PDA

Volledige versie bekijken : Na 10 jaar, the end

fixer187
4 november 2015, 00:49
Na 10 jaar moderator te zijn op het xbox forum, heb ik beslist om er mee te kappen. Je weet hoe het gaat, druk op het werk, huis, tuin, kindje en geen tijd en zin meer om de taken als mod te vervullen. Niet dat dit tijd consumerend is, het is zeker 2 jaar geleden dat er nog een post gerapporteerd is geweest. Maar om het forum terug leven is te blazen is er een grotere activiteit nodig van een mod en de tijd die ik vrij heb spendeer ik liever met een controller in de hand ipv een toetsenbord.

50Euro
4 november 2015, 08:29
Hopelijk nog wat tijd om te gamen. :D

Heb eens onder mijn voeten gekregen van u omdat ik flamewar veroorzaakte met Xbox one Kinect filmpje in Amerikaanse avondshow. Achteraf gebleken is die Kinect toch wel een beetje geflopt. Ik heb toch Xbox zonder.. Nu ja, die PlayStation camera staat ook stof te happen op tv..

Het was vroeger mss onmogelijk met de fanboys maar ik persoonlijk heb de indruk dat Xbox en PlayStation forum beter 1 worden. Buiten exclusieve staat er bijna niks in Xbox forum en zitten Xbox gamers mee te praten in PlayStation forum.. Is mijn gedacht.

crazyjoker
4 november 2015, 11:10

Heb eens onder mijn voeten gekregen van u omdat ik flamewar veroorzaakte met Xbox one Kinect filmpje in Amerikaanse avondshow. Achteraf gebleken is die Kinect toch wel een beetje geflopt. Ik heb toch Xbox zonder.. Nu ja, die PlayStation camera staat ook stof te happen op tv..

Het was vroeger mss onmogelijk met de fanboys maar ik persoonlijk heb de indruk dat Xbox en PlayStation forum beter 1 worden. Buiten exclusieve staat er bijna niks in Xbox forum en zitten Xbox gamers mee te praten in PlayStation forum.. Is mijn gedacht.

eigenlijk vind ik dat een goed idee om xbox en ps samen te voegen. Als het over non-exclusives gaat praat ik er ook over in de ps forum, omdat het hier zo dood is. mss eens voorleggen aan iemand? :p

M0rdresh
4 november 2015, 12:09
Eigenlijk vind ik het niet meer zo zinvol om zowel een XBOX als Playstation gedeelte te hebben. We weten allemaal dat Playstation populairder is, zowel de huidige als voorafgaande generaties, en dat er daar een drievoud of meer mensen actief zijn in dat gedeelte. Dus veel XBOX gebruikers lezen en posten in het Playstation gedeelte als het op multiplatform games aankomt, dat is geen geheim. Het is ook niet echt zinvol twee threads te hebben over pakweg Destiny, de site gebruikers hebben dat door door precies daar te posten nog los van of XBOX gedeelte dood is of niet, makes no sense. Als het aan mij lag zou ik dan ook deze gedeeltes samenvoegen naar een bredere console aanpak. Ok, je hebt fanboism en flamewars, maar dat risisco heb je nu ook want zoals ik zei lezen ook diehard XBOX fanaten het Playstation gedeelte.

Anyway, happy times fixer187 ;)
Als men kandidaten zoekt voor moderator, bij deze stel ik me beschikbaar.

Recipe4hate
4 november 2015, 12:15
Ik ga akkoord. Ik heb het altijd onnozel gevonden om 2-3 dezelfde threads te volgen.
1 voor PS, 1 voor Xbox en soms nog eens dezelfde voor PC.

dibo
4 november 2015, 14:38
Bedankt voor goeie zorgen! Succes met jouw andere prioriteiten! ;)

diknmuis
4 november 2015, 18:54
bedankt voor de inzet fixer187

multicross platform is idd een goed idee

CHTboy
4 november 2015, 19:48
Fixer187, veel succes in de toekomst!

moeder_theresa
8 november 2015, 08:05

Met dit voorstel ga ik volmondig akkoord. Ik zit ook altijd op het PlayStation forum terwijl ik voor 90% Xbox speel.

fixer187
8 november 2015, 10:43
Thanks all! De controller zal ik zeker niet achterwege laten!

Je kan de voorstellen eens voorleggen aan de nieuwe mods.

deathsythe
8 november 2015, 11:05
de Xbox one is de eerste console die ik zelf heb, heb geen x360, xbox, ps3, ps4, en ik verschoot dat er zo weinig activiteit was in tegenstelling tot het ps forum. vind het wel spijtig.

anyway succes met je huisje tuintje kindje :)