PDA

Volledige versie bekijken : Date / vriendin stuurt niet terug

WalkingDead
6 november 2015, 04:05
Dus om een lang verhaal kort te maken, ik ken nu sinds een kleine maand een meisje, de eerste dag dag ik haar zag waren we beide beetje dronken en hebben we al gekust en toffe tijd gehad samen.

Ze wou nog paar keer afspreken, altijd zeer fijn.

Vorige week nog eens afgesproken om te gaan drinken, tijd vloog voorbij, ze zei tegen haar vrienden dat het nu officieel is, hand in hand gelopen, gekust, en al volgende afspraak geregeld, dus klinkt goed.

Behalve dat ik haar de dag erna stuurde op facebook, dat bericht heeft ze zelfs nog niet bekeken, wou niet opdringerig zijn, maar vandaag, enkele dagen later nog SMS gestuurd of etentje nog door ging, weer geen antwoord.

Dus het is nu bijna een week geleden sinds onze zeer geslaagde date maar ze negeert compleet mijn berichtjes, ik weet dat ze het heel druk heeft maar een kort antwoord moet toch kunnen, of zou ze zonder enige aanleiding me ineens niet meer moeten hebben?

Iemand ervaring of tips met wat ik zou moeten doen?

eniac
6 november 2015, 06:58
Bellen.

Alcair
6 november 2015, 08:34
Bellen.
Zot. Hij is toch geen betasloef (lang geleden dat dat hier nog eens gevallen is).

Gwn terug negeren. Als ze je wat vindt, komt ze vanzelf wel.
Zoniet, move on.

eniac
6 november 2015, 09:00
Na een paar FB- en SMS-berichten is het wel wat laat om te beginnen negeren he :).

Soit, de relatie is vermoedelijk toch al gedaan zonder dat hij het weet. Kan hij beter bellen en ineens closure hebben.

Chizm
6 november 2015, 09:06
Zot. Hij is toch geen betasloef (lang geleden dat dat hier nog eens gevallen is).

Gwn terug negeren. Als ze je wat vindt, komt ze vanzelf wel.
Zoniet, move on.

Duizend maal dit. Vooral niet achter hun gat lopen man. Not worth it.

Alcair
6 november 2015, 09:13
Mss heeft die meid compleet andere dingen aan haar hoofd, dingen waar jij niets van weet.
Zaken die op dit moment belangrijker zijn voor haar dan bijvoorbeeld het begin van een relatie zoals een ernstige zieke of overlijden binnen haar familie?
Bel eventjes om zeker te zijn en als je dan nog geen reactie hebt of krijgt dan zou ik het zo laten en is de volgende zet aan haar.

Edit; negeer vooral al dat stoere macho gedoe van die roeptoeters hierboven want zij hebben nu wel makkelijk praten he, zo van aan de zijlijn. Volg je eigen gevoel.
Wat heeft dat nu met machopraat te maken?

Lefky
6 november 2015, 09:18
ik volg sinds kort een nieuwe richtlijn :p
3x proberen en daarna stop ik er mee
en als ze niet reageren de laatste keer dan bellen, is het voicemail dan spreek je iets kort in en is het volledig aan haar
je hebt immers al 3x geprobeerd dan

MaximumOfBass
6 november 2015, 09:19
Mss heeft die meid compleet andere dingen aan haar hoofd, dingen waar jij niets van weet.
Zaken die op dit moment belangrijker zijn voor haar dan bijvoorbeeld het begin van een relatie zoals een ernstige zieke of overlijden binnen haar familie?
Bel eventjes om zeker te zijn en als je dan nog geen reactie hebt of krijgt dan zou ik het zo laten en is de volgende zet aan haar.

Edit; negeer vooral al dat stoere macho gedoe van die roeptoeters hierboven want zij hebben nu wel makkelijk praten he, zo van aan de zijlijn. Volg je eigen gevoel.

Er is geen enkele reden waarom ze geen berichtje kan sturen in de aard van: 'Heb nu weinig tijd door omstandigheden, ik neem x of zo snel mogelijk terug contact op!'.
Dus als zij niet kan antwoorden, kan hij evengoed zo terug op de bal spelen. Niks machopraat aan, hij moet zich niet gedragen als een hondje.

Pana
6 november 2015, 10:34
Tis weer verlof zeker?

lobotomy
6 november 2015, 10:54
volledig eens met alcair en chizm, en hahahaha @ myllan :D

Jimmeh
6 november 2015, 11:03
https://www.youtube.com/watch?v=V0hlpctj0qs

Alles wat je moet weten :D

Inv
6 november 2015, 11:03
Ze heeft er geen zin meer in, maar heeft geen cohones om je iets te laten weten. Getuigt van weinig volwassenheid, zo'n vrouwen zijn je tijd niet waard.

Booka Shade
6 november 2015, 11:08
+50% van de mannen die hier zeggen "volledig negeren" zijn net de mannen die het zelf niet kunnen laten om in zo'n situaties iets te sturen :')

Zelf vind ik het ook heel raar dat ze niks laat weten. Ze kan het dan al heel druk hebben, maar een berichtje duurt nog geen minuut. Ik zou nog even afwachten, en dan nog een berichtje sturen dat ge verveeld zit met heel deze zaak. Als ze dan niet wil antwoorden, dan is het over and out vrees ik.. Is er trouwens activiteit op haar fb (post ze nog foto's etc.)?

