PDA

Volledige versie bekijken : Hoe komen affaires uit?

tettenlover
19 oktober 2015, 16:43
Ik had dit weekend een discussie met vrienden, zij beweren dat affaires op lange termijn altjd uitkomen maar ik ben er toch niet van overtuigd.

Recipe4hate
19 oktober 2015, 16:52
Doordat uw vriendin het te weten komt.

Clarise
19 oktober 2015, 16:53
Tha_nOn
19 oktober 2015, 17:44
door zoveel redenen?

- uw partner merkt onregelmatigheden op in uw uitgavenpatroon of in uw uitgaanspatroon (zonder hem/haar uiteraard)
- uw partner begint zich vragen te stellen met het telkens laat werken of belt toevallig nekeer naar uw werk/waar ge zou moeten zijn en ge zijt er niet
- iemand in uw omgeving ziet u met uw tweede bureau en vertelt dat tegen derden/uw partner
- ge wordt zelf nonchalant en laat de onderbroek dat ge meegepikt hebt van uw maitresse slingeren
- uw partner komt een vriend(in) tegen waar ge zogezegd mee weggeweest zijt en vraagt toevallig hoe het was, deze weet uiteraard niet waar dat over gaat

etc

Komt dat altijd uit? Ik denk dat niet, maar dat hangt enorm af van hoe uw leven samen/apart geregeld is en ook externe factoren. Ik zou alleszins niet gaan plannen dat een lange affaire niet uitkomt.

eniac
19 oktober 2015, 18:10
Ge maakt het uit met uw minnares, ze verdraagt dat niet goed en beslist u mee te trekken in de dieperik door subtiel uw partner in te lichten? :)

Lefky
20 oktober 2015, 08:24
de ervaring die ik er meee heb (nee ik heb niet bedrogen, ik was den andere kant) is dat je nog zo voorzichtig mag zijn als je wilt, het komt praktisch altijd uit
bij ons was het zelfs door gemeendschappelijke vrienden en toen begon de roddelmolen te draaien...

mazonemayu
20 oktober 2015, 10:22
Ooit eens ene genoeg drugs gegeven dat hij schuldgevoel kreeg en op slag bekende :D

mac-bc
20 oktober 2015, 10:37
Onlangs een affaire uitgekomen in ware "Thuis" of "Familie" stijl.

Twee koppels waarvan vrouw van het ene koppel met man van het andere koppel een affaire heeft gehad. Bij koppel A is alles direct opgebiecht, bij koppel B is het geheim gebleven tot het volgende is gebeurd... Er werd een SOA ontdekt bij koppel A, dit zorgde ervoor dat de bedrogene van koppel A eiste dat haar partner (de bedrieger) dit moest melden aan koppel B. Om god weet welke reden heeft de bedrieger van koppel A rechtstreeks contact opgenomen met de nietsvermoedende bedrogene van koppel B. Laatstgenoemde kreeg dus plots een telefoontje van een totaal onbekende kerel met de boodschap dat hij 2 jaar geleden zijn vriendin heeft binnengedaan en dat daarbij waarschijnlijk een SOA is overgedragen... :eek:

Je reinste nachtmerrie.

Tefal
20 oktober 2015, 10:52
de ervaring die ik er meee heb (nee ik heb niet bedrogen, ik was den andere kant) is dat je nog zo voorzichtig mag zijn als je wilt, het komt praktisch altijd uit
bij ons was het zelfs door gemeendschappelijke vrienden en toen begon de roddelmolen te draaien...
bij mij was het de eerste keer door een vriendin van haar die mij ne toffe vond en het niet kon vinden dat ze mij bedroog.
de tweede keer was door "toevallig" een chatlog te lezen (en zij razend dat ik haar niet vertrouwde)
(daarnaast nog vermoeden van een drietal gasten)
11 maanden nadat ik ze gedumpt had vierde ze op Facebook het 1 jaar samenzijn met haar vriendje :wtf:

(gaat allemaal over dezelfde :) )

Shrimpy
20 oktober 2015, 10:56
Door aan je vriendin een triotje te vragen.

Lavake
20 oktober 2015, 11:10
bij mij was het de eerste keer door een vriendin van haar die mij ne toffe vond en het niet kon vinden dat ze mij bedroog.
de tweede keer was door "toevallig" een chatlog te lezen (en zij razend dat ik haar niet vertrouwde)
(daarnaast nog vermoeden van een drietal gasten)
11 maanden nadat ik ze gedumpt had vierde ze op Facebook het 1 jaar samenzijn met haar vriendje :wtf:

(gaat allemaal over dezelfde :) )

Oooh :(.

whacker
20 oktober 2015, 14:20
Komt idd quasi altijd uit.
Bij mij pa hadden we al een hele tijd vermoedens. De uiteindelijke bevestiging kwam toen hij zijn gsm had laten liggen met een bericht op dat open stond...
Verandering van patronen is inderdaad een weggever (andere werkuren/plots vaker naar vrienden of recepties moeten/...), desinteresse in het gezinsleven, ...

glashelder
20 oktober 2015, 14:59
Die ene keer dat ik bedrogen was, kwam het uit doordat ik toevallig een mail onder ogen kreeg die duidelijk niet voor mij bedoeld was.

Epyon
20 oktober 2015, 16:08
Whatsapp heeft nu toch zo'n cheatmodus waardoor berichten van bepaalde personen niet in je overzicht komen? :p

Maar denk dat de verandering van patronen het altijd wel zal weggeven.

witten
21 oktober 2015, 12:05
ik had een vermoeden en heb gewoon tegen mijn toenmalige vriendin gezegd dat ik gehoord had dat ze me bedrogen had.
De traantjes die bij haar daarna vloeiden bewezen het.

Lt. ZweedVoet
21 oktober 2015, 13:12
Door ermee te beginnen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk.

Shrimpy
21 oktober 2015, 13:50
Door ermee te beginnen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk.

Wijsheid hierzo ^

RETYPE
21 oktober 2015, 14:11
Ideaal topic op iets te vragen waar ik al jaren mee rondloop.

Toen ik een jaar of 11-12 was, kuiste ik mijn vader zijn auto. Ik deed dit meerdere malen, de ene keer al wat grondiger dan de andere keer. Ik was de koffer aan het stofzuigen en vond onder de koffermat een vel condooms. waarvan er al enkele weg waren. ( condooms die in individueel in een vierkant zaten met afscheurstrip). Ik heb dit nooit gemeld aan mijn vader, maar loop hier al jaren verveeld mee. De wagen is nieuw aangekocht en was destijds mijn vader zijn wagen. Nadien heeft mijn moeder ermee gereden, maar dit was pas na 2001. Mijn vader moet toen zo een jaar of 38 geweest zijn, maar kan er ook al enkele jaren onder gelegen hebben. In ieder geval zaten ze goed verstopt.

