PDA

Volledige versie bekijken : Man bun

Sooth Awful
5 juni 2015, 22:02
Iemand die momenteel een man bun heeft of er naartoe is aan het groeien?

:D

Zubrowka
5 juni 2015, 22:11
post eens in de single guys for single guys...

Sooth Awful
6 juni 2015, 01:00
post eens in de single guys for single guys...

nein

MrKend54l
6 juni 2015, 11:51
Wat is een man bun zelfs?

Recipe4hate
6 juni 2015, 11:53
Please, no pics!

Shrimpy
6 juni 2015, 12:19
Real men have curves.

Preske
7 juni 2015, 01:21
Wat is een man bun zelfs?

mannen met lang haar die dat in een matotteke opsteken op hunne kop zoals de oude mekes van vroeger.

Sooth Awful
7 juni 2015, 10:59
Conservatief, onthoud dat woord

Shrimpy
7 juni 2015, 11:05
Conserveblik, onthoud de datum.
Want een blik vervallen bonen, daar overleef je ni mee. He Krikke?

CoxM
7 juni 2015, 11:30
Conserveblik, onthoud de datum.
Want een blik vervallen bonen, daar overleef je ni mee. He Krikke?

Blijf eens in off-topic met uw zever :)

Tipzi
7 juni 2015, 18:04
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/07/71354d024bfa6e3d57ed4337ceddffa5.jpg

glashelder
7 juni 2015, 21:05
Ik had ooit een prof die zo'n bolleke had. En nu denk ik iedere keer dat ik die prof zie als ik een man met zo'n bolletje zie lopen. 'k Heb zelf al eens iemand aangesproken op het perron omdat ik dacht dat hij het was. Niet dus, maar 't was wel een grappig gesprek verder!

Tha_nOn
7 juni 2015, 21:13
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/07/71354d024bfa6e3d57ed4337ceddffa5.jpg

ik denk dat ge wel nog nekeer gaat moeten opzoeken wat 'bun' betekent

ValeRossi46
8 juni 2015, 05:39
Ik dacht dat het hier over een enorm uitgerust mannelijk broodje ging gaan.
Helaas.

coldplayke
8 juni 2015, 08:07
Chadli heeft er nu 1. :(

Shrimpy
8 juni 2015, 10:36
Blijf eens in off-topic met uw zever :)

Oei, ik dacht dak daar zat. Het topic klonk nu ook ni super serieus. :p

Myllan
10 juni 2015, 10:54
Toen ik voor het allereerst over een man bun hoorde dacht ik gelijk aan iets anders, aan iets helemaal anders dan een man met een knotje in zijn haar.
Goddank hebben we Google die ons keer op keer erop wijst hoe pervers een menselijk brein wel niet kan zijn.:unsure:

marcel
10 juni 2015, 11:00
alleen al het feit dat de benaming uitdrukkelijk moet aantonen dat het voor mannen is... :wtf:

Sooth Awful
10 juni 2015, 11:07
awel, jullie heb toch voor de kracht van verandering gestemd? ook dit is verandering. :rofl:

http://static1.hln.be/static/photo/2015/18/14/3/20150421164010/media_l_7650558.jpg

glashelder
10 juni 2015, 18:00
alleen al het feit dat de benaming uitdrukkelijk moet aantonen dat het voor mannen is... :wtf:
Da's nu toch de nieuwste hype. Meggings, man bags en nu ook man bun, blijkbaar. Een beetje zoals voetbal de sport gespeeld is door mannen, en vrouwenvoetbal de sport gespeeld door vrouwen :crazy:

HelpYouFall
11 juni 2015, 10:49
Ik zou zelf niet dood gevonden willen worden met zo'n ding, maar laat ieder toch gewoon het zijn.
Er zitten er hier precies nog altijd die in onnozel gegiechel zouden uitbarsten/in complete shock zijn/walgen als ze twee venten hand in hand over straat zouden zien lopen, of godbetert ne kerel die rondloopt met zo'n (in mijn ogen ook lelijke) man purse, man bun of man whatever. Natuurlijk moogt ge daar mee lachen, maar ik merk de laatste tijd echt bijna van die ziekelijke haat naar mensen 'die wa anders zijn'. We leven in de tijd van internet enz, sommige mensen houden van fashion en trendy dingen, deal with it, da gaat niet veranderen, mensen leven ni meer onder ne steen (of de meeste toch ni). Er is ook de misvatting dat mensen die bezig zijn met hippe dingen per definitie holle mensen zijn, wat gewoon niet waar is. Ik ken een vriendin die constant bezig is met wat op dat moment maar weer the next big thing op haren telefoon is. En ik zever dan ook wel eens van: "mateke, waar zijde NU weer mee bezig?!", maar dat is echt een van de coolste grieten die ik ken, die ook wel écht iets te zeggen heeft.

