PDA

Volledige versie bekijken : Mensen uit Limburg om wat mee te gaan doen

X-SlaYeR
29 september 2015, 22:24
Hey iedereen,

zal even mijn situatie schetsen.
Ben 30-jarige man uit Diepenbeek (langs Hasselt) en kom uit een langdurige relatie.
Ik wil terug wat meer het huis uit en dingen gaat doen, maar binnen de vriendengroep is het wat moeilijk om nog mensen mee te krijgen.
Zo goed als iedereen heeft een serieuze relatie, woont samen, is getrouwd, heeft kinderen en gaan dus totaal niet meer weg.
Ook moet ik wel toegeven dat de vriendengroep wat kleiner is geworden omdat het contact wat verloren is geraakt over de jaren.

Hier hoop ik dus de vriendengroep wat uit te breiden en wat mensen te vinden om wat leuke zaken mee te gaan doen (eens opstap gaa, game avondje houden, ...).
Zijn er dus mensen die ongeveer in dezelfde situatie zitten, of gewoon wensen hun vriendengroep wat uit te breiden. je mag hier gerust iets laten weten :)

citrofenwick
30 september 2015, 16:48
Hier een topic plaatsen is al een start, maar ik denk dat je meer kans maakt als je op zoek gaat via verenigingen, clubs of sociale facebookgroepen die aansluiten bij bepaalde interesses. Een opleiding volgen die aansluit bij een hobby kan ook vrienden opleveren. Zijn er geen oude, vrijgezelle-vrienden meer die het (op termijn) toe zullen laten dat je toe treedt tot hun (nieuwe) vriendenkring?
Infeite zijn sociale contacten en een vriendenkring dingen waar je constant aan moet werken en waar imo sowieso een beetje vernieuwing in moet blijven zitten.
Wat zijn uw interesses zoal?