Zubrowka
6 november 2015, 11:13

Ja hij kan best haar bellen en zich verontschuldigen dat hij haar lastig valt en wel begrijpt dat ze andere zaken aan haar hoofd zal hebben!

RETYPE
6 november 2015, 11:20
Ik ken de situatie perfect, je ziet haar wel zitten, maar ze stuurt niet terug. Je hebt schrik om opdringerig over te komen en daarom durf je niet meer sturen. Ik heb vroeger exact dezelfde situaties meegemaakt. Als jullie hebben afgesproken vind ik dat ze wel basisrespect moet hebben om iets te laten weten als ze niet zou komen(willen/kunnen). Ik had paar jaar geleden exact dezelfde situatie en heb toen enorm veel gesmst ( fb was toen nog via PC) en ook geen antwoord gekregen, kans bestaat dat ze het gewoon niet meer ziet zitten en dat niet durft zeggen. Het zou moeten zijn dat haar GSM kapot is, maar dan kan ze nog altijd via FB iets laten weten. Als ze echt interesse heeft zou ze wel contact opnemen. Hou er gewoon rekening mee dat de kans er in zit dat het niks met haard wordt...

Senseo
Ik ga akkoord met die machomannen. Wacht nog enkele dagen af en als ze nog niet antwoord, bel haar. Neemt ze niet op, move on. De kans bestaat dat ze u al heeft laten vallen.

Cerulean
"Geen tijd hebben" om niet op een sms te antwoorden is echt het belachelijkste excuus in de geschiedenis van de mensheid ofzo :p Ik bedoel dat nu niet specifiek in deze discussie (al kan het hier eventueel van toepassing zijn), maar algemeen, want je hoort dat af en toe.
Hoe lang duurt dat? Een halve minuut? Doe dat desnoods als ge kaka of pipi aan het doen zijt, 9 mensen op 10 zitten dan volgens mij sowieso toch op hun gsm bezig.

RETYPE
6 november 2015, 11:26
"Geen tijd hebben" om niet op een sms te antwoorden is echt het belachelijkste excuus in de geschiedenis van de mensheid ofzo :p Ik bedoel dat nu niet specifiek in deze discussie (al kan het hier eventueel van toepassing zijn), maar algemeen, want je hoort dat af en toe.
Hoe lang duurt dat? Een halve minuut? Doe dat desnoods als ge kaka of pipi aan het doen zijt, 9 mensen op 10 zitten dan volgens mij sowieso toch op hun gsm bezig.

Vrouwen doen dat bewust. Of ze zien dat je gestuurd hebt via fb-messenger en klikken expres niet op het bericht, zodat het lijkt alsof ze het niet gelezen hebben, meanwhile zijn ze wel online...
Zou gewoon simpel zijn moest ze de cohones hebben om te zeggen dat ze het niet meer ziet zitten...

SomeDude
6 november 2015, 11:50
Hare gsm is mss kapot en ze weet haar FB paswoord niet meer :unsure:

Mus
6 november 2015, 12:13
Anno 2002 ooit hetzelfde gedaan :(.
Ik was zestien, kon mij keigoed vinden met een jongen waar ik iedere dag mee naar school liep. Op een vrijdagavond aan het jeugdhuis doet hij zijne move, ik move mee maar algauw dacht ik shit shit shit, ik wil dit niet :').
Op marktrock durfde ik dan ook niet zeggen dat ik gewoon vrienden wou blijven dus hele avond mij als gewoon vriendin blijven gedragen. Geen handjes en beetje afstand.
Hij had dat dan ook wel door denk ik al was dat wel stoem van mij.
Ach jaaaaaaaa!!!!

Recipe4hate
6 november 2015, 12:27
For shame, Mus, for shame! :o

Chizm
6 november 2015, 12:42
echt de schaamte voorbij

eerst die jongen opgeilen en hoop geven en dan laten vallen als een baksteen

SHAME

Mus
6 november 2015, 13:11
Hahaha opgeilen. We hebben ene keer gekust en voor de rest kreeg ik zijn boeken van Brusselmans te leen. Komaan jong, he'll live :')

BozZke
6 november 2015, 13:22
Anno 2002 ooit hetzelfde gedaan :(.
Ik was zestien, kon mij keigoed vinden met een jongen waar ik iedere dag mee naar school liep. Op een vrijdagavond aan het jeugdhuis doet hij zijne move, ik move mee maar algauw dacht ik shit shit shit, ik wil dit niet :').
Op marktrock durfde ik dan ook niet zeggen dat ik gewoon vrienden wou blijven dus hele avond mij als gewoon vriendin blijven gedragen. Geen handjes en beetje afstand.
Hij had dat dan ook wel door denk ik al was dat wel stoem van mij.
Ach jaaaaaaaa!!!!

