McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand hier die de Ipad Pro regelmatig gebruikt voor handwritten notes & whiteboard?

Ik ben op zoek naar een goede manier om mijn whiteboard doodles op te slaan en te delen en gebruik vaker om vaker Microsoft Whiteboard, maar dan op de pc. Ben aan het denken om er een device voor te kopen en als apple fanboy denk ik dan in de eerste plaats aan de Ipad Pro. Uiteraard heeft die ook meerdere andere voordelen die me nuttig zijn, maar wil hem ook zeker gebruiken om op te "schrijven".
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb onlangs een wireless charger gekocht op Amazon (merk is seneo, zo een dual dock voor phone & watch. De watch zelf laadt probleemloos op. De iPhone 11 daarentegen...

Het batterij icoontje geeft aan dat hij aan het opladen is (inclusief het ‘klunk’ geluidje) maar hij zakt enkel in percentage ?
    Als ik met een gewone lightning kabel probeer laadt hij wel gewoon op.

Volgens de reviews op Amazon zou deze nochtans moeten werken met een iPhone 11

Suggesties?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Xbox Live: kTs Yones

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb onlangs een wireless charger gekocht op Amazon (merk is seneo, zo een dual dock voor phone & watch. De watch zelf laadt probleemloos op. De iPhone 11 daarentegen...

Het batterij icoontje geeft aan dat hij aan het opladen is (inclusief het ‘klunk’ geluidje) maar hij zakt enkel in percentage ?
    Als ik met een gewone lightning kabel probeer laadt hij wel gewoon op.

Volgens de reviews op Amazon zou deze nochtans moeten werken met een iPhone 11

Suggesties?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Dat is allemaal afhankelijk van het vermogen van de oplader, of je de iPhone ideaal positioneert (halve cm kan veel uitmaken) en wat je apps gebruiken van batterij (apps die gesloten zijn kunnen batterij blijven gebruiken, zoals whatsapp / messenger berichten blijven ophalen - in dit geval wss een app die locatievoorzieningen gebruikt).
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    iPad Pro 12,9” (+ toetsenbord) of MacBook Air 13” voor een verkoper die de baan op moet?
    Zal vnl zijn om ter plaatse offertes op te maken, te laten ondertekenen en promovideo/foto’s af te spelen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G63 Bekijk bericht
    iPad Pro 12,9” (+ toetsenbord) of MacBook Air 13” voor een verkoper die de baan op moet?
    Zal vnl zijn om ter plaatse offertes op te maken, te laten ondertekenen en promovideo/foto’s af te spelen.

Ik zou zeggen een MacBook air.
    Veel meer vrijheid om indien gewenst allerhande software te installeren.

Op de iPad ben je gelimiteerd tot wat er in de app store beschikbaar is.

Ik gebruik hiervoor, ongeveer zelfde scenario, een gewone MacBook 12" van 2016 voor, bestaat nu niet meer, de air 12,9" komt het kortste bij.

Voor een kleine presentatie heb ik ook altijd een Asus Zenscreen monitor bij, 15,6", zit in zo een Flipcover, USB c in de MacBook en hoppa, tweede scherm!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Ik zou zeggen een MacBook air.
    Veel meer vrijheid om indien gewenst allerhande software te installeren.

Op de iPad ben je gelimiteerd tot wat er in de app store beschikbaar is.

Ik gebruik hiervoor, ongeveer zelfde scenario, een gewone MacBook 12" van 2016 voor, bestaat nu niet meer, de air 12,9" komt het kortste bij.

Voor een kleine presentatie heb ik ook altijd een Asus Zenscreen monitor bij, 15,6", zit in zo een Flipcover, USB c in de MacBook en hoppa, tweede scherm!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
    Thx, maar heeft elke ietwat populair softwareprogramma ondertussen niet ook een app?
    Welke software gebruik jij dan bv dat je op de iPad niet zou kunnen gebruiken?

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Thx, maar heeft elke ietwat populair softwareprogramma ondertussen niet ook een app?

Inderdaad, veel software is geport naar het iOS ecosysteem, maar in app versie zijn ze bijna toch altijd een beetje anders/minder uitgebreid dan in de gewone MacOS of Windows versie.