Mijn ouders zijn ondertussen al 30 jaar getrouwd en mijn vader hangt al 15 jaar de kerksul uit die wekelijks naar de mis gaat en ons als kind zijn geloof probeerde op te dringen. Ik weet echter beter dat hij wel vaker eens naar een seksfilm keek, dus niet helemaal zo vroom is als hij zich voordoet.

Zouden jullie hem ermee confronteren? Zou ik dit met mijn zussen bespreken? Ik vind het een vervelend feit, maar durf hem er niet echt over aanspreken.

RETYPE
21 oktober 2015, 14:14
Onlangs een affaire uitgekomen in ware "Thuis" of "Familie" stijl.

Twee koppels waarvan vrouw van het ene koppel met man van het andere koppel een affaire heeft gehad. Bij koppel A is alles direct opgebiecht, bij koppel B is het geheim gebleven tot het volgende is gebeurd... Er werd een SOA ontdekt bij koppel A, dit zorgde ervoor dat de bedrogene van koppel A eiste dat haar partner (de bedrieger) dit moest melden aan koppel B. Om god weet welke reden heeft de bedrieger van koppel A rechtstreeks contact opgenomen met de nietsvermoedende bedrogene van koppel B. Laatstgenoemde kreeg dus plots een telefoontje van een totaal onbekende kerel met de boodschap dat hij 2 jaar geleden zijn vriendin heeft binnengedaan en dat daarbij waarschijnlijk een SOA is overgedragen... :eek:

Je reinste nachtmerrie.

Hopelijk ging het niet over HIV, maar gewoon over een banale soa als Chlamydia. Dit is mijn grootste vrees om bedrogen te worden en een SOA te krijgen. Overigens zijn er veel mensen die zonder condoom vreemdgaan, dit leidt dan tot buitenechtelijke kinderen en overdracht van SOA's. Gewoon het gedacht da je vrouw/vriendin thuiskomt en er nog resten zaad van een andere man in haar hangen, disgusting...

nixie
21 oktober 2015, 14:32
1 keer bedrogen geweest doordat ze met mijne beste maat in vanalles uitstak. Ik weet niet meer hoe ik het heb ontdekt.

Mijn huidige vriendin heeft mij is bedrogen met haar ex. Had het ontdekt door een bericht op facebook te lezen.
Ik kon uit dat bericht gelukkig opmerken dat ze er echt spijt van had, en hij maar pushen om meer te krijgen.

Enige tijd later hebben we de draad terug opgepikt.

Ik moet toegeven dat i kzelf niet altijd even braaf ben geweest.
Ik heb zo eens op een feestje waren we samen waren mijn hand tussen de benen van een vriendin gelegd. Heb toen toch een mep in mijn gezicht gehad van het slachtoffer :p
Eens een ex die mij out of the blue begon te smsen wat dan overging in nogal pikante dingen. (daar bleef het dan uiteindelijk altijd bij)

Maar nu spreken we over een hele tijd geleden.

glashelder
21 oktober 2015, 14:49
Zouden jullie hem ermee confronteren? Zou ik dit met mijn zussen bespreken? Ik vind het een vervelend feit, maar durf hem er niet echt over aanspreken.
Da's altijd een moeilijke. Als het al zo lang geleden is, zou ik daar niks mee doen. Ik ben zelf op mijn 16de te weten gekomen dat mijn papa mijn mama bedroog. Ik heb het toen gezegd aan mijn mama. Gigantisch drama, mama wenend op mijn kamer om details te vragen, papa die mij een jaar genegeerd heeft,... Plezant was anders, zeker op die leeftijd.

RETYPE
21 oktober 2015, 14:50
Da's altijd een moeilijke. Als het al zo lang geleden is, zou ik daar niks mee doen. Ik ben zelf op mijn 16de te weten gekomen dat mijn papa mijn mama bedroog. Ik heb het toen gezegd aan mijn mama. Gigantisch drama, mama wenend op mijn kamer om details te vragen, papa die mij een jaar genegeerd heeft,... Plezant was anders, zeker op die leeftijd.

Ik ben reeds eind de 20, dus is iets andere situatie daar ik niet meer thuis woon. Als ik het hier zo lees wordt er nog redelijk wat vreemd gegaan...

9lives UNI
21 oktober 2015, 14:54
Ik denk dat er altijd een aanvoelen zal zijn dat het weggeeft.

Zo had ik en mijn ex beiden het gevoel dat de ander vreemdging.

Het kwam uit toen we elkander tegenkwamen met onze bijzit die op hun beurt dan ook weer een koppel waren, wat is de kans daarop :wtf:

Herman De Croo
21 oktober 2015, 15:37
Sexy snapchat naar echtgenoot verraadt geheimpje - Het Nieuwsblad (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151021_01930669)
Laat de repjes maar komen!

Lefky
21 oktober 2015, 16:03

Het kwam uit toen we elkander tegenkwamen met onze bijzit die op hun beurt dan ook weer een koppel waren, wat is de kans daarop :wtf:

de kans is klein maar onlogisch is het zeker niet he
jullie zijn op een bepaald karakter gevallen bij elkaar, net zoals dat andere koppel
er is dan een soort ruil ontstaan maar waarnaar de personen op zoek zijn bleef wel hetzelfde

mac-bc
21 oktober 2015, 16:09
de kans is klein maar onlogisch is het zeker niet he
jullie zijn op een bepaald karakter gevallen bij elkaar, net zoals dat andere koppel
er is dan een soort ruil ontstaan maar waarnaar de personen op zoek zijn bleef wel hetzelfde

Aan de andere kant, als je vreemdgaat zoek je misschien net iets anders dan de eigenschappen van uw huidige vriend(in). Waarom zou je anders vreemdgaan?

Toch wel sterk staaltje toeval. :p

TNTim
21 oktober 2015, 16:10
Mijn vader heeft mijn moeder ook meermaals bedrogen. Ik vermoed dat mijn moeder dit wist, maar zweeg, om het huwelijk niet te laten springen.
Na de zoveelste affaire heeft hij mijn moeder bij het grof vuil gezet.

Ik denk ook dat het vroeg of laat uit komt, je kan zulke dingen niet eeuwig verborgen houden. (tenzij je een uitmuntende psychopaat bent)

Net beginnen kijken naar de serie Twin Peaks en lettelijk iedereen heeft daar een affaire buiten de relatie.
Ik dacht dat het in België niet zo erg was, maar na deze thread te lezen begin ik er anders over te denken. :p

@9lives UNI
Na de ontdekking dan nog samen gezellig iets gaan drinken?