2002... Marktrock... vergane glorie.... :D

Mus
6 november 2015, 13:24
Zot hè :)

Zubrowka
6 november 2015, 13:34
en nu op je 29e komen zo'n taferelen niet meer terug. Gedaan. Druk bezig met settelen, kinderen en huis en tuintje. Haren al kortgeknipt? :s

Mus
6 november 2015, 13:37
Helpt ge mij dan ook kiezen zub als ik twee foto's zet van korte coupes? Of kiest ge liever de kleuren uit?

HelpYouFall
6 november 2015, 13:42
Public shaming op hare facebook. Screenshotten please.

nite
6 november 2015, 14:00
Ja hij kan best haar bellen en zich verontschuldigen dat hij haar lastig valt en wel begrijpt dat ze andere zaken aan haar hoofd zal hebben!

Onzeker of ge het nu ironisch bedoelt of niet, maar...

Verontschuldigen is geen goed idee. Hoe doet toch niets verkeerd. Hij stuurt een paar berichten wat geheel in de lijn valt met wat ge zou verwachten als ge aan het daten zijt. Ge moet u toch niet verontschuldigen omdat ge iemand opnieuw op date wil vragen?

Het is in ieder geval geen goed teken dat ze niet antwoordt. Niemand heeft het te druk om een sms te sturen want dat kost geen tijd en kunt ge op elk moment doen. Waarom antwoorden mensen niet op smsen? Omdat ze het niet belangrijk vinden, omdat ze het niet leuk vinden, omdat ze een moeilijke boodschap moeten geven en dit niet direct kunnen verwoorden, omdat hun mentale aandacht tijdelijk door iets anders wordt opgeslorpt (zware persoonlijke of familiale problemen).

Enkel in dat laatste geval kan ze effectief geïnteresseerd zijn in u. In die andere gevallen is het waarschijnlijk van niet. Ik denk niet dat het kwaad kan om is te bellen. Als ze u ziet zitten, gaat ze het niet opdringerig vinden en zal ze wel inzien dat zij ook niet correct was door u te negeren. Als ze u niet ziet zitten, dan vindt ze het misschien opdringerig, maar so what? Misschien iets zeggen in de trend van: ik had een leuke tijd met u en zou nog verder willen afspreken. Maar ik vind het raar dat ik niets van u hoor. Heeft dat soms een reden?

Shrimpy
6 november 2015, 14:53
Het slechtste dat ge kunt doen is haar superveel smsen en bellen, dat riekt naar waanhopigheid. Grote afknapper.
Als ze u niet terug smst, zal ze mss geen tijd hebben, of er is mss iets gebeurt in de familie (eventuele voorbeelden)

Gewoon afwachten, stuurt ze na een dag niet terug, even wachtebn, stuurt ze na 2 dagen niet terug, even opbellen, of smsen van , hoe zit dat?
Geeft ze dan nog geen antwoord, wachten op antwoord. Maar blijf niet smsen, want dat is verloren moeite.

Sooth Awful
6 november 2015, 15:06
Luister toch niet naar Myllan aka de mannenhaatster.

@TS: gewoon stoppen met sturen. Als ze wil stuurt ze wel iets terug. Een vrouw is het niet waard om achter haar gat te gaan lopen als een hondje. Genoeg vissen in de vijver.

TNTim
6 november 2015, 15:08
Ik zou ook bellen, dan heb je zekerheid of het nog iets wordt/kan worden.
Mensen maken hier veel teveel psychologische oorlogsvoering van.
Wordt het niets en vanavond komt hij iemand anders leuk tegen, dan moet hij hem voor niemand inhouden.

Xetno
6 november 2015, 15:13
Zou bellen als ze geen antwoord erop geeft, dan zou wachten tot dat zij iets stuurt maar zou me er niet teveel meer op focusen.

Recipe4hate
6 november 2015, 15:15
Wordt het niets en vanavond komt hij iemand anders leuk tegen, dan moet hij hem voor niemand inhouden.

Voila!
Altijd van die onnozel regeltjes toepassen. Zelfde met die 'ge moogt pas na 2 dagen bellen, anders lijkt ge opdringerig'-regel.
Who cares? Bel! Is ze geïnteresseerd, dan zal ze echt niet plots gaan afknappen. Is ze niet (meer) geïnteresseerd: ge hebt direct uw antwoord en kunt vanavond nog op een ander kruipen.

Myllan
6 november 2015, 15:28
Allez nu ben ik een mannenhaatster ook zeg, maar enfin.:(
Dan geef je iemand welgemeend goed advies krijg je dit.:(

Dit is speciaal voor sooth afwul . (http://cdn.someecards.com/someecards/usercards/MjAxMi05MjliZmFkMTA2Mjc1ZWQy.png)

EvilTwin
6 november 2015, 15:36
Als ze nergens op berichten reageert is het toch wel klaar en duidelijk dat ze van u niets meer moet weten. Dus als ge haar nog gaat zitten bellen is het twee maal negatief he : zij wil niet meer lastig gevallen worden door u en ge doet het toch, gij gaat wanhopig proberen om er toch nog iets van te maken, maar eigenlijk is er 0,0 hoop.