Zeker als je veel met cross platform documenten moet werken, bijvoorbeeld de alomtegenwoordige M$ Office files, dan is de volle Office suite een héél stuk makkelijker mee werken dan de app versie voor iPad.

Eigenlijk komt het wat erop neer, indien je nog een iMac of een Macbook Pro of zoiets hebt voor echte productiviteit in thuis/kantooromgeving, dan is de iPad Pro zeker een fantastische tool voor gewoon "op de baan" gebruik.

Om eerlijk te zijn heb ik nog niet met de laatste versie iPad pro versie gewerkt, vooral dan met het nieuwe toetsenbord met ingebouwde trackpad, dus weet niet hoe vlot het al de multitasking die ik gewoon ben op mijn andere toestellen aankan.

Ik ben zo gewoon aan die trackpad en de enorm uitgebreide controle die het je geeft op een gewone Macbook (of iMac) qua swipen tussen apps en desktops, de back en forward swipes, het zoomen, en ga zo maar verder.
    Is altijd een enorme pro geweest van Apple tegenover Windows laptops!

Was uiteindelijk de grote reden dat ik destijds voor de kleine Macbook heb gekozen voor super mobiel on the road gebruik, terwijl ik thuis op kantoor een gewone Macbook Pro heb. Gewoon al het feit dat beide exact hetzelfde werken was een pluspunt voor mij.

Buiten hun domme implementering van hun butterfly keyboard vind ik het vandaag nog altijd een toptoestelletje voor wat ik het onderweg gebruik, ook het 12" formaat vind ik top, de nieuwe MAcbook Air is toch weerla net wat groter...

Nog een ander puntje wat ik makkelijker vind aan de Macbook, is de externe toestellen. Printen is toch net wat makkelijker, gewone standaard printer drivers, terwijl je bij de iPad toch weeral naar merkprinter specifieke apps moet gaan om iets geprint te krijgen. Weerom, niet belangrijk moest je het enkel on the road gebruiken en een andere Mac thuis hebben.

Zoals altijd, het is persoonlijk hé, iedereen is comfortabel met andere zaken, maar ik hou vooral van keep it simple, dus als al mijn toestellen op "exact" dezelfde manier werken is dat een grote + voor mij...

En prijs!!!!

De iPad Pro 12.9" in wifi en 512GB storage met het magic keyboard kost een whopping 1750€ (of 1530€ in 256GB versie)
    De Macbook Air met i5 en ook 512GB kost er 1500€. Of 1200€ als je met i3 en 256GB toekomt.

Dus bang for the buck komt voor mij de Macbook Air er toch een stuk beter uit, als het niet hebben van een touch screen (eventueel met pencil optie) geen breaking point is...
    Iets tekenen kan ook via de trackpad, dus heb je niet echt touchscreen/pencil (ook weeral 135€) voor nodig...

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Ik krijg hier atm 17 app updates. Ookal zie ik datum staan van vorige week of nog vroeger zelfs.
    Nog iemand met hetzelde fenomeen?

Ik ben dus niet de enige:

https://www.reddit.com/r/ios/comment...tm_name=iossmf
    Laatst gewijzigd door TheCeet; 25 mei 2020 om 06:21
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 11 Pro

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    PSN: Jonas89

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Informatieve review van de nieuwe iPad Pro met nieuw keyboard/trackpad

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan het zijn dat veel opladen via usb-poort een negatieve invloed op je batterij heeft?

Ik heb een iPhone 8 van november 2017, batterijconditie zit op 90%.
    Mijn pa heeft ook een 8, aangekocht dezelfde dag en die van hem zit op 95%.

Ik zorg nochtans dat ik praktisch nooit onder 20% batterij zak, ik denk dat de zijne intensiever gebruikt/geladen wordt dan de mijne.
    Ik laad wel dagelijks op’t werk op via de usb-poort van mijn computer zodat hij vol is tegen dat ik naar huis ga.
    Misschien dat het beter is om via netstroom te laden?

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Niet elke batterij zal hetzelfde werken en jij en uw pa zullen ook een verschillende usecase hebben. Je kan 2 exact dezelfde toestellen op exact hetzelfde uur kopen en toch kan toestel A na 3 dagen al stuk zijn terwijl toestel B 10 jaar kan meegaan zonder problemen.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik dacht al zoiets, maar 