Recipe4hate
21 oktober 2015, 16:17

Kan zo in een film met Hugh Grant en Julia Roberts gegoten worden!

mac-bc
21 oktober 2015, 16:20
Hopelijk ging het niet over HIV, maar gewoon over een banale soa als Chlamydia. Dit is mijn grootste vrees om bedrogen te worden en een SOA te krijgen. Overigens zijn er veel mensen die zonder condoom vreemdgaan, dit leidt dan tot buitenechtelijke kinderen en overdracht van SOA's. Gewoon het gedacht da je vrouw/vriendin thuiskomt en er nog resten zaad van een andere man in haar hangen, disgusting...

HPV geloof ik, kan dat?

Met of zonder condoom vind ik ook een vrij groot verschil in "ergheid" bij overspel. Onder andere het fysische aspect zoals je hierboven omschrijft maar ook het mentale aspect. Zonder condoom is precies: "de rest van de wereld kan me allemaal gestolen worden, no matter wat voor ziektes ik krijg, no matter of ik een kind van u krijg, IK WIL NU MET U POEPEN!".

Terwijl met condoom is eerder: "Allez dan, we gaan poepen maar er blijft wel een barrière tussen ons waar jij niet in toegelaten wordt en mijn partner wel". Niet alleen een fysische barrière maar ook een intimiteitsbarrière waarbij je alle ziektes en lichaamssappen deelt met elkaar. :unsure:

Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden, ik weet niet of ik erin slaag. Om maar te zeggen; met of zonder condoom maakt een groot verschil.

citrofenwick
21 oktober 2015, 16:23
Ik denk dat de beste manier om goed aan te voelen of uw vriend(in) vreemd gaat, zelf eens (als vrijgezel) met iemand bezet vogelen of daten.

TNTim
21 oktober 2015, 16:29
@mac-bc
Ik begrijp wat je bedoelt.
Voor mij zijn er ook gradaties in vreemdgaan. Naar de hoeren gaan is minder verregaand dan een affaire m.i.

RETYPE
21 oktober 2015, 16:42
HPV geloof ik, kan dat?

Met of zonder condoom vind ik ook een vrij groot verschil in "ergheid" bij overspel. Onder andere het fysische aspect zoals je hierboven omschrijft maar ook het mentale aspect. Zonder condoom is precies: "de rest van de wereld kan me allemaal gestolen worden, no matter wat voor ziektes ik krijg, no matter of ik een kind van u krijg, IK WIL NU MET U POEPEN!".

Terwijl met condoom is eerder: "Allez dan, we gaan poepen maar er blijft wel een barrière tussen ons waar jij niet in toegelaten wordt en mijn partner wel". Niet alleen een fysische barrière maar ook een intimiteitsbarrière waarbij je alle ziektes en lichaamssappen deelt met elkaar. :unsure:

Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden, ik weet niet of ik erin slaag. Om maar te zeggen; met of zonder condoom maakt een groot verschil.

IK ben blij dit te lezen, want Ik denk er net zo over. Met condoom is er een stuk plastiek tussen en dan zou ik het misschien??? nog kunnen vergeven, maar zonder condoom NO WAY. De condoom geeft een fysieke barrière tussen het zaad en de vagina, waardoor sappen niet gemengd worden. Bovendien neemt het een groot stuk van het gevoel weg, waardoor je een soort afstand creëert. De seks zonder condoom is zoveel intenser en

Overigens heb ik het ook moeilijker met bedpartners uit het verleden van mijn huidige vriendin waarmee ze seks had zonder condoom. Dit is natuurlijk puur psychologisch want zaad blijft ook niet weken hangen in de vagina en indien een soa test ok is, is er geen probleem. Zelf ben ik ook niet heilig en heb ik ook verschillende bedpartners voor haar gehad zonder condoom, ook waarmee ik geen relatie had. Ongetwijfeld heeft zij ook 1 keer in haar seksleven met iemand seks zonder condoom gehad zonder een relatie te hebben. Psychologisch voelt het gewoon anders aan en zou ik liever hebben dat er nog nooit iemand zonder condoom in haar was geweest, maar dat is nu eenmaal niet het geval en zelf heb ik ook seks gehad met anderen zonder condoom.

MrKend54l
21 oktober 2015, 16:57
Wat een onzin lees ik hier nu weer... Een condoom biedt een barrière? Ja tegen zwangerschap en soa's. Maar voor de rest biedt dat 0,0 barrière en is het even erg of het nu met of zonder condoom gebeurt is.

Ook het psychologische, pure waanzin. Misschien kan u vriendin haar vorige vriend haar beter bevredigen. Denk daar maar eens over na en lig daar maar wakker van. Want intrede met of zonder condoom zijn net hetzelfde hoor. Beide hebben de intentie om lusten te botvieren.

mac-bc
21 oktober 2015, 17:03
Wat een onzin lees ik hier nu weer... Een condoom biedt een barrière? Ja tegen zwangerschap en soa's. Maar voor de rest biedt dat 0,0 barrière en is het even erg of het nu met of zonder condoom gebeurt is.

Ook het psychologische, pure waanzin. Misschien kan u vriendin haar vorige vriend haar beter bevredigen. Denk daar maar eens over na en lig daar maar wakker van. Want intrede met of zonder condoom zijn net hetzelfde hoor. Beide hebben de intentie om lusten te botvieren.

The fuck voor een reactie is dit nu? Dat je zelfs het EQ niet hebt om in te zien dat dit wel eens een louter persoonlijke invalshoek kan zijn... :')

Zelf eens scheefgepoept zonder condoom en wil je nu je geweten goedpraten?

RETYPE
21 oktober 2015, 17:12

Ik heb het niet over vergelijken tussen mij en haar exen, overigens ga ik haar ook niet vergelijken met mijn exen. Het gaat over vreemdgaan en het gebruik van condooms. Ik snap niet dat er mensen zijn die vreemdgaan en al helemaal niet dat er mensen zijn die dit zonder rubber doen want dit maakt het nog tien keer erger. Er zijn natuurlijk mannen ( en ook vrouwen) die zich van niks iets aantrekken en gewoon maar opdoen. Anders zouden er geen buitenechtelijke kinderen zijn of kinderen die na DNA test van een andere vader blijken te zijn...