Die 'kijk hoe niet cool en wars van alle trends ik ben'-routine is even vervelend.

Nahrtent
11 juni 2015, 11:01
Ik zou zelf niet dood gevonden willen worden met zo'n ding, maar laat ieder toch gewoon het zijn.
Er zitten er hier precies nog altijd die in onnozel gegiechel zouden uitbarsten/in complete shock zijn/walgen als ze twee venten hand in hand over straat zouden zien lopen, of godbetert ne kerel die rondloopt met zo'n (in mijn ogen ook lelijke) man purse, man bun of man whatever. Natuurlijk moogt ge daar mee lachen, maar ik merk de laatste tijd echt bijna van die ziekelijke haat naar mensen 'die wa anders zijn'. We leven in de tijd van internet enz, sommige mensen houden van fashion en trendy dingen, deal with it, da gaat niet veranderen, mensen leven ni meer onder ne steen (of de meeste toch ni). Er is ook de misvatting dat mensen die bezig zijn met hippe dingen per definitie holle mensen zijn, wat gewoon niet waar is. Ik ken een vriendin die constant bezig is met wat op dat moment maar weer the next big thing op haren telefoon is. En ik zever dan ook wel eens van: "mateke, waar zijde NU weer mee bezig?!", maar dat is echt een van de coolste grieten die ik ken, die ook wel écht iets te zeggen heeft.

Die 'kijk hoe niet cool en wars van alle trends ik ben'-routine is even vervelend.

Een voorzichtige +1.

Los van het feit dat ik een grondige afschuw heb voor alles wat met fashion of trends te maken heeft (als ik bij de kapper ne Flair zie liggen met in grote letters op "Waarom rood dé kleur is van 2013" sterft de mens in mij altijd een beetje, alsof ge plots uw volledige garderobe moet buitenzwieren omdat het niet meer 'in' is), ga ik niemand daarop individueel beoordelen, eerder de trend in zijn geheel. Zolang ze nog iets anders te vertellen hebben, uiteraard, want ik heb wel al enkele mensen van facebook moeten zwieren die echt niet anders deden dan artikels linken met wat ik moest kopen, dragen, doen met mijn haar, etc... fuck that shit.

Wat de 'man bun' betreft, als het op z'n Zlatans is vind ik het nog iets hebben, maar zoals alle trends en stijlen moet ge er ook nog mee staan en dat is niet iedereen gegeven (zie maar naar de baard, da's werkelijk hit or miss).

Mus
11 juni 2015, 11:05
Couldn't care less. Srsly.

HelpYouFall
11 juni 2015, 11:11
Een voorzichtige +1.

Los van het feit dat ik een grondige afschuw heb voor alles wat met fashion of trends te maken heeft (als ik bij de kapper ne Flair zie liggen met in grote letters op "Waarom rood dé kleur is van 2013" sterft de mens in mij altijd een beetje, alsof ge plots uw volledige garderobe moet buitenzwieren omdat het niet meer 'in' is), ga ik niemand daarop individueel beoordelen, eerder de trend in zijn geheel. Zolang ze nog iets anders te vertellen hebben, uiteraard, want ik heb wel al enkele mensen van facebook moeten zwieren die echt niet anders deden dan artikels linken met wat ik moest kopen, dragen, doen met mijn haar, etc... fuck that shit.

Wat de 'man bun' betreft, als het op z'n Zlatans is vind ik het nog iets hebben, maar zoals alle trends en stijlen moet ge er ook nog mee staan en dat is niet iedereen gegeven (zie maar naar de baard, da's werkelijk hit or miss).

Ja, ik vind al die artikels over mode of wat voor zot groen voer ge nu weer moet eten om gezond en urban te zijn ook allemaal zever, en al die zogenaamde diepe Tumblr quotes die eigenlijk nergens op slaan en wat nog allemaal. Maar het maakt mij niet uit dat er mensen zijn die dat wel leuk vinden. Dat maakt die mensen niet per definitie onnozelaars ofzo, dat wil ik maar zeggen :)

Gonzo
11 juni 2015, 11:25
Heil HYFler. Weer zo'n zure reactie, man. Altijd die haat op uw hatende medemens... De Stasi zal aan u wel een vette kluif hebben.
Moest Eva Braun uw maitresse geweest zijn, had ze wsl niet gewacht tot den oorlog bijna verloren was om haar capsule kapot te bijten :(

Man Buns zijn trouwens zó 05/15.
Man Braids zijn the next big thing.

HelpYouFall
11 juni 2015, 11:29
ZWIJG VUILEN BRUINHEMD.

(ik doe echt keihard mee met uw braid hype. Let's make dem dollaz boy!)

Tha_nOn
11 juni 2015, 11:32
als dat nu in is, gaat ge wel niet meekunnen (haar groeit niet zo snel obviously), of gaat ge uwen baard laten vlechten HYF?

ik kan dat trouwens best goed (en vanalle soorten vlechten), dus moet ik nekeer een workshopke komen geven?

HelpYouFall
11 juni 2015, 11:34
Kunt gij ons geen reeds gevlochten haar van uzelf bezorgen? (IK BEDOEL HOOFDHAAR HE)
Per stuk of per ons, we vinden de juiste prijs wel.
Iedereen een beetje Non!

Guazala
11 juni 2015, 11:43
Ik snap het probleem ook niet. Er zijn er die daar best nog wel mee staan. Onbewust pikt iedereen toch trends op? Hersenloos alles doen omdat het er trend is, is vrij achterlijk, maar waarom zou je de dingen die je leuk vindt of die bij u passen niet doen? Vaak ontdek je iets pas omdat het in alle winkels hangt/door anderen wordt gedaan.
Of maken jullie je kleren allemaal zelf om toch niet met de trends mee te doen? En dan nog is zelf kledij maken ook een trend.

Alcair
11 juni 2015, 12:04
Couldn't care less. Srsly.
/endtopic

Booka Shade
11 juni 2015, 12:14
Ik vind het ronduit afschuwelijk en rol toch wel eens met mijn ogen als ik zo eentje zie rondlopen. Totaal mijn genre niet, maar iedereen zijn ding. Als ik er al eens mee kan lachen ben ik al content.
En Chadli staat er ook absoluut niet bij, die mensen snappen niet hoe belachelijk ze overkomen.

Is een hype, net zoals gin dat tegenwoordig is. Iedereen is plots een gin-expert, bitch please!! :p

Preske
11 juni 2015, 14:16

http://users.telenet.be/veerle-smurf/images/smurfen/mopper3.png

Ik haat lange teksten

Myllan
11 juni 2015, 17:17

You go girl!

Myllan
11 juni 2015, 17:24
Nee nee echt geen man braids. Een blanke man moet met zijn sorry white ass niet voor man braids gaan.:(
Dat is al net zo nep als een Chinees met blonde krullen. Nee gewoon niet doen, niet doen!
@all off them white skinny boys, stay away from man braids.:(

Recipe4hate
11 juni 2015, 17:54
Mmh, dat verbaast me van jou, Myllan.
Waarom mogen blanken zoiets niet? Moeten alle donkerder gekleurden dan ook baarden dragen?
Mogen zwarten geen hanekammen hebben?

Gonzo
11 juni 2015, 17:54
Allé Myllan, ne schone metroseksueel is toch ook nie mis?
Zo eentje met man braids, strakke v-neck shirt om zijn abs en pecs te showen, grote niet-harige handen, en ne zwarte man bag die bij zijn ceintuur past.
Ik dacht nu goed dat dat wel iets voor u zou zijn...

Thorfin
11 juni 2015, 23:50
Zo'n bolleke bovenaan op het hoofd vind ik enorm lelijk, maar als het haar gewoon achteraan het hoofd met een rekkerke samengebonden is en erachter afgeknipt vind ik dat nog goed meevallen.

Tr1ploid
12 juni 2015, 01:19
Werkt enkel als ge een kaaklijn hebt die zo scherp is dat ge er brood mee kunt snijden; en in combinatie met een baard. Niet voor mij dus :p

Myllan
12 juni 2015, 09:16
Mmh, dat verbaast me van jou, Myllan.
Waarom mogen blanken zoiets niet? Moeten alle donkerder gekleurden dan ook baarden dragen?
Mogen zwarten geen hanekammen hebben?