Ge hebt toch al genoeg gedaan nee? Als ze echt geïnteresseerd is zal ze wel antwoorden of zelf later iets sturen. Wanneer is het wel genoeg dan? Na 5 telefoons / smsen / berichtjes? Na 10?

TNTim
6 november 2015, 15:49
@EvilTwin
En wat moet hij dan in tussentijd doen?
De pater uithangen tot het haar behaagt om eens een teken van leven te geven? :)

Shrimpy
6 november 2015, 15:57
Voila!
Altijd van die onnozel regeltjes toepassen. Zelfde met die 'ge moogt pas na 2 dagen bellen, anders lijkt ge opdringerig'-regel.
Who cares? Bel! Is ze geïnteresseerd, dan zal ze echt niet plots gaan afknappen. Is ze niet (meer) geïnteresseerd: ge hebt direct uw antwoord en kunt vanavond nog op een ander kruipen.

Ge hebt wel gelijk in feite.

@EvilTwin
De pater uithangen tot het haar behaagt om eens een teken van leven te geven? :)

Nekeer fappen zeker.. Nu, dat helpt wel om meer objectief te blijven in zo'n dingen imo.

Shrimpy
6 november 2015, 15:59

Dit is speciaal voor sooth afwul . (http://cdn.someecards.com/someecards/usercards/MjAxMi05MjliZmFkMTA2Mjc1ZWQy.png)

Dan moet je ook leren van mensen zo niet te beledigen in een serieuze discusie, waar jij soms wel zeer goed in bent.

TNTim
6 november 2015, 16:04
Nekeer fappen zeker.. Nu, dat helpt wel om meer objectief te blijven in zo'n dingen imo.
Lol! :)

Sooth Awful
6 november 2015, 16:10

Graag gedaan, schattebol.

If you play it hard

Sooth Awful
6 november 2015, 16:12

Men zegt altijd voor elke belangrijke beslissing moet men de hand aan zichzelf leggen. Nu begin ik al te denken waarom mijn linkerhand zoveel eelt heeft en mijn rechter niet? :confused:

Lefky
6 november 2015, 16:15
Men zegt altijd voor elke belangrijke beslissing moet men de hand aan zichzelf leggen. Nu begin ik al te denken waarom mijn linkerhand zoveel eelt heeft en mijn rechter niet? :confused:

bij mij is da van te drummen :D

EvilTwin
6 november 2015, 16:16
@EvilTwin

Zelf een datingsite beginnen en geniepig alle betere profielen voor zichzelf houden.

Sooth Awful
6 november 2015, 16:18
bij mij is da van te drummen :D

Ik doe benchpress met 1 hand

Lt. ZweedVoet
6 november 2015, 17:15
Begint aan ne marathon van The Walking Dead, kunt ge ni veel verkeerd mee doen, en den tijd vliegt voorbij.

nokeyboard
6 november 2015, 17:44
Had paar jaar geleden ook iets prils met een meiske. 5 dates ofzo. Hoor ik haar 2 dagen niet. Negeert ook men fb berichtje dat ik stuurde toen ze online was. Stuur ik haar een dag later van leef je nog? Post ze 5min later op fb dat haar pa gestorven was-_- voelde me toen wel ne klootzak. Erna natuurlijk nx meer tegen gezegd/ van gehoord.

TNTim
6 november 2015, 18:00
@nokeyboard
Je kon dat toch niet ruiken...

Als vrouwen het mentaal lastig hebben, dan is het blijkbaar normaal dat ze iemand dagenlang negeert. Dan nog iemand waarmee ze date/gevoelens voor heeft.
Het duurt 5 seconden om iemand te laten weten dat je het even lastig hebt en om te vragen om een paar dagen gerust gelaten te worden.
Stop toch keer met vrouwen zo op een voetstuk te plaatsten. :p

glashelder
6 november 2015, 18:03
n is het blijkbaar normaal dat ze iemand dagenlang negeert. Dan nog iemand waarmee ze date/gevoelens voor heeft.
Het duurt 5 seconden om iemand te laten weten dat je het even lastig hebt en om te vragen om een paar dagen gerust gelaten te worden.
Stop toch keer met vrouwen zo op een voetstuk te plaatsten. :p
Da's eerder iets persoonlijks dan iets vrouwelijks hoor. Ik ken ook genoeg mannen die eerder binnenvetters zijn en zich zullen afsluiten in plaats van contact zoeken. Terwijl ik er dan weer niet aan mag denken om niks te laten weten aan de mensen om mij heen, ik zou daar juist over willen praten, etc. Da's echt eerder individueel bepaald.

Maar dan nog is een korte sms niks te veel gevraagd. Zeker als het meisje uit de openingspost zo enthousiast was dat het 'officieel' was en weet ik veel wat allemaal, dan kan ze zich toch op z'n minst eens laten horen in een week tijd hé.

Lavake
6 november 2015, 20:39

Voila!

My thoughts exactly.

Al die belachelijke "date rules". Doe toch eens gewoon wat ge zelf aanvoelt? Ge wilt weten wat er is, awel, belt ze dan! Ik HAAT van die spelletjes. Als iedereen eens gewoon normaal zou doen he (zoals we eigenlijk van elkaar verwachten), dan zouden er zo een heel pak minder topics zijn.