Emiel Goelen
21 oktober 2015, 17:15
Zou echt niks uitmaken voor mij. Als mijn vriendin mij zou bedriegen zou ik mij achteraf hoedanook laten testen, voor de rest maakt het allemaal geen fuck uit. Beetje raar om op basis
dààr van een gradatie te maken van hoe erg het is vind ik, maar goed.

MrKend54l
21 oktober 2015, 17:15
The fuck voor een reactie is dit nu? Dat je zelfs het EQ niet hebt om in te zien dat dit wel eens een louter persoonlijke invalshoek kan zijn... :')

Zelf eens scheefgepoept zonder condoom en wil je nu je geweten goedpraten?
Het is overigens IQ [emoji14]
Los daarvan persoonlijke invalshoek of niet, met of zonder rubber overspel is overspel. En seks is seks.

Als jij valt over het feit dat uw vriendin in vorige relatie zonder condoom seks heeft gehad heeft. En dan zegt dat je minder problemen had gehad als het met condoom was geweest. Ja dan breekt mij klomp.

Los daarvan als dat uw mening is. Nu goed uw keuze.

Emiel Goelen
21 oktober 2015, 17:18
Los daarvan persoonlijke invalshoek of niet, met of zonder rubber overspel is overspel. En seks is seks.

Als jij valt over het feit dat uw vriendin in vorige relatie zonder condoom seks heeft gehad heeft. En dan zegt dat je minder problemen had gehad als het met condoom was geweest. Ja dan breekt mij klomp.

EQ = emotionele intelligentie. Altijd een beetje lullig om iemand anders te verbeteren om dan tot de conclusie te komen dat uw eigen kennis gewoon wat gebrekkig is he :3

mac-bc
21 oktober 2015, 17:20

Neen, ik bedoelde EQ: emotionele intelligentie. Een maat om o.a. het empathisch vermogen aan te duiden, waaraan het nogal ontbrak in uw post.
edit: wat Emiel Goelen dus ook al aanhaalde. :)

Natuurlijk is overspel overspel en seks seks. Ik had het over de situatie ALS er dan toch overspel is gepleegd. Wel, in dat geval is het voor mij geen klein bijkomstigheidje of het nu met of zonder condoom was. Ik vind dit een vrij fundamenteel verschil. Ik respecteer de mening dat anderen daar misschien minder zwaar aan tillen.

Wat er in vorige relaties is gebeurd, daar heb ik weinig problemen mee. Vermoedelijk slaat dit op Retype.

Scifo
21 oktober 2015, 17:21
Kzalt binnenkort weten te zeggen.

Nicht van mijn vriendin gaat vreemd en de nicht vraagt ons mee om dit weekend nar de cinema te gaan met hare lover.

Gaat "awkward" worden mijn gedacht -.-

MrKend54l
21 oktober 2015, 17:22
Neen, ik bedoelde EQ: emotionele intelligentie. Een maat om o.a. het empathisch vermogen aan te duiden, waaraan het nogal ontbrak in uw post.

Natuurlijk is overspel overspel en seks seks. Ik had het over de situatie ALS er dan toch overspel is gepleegd. Wel, in dat geval is het voor mij geen klein bijkomstigheidje of het nu met of zonder condoom was. Ik vind dit een vrij fundamenteel verschil. Ik respecteer de mening dat anderen daar misschien minder zwaar aan tillen.

Wat er in vorige relaties is gebeurd, daar heb ik weinig problemen mee. Vermoedelijk slaat dit op Retype.

Was mij overigens niet echt duidelijk.

Ik til daar niet minder zwaar aan. Ik til daar even zwaar aan, zijnde heel zwaar. Voor mij maakt het niet uit of er rubber tussen zit of niet, de daad is de daad.

9lives UNI
21 oktober 2015, 17:29
@9lives UNI
Na de ontdekking dan nog samen gezellig iets gaan drinken?

Dat kan ik me niet meer voor de geest halen. Veel drama is er wellicht niet geweest. Dat was anders toen ze defenitief haar biezen pakte.

Betreft het condoom relaas. Ik kan me daar eigenlijk ook in vinden. Ik hoef me eigenlijk nooit het hoofd te breken wat mijn partner allemaal uitspookt. Ik kan enkel maar hopen dat ze me met niets opzadelt van die escapades. En vica versa ook wellicht.

RETYPE
21 oktober 2015, 17:38

Er bestaat ook zo iets als EQ,

https://en.wikipedia.org/wiki/Emotional_intelligence

Er over vallen is een groot woord. Voor mij is het psychologisch een verschil, maar ik ga haar er niet minder graag door zien. Was gewoon om aan te geven dat het wel degelijk een fysieke en psychologische barrière is.

Alcair
21 oktober 2015, 17:53
Recipe4hate
21 oktober 2015, 17:59
Kzalt binnenkort weten te zeggen.

Nicht van mijn vriendin gaat vreemd en de nicht vraagt ons mee om dit weekend nar de cinema te gaan met hare lover.

Gaat "awkward" worden mijn gedacht -.-

Wuuuuuut? :D:D

Scifo
21 oktober 2015, 18:14
Wuuuuuut? :D:D
Jup, getrouwd en ne klenne. Prachtig.

Wereld is omzeep. Thrust nobody -.-

KnightOfCydonia
21 oktober 2015, 18:37
Ik ben een slechte geest, ik zocht al meteen een vuile woordspeling achter de foute spelling van trust. Thrust betekent namelijk iets anders...

TNTim
21 oktober 2015, 19:17
Lol, ik ook.

Hij heeft wel gelijk, geen miserie als je nobody thrust. :)

Scifo
21 oktober 2015, 19:50
Foutje. :p Zie, ik kan niet eens op mijn eigen Engels vertrouwen :unsure:

Tha_nOn
21 oktober 2015, 22:06
Jup, getrouwd en ne klenne. Prachtig.

En waarom gaat ge mee naar de cine? Dat ge u niet per se gaat moeien in de relatie zelf (als in het zeggen tegen de partner) tot daaraan toe, maar haar daarin steunen?

Televisiekaske
21 oktober 2015, 22:09
Ooit eens mijn toenmalig schoonvader betrapt. Kerstetentje was de week erna en ik denk dat diene mens toen zijn broek heeft volgescheten aan tafel.
Wel nooit verteld, tot het uitkwam en ik het de toenmalige vriendin vertelde dat ik al langer op de hoogte was, niet zo'n goed plan.

Lt. ZweedVoet
21 oktober 2015, 22:13
Wijsheid hierzo ^

:hug: Duvelke drinken he

9lives UNI
21 oktober 2015, 23:43

De wereld is wat hij altijd al geweest is. Dromen van sprookjes maar leven in een grauwe realiteit.