Oh boy...:(
Volgens mij beschuldig je me van racisme en/of probeer je me dat soort dingen in de mond leggen.
Blanke en zwarte en paarse mensen mogen voor mijn part doen wat ze niet laten kunnen alleen vind ik het PERSOONLIJK voor geen meter staan.
Sommige dingen staan mensen van een bepaalde afkomst nu net iets beter dan mensen van een andere afkomst maar dat is PERSOONLIJKE SMAAK/MENING.
Trouwens een neger kan geen hanenkam doen want die hebben daar het haar niet voor tenzij ze het ontkrullen en/of nephaar gebruiken en dat is GEEN racistische uitspraak maar een feit.:(
Serieus met hun haar valt geen land te bezeilen. (met het mijne ook niet 's morgens:x)

Allé Myllan, ne schone metroseksueel is toch ook nie mis?
Zo eentje met man braids, strakke v-neck shirt om zijn abs en pecs te showen, grote niet-harige handen, en ne zwarte man bag die bij zijn ceintuur past.
Ik dacht nu goed dat dat wel iets voor u zou zijn...

What happens on 18+, STAYS ON 18+!!!!
En waarom dacht je dat juist?:oink:

Recipe4hate
12 juni 2015, 10:31
Nee hoor, geen racisme (ik kwam misschien wat te scherp uit de hoek), maar je praat imo in stereotiepen.
Ps: http://www.noordhollandsdagblad.nl/incoming/article16380763.ece/ALTERNATES/w470/Balotelli.jpg

Shrimpy
12 juni 2015, 10:42
Oh boy...:(
Volgens mij beschuldig je me van racisme en/of probeer je me dat soort dingen in de mond leggen.
Blanke en zwarte en paarse mensen mogen voor mijn part doen wat ze niet laten kunnen alleen vind ik het PERSOONLIJK voor geen meter staan.
Sommige dingen staan mensen van een bepaalde afkomst nu net iets beter dan mensen van een andere afkomst maar dat is PERSOONLIJKE SMAAK/MENING.
Trouwens een neger kan geen hanenkam doen want die hebben daar het haar niet voor tenzij ze het ontkrullen en/of nephaar gebruiken en dat is GEEN racistische uitspraak maar een feit.:(
Serieus met hun haar valt geen land te bezeilen. (met het mijne ook niet 's morgens:x)

Heel veel mensen verwarren rascisme met stereotype stijlen.
Tuurlijk kunnen blanken afro's dragen maar bij grotendeels Westerse bevolking gaat dit vreemds overkomen, en het zal ze niet staan.
Zoals Myllan al zei, een Afrikaan met een mohawk kan, maar ik vind dat ook heel vreemd staan, bottelini deed dat, en ik vond dat nu nog altijd zo'n vreemde stijl.
Aziaten daarentegen, die staan met alles wat er ge er mee doet. Mag dat ene zijn met een roze mohawk en een hello kitty tshirt. Alles kan, niets moet.
Het zijn gewoon ingebakken stereotypen. Wil niet zeggen dat mensen niet mogen doen of laten.

Stijl is alles. Dress to impress ^_^

Ik scheer mijne kop in bros omdat ik kaal word, Ik kan hetlaten groeien in nen Bassie-coupe, maar mensen gaan raar zien. Iemand van 60 bijvoorbeeld, daar past dat soms nog bij. Een ex-leerkracht leek een beetje op Einstein, en dat stond hem wel.

Recipe4hate
12 juni 2015, 10:46
Heel veel mensen verwarren rascisme met stereotype stijlen.
Tuurlijk kunnen blanken afro's dragen maar bij grotendeels Westerse bevolking gaat dit vreemds overkomen, en het zal ze niet staan.
Zoals Myllan al zei, een Afrikaan met een mohawk kan, maar ik vind dat ook heel vreemd staan, bottelini deed dat, en ik vond dat nu nog altijd zo'n vreemde stijl.
Aziaten daarentegen, die staan met alles wat er ge er mee doet. Mag dat ene zijn met een roze mohawk en een hello kitty tshirt. Alles kan, niets moet.
Het zijn gewoon ingebakken stereotypen. Wil niet zeggen dat mensen niet mogen doen of laten.

Stijl is alles. Dress to impress ^_^

Dit gaat ze niet staan, juist omdat het een stereotiepe is om het niet te doen.
Zelfde als ik van kapsel wissel: veel vrienden of familieleden zullen vinden dat het me niet staat of er 'gek' uitziet, tot ze eraan gewend zijn.

Shrimpy
12 juni 2015, 10:50
Zelfde als ik van kapsel wissel: veel vrienden of familieleden zullen vinden dat het me niet staat of er 'gek' uitziet, tot ze eraan gewend zijn.