Zoals R4H zegt:
- Ze heeft effectief een reden (papa dood ofzo), dan zal ze uw telefoontje niet kwalijk nemen, dan kent ge ineens de reden én mss is ze net blij dat ge aan haar denkt en ze haar hart kan luchten.
- Ze is op u afgekapt. Dan weet ge na een telefoontje tenminste dat dat zo is en mss ook waarom. En ze was toch blijkbaar al afgeknapt dus een telefoontje kan het niet erger maken.

WalkingDead
6 november 2015, 22:18
Bedankt voor de antwoorden!

Een reactie op een van de eerste antwoorden, ja ik zie dat ze soms op facebook is,dus het kan al zeker niet liggen aan wachtwoord vergeten of enig ander slecht excuus.

Jullie hebben wel gelijk zie ik in, of ze nu nog antwoordt of niet, iemand bijna een week niet sturen na een fijne avond zou gewoon niet mogen. Ik zal niet zeggen dat ik er kapot van ben, helemaal niet, maar ze was wel fijn, jammer dat ze het lef niet heeft om even te sturen dat het toch niets wordt.

Achja ander en beter zeker, nogmaals bedankt voor de antwoorden, als er op miraculeuze wijze verandering komt post ik wel een update, maar vermoedelijk stopt het hier wel!

deathproof
6 november 2015, 22:45
Ja vrouwen hé jong, ondoorgrondelijk met momenten! Ik kan ervan meespreken :)

Senseo
6 november 2015, 23:03
My thoughts exactly.

Al die belachelijke "date rules". Doe toch eens gewoon wat ge zelf aanvoelt? Ge wilt weten wat er is, awel, belt ze dan! Ik HAAT van die spelletjes. Als iedereen eens gewoon normaal zou doen he (zoals we eigenlijk van elkaar verwachten), dan zouden er zo een heel pak minder topics zijn.

I agree, was het allemaal maar zo simpel. Helaas zijn die regeltjes niet voor de lol uit gevonden. Ze zijn er met een reden.

1. Niet plakkerig overkomen
2. Niet blijven hangen
3. Het is niet dat ze bij jou 3e berichtje of 2e belleke toevallig gaat antwoorden. 2 keer sturen en of bellen is meer dan voldoende.
4. Als je toch hopeloos verliefd bent, wacht enkele dagen af voordat je iemand weer stuurt of belt. Het kon effectief zijn dat er iets serieus gebeurd was en dat die persoon vergeten was om te antwoorden. Toch geen antwoord? Just move on..

Ale het is niet van dat ik er bij stil sta van bv. oh ik moet nog een dag wachten voor ik haar kan sturen.. Die regeltjes zijn zo van zelf sprekend.

StanTem
7 november 2015, 00:03
Ja vrouwen hé jong, ondoorgrondelijk met momenten! Ik kan ervan meespreken :)

Ik ook :woohoo:

:sad: :p

KabouterLau
7 november 2015, 14:08
Da ge ne sloef zijt!

Zubrowka
7 november 2015, 22:30
Helpt ge mij dan ook kiezen zub als ik twee foto's zet van korte coupes? Of kiest ge liever de kleuren uit?

Ik sta te popelen van ongeduld om je foto's te beoordelen!

Mus
7 november 2015, 23:41
Ik sta te popelen van ongeduld om je foto's te beoordelen!

Dolletjes!

Kittekat
7 november 2015, 23:47
Is er geen gemeenschappelijke kennis dat je eens kan polsen?

WalkingDead
8 november 2015, 01:02
Ja haar kotgenoot is ook mijn vice-praeses en ben wel redelijk bevriend daarmee, misschien moet ik eens bij haar horen waarom ze zo ineens niets meer liet weten.

aux armes !!!
8 november 2015, 19:04
Ja haar kotgenoot is ook mijn vice-praeses en ben wel redelijk bevriend daarmee, misschien moet ik eens bij haar horen waarom ze zo ineens niets meer liet weten.

Zeker niet doen.. Dan is het achter 't gat gaan polsen bij anderen etc... Als je het ECHT wil weten, gewoon eens bellen.

Soeplepel
8 november 2015, 23:34
Wilt ge nu gewoon bellen... Dan weet ge ineens waar ge staat.

WalkingDead
9 november 2015, 00:28
Ze had deze ochtend gestuurd dat ze het heel druk had, maar dat ze wel nog graag wil afspreken. Langs ene kant denk ik van, een sms terugsturen kost 2 seconden, langs de andere kant weet ik dat ik het niet zou kunnen wat zij allemaal doet, dus ik wil het nog wel een kans geven. Heb wel laten vallen dat ik het niet fijn vond dat ik een week moest wachten op antwoord, dus hopelijk gebeuren zo'n dingen niet meer :D

TNTim
9 november 2015, 01:12
En ge laat ons een ganse dag wachten eer ge dat hier post...
We hadden u bijna gebeld om te vragen wat er scheelde!

