PDA

Volledige versie bekijken : Gratis verhuisdozen

Diana Prince
5 juni 2015, 12:54
Binnen drie weken gaan wij verhuizen, en ik ben benieuwd of iemand een goeie tip heeft waar je gratis verhuisdozen kan krijgen? Of zo van die 'bananendozen' of zo.
Bij de colruyt ben ik al gaan kijken, maar die hebben alleen vrij kleine dozen.
Ik vind het nogal belachelijk om dozen te gaan kopen...
Merci!

Stampertje
5 juni 2015, 13:56
Ga eens vragen in een rusthuis. Die smijten altijd hoop grote dozen weg van de pampers

kawadude
5 juni 2015, 15:43
Ik ben juist verhuisd en ben regelmatig bananendozen bij de aldi gaan halen. (Stuk of 40 in totaal)
Moet wel zeggen dat ik daar iemand ken dus weet niet of iedereen daar terecht kan.

Selderijstok
5 juni 2015, 16:46
Hier staan ze soms de dinsdag te wachten op die kar met karton of al die dozen te pakken :crazy: Ga naar een bedrijf waar ze hun producten verpakken, in dozen natuurlijk. Die hebben altijd een perscontainer of gewone staan voor karton. Dat zijn gewoon 'kapot' gesneden dozen maar je kan die gewoon aan de onderkant terug dichtplakken en heb je een nieuwe doos :)

Bushido
5 juni 2015, 17:55
Ik ben laatst verhuisd en mijn dozen kwamen van bij een rusthuis zoals hierboven al gezegd. Maar ook van bij een kledingwinkel...

Insipid
8 juni 2015, 09:40
Ik ben dozen gaan halen in de Ikea, kost wel wat geld maar je krijgt er stevige en goed stapelbare dozen voor terug.

brsgns
13 juli 2015, 21:25
kijk op freecycle groepen op fb

SusieQ
14 juli 2015, 05:46
Binnen drie weken gaan wij verhuizen, en ik ben benieuwd of iemand een goeie tip heeft waar je gratis verhuisdozen kan krijgen? Of zo van die 'bananendozen' of zo.
Bij de colruyt ben ik al gaan kijken, maar die hebben alleen vrij kleine dozen.
Ik vind het nogal belachelijk om dozen te gaan kopen...
Merci!

Ge begint natuurlijk wel laat aan he... ipv dat paar maand voor de verhuis al verzamelen!

Bananendozen! Zoek een grote fruit/groentenzaak.
Alsook electrozaken, maar het nadeel is dat die ook constant hun karton weg willen/verwerken.
Heb je een game mania in je buurt? Alle consoles komen aan in dozen van +- 60 op 60, dus karton genoeg.

Mefke
14 juli 2015, 09:55
Wij hebben dozen van Baxter gebruikt die mijn ma uit het ziekenhuis meebracht. Zijn ook mooie dozen die makkelijk stapelbaar zijn. Niet zo groot als bananendozen maar kan wel wat in.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk