PDA

Volledige versie bekijken : XBOX ONE Hardware Xbox One te Koop !

Magikdekay
31 mei 2015, 15:28
Bij deze zet ik mijn Xbox One ( zwart ) met controller, play and charge kit en enkele games op harde schijf ( Fifa 15, GTA5 en Forza 5 ).

Is nog een klein jaar garantie op ongeveer.

Reden verkoop, ik game enkel nog op PC.

Prijs overeen te komen.

EDIT: Eveneens op 2dehands.be geplaatst

Jenl
31 mei 2015, 15:33
richtprijs ?

Magikdekay
31 mei 2015, 15:48
richtprijs ?

nog geen idee, wat had u in gedachten ?

LeBram_James
31 mei 2015, 16:34
Bod van €230.

IIcon
31 mei 2015, 17:33
Bod van € 250.

Magikdekay
31 mei 2015, 17:44
Bod van € 250.

Alvast genoteerd! Indien er geen hoger bod binnenkomt voor dinsdagavond 21u. is hij voor u !

LeBram_James
1 juni 2015, 10:03
Bod van €260

LeBram_James
2 juni 2015, 23:21
MagiKTimo? Is dit in orde dan?

LeBram_James
4 juni 2015, 09:16
MagiKTimo, gelieve te reageren a.u.b. :-) Kan hier niet blijven op wachten.

LeBram_James
8 juni 2015, 10:25
Aan de mods: Gezien regel 21 van het Buy&Sell reglement, mag ik hier een negatieve iTrader voor geven? Het is ondertussen 8 dagen geleden dat de TS hier heeft gereageerd.

Magikdekay
9 juni 2015, 12:31
Aan de mods: Gezien regel 21 van het Buy&Sell reglement, mag ik hier een negatieve iTrader voor geven? Het is ondertussen 8 dagen geleden dat de TS hier heeft gereageerd.

Ik kon dan ook niet reageren door omstandigheden (ziekenhuis) als u direct met negatieve Itrader ga dreigen, mij niet gelaten hoor. Ik heb geen meeneemprijs ingesteld en tevens vermeld dat deze ook op 2dehands.be sta. Daar heb ik een bod van 280€.

Laat ons zeggen ik zal de meeneemprijs op 300€ zetten dan ben ik van deze belachelijke zever af!

LeBram_James
9 juni 2015, 12:56
Ik kon dan ook niet reageren door omstandigheden (ziekenhuis) als u direct met negatieve Itrader ga dreigen, mij niet gelaten hoor. Ik heb geen meeneemprijs ingesteld en tevens vermeld dat deze ook op 2dehands.be sta. Daar heb ik een bod van 280€.

Laat ons zeggen ik zal de meeneemprijs op 300€ zetten dan ben ik van deze belachelijke zever af!

Rustig maar MagiKTimo :) Volgens de regels mag ik u een negatieve iTrader geven (7 dagen geen reactie) maar dit heb ik niet gedaan, ik wou eerst nog eens proberen u via pm te contacteren.
Je hebt wel geschreven "Indien er geen hoger bod binnenkomt voor dinsdagavond 21u. is hij voor u !", wat voor mij toch over komt als een afsluituur.

In ieder geval, ik wil hier niet moeilijk gaan doen. Bodje van €285 dan maar (afgehaald).

Magikdekay
9 juni 2015, 18:07
Rustig maar MagiKTimo :) Volgens de regels mag ik u een negatieve iTrader geven (7 dagen geen reactie) maar dit heb ik niet gedaan, ik wou eerst nog eens proberen u via pm te contacteren.
Je hebt wel geschreven "Indien er geen hoger bod binnenkomt voor dinsdagavond 21u. is hij voor u !", wat voor mij toch over komt als een afsluituur.

In ieder geval, ik wil hier niet moeilijk gaan doen. Bodje van €285 dan maar (afgehaald).

Geen probleem. Meeneemprijs is geboden vandaag op 2dehands.be van 300€. Mijn ecxuses dat ik niet sneller kon reageren.