PDA

Volledige versie bekijken : Gaan jullie naar de sauna? [rondvraag]

Relaxy
15 juli 2015, 21:43
Hallo,

Wij zijn een onderzoek aan het voeren naar het sauna gedrag van de Vlamingen. Hiervoor zijn wij op zoek naar mensen die niet, af en toe of regelmatig naar de sauna gaan.

Wilt u graag kans maken op een weekendje Parijs of één van onze andere prijzen? Dan nodigen we u graag uit om deel te nemen aan onderstaande sauna-enquête, uitgaande van het saunaplatform Relaxy.be (https://www.relaxy.be).
Het invullen van deze vragenlijst duurt maximum 8 minuten.

Link : http://www.sauna-enquete.be (http://www.sauna-enquete.be?source=9lives)

Alvast bedankt! :niceone:

Bubba
16 juli 2015, 00:18
Ik heb de enquête ingevuld, maar om de discussie hier ook te houden:

Enkele vrienden en ikzelf gaan af en toe eens naar de (publieke) sauna. Met mijn vriendin ga ik regelmatig (+- 1 keer per maand) naar een privé sauna. Persoonlijk ben ik meer fan van de publieke sauna's maar mijn vriendin wilt daar niets van weten. :)

Tah_b00nz0r
16 juli 2015, 00:53
tot nu toe enkel in't buitenland een paar dagen in de sauna van't hotel gezeten. altijd zo'n cliché angst voor gehad maar eigenlijk viel dat kei goed mee :) heb er meerdere avonden na het skiën doorgebracht met men maten

{YA}Gr3c0
6 augustus 2015, 17:25
enquete ingevuld :)

Ik en mijn vriendin zijn saunaliefhebbers. (publieke sauna's)

Bijna 6 jaar geleden ging ik daar nooit naar toe, nu zijn we bijna 6 jaar samen en we proberen toch iedere maand 1x keer te gaan.

Aquavilla in Oostduinkerke was onze favoriet, nu is deze sauna eigendom van Sunparks dus gaan we voorlopig nu naar Aquavilla in Oostende.

Nu hebben we Relaxy.be ontdekt dus wie weet bezoeken we nog andere sauna's of doen we eens een privésauna.

aXl_
6 augustus 2015, 18:21
tot nu toe enkel in't buitenland een paar dagen in de sauna van't hotel gezeten. altijd zo'n cliché angst voor gehad maar eigenlijk viel dat kei goed mee :) heb er meerdere avonden na het skiën doorgebracht met men maten

jah, sauna's in ski-hotels (in Frankrijk dan, rest heb ik geen ervaring mee) zijn doorgaans in badkledij waardoor de drempelangst bij iedereen wel wegvalt denk ik :p.

Met de vriendin ga ik af en toe naar een sauna (publieke). Wel niet zo vaak. Een keer om de 2 of 3 maanden ofzo. Ik zou daar ook geen hele dag kunnen doorbrengen. Na een namiddag (of avond) is het voor mij wel genoeg geweest ^^.

Oldskooler
6 augustus 2015, 19:27
Ik ga een 20tal keer op een jaar naar de sauna.

Wel alleen, in het begin met anderen, maar veel sauna doe je dan niet.
Dan zit je meer op terras te luisteren naar hun erkenning die nooit komt.

Kost uiteraard wel geld, met eten en drank 50 euro, soit je leeft maar 1 keer.

wiseguy444
6 augustus 2015, 19:49
Ik kan om de ene of andere reden sauna niet goed uithouden, geef mij maar een Turks stoombad. Daar beleef ik meer plezier aan.

maccie
7 augustus 2015, 08:11
Gaan toch wel een paar keer per jaar naar een privé sauna. Zelf heb ik geen probleem om naar een publieke te gaan maar mijn vrouwtje ziet dat zo niet zitten :)

Panly
7 augustus 2015, 08:18
We hebben een eigen sauna, zalig.

sandervdw
7 augustus 2015, 08:22
Ik ga een 20tal keer op een jaar naar de sauna.

Wel alleen, in het begin met anderen, maar veel sauna doe je dan niet.
Dan zit je meer op terras te luisteren naar hun erkenning die nooit komt.

Kost uiteraard wel geld, met eten en drank 50 euro, soit je leeft maar 1 keer.

Hetzelfde hier (maar dan minder vaak). Het is sowieso al moeilijk om iemand te vinden die mee wil, en elke keer opnieuw beginnen rondvragen is irritant.