Guazala
21 oktober 2015, 23:54
Hoe ge merkt dat uw lief een affaire heeft?
Als hij/zij scheef poept.

Alcair
22 oktober 2015, 07:35
Hoe ge merkt dat uw lief een affaire heeft?
Als hij/zij scheef poept.
Dus altijd zien da ge recht ligt!

Sooth Awful
22 oktober 2015, 08:21
Ik zou graag een affaire hebben met een milf van 30+. Maarja, waar moet je zoiets gaan zoeken. :unsure:

SomeDude
22 oktober 2015, 09:17
Ik zou graag een affaire hebben met een milf van 30+. Maarja, waar moet je zoiets gaan zoeken. :unsure:

Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=milf+30%2B+gezocht&l=1)

Scifo
22 oktober 2015, 09:39
En waarom gaat ge mee naar de cine? Dat ge u niet per se gaat moeien in de relatie zelf (als in het zeggen tegen de partner) tot daaraan toe, maar haar daarin steunen?
Tis een rare situatie. Mijn vriendin heeft duidelijk tegen haar nicht gezegd da ze ertegen is, ma nu wilt de nicht haar overtuigen. Lol?

Achja. Ik moei me er niet mee. Ik ga voor de film en wil mijn potteke nachos :unsure:

Recipe4hate
22 oktober 2015, 11:08

Uw zoekterm is toch wel verkeerd hoor :p
Je zoekt niet iemand die een milf zoekt, je zoekt zelf een milf 30+.

Mierenneuken om te mierenneuken.
De firma dankt u.

Recipe4hate
22 oktober 2015, 11:08
Tis een rare situatie. Mijn vriendin heeft duidelijk tegen haar nicht gezegd da ze ertegen is, ma nu wilt de nicht haar overtuigen. Lol?

Achja. Ik moei me er niet mee. Ik ga voor de film en wil mijn potteke nachos :unsure:

Betalen zij? :D

Tha_nOn
22 oktober 2015, 11:10

als ge per se wilt dat uw familie uwen bijzit aanvaardt, dan moet ge maar resoluut voor den bijzit kiezen (en dus eerlijk zijn tegen uwe partner). Als dien partner dat allemaal niet erg vindt, oké, maar anders gaat ge eerst uit elkaar voor ge op dubbel dates gaat.

Sooth Awful
22 oktober 2015, 14:34

Ja, wat voor soort freaks ga ik wel niet tegenkomen op die manier. :rofl: I ain't into trannies and grandma's.

Ik heb vorig jaar ooit eens in een enorme zatte bui zo tegen een (veel) oudere studente aan het lullen geweest dat ik kickte op milfs. Dat heeft dan de ronde gedaan en heeft dan maanden geduurd voor iedereen dat vergeten was. lmao :oops:

Stampertje
22 oktober 2015, 15:04
Ja, wat voor soort freaks ga ik wel niet tegenkomen op die manier. :rofl: I ain't into trannies and grandma's.

Ik heb vorig jaar ooit eens in een enorme zatte bui zo tegen een (veel) oudere studente aan het lullen geweest dat ik kickte op milfs. Dat heeft dan de ronde gedaan en heeft dan maanden geduurd voor iedereen dat vergeten was. lmao :oops:

Ik versta niet wat je zo speciaal vindt aan een milf. Is toch gewoon een vrouw.
Of is het meer het oudere/ervaring gedeelte die u aanspreekt? En maakt het niet uit of ze al dan niet een aantal pagaders heeft rondlopen?

MorGo7h
22 oktober 2015, 15:19
Find my iphone

Myllan
22 oktober 2015, 15:46
http://i59.tinypic.com/2vmvzhx.jpg

Mannen zijn varkens en daarmee is alles gezegd.
Altijd maar hun snikkel achterna lopen.

Lefky
22 oktober 2015, 15:56

nochtans zijn er cijfers die ook laten zien dat een serieus deel vrouwen hun doos maar al te graag met allerlei lekkers vullen

Recipe4hate
22 oktober 2015, 16:03

En vrouwen zijn geiten.

Shrimpy
22 oktober 2015, 16:07
En vrouwen zijn geiten.

en kiekes.

Emiel Goelen
22 oktober 2015, 16:11

Slechte dag?

MrKend54l
22 oktober 2015, 16:29

Ik moet wel zeggen dat het een goeike is xD

Sooth Awful
22 oktober 2015, 17:14
Ik versta niet wat je zo speciaal vindt aan een milf. Is toch gewoon een vrouw.
Of is het meer het oudere/ervaring gedeelte die u aanspreekt? En maakt het niet uit of ze al dan niet een aantal pagaders heeft rondlopen?

Of is het meer het oudere/ervaring gedeelte die u aanspreekt?
En met ouder bedoel ik 30-40. Niet de oudere vrouwen waar de lippen al een lengte van een halve meter hebben :p
^dit

Sooth Awful
22 oktober 2015, 17:22

D_6oCXZHDoY

myllan pls

Shrimpy
22 oktober 2015, 17:35
Myllan overdrijft weer. Kom, kamilletheetje drinken.

Lt. ZweedVoet
22 oktober 2015, 17:39

De verwijfden toer aant opgaan?
Waar is die mannelijke Duvel gebleven?

Sooth Awful
22 oktober 2015, 17:43

Een vrouw met haar vodden, man man man. Da's altijd één en al miserie.

Gewoon een kapke opzetten en afzwepen. :rofl:

Shrimpy
22 oktober 2015, 17:45
De verwijfden toer aant opgaan?
Waar is die mannelijke Duvel gebleven?

Kamilletheeke met ne goeie scheut whiskey... maar Shhhht!

Gelukkig lust ik geen thee.

NoGo
22 oktober 2015, 18:25
Gedrag, via via te horen krijgen (van de tegenpartij eventueel zelfs) en Facebook hacken

RETYPE
23 oktober 2015, 09:27
Heb ooit eens de facebook van de ma van een vriendin moeten "hacken". Wat ik daar allemaal las, ze was dus aan het chatten met een oude "jeugdliefde", het ging over "rollebollen" enz. Als ik even nadenk kan ik wel 10 kennissen opnoemen waar er bedrog is. Je zou voor minder wantrouwig beginnen worden en je geloof in de "liefde" verliezen. Een vriendin van mij is nu in route met een getrouwde collega, die 2 kinderen heeft. Vrouwtje weet nog van niks, zal ook hard aankomen, heel het gezin kapot.