Würzel
9 november 2015, 01:48

Je begrijpt toch dat ze met die VP te doen heeft?

warcraft3 playe
9 november 2015, 17:52
Je begrijpt toch dat ze met die VP te doen heeft?

xd

nokeyboard
9 november 2015, 20:01
Ze had deze ochtend gestuurd dat ze het heel druk had, maar dat ze wel nog graag wil afspreken. Langs ene kant denk ik van, een sms terugsturen kost 2 seconden, langs de andere kant weet ik dat ik het niet zou kunnen wat zij allemaal doet, dus ik wil het nog wel een kans geven. Heb wel laten vallen dat ik het niet fijn vond dat ik een week moest wachten op antwoord, dus hopelijk gebeuren zo'n dingen niet meer :D

Ge zijt 2e keus:(

Zubrowka
9 november 2015, 20:11

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

wiseguy444
9 november 2015, 23:46
Vrouwen testen gewoon graag mannen.
Bij deze zijt ge door de eerste test geraakt.
Op naar de 2e ronde.

Alcair
10 november 2015, 17:06
Vrouwen testen gewoon graag mannen.
Bij deze zijt ge door de eerste test geraakt.
Op naar de 2e ronde.

Vrouwen die zo psychologische oorlogsvoering aan de dag leggen, moet je per direct van weg wandelen.

Shrimpy
10 november 2015, 17:21
Weten we nu al hoe het staat met OP?

Lt. ZweedVoet
10 november 2015, 18:00
Droog

Sooth Awful
11 november 2015, 18:04

Hangt te bengelen aan de 5e boom links in z'n straat.

Würzel
11 november 2015, 18:04
Vrouwen die zo psychologische oorlogsvoering aan de dag leggen, moet je per direct van weg wandelen.

Nee man, zulke vrouwen moet je (psychologisch) breken, dan onderwerpt ze zich direct.

Dat (haar strenge vader) is waar ze naar op zoek is.

Sooth Awful
12 november 2015, 17:23

Als je zelf heel breekbaar en gevoelig bent, dan wel ja.

Guazala
12 november 2015, 17:27

Of omdat een relatie iets leuks moet zijn, waar je je goed in voelt en geen strijd met zowel jezelf als de ander.

Alcair
12 november 2015, 17:38
Of omdat een relatie iets leuks moet zijn, waar je je goed in voelt en geen strijd met zowel jezelf als de ander.
Dit.

Lavake
12 november 2015, 18:11

Idd... van die spelletjes spelen ("hard to get", etc) vind ik verschrikkelijk onvolwassen. Daar knap ik echt op af.

Sooth Awful
12 november 2015, 21:02
Of je dat een vorm van onvolwassenheid vindt, dat is ieder z'n eigen mening.
Ik heb zelf een heel dominant, koppig/trots karakter en mijn vriendin ook. Soms kunnen wij dagen koppen over futiliteiten en niks tegen elkaar zeggen terwijl we elkaar dikwijls ook nog eens tegenkomen op de campus.
Persoonlijk vind ik dat dat wat gezonde spanning in een relatie geeft. Een relatie met 2 leiders is per definitie ook één met de meeste persoonlijke vrijheid. Wat tegenwerk is alleen maar positief.

Mus
12 november 2015, 21:09
Als student misschien. Maar als ge samen leeft en elkaar dagen op rij negeert, is dat een spanning waar ik toch van ga lopen.

glashelder
12 november 2015, 22:55
Als student misschien. Maar als ge samen leeft en elkaar dagen op rij negeert, is dat een spanning waar ik toch van ga lopen.
'k Ging net hetzelfde zeggen. Mijn vriend is zo ene. Ik ben boos, vlieg uit en een half uur later is dat al gedaan. Hij kan hier zo twee of drie dagen bokkig rondlopen, zot kom ik daar van. Heel de sfeer in huis direct naar een dieptepunt.

Shrimpy
13 november 2015, 10:43
'k Ging net hetzelfde zeggen. Mijn vriend is zo ene. Ik ben boos, vlieg uit en een half uur later is dat al gedaan. Hij kan hier zo twee of drie dagen bokkig rondlopen, zot kom ik daar van. Heel de sfeer in huis direct naar een dieptepunt.

Stop dan met ruziemaken.

HelpYouFall
13 november 2015, 11:38
Mensen zeggen gewoon niet graag 'sorry'.
Altijd belachelijk gevonden, zo drie dagen koude oorlog in huis.

"Ik ben ne sukkel, sorry, kunnen we nu terug normaal doen tegen elkaar?"

En dan kookte ne keer samen, aait ge eens over haren bol, kruipte samen onder de douche en voila, ge zijt terug buddies!

Emiel Goelen
13 november 2015, 11:56
instructions unclear:

ik heb mijn vriendin gekookt en mijn eten geaaid, ruzie lijkt niet opgelost

HelpYouFall
13 november 2015, 11:59
Goelen pls.

