PDA

Volledige versie bekijken : Minecompanion

FlatSix
3 november 2015, 21:39
Een nieuwe site minecompanion.be waar je met vreemden kan gaan eten. Dit met een romantische bedoeling of niet. De site adverteert van niet maar je moet bij het inschrijven wel heel wat zaken invullen zoals gewicht, hoogte, etc.. Daarnaast ook een slagzin of motto dat je typeert.

Ik vind het best een leuk idee en door tijdsgebrek me nog niet ingeschreven. Ik ga graag iets eten en ben sociaal genoeg om een hele avond met een vreemde te praten, allesinds dat kan ik dronken dus waarom ook niet nuchter. Daarnaast geniet ik gewoon van eens goed eten, en het hoeft niet altijd veel geld kosten en als dat dan kan met nieuwe mensen is dat win/win voor mij.

Ik vroeg me af of hier iemand al ervaring had met de site, of andere verhalen heeft gehoord?

:unsure:
3 november 2015, 21:40
lol waarom direct iets gaan eten met een vreemde? Eerst toch iets drinken? Als het niet klikt zit je daar schoon :s

FlatSix
3 november 2015, 21:57
lol waarom direct iets gaan eten met een vreemde? Eerst toch iets drinken? Als het niet klikt zit je daar schoon :s

Dat is het juist, het gaat niet per se om het romantische aspect. Ik kan gerust met een man die een goede steak kan apprecieren gaan eten zonder dat ik daarvoor homo moet zijn....

Shrimpy
3 november 2015, 23:57
Misschien ook meteen deze thread vermelden

http://www.9lives.be/forum/vrije-tijd-lifestyle/1018277-hoe-komen-affaires-uit.html

:lol:

:unsure:
4 november 2015, 21:43
Dat is het juist, het gaat niet per se om het romantische aspect. Ik kan gerust met een man die een goede steak kan apprecieren gaan eten zonder dat ik daarvoor homo moet zijn....

ja dan nog moet het wel klikken he.

Hetzelfde met 'komen eten'

geen idee waarom mensen serieus mee zouden doen aan dat programma, behalve dan om eens op tv te komen.