Gij zijt wel een rebelleke he gij. :)

Recipe4hate
12 juni 2015, 10:52
Gij zijt wel een rebelleke he gij. :)

Ja, anarchie en fuck the system en popo = pigs enzo :D

Ketelbuik
12 juni 2015, 10:56
Paul rockt zijn mohawk

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/paul-pogba-553058.jpg

Shrimpy
12 juni 2015, 11:11
Paul rockt zijn mohawk

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/paul-pogba-553058.jpg

Das gene mohawk

DAS ne mohawk
http://usercontent2.hubimg.com/2131851_f520.jpg

glashelder
12 juni 2015, 16:59
Of maken jullie je kleren allemaal zelf om toch niet met de trends mee te doen?
Nee, ik loop gewoon alleen in basics rond die je sowieso altijd wel vindt. Maar da's niet om per se niet met de mode mee te doen, eerder omdat mijn fashion sense echt... nul is :unsure: Af en toe koop ik wel eens iets nieuws en anders dat ik nooit zou kopen, maar dan weet ik nooit of dat ik er nu eigenlijk kweet niet hoe hip en tof uitzie, of eigenlijk stiekem voor gek loop.

Aan de andere kant, mijn ma en mijn zus die kopen altijd kleren "omdat dat nu de mode is" en dan zie je mijn zus dus op een barbecue verschijnen in zo'n stoffen broek met zo'n kweet niet hoe schreeuwerig patroon. Ik zat al bij mezelf te denken of die nu echt niet iets deftigers aan kon trekken, precies een pyjamabroek ('t was een barbecue waarbij de 'schoonouders' elkaar voor het eerst ontmoetten), maar toen bleek dat dat nu blijkbaar hip is en iedereen daarin loopt en dan probeerden ze mij te overtuigen om zoiets ook te kopen "want allez, da's de mode ze." Nee, dank u :wtf:

Sooth Awful
12 juni 2015, 17:35
^lol ben daar eerder de tegenpool van. Vroeger liep ik ook altijd rond van I don't give a fuck, gewoon casual jeans met sweather en gewone schoenen. Nu kan ik me zelf niet meer herinneren wanneer ik nog rondliep in een gewone jeans. :p

Thorfin
12 juni 2015, 18:34
Uiteindelijk is zo'n man bun wel handig in onderhoud, je moet gewoon nooit meer naar de kapper he. Zijkanten kan je makkelijk zelf afdoen met de tondeuse en bovenaan gewoon met de schaar de bun kort houden. :p

Tha_nOn
12 juni 2015, 19:48

Inderdaad, kwestie van gewennig en wat past in de visie van de maatschappij. Er is een reden dat we allemaal de haarstijlen uit de jaren 60-80-90 (en dan bedoel ik niet de gestileerde van het witte scherm maar die die uw ouders hadden in school), lelijk vinden.

en relevant: Rachel Dolezal Definitely Nailed The Hair, I'll Give Her That (http://jezebel.com/rachel-dolezal-definitely-nailed-the-hair-ill-give-her-1710899988)
tlijkt me wel duidelijk dat die vrouw, ondanks dat ze blank is, best goed stond met zeer stereotiepe zwarte haarstijlen

Alcair
12 juni 2015, 21:14
http://www.funnyzone.org/wp-content/uploads/2010/03/motivator2228654-9.jpg

als ge echt hipster wil zijn, dit is de nieuwe trend

Guazala
12 juni 2015, 22:43
Nee, ik loop gewoon alleen in basics rond die je sowieso altijd wel vindt. Maar da's niet om per se niet met de mode mee te doen, eerder omdat mijn fashion sense echt... nul is :unsure: Af en toe koop ik wel eens iets nieuws en anders dat ik nooit zou kopen, maar dan weet ik nooit of dat ik er nu eigenlijk kweet niet hoe hip en tof uitzie, of eigenlijk stiekem voor gek loop.

Aan de andere kant, mijn ma en mijn zus die kopen altijd kleren "omdat dat nu de mode is" en dan zie je mijn zus dus op een barbecue verschijnen in zo'n stoffen broek met zo'n kweet niet hoe schreeuwerig patroon. Ik zat al bij mezelf te denken of die nu echt niet iets deftigers aan kon trekken, precies een pyjamabroek ('t was een barbecue waarbij de 'schoonouders' elkaar voor het eerst ontmoetten), maar toen bleek dat dat nu blijkbaar hip is en iedereen daarin loopt en dan probeerden ze mij te overtuigen om zoiets ook te kopen "want allez, da's de mode ze." Nee, dank u :wtf:

Ik vind zo'n broeken super. De persoon die ervoor gezorgd heeft dat het sociaal aanvaard is om in zo een broek, even comfortable als een pyamabroek, hele dagen rond te lopen en zelfs te gaan werken is gewoon geniaal!