/discuss

makila
13 november 2015, 12:22
Ze heeft er geen zin meer in, maar heeft geen cohones om je iets te laten weten. Getuigt van weinig volwassenheid, zo'n vrouwen zijn je tijd niet waard.Ik heb dat vroeger eens meegemaakt. Dat een leuk meisje mij haar telefoonnummer en adres gaf nadat ik er een héél leuke date mee had . :)

Ik belde haar dan op. Antwoordapparaat. Nooit reactie verkregen daarop.
Een week daarna nog eens. Antwoordapparaat. Nooit reactie verkregen daarop.
Dan stuurde ik haar bloemen. Nog niks.

Uiteindelijk krijg ik haar aan de lijn - Ik zeg: Je hebt nog niets laten weten. Zegt ze: Ik heb het te druk maar ik stuur je straks een briefje terug, .. (?)
Een maand later krijg ik dan inderdaad uiteindelijk een brief. Of ik aub wil stoppen met haar te stalken (Ja letterlijk dat woord), en of ik haar nu eindelijk met rust wil laten.

Dan denk ik: Zeg dit dan meteen hé! :doh:
Sommige meiden denken blijkbaar dat als ze niets meer laten weten = dat je dan automatisch mag veronderstellen dat ze géén interesse meer heeft. :)

Lavake
13 november 2015, 12:28
Of je dat een vorm van onvolwassenheid vindt, dat is ieder z'n eigen mening.
Ik heb zelf een heel dominant, koppig/trots karakter en mijn vriendin ook. Soms kunnen wij dagen koppen over futiliteiten en niks tegen elkaar zeggen terwijl we elkaar dikwijls ook nog eens tegenkomen op de campus.
Persoonlijk vind ik dat dat wat gezonde spanning in een relatie geeft. Een relatie met 2 leiders is per definitie ook één met de meeste persoonlijke vrijheid. Wat tegenwerk is alleen maar positief.

Ik wil zelf ook geen push over als lief, maar ik vind dat een "leider" (?) zijn niet echt gelijk staat aan "passive agressive elkaar negeren op de campus", tbh. Ik heb dan liever dat mijn hypothetische vriend gewoon zou zeggen wat het probleem is en het vervolgens opgelost wordt, of niet opgelost wordt. Maar koppig elkaar negeren lijkt mij niet echt effectief.

Emiel Goelen
13 november 2015, 12:31
Ik heb dat vroeger eens meegemaakt. Dat een leuk meisje mij haar telefoonnummer en adres gaf nadat ik er een héél leuke date mee had . :)

Ik belde haar dan op. Antwoordapparaat. Nooit reactie verkregen daarop.
Een week daarna nog eens. Antwoordapparaat. Nooit reactie verkregen daarop.
Dan stuurde ik haar bloemen. Nog niks.

Uiteindelijk krijg ik haar aan de lijn - Ik zeg: Je hebt nog niets laten weten. Zegt ze: Ik heb het te druk maar ik stuur je straks een briefje terug, .. (?)
Een maand later krijg ik dan inderdaad uiteindelijk een brief. Of ik aub wil stoppen met haar te stalken (Ja letterlijk dat woord), en of ik haar nu eindelijk met rust wil laten.

Dan denk ik: Zeg dit dan meteen hé! :doh:
Sommige meiden denken blijkbaar dat als ze niets meer laten weten = dat je dan automatisch mag veronderstellen dat ze géén interesse meer heeft. :)

http://i.imgur.com/MzDqJ2b.webm

Sooth Awful
13 november 2015, 12:36
Ik wil zelf ook geen push over als lief, maar ik vind dat een "leider" (?) zijn niet echt gelijk staat aan "passive agressive elkaar negeren op de campus", tbh. Ik heb dan liever dat mijn hypothetische vriend gewoon zou zeggen wat het probleem is en het vervolgens opgelost wordt, of niet opgelost wordt. Maar koppig elkaar negeren lijkt mij niet echt effectief.

Het lijkt goed te gaan, tho. Nu al iets meer dan een jaar samen, wat vergeleken met 2 vorige relaties al héél lang is. lol
Bij mij valt die roze bril al heel snel af en dan begin ik mij mateloos te ergeren aan tekortkomingen.

makila
13 november 2015, 13:50
Ex-lief: Je vind dus dat elkaar 1x in 3 weken zien te weinig is?
Ik: Ja, dat is gewoon véél te weinig. (Denkt: Als je verliefd bent wil je toch net zoveel mogelijk samen zijn???)
Ex-lief: Mijn vader heeft kanker en ik wil zoveel mogelijk tijd met hem nog spenderen. Hij heeft voorrang.
Ik: Ok, dat begrijp ik
Ex-lief: Ik wil er echt door zijn dit jaar op school. Dat heeft voorrang!
Ik: Ok
Ex-lief: En je weet dat ik net klierkoorts gehad heb
Ik: Ja ...
Ex-lief: Je denkt dat je op de 1ste plaats moet komen. Ge staat helemaal onderaan mijn rijtje ja! Ge zijt een dikke egoïst!

Ik: (Denkt .. een jaar voor we een relatie hadden, was je verliefd op een andere jongen. Je kloeg hierover tegen je vriendinnen dat je niet op de 1ste plaats stond bij hem maar dat je jezelf het 5de wiel aan zijn wagen voelde en dat je het daardoor had uitgemaakt)

Daarna ook een brief gekregen waarin ze mij volledig afmaakte en zei dat onze mislukte relatie 100% mijn fout was en dat zij de heilige paus was ..