Lt. KroftDünkel
23 oktober 2015, 10:08
Als het boeleke een neger blijkt te zijn

http://www.hotflick.net/flicks/2000_Me__Myself___Irene/000MMI_Jim_Carrey_010.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Shrimpy
23 oktober 2015, 13:13
Facebook hekken is verboden van de polis

Alcair
24 oktober 2015, 08:09
Wie doet zn kinderen' nu zoiets aan

whacker
27 oktober 2015, 13:11
Facebook hekken is verboden van de polis
Met hacken bedoelen ze effectief een account die nog is ingelogd bekijken of het paswoord raden of het paswoord resetten als ge toegang hebt tot de mail van het slachtoffer. Is niks "hacken" aan dus.

"Als het boeleke een neger blijkt te zijn": je kan effectief van 2 kaukasische types een "neger" krijgen. Kans is klein maar het is mogelijk.

Obama
30 oktober 2015, 09:15
Door luidkeels de naam van een ander te roepen tijdens de seks

sele
18 november 2015, 23:02
Heb ooit eens de facebook van de ma van een vriendin moeten "hacken". Wat ik daar allemaal las, ze was dus aan het chatten met een oude "jeugdliefde", het ging over "rollebollen" enz. Als ik even nadenk kan ik wel 10 kennissen opnoemen waar er bedrog is. Je zou voor minder wantrouwig beginnen worden en je geloof in de "liefde" verliezen. Een vriendin van mij is nu in route met een getrouwde collega, die 2 kinderen heeft. Vrouwtje weet nog van niks, zal ook hard aankomen, heel het gezin kapot.
Je zou er nog van verschieten hoe veel vrouwen hun man bedriegen of omgekeerd,en hoe veel er naar de hoeren gaan,want de hoeren komt zelfde uit volgens mij,het domste wat de meeste doen is opschepen of het tegen iemand zeggen en dan komen de dingen wel eens uit.

KnightOfCydonia
20 november 2015, 19:03
Het lijkt me ook bijzonder moeilijk om een dure hobby als naar de hoeren gaan voor je partner verborgen te houden, zeker in lange relaties met gemeenschappelijke kosten/rekeningen.
Daarnaast is er natuurlijk ook het soa aspect, niet alleen bij hoeren natuurlijk maar bij alle buitenechtelijke partners. Als jij trouw aan je partner bent en ineens merkt dat je een "nieuwe" soa hebt, dan kan je natuurlijk al snel je conclusies trekken.

sele
20 november 2015, 19:09
Het lijkt me ook bijzonder moeilijk om een dure hobby als naar de hoeren gaan voor je partner verborgen te houden, zeker in lange relaties met gemeenschappelijke kosten/rekeningen.
Daarnaast is er natuurlijk ook het soa aspect, niet alleen bij hoeren natuurlijk maar bij alle buitenechtelijke partners. Als jij trouw aan je partner bent en ineens merkt dat je een "nieuwe" soa hebt, dan kan je natuurlijk al snel je conclusies trekken.
Klopt,vooral het soa aspect is het gevaarlijkst, en als ze nu eens apparte rekeningen hebben?maar zoals je zegt dit is zeer moeilijk verborgen te houden en zeker als ze gezamenlijke rekeningen hebben,maar ik zie genoeg volk bij de hoeren gaan,je gaat me niet zeggen dat die allemaal geen kindjes hebben en geen vrouw hebben [emoji4]

Tefal
20 november 2015, 20:41
Ik denk dat naar de hoeren gaan makkelijker te verbergen is. Erheen gaan en betalen. Terwijl een minares sms't, mailt, sporen achterlaat,...

TNTim
20 november 2015, 21:06
Ik denk dat naar de hoeren gaan makkelijker te verbergen is. Erheen gaan en betalen. Terwijl een minares sms't, mailt, sporen achterlaat,...
Jup, en een rekening zal je daar ook niet krijgen. Kan je dan ook niet vergeten weg te smijten. :p

Is naar de hoeren gaan eigenlijk duur? Is dat niet iets van een 50€/keer? Als je dat 1 à 2 keer per maand doet dan is dat toch makkelijk te verbergen, zelfs met gemeenschappelijke rekeningen...

sele
20 november 2015, 23:14
Jup, en een rekening zal je daar ook niet krijgen. Kan je dan ook niet vergeten weg te smijten. [emoji14]

Is naar de hoeren gaan eigenlijk duur? Is dat niet iets van een 50€/keer? Als je dat 1 à 2 keer per maand doet dan is dat toch makkelijk te verbergen, zelfs met gemeenschappelijke rekeningen...
Ge kunt daar zo duur in aan gaan als je wilt,als je zo eens wat rondkijkt op internet zijn de prijzen voor raamprostituees in gent,ant,Brussel 50euro,en escorte is meestal tegen de 200voor 60,er zij' er ook van 3,4,500 euro.idd geen ticketje of niets als je zo iets doet,er zijn ook veel zakenmannen dat zo veel verdienen dat de vrouwen het zelfs niet door hebben dat er wat geld minder op staat,een minares is idd zeer gevaarlijk e,en zeker deze tijd met facebook enzo

Edit: ik herinner mij dar er hier 5jaar,kan ook meer dan 5jaar zijn.een topic was over prostitutie?maar weet de naam niet meer van de titel

Alcair
21 november 2015, 08:01
In de loontopic postte vroeger ook een escorte

sele
21 november 2015, 08:38
In de loontopic postte vroeger ook een escorte
En wat brengt dat zo op per maand? :)

Alcair
21 november 2015, 08:39
Goh ze verdiende ferm haren boterham, da weet ik nog

sele
21 november 2015, 08:51
Goh ze verdiende ferm haren boterham, da weet ik nog
Veel int zwart denk ik [emoji2]

Alcair
21 november 2015, 08:51
Veel int zwart denk ik [emoji2]
Gij rijdt int wit, zij int zwart

bamstar
21 november 2015, 11:11
Overlaatst 1e op canvas die zei dat ze 6 a 8 k€ / week verdiende. Was wel in London,een dure wijk fzo.

