Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik zit op 95%, bijna elke dag eindig ik wel met ongeveer 30-40% left ( soms eens tegen de 20% ) en vertrek s'ochtends met 100%, aangekocht begin Jan 2019 dus imo nog meer dan goed.

Als hij na 2 jaar te zwak is bij doorverkoop dan meld ik dat gewoon en als er geen interesse is vliegt em de kast in, jaarlijks upgraden doe ik zowiezo niet want de verschillen tussen een iPhone 11 en mijn XR kan ik op mijne kleine teen tellen, misschien dit jaar als het gerucht klopt dat alle modellen op OLED overgaan.

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is de manier van updaten veranderd ofzo bij Apple?!
    Ik wil - as usual - via iTunes updaten, en ik blijf nu al ~15min vasthangen op "Preparing iPhone for software update".
    Is dit normaal?

Edit:
    Kheb blijkbaar weer 't zelfde voor als de vorige keer dat ik wou updaten... Telkens foutcode 4010 (error), zelfs een restore werkt niet... Gelukkig is mijn gsm niet gecrashed zoals vorige keer, maar updaten nope....

Nu maar OTA updaten (ugh) en dan een restore doen als dat wel lukt... Echt belachelijk hoe dat systeem achteruit gaat, hoe fucking moeilijk kan het zijn om een update te laten werken via iTunes.

Edit2:
    Zelfs na de update ging een restore nog niet, uiteindelijk iTunes op mijn laptop geïnstalleerd, ook weer hetzelfde --> Restore niet mogelijk.
    Uiteindelijk via DFU mode moeten restoren, en dan backup teruggezet.

Nu hopen dat de volgende update gewoon vlekkeloos verloopt via iTunes, indien ik weer (want het is al de 2e keer) tegen deze foutmeldingen aanloop, toch even contact opnemen met Apple ....
    Laatst gewijzigd door Affinity; 6 juni 2020 om 18:02

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Ik heb een boodschappenlijst in de herinneringen app. Kan ik mijn gedane boodschappen alfabetisch ordenen?

(ik gebruik dezelfde lijst vaak opnieuw, dan kan ik gemakkelijk door mijn vorige lijst gaan en unchecken wat ik opnieuw nodig denk te hebben ... maar soms heb ik niet zoveel nodig en moet ik tussen alles wat ik ooit in die lijst heb gezet gaan zoeken naar vb. choco)
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb een boodschappenlijst in de herinneringen app. Kan ik mijn gedane boodschappen alfabetisch ordenen?

(ik gebruik dezelfde lijst vaak opnieuw, dan kan ik gemakkelijk door mijn vorige lijst gaan en unchecken wat ik opnieuw nodig denk te hebben ... maar soms heb ik niet zoveel nodig en moet ik tussen alles wat ik ooit in die lijst heb gezet gaan zoeken naar vb. choco)
    Op macOS gaat dat, maar op eerste zicht precies niet op iOS (of ik moet ergens verkeerd aan het kijken zijn).
    PSN: xIO3Y

Regels voor berichten