VROUWEN! :)

makila
13 november 2015, 13:52
Hoe gaat het trouwens met de TS :) :) :)

StanTem
13 november 2015, 13:53

Vreemde wezens. Daarmee is alles gezegd.

Emiel Goelen
13 november 2015, 14:25
Ex-lief: Je vind dus dat elkaar 1x in 3 weken zien te weinig is?
Ik: Ja, dat is gewoon véél te weinig. (Denkt: Als je verliefd bent wil je toch net zoveel mogelijk samen zijn???)
Ex-lief: Mijn vader heeft kanker en ik wil zoveel mogelijk tijd met hem nog spenderen. Hij heeft voorrang.
Ik: Ok, dat begrijp ik
Ex-lief: Ik wil er echt door zijn dit jaar op school. Dat heeft voorrang!
Ik: Ok
Ex-lief: En je weet dat ik net klierkoorts gehad heb
Ik: Ja ...
Ex-lief: Je denkt dat je op de 1ste plaats moet komen. Ge staat helemaal onderaan mijn rijtje ja! Ge zijt een dikke egoïst!
a
Ik: (Denkt .. een jaar voor we een relatie hadden, was je verliefd op een andere jongen. Je kloeg hierover tegen je vriendinnen dat je niet op de 1ste plaats stond bij hem maar dat je jezelf het 5de wiel aan zijn wagen voelde en dat je het daardoor had uitgemaakt)

Daarna ook een brief gekregen waarin ze mij volledig afmaakte en zei dat onze mislukte relatie 100% mijn fout was en dat zij de heilige paus was ..

Ge hebt ze daarna toch nog wel bloemen gestuurd? Want uit uw verhaal kan ik nu niet echt opmaken of het wel 100% gedaan was.

*VROUWEN*

Shrimpy
13 november 2015, 15:19
Ik kan me herkennen in Makila zijn verhaal, maar vrouwen zeggen nooit rechtstreeks wat ze willen. Als ze zeggen, het is hier frisjes, wil ze daarmee bedoelen dat ge de vensters moet toedoen en de chauffage hoger moet zetten. Als ze zeggen dat ze een klein hongerke hebben, wilt dat zeggen dat ze na hun klein bordje nog uit uw teloor komen frette.

*Vrouwen* (http://cdn.meme.am/instances/250x250/13329784.jpg)

:offtopic: Ik ben letterlijk aant wachten op de bijdrage van Myllan.

makila
13 november 2015, 15:53
Als ze zeggen, het is hier frisjes, wil ze daarmee bedoelen dat ge de vensters moet toedoen en de chauffage hoger moet zetten.
Dat doet me denken aan een meisje dat tegen mij zei op een fuif: "Het is hier precies warm binnen" - pas een kwartiertje later viel mijne frank.
Dus ik ineens terug naar dat meisje: "Ja je hebt gelijk het is hier erg warm, gaan we even naar buiten?" :D

PS. En ja ze ging mee en we hadden +-7 maand een relatie ;)

Lt. KroftDünkel
13 november 2015, 16:30
Dat doet me denken aan een meisje dat tegen mij zei op een fuif: "Het is hier precies warm binnen" - pas een kwartiertje later viel mijne frank.
Dus ik ineens terug naar dat meisje: "Ja je hebt gelijk het is hier erg warm, gaan we even naar buiten?" :D

PS. En ja ze ging mee en we hadden +-7 maand een relatie ;)
En die vrouw was

Frank DeBoosere

http://www.radio2.be/sites/default/files/images/articles/frank_deboosere.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Mus
13 november 2015, 16:39
Ik kan me herkennen in Makila zijn verhaal, maar vrouwen zeggen nooit rechtstreeks wat ze willen. Als ze zeggen, het is hier frisjes, wil ze daarmee bedoelen dat ge de vensters moet toedoen en de chauffage hoger moet zetten. Als ze zeggen dat ze een klein hongerke hebben, wilt dat zeggen dat ze na hun klein bordje nog uit uw teloor komen frette.
Nee!
Een knuffel en fritten wilt dat zeggen!

Jepjep
13 november 2015, 17:09
Inderdaad, vrouwen..
Ik heb begrepen dat als een vrouw 'nee' zegt, ze eigenlijk 'ja' bedoelt.
Ik heb dit onlangs in de praktijk toegepast, een week later had ik een straatverbod. Maar ik geef niet op.

StanTem
13 november 2015, 18:33
Inderdaad, vrouwen..
Ik heb dit onlangs in de praktijk toegepast, een week later had ik een straatverbod. Maar ik geef niet op.

:rofl:

wiseguy444
13 november 2015, 18:48
Inderdaad, vrouwen..

:rofl: Bedankt, ge hebt ne kutdag wat fijner voor mij gemaakt.

Shrimpy
14 november 2015, 12:39
Inderdaad, vrouwen..

HAhaha, Thanks for putting that smile on my face, you crazy basterd. :)