Pagina 1 van 5 12345 Laatste
    Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Terugbrengen Mediamarkt?

Hi,

Heb op 26/12 een ipad mini retina gekocht in de Mediamarkt. Ik vroeg me af of ze moeilijk doen als je deze wil terugbrengen? Heb nl een 16 gb gekocht maar zou toch liever een 32 gb willen.
    Had eerst gebeld om te vragen, maar daar zeggen ze dat ze moeilijk kunnen doen omdat dat plastic omhulsel er niet meer aanhangt..

Iemand ervaring? Afgezien van het plastic dat weg is, is alles hetzelfde zoals je hem 'nieuw' zou kopen.

Op de site staat er gewoon dat hij in 'originele verpakking' moet zitten. Waar hij dus wel inzit, buiten het plastic laagje van de doos dus.

Of is het gewoon kwestie van de lastigaard wat uit te hangen? T'is mediamarkt oostende

Thanks!
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida
    no votes  

kefienator's schermafbeelding
    iTrader
    1 (60%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    hij is niet meer sealed,dus nee, u kan hem normaal niet meer terugbrengen. moelijk doen helpt altijd. zeker op drukke momenten veel van uwen tak maken
    no votes  

iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    K'ging morgennamiddag gaan, dus normaal zal het wel druk zijn. Jammergenoeg ken ik niemand die zo'n machine heeft om er een nieuw plastic om te doen
    Maar ze hebben mij ook een foute prijs aangerekend op mijn smart cover, dus k'zal dat dan ook wel gebruiken als ze niet willen meewerken
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zie ook dat er nergens krasjes op staan. Ze gaan dat testen door met een 'speciaal krasjesopsporende doek' erover te gaan -.-
    no votes  

iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cather92 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zie ook dat er nergens krasjes op staan. Ze gaan dat testen door met een 'speciaal krasjesopsporende doek' erover te gaan -.-
    Over het plastic omhulsel van die iPad dan ofzo . Khebt allemaal schoon afgeveegd enz, heb er eigenlijk ook maar 1u mee gewerkt, t'is nooit uit het plastic geweest zelfs
    USA 2013:
    no votes  

hashtag's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja, ge opent de verpakking, gebruikt het toestel en wil dat dan terugbrengen? zodat zij het moeten verkopen met verlies in de winkel omdat gij als klant een fout hebt gemaakt?
    *
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Misschien de volgende keer eerst beter nadenken welke iPad je wil. Je vreest dat ze bij mediamarkt er moeilijk over gaan doen maar heb jij er al eens over gedacht dat jij voor hun moeilijk komt doen (voor hun is een geopende doos ook niet meer verkoopbaar aan de volle prijs)?
    no votes  

playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazmask Bekijk bericht
    Tja, ge opent de verpakking, gebruikt het toestel en wil dat dan terugbrengen? zodat zij het moeten verkopen met verlies in de winkel omdat gij als klant een fout hebt gemaakt?
    +1 al is het maar een minuut open geweest, staat duidelijk op de doos dat het 16gb is, je hebt er voor gekozen en na een uur beslist ge toch liever een 32gb te willen, als iedereen zo begint zal het plezant worden ... Ze moeten er nog niet met een speciale doek over gaan. Als de seal weg is moeten ze het niet terug pakken, tenzij er een defect is, en dan nog zullen ze omruilen naar een zelfde toestel.
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    || PSN: MRplayforfun91 || PS4 - PS3 - PS2 - PS Vita - Switch - Wii U - 3DS (TLOZ : Majora Mask SE)
    no votes  

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik swap mijn iPad Air ook voor het zwaarste model, ik ben nie content met mijn 32gb 4G model, ik wil 128gb en 4G hebben.

Wat denk je nu zelf, die zullen u zien aankomen, moest dat nu binnen de 14 dagen zijn, kunde uw geld nog terug zien.

Is het niet een beetje laat ? Hoe lang hebt ge m, het enige wat ze kunnen doen is m terug nemen en u waarde bons in de plaats geven als de 14 dagen termijn niet verstreken is.

Ik weet het niet of ze uw iPad nog gaan terug nemen, je had m gewoon sealed in de doos moeten laten, op de achterkant staat duidelijk op welk model dat is.

Zoals hier al aangehaald, zo n ding wordt terug gepakt als er iets kapot aan is, maar dan krijgt ge hetzelfde ook terug.

Sta je even ver
    no votes  

iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het is eergisteren gekocht, daarom dat ik gewoonweg die 14-dagen omruilgarantie zou willen gebruiken, maar het enige 'probleem' is dat de seal van de buitenkant weg is. En dat mag gerust in geld of waardebon zijn, t'is toch om een ander model te kopen.
    En @ hierboven: ge denkt toch niet dat ze gaan laten van er zelf een nieuwe krimpfolie over te doen? Heb zelf al genoeg dingen 'nieuw' gekocht in de winkel om achteraf te zien dat het duidelijk al eens gebruikt is.

En ik wist welk model ik kocht, maar achteraf gezien is het nogal weinig omdat je maar effectief 12,5 gb hebt om mee te beginnen, en na de jailbreak en enkele apps te installeren zat ik al aan 1,85 gb 'other data' (dus de data van de apps moet je nog eens bijtellen). Had al restored maar haalde niks uit. Dus van de 16 gb schiet er maar een goeie 11 gb over

Maar goed, we zien wel. In't slechtste geval kom ik gewoon buiten met het bedrag dat ik teveel betaald heb voor de cover
    USA 2013:
    no votes  

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben voor 99% zeker dat ze hem gaan terugnemen, zeker als je zegt dat je een zwaarder(duurder) model zal kopen. De reden dat je aangeeft over het te weinig geheugen is een goede reden.
    no votes  

iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mumbai Bekijk bericht
    Ik ben voor 99% zeker dat ze hem gaan terugnemen, zeker als je zegt dat je een zwaarder(duurder) model zal kopen. De reden dat je aangeeft over het te weinig geheugen is een goede reden.
    Mijn verhaal ging zijn dat het voor een maat is( die ook meegaat) die ook 1 gekregen heeft. Daarom dat ik hem zou terugbrengen maar een groter model voor mezelf kopen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    USA 2013:
    no votes  

Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou er ook niet van verschieten als ze die weigeren terug te nemen. Ze moeten die opnieuw kunnen verkopen he...

Zou jij zo een duur product kopen als je ziet dat de seal al verbroken is? Ik niet...
    no votes  

iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ben vrij zeker dat die mannen wel zo'n krimpmachine staan hebben. Moest het nu nog een officieel Apple sticker zijn, ok. Maar gewoon plastic? Moest ik zo'n folie hebben kon je het evengoed zelf doen. Nuja, zal het hier wel laten weten

USA 2013:
    no votes  

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Ben vrij zeker dat die mannen wel zo'n krimpmachine staan hebben. Moest het nu nog een officieel Apple sticker zijn, ok. Maar gewoon plastic? Moest ik zo'n folie hebben kon je het evengoed zelf doen. Nuja, zal het hier wel laten weten

Natuurlijk hebben ze zo een machine. Op mijn werk staan er zo een 3-tal machines. Niks speciaals aan. Gewoon het iPad doosje met folie er rond, deksel van de machine dicht, knopje induwen, 3 seconden later: compleet "gesealed", zoals jullie dat graag willen noemen.

http://www.youtube.com/watch?v=TXhMtW1ngCQ
    Laatst gewijzigd door mumbai; 29 december 2013 om 00:47
    no votes  

Regels voor berichten