PDA

Volledige versie bekijken : Gezellig restaurant in Gent?

tasty
20 oktober 2015, 11:09
Hallo,

Zaterdag heb ik een tweede date met iemand die ik onlangs heb leren kennen. Nu willen we die avond iets gaan eten. Iemand aanbevelingen voor een gezellig, casual en betaalbaar restaurant in Gent?

Alvast bedankt!

-TC-
20 oktober 2015, 11:36
The Amadeus [emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

kil911ler
20 oktober 2015, 12:18
Amadeus is te druk voor gewoon met zn tweetjes :p

Lefky
20 oktober 2015, 12:24
int patershol hebde daar iets leuks
er is hier ergens al een topic over restaurants in gent, ik zou zeggen kijk daar is en zoek op wat ik daar heb gereageerd
tis niet spotgoedkoop, maar wel gezellig en lekker

Zsazsa
20 oktober 2015, 12:36
De Acht Zaligheden!

Je hebt er een menu van 35 € (aperitief + voor/hoofd/nagerecht) maar je kan natuurlijk ook gewoon een hoofdgerecht nemen van +- 20 euro.

Altijd lekker, en je kan nadien nog wat napraten in Café De Zoo (naast het restaurant), zelfde uitbaters.

Ankuro
20 oktober 2015, 12:51
Belga Queen is best leuk.

Faun
20 oktober 2015, 13:02
Café Parti (aan het station)

-TC-
20 oktober 2015, 13:10
Amadeus is te druk voor gewoon met zn tweetjes :p

Ni perse.. Hangt van de avond af en welke da ge kiest eh [emoji1]

fabke_1
20 oktober 2015, 19:20
Café parti is best wel goed, maar ik vind de kaart keuze eerder beperkt.

Probeer eens het restaurant 'toi et moi', het is een passende naam ;) http://www.restotoietmoi.be/#!/home
(al weet ik niet wat jouw budget is)
Ik ben er de voorbije 2 jaar, 3 keer gaan eten. mooie presentatie van het gerecht en 't is lekker.
het is wel een klein restaurant (de man doet de keuken en de vrouw de zaal) er kan, denk ik, ongeveer 25 a 28 pers eten. hoge plafonds... ik vind het een mooi kader

voor mij, is dit een aanrader in Gent

fabke_1
20 oktober 2015, 19:22
Belga Queen is best leuk.
en duur

Soeplepel
20 oktober 2015, 21:16
Ge kunt beter Kastart doen ipv Amadeus. 'k Vind dat persoonlijk nogal een smosboel voor nen eerste date :p

Godot aan de Korenmarkt is ook lekker

-TC-
20 oktober 2015, 23:31
Ge kunt beter Kastart doen ipv Amadeus. 'k Vind dat persoonlijk nogal een smosboel voor nen eerste date :p

Godot aan de Korenmarkt is ook lekker

Tis al ne tweede date eh [emoji14] wel belangrijk om te weten wa voor vlees ge in de Kuip hebt eh...

SusieQ
21 oktober 2015, 11:19
http://www.9lives.be/forum/vrije-tijd-lifestyle/1008799-romantische-restaurant-gent.html

mac-bc
21 oktober 2015, 11:35
De Acht Zaligheden!

Je hebt er een menu van 35 € (aperitief + voor/hoofd/nagerecht) maar je kan natuurlijk ook gewoon een hoofdgerecht nemen van +- 20 euro.

Altijd lekker, en je kan nadien nog wat napraten in Café De Zoo (naast het restaurant), zelfde uitbaters.

Second.
Gezellig, lekker en goede bediening. Wel jammer dat ze de vorige keer iets niet in huis hadden die op de kaart stond.

@ anderen:
En aub zeg, de Amadeus... Daar ga je naartoe met de studentenvereniging maar toch niet op date.
Ooit eens 10 minuten moeten staan wachten in het midden van dat "restaurant" vooraleer we plaats konden nemen. En ja, we hadden gereserveerd. Dan sta je daar, allemaal op een rijtje natuurlijk want de gangen zijn niet breed genoeg om met 2 naast elkaar te staan. Continu de obers ontwijkend om zodoende met uw jas bijna in iemands bord te hangen. Daar sta je dan voor piet snot, kijkend als een hond op een zieke koe hoe de ander aan het eten is. Aangenaam begin van de avond zeg.
Als je je dan op een plaatsje kan murwen blijkt de tafel nog te plakken van de voorgaande varkens (als we het dan over de klanten of over de ribbetjes hebben laat ik in het midden).
Om dan naar het einde toe plaats te moeten ruimen voor de volgende shift.

In het begin konden ze dit nog compenseren met een scherpe prijs maar ondertussen is dat ook niet meer het geval. Daar kom ik dus niet meer. En al zeker niet op date, dat zou ik sowieso nooit gedaan hebben trouwens.

Als je toch nog overweegt om daar op date te gaan, zorg dan tenminste dat je allebei niét of allebei wél van de looksaus eet. Als je hem/haar dezelfde avond nog binnendoet zal je weten waarom.

squalleke123
21 oktober 2015, 13:39
Der is ergens ne fantastischen italiaan in de buurt van het MIAT. De naam ontglipt mij wel efkes.

Tis wel nogal op zijn italiaans, maar dat geeft u ook veel tijd voor het betere gesprek natuurlijk

Nineshots
23 oktober 2015, 14:18
Godot ben ik naar toe geweest met m'n ex. Vond ik wel gezellige plaats.

ZyraXion.
30 oktober 2015, 13:56
San Marco italiaan in de bennesteeg..