullie, dus Lava en HYF hebben afgesproken om een film te gaan zien, al dan niet met andere 9lives leden en jullie hebben elkaar niet gezien terwijl jullie op hetzelfde moment aanwezig waren?:wtf:
Wrm hebben jullie niet ergens afgesproken dan?
Je kon elkaar op z'n minst groeten ofzo...:(

Recipe4hate
19 november 2015, 11:14
Het is toch echt wel duidelijk dat Guaza zwaar the hots heeft voor HYF.

Lt. KroftDünkel
19 november 2015, 11:17
Het is toch echt wel duidelijk dat Guaza zwaar the hots heeft voor HYF.
Vooral voor zijn andere bald spot

Is dit een vunzige doordenker?

Lavake
19 november 2015, 11:19
Wacht even, ik kan niet meer volgen.
Jullie, dus Lava en HYF hebben afgesproken om een film te gaan zien, al dan niet met andere 9lives leden en jullie hebben elkaar niet gezien terwijl jullie op hetzelfde moment aanwezig waren?:wtf:
Wrm hebben jullie niet ergens afgesproken dan?

Neeeneeeee, op het filmforum is er een topic waar Antwerpse leden soms samen naar de cinema gaan (ale tot nu toe 3 keer, het is geen overdonderend succes :P) en het eerste ding was in Klappei. Ik ben gegaan en heb daar Streetgang gezien en later Triploid, maar voor zover ik mij herinner had HYF niet laten weten dat hij zeker ging komen en bovendien was ik dus veel te laat en moest HYF er nadien snel vandoor, + zie alle posts hierboven, en zo is het dus kunnen gebeuren dat ik enkel zijn al-dan-niet-bald spot heb gezien.

Myllan
19 november 2015, 11:26
Neeeneeeee, op het filmforum is er een topic waar Antwerpse leden soms samen naar de cinema gaan (ale tot nu toe 3 keer, het is geen overdonderend succes :P) en het eerste ding was in Klappei. Ik ben gegaan en heb daar Streetgang gezien en later Triploid, maar voor zover ik mij herinner had HYF niet laten weten dat hij zeker ging komen en bovendien was ik dus veel te laat en moest HYF er nadien snel vandoor, + zie alle posts hierboven, en zo is het dus kunnen gebeuren dat ik enkel zijn al-dan-niet-bald spot heb gezien.

Ha pfjeuw...wat een intriges allemaal. The suspence was killing me.
Nee maar veel is dan ook duidelijk haha. Hoe je het vertelt lijkt wel op het scenario van een romantische drama waar 2 geliefden elkaar op het perron mislopen omdat elk met de verkeerde trein vertrekt.
So sad...:(

(Sorry verveling heerst :help:)

Lt. KroftDünkel
19 november 2015, 11:27
Hyf moet de tondeuse erinzetten. Ook in zijn baard. Ringbaardje van maken. Bril opzetten.

Zeg mijn naam lavake. ZEG
MIJN
NAAM

99% cinefiel
1% ziel

Heisenhyf.

Recipe4hate
19 november 2015, 11:29
Veulste gevaarlijk!
Hij is degene die klopt hé!

HelpYouFall