StanTem
21 november 2015, 11:32
Gij rijdt int wit, zij int zwart

:rofl:

sele
21 november 2015, 11:49
Overlaatst 1e op canvas die zei dat ze 6 a 8 k€ / week verdiende. Was wel in London,een dure wijk fzo.
Zal dan ook wel een zeer knappe geweest zijn, een foto model ofzo [emoji14]

bamstar
21 november 2015, 12:01
Zal dan ook wel een zeer knappe geweest zijn, een foto model ofzo [emoji14]
Neen,dat was nog het ergste...
Zelfs voor gewoon 2h iets ergens te drinken kreeg ze 800€. Haar huur was wel 3200€,was zo in een internationale wijk. Wtf

sele
21 november 2015, 12:02
Neen,dat was nog het ergste...
Zelfs voor gewoon 2h iets ergens te drinken kreeg ze 800€. Haar huur was wel 3200€,was zo in een internationale wijk. Wtf
Prijs dus aangepast aan de regio,niet aan de looks [emoji14]

Nahrtent
21 november 2015, 21:13
Prijs dus aangepast aan de regio,niet aan de looks [emoji14]

Engeland he, de vraag en vooral het aanbod is daar naar verluidt anders dan bij ons. :unsure:

sele
21 november 2015, 21:20
Engeland he, de vraag en vooral het aanbod is daar naar verluidt anders dan bij ons. :unsure:
Ik denk dat england ergers is dan bij ons?ze hebben daar zelfs am gazette met deel naakt foto's in.(denk niet dat ze daar rosse buurt hebben)

Nahrtent
21 november 2015, 21:23
Ik denk dat england ergers is dan bij ons?ze hebben daar zelfs am gazette met deel naakt foto's in.(denk niet dat ze daar rosse buurt hebben)

Ik had het eerder over kwaliteit niet kwantiteit.

Tefal
21 november 2015, 21:52
Als ge daar op stap gaat is het ofwel te jonge sletterige grieten ofwel legale sletterige vrouwen met een maatje meer. Echt knappe grieten ben ik daar weinig tegengekomen.
Vooral makkelijke vrouwen (als ge niet naar het uiterlijk kijkt)

pilotMurdock
21 november 2015, 21:58
Ideaal topic op iets te vragen waar ik al jaren mee rondloop.

Toen ik een jaar of 11-12 was, kuiste ik mijn vader zijn auto. Ik deed dit meerdere malen, de ene keer al wat grondiger dan de andere keer. Ik was de koffer aan het stofzuigen en vond onder de koffermat een vel condooms. waarvan er al enkele weg waren. ( condooms die in individueel in een vierkant zaten met afscheurstrip). Ik heb dit nooit gemeld aan mijn vader, maar loop hier al jaren verveeld mee. De wagen is nieuw aangekocht en was destijds mijn vader zijn wagen. Nadien heeft mijn moeder ermee gereden, maar dit was pas na 2001. Mijn vader moet toen zo een jaar of 38 geweest zijn, maar kan er ook al enkele jaren onder gelegen hebben. In ieder geval zaten ze goed verstopt.

Mijn ouders zijn ondertussen al 30 jaar getrouwd en mijn vader hangt al 15 jaar de kerksul uit die wekelijks naar de mis gaat en ons als kind zijn geloof probeerde op te dringen. Ik weet echter beter dat hij wel vaker eens naar een seksfilm keek, dus niet helemaal zo vroom is als hij zich voordoet.

Misschien poepten je ouders graag in de auto? Dat wijst niet noodzakelijk op een affaire...

|nfected
22 november 2015, 08:16
Als ge daar op stap gaat is het ofwel te jonge sletterige grieten ofwel legale sletterige vrouwen met een maatje meer. Echt knappe grieten ben ik daar weinig tegengekomen.
Vooral makkelijke vrouwen (als ge niet naar het uiterlijk kijkt)

In Londen klopt dit totaal niet.

Tefal
22 november 2015, 11:00
In Londen klopt dit totaal niet.
Het was ook niet in Londen, maar een grootstad die vroeger vrij chic was, maar tegenwoordig een soort Blankenberge is

[deleted]
22 november 2015, 12:00
[deleted]

ShadesOfJae
22 november 2015, 13:39
Misschien poepten je ouders graag in de auto? Dat wijst niet noodzakelijk op een affaire...

Lol, ik denk niet dat een koppel dat al +10 jaar samen is nog steeds het condoom gebruikt.

sele
22 november 2015, 14:36
Lol, ik denk niet dat een koppel dat al +10 jaar samen is nog steeds het condoom gebruikt.
Hier wel door dat mijn vrouw anders elke week 2x migraine heeft,nu alleen nog als de russen op bezoek komen....

Waelvis
22 november 2015, 15:31
Hier wel..

Vrouwlief haar libido gaat ver onder het vriespunt als ze de pil pakt, spiraaltje mag niet omdat ze al een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad, ..

En 3 kindjes is genoeg.

En zij vindt dat ik nog te jong ben om er bij mij een knoopje in te leggen. Zij loopt ergens nog met het gedacht dat we binnen 5-10 jaar misschien toch nog voor een 4e zouden willen gaan en wil de deur daarvoor op een kiertje houden.

sele
22 november 2015, 16:17
Hier wel..

Vrouwlief haar libido gaat ver onder het vriespunt als ze de pil pakt, spiraaltje mag niet omdat ze al een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad, ..

En 3 kindjes is genoeg.

En zij vindt dat ik nog te jong ben om er bij mij een knoopje in te leggen. Zij loopt ergens nog met het gedacht dat we binnen 5-10 jaar misschien toch nog voor een 4e zouden willen gaan en wil de deur daarvoor op een kiertje houden.
Dan schiet jij nog geen losse flodders [emoji2]

TNTim
22 november 2015, 16:56
Dan schiet jij nog geen losse flodders [emoji2]
Jij wel soms?

Als we twee kinderen hebben moet daar bij ons ook over nagedacht worden. Ik zie dat persoonlijk niet echt zitten om daar een knoop in te leggen. Stel dat er iets fout loopt bij de operatie... :eek:

eniac
22 november 2015, 17:16
Wat zou er fout lopen? Sterilisatie bij de man is een simpele ingreep, bij mijn weten een lokale verdoving en nog geen half uur werk.

TNTim
22 november 2015, 17:22
Kweetni, ze zitten daar op dat moment toch gevaarlijk dicht te prutsen bij gereedschap waar ik nogal aan gehecht ben...

sele
22 november 2015, 17:24
Jij wel soms?

Als we twee kinderen hebben moet daar bij ons ook over nagedacht worden. Ik zie dat persoonlijk niet echt zitten om daar een knoop in te leggen. Stel dat er iets fout loopt bij de operatie... :eek:
Nee maar mijn schoonbroer wel
Die was op een uurke denkek al terug buiten [emoji14]

Tha_nOn
22 november 2015, 17:53

Ge zou verbaasd zijn. Er zijn vaak periodes waarbij er terug condooms gebruikt worden.
Daarnaast is dat misschien ook gemakkelijker als ge het op specialere plaatsen wilt doen eh, kwestie de leren zetels van zijnen auto niet te beplekken. Mannen genoeg die daar niet mee zouden kunnen lachen :v

Kweetni, ze zitten daar op dat moment toch gevaarlijk dicht te prutsen bij gereedschap waar ik nogal aan gehecht ben...

en dat is een ingreep dat ze waarschijnlijk met hun ogen dicht kunnen uitvoeren. Gelijk gezegd stelt dat op zich eigenlijk niet zo veel voor en is dat iets wat courant gedaan wordt. Ik zou mij daar zo geen zorgen in maken.

Als vrouw nog nekeer 25 jaar verder hormonen doornemen omdat er geen kinderen meer gewild zijn, kunt ge bezwaarlijk onschadelijk noemen. En ne condoom blijven gebruiken, denk dat er maar weinig volk daar gemotiveerd genoeg voor is.
(Ge moet uiteraard wel zeker zijn dat ge geen kinderen wilt, ook niet als ge uit elkaar gaat en ne nieuwe partner krijgt. Knoopke inleggen of afbinden is niet 100% omkeerbaar, moest dat gewild zijn)

TNTim
22 november 2015, 20:01
en dat is een ingreep dat ze waarschijnlijk met hun ogen dicht kunnen uitvoeren. Gelijk gezegd stelt dat op zich eigenlijk niet zo veel voor en is dat iets wat courant gedaan wordt. Ik zou mij daar zo geen zorgen in maken.

Als vrouw nog nekeer 25 jaar verder hormonen doornemen omdat er geen kinderen meer gewild zijn, kunt ge bezwaarlijk onschadelijk noemen. En ne condoom blijven gebruiken, denk dat er maar weinig volk daar gemotiveerd genoeg voor is.
Naja, ofwel de man ofwel de vrouw laat zich dan idd best steriliseren. :p

eniac
22 november 2015, 20:03
Naja, ofwel de man ofwel de vrouw laat zich dan idd best steriliseren. [emoji14]
De man is de logische keuze. De ingreep bij de vrouw is een stuk complexer en de slaagkans ligt ook lager.

Moet zeggen, ik ben nu 33 en heb twee kinderen en ik ben er ook over aan het nadenken. :)

TNTim
22 november 2015, 20:20
@eniac
Slaagkans is meer dan 99% bij een vrouw blijkbaar.

Vanop volgende site: Sterilisatie, jij of hij? - Sterilisatie - Goed Gevoel (http://www.goedgevoel.be/gg/nl/656/Sterilisatie/article/detail/28329/2008/01/01/Sterilisatie-jij-of-hij.dhtml)

"Kan een man na een vasectomie bij wijze van spreken nog dezelfde dag gaan werken?

'Het is toch beter om één of twee dagen rust te houden. Het is ook raadzaam om ijs aan te brengen op de balzak om zwellingen of een bloeduitstorting te voorkomen, of om degelijk ondergoed te dragen om de bijbal vast te zetten. Vrijen kan al zonder pijn na een kleine week. Bij pijn is het voldoende een ontstekingsremmer of pijnstiller in te nemen.'

Welke zijn de risico's?

'Net als bij om het even welke andere operaties kunnen zich complicaties voordoen, al komt dit zelden voor: infectie van de wond (met pijn, koorts en een algemeen gevoel van onpasselijkheid voor gevolg); epididymitis (als je last hebt van congestie, ongemakken, ontstekingen en pijn aan de zaadballen zijn de bijballen mogelijk ontstoken); bloedingen in de balzak met blauwe plekken.'"

Bleh... :s

Veel ingrijpender bij vrouwen dus, maar toch precies niet geheel risicoloos bij mannen...

tettenlover
19 maart 2016, 19:34
up

Untouchable2015
20 maart 2016, 05:06
Ik had dit weekend een discussie met vrienden, zij beweren dat affaires op lange termijn altjd uitkomen maar ik ben er toch niet van overtuigd.

Slechts twee manieren

1. Ge zijt betrapt
2. Je kan je bek niet houden

Maw, enkel als je een domoor bent komt het ooit uit

eniac
20 maart 2016, 06:00
Slechts twee manieren

1. Ge zijt betrapt
2. Je kan je bek niet houden

Maw, enkel als je een domoor bent komt het ooit uit

3. Zij kan haar bek niet houden.

Tefal
20 maart 2016, 08:54
4. Je doet turnoefeningen in het echtelijk bed, maakt er foto's van en zet die op uw pc die uw vrouw ook gebruikt. (dat is de meest recente dat ik weet :))

AreVee
20 maart 2016, 10:59
4. Je doet turnoefeningen in het echtelijk bed, maakt er foto's van en zet die op uw pc die uw vrouw ook gebruikt. (dat is de meest recente dat ik weet :))

Dan klopt het : maw, enkel als je een domoor bent komt het ooit uit wel voor dat geval :p .

Dat is zoals die vader die zijn kleine van negen jaar zijn porsche laat gebruiken in een centrum van een dorp (wat al dom is) en het dan nog is op zijn facebook post (wat een hele nieuwe dimensie geeft aan het begrip dom).

Untouchable2015
24 maart 2016, 16:02
3. Zij kan haar bek niet houden.

Dat is nog altijd woord tegen woord hé.

Clarise
24 maart 2016, 16:08
Alles komt uit.

eniac
24 maart 2016, 16:21
Dat is nog altijd woord tegen woord hé.
Tenzij ze bewijs kan leveren. Ik kan wel een paar dingen indenken ;)

Clarise
24 maart 2016, 16:32
Tenzij ze bewijs kan leveren. Ik kan wel een paar dingen indenken ;)

bvb: sommige vrouwen bewaren uw sperma in hun vagina (ze ontwikkelen daarvoor op een jonge leeftijd speciale opvang vliezen) en vriezen deze nadien in, zodat ze u kunnen blackmailen met dna tests.

Herman De Croo
1 januari 2017, 22:24
thread van het jaar!

Dr. Sheldon Cooper
1 januari 2017, 22:30
Naar eigen ervaring:

- Smsjes
- Online iets vinden
- Betrapt worden
- Foto vinden
- Iemand kan zijn klep niet houden

Lakigigar
1 januari 2017, 22:41
door sherlock holmes te spelen he .p

- browsergeschiedenis
- sms/facebook
- brute pech door toevallige onvoorziene samenloop van omstandigheden en gezien het leven dat op zich is, niet eens erg uitzonderlijk
- lichaamstaal/argwaan/afname interesse huidige partner

Bij mensen met een gestructureerd leven die veel tijd voor elkaar hebben komt het sneller uit. Al zal de argwaan en verleiding groter zijn wanneer iemand 24 uur van huis is.

V8x
3 januari 2017, 15:31
Door geen snapchat te gebruiken maar wel whatsapp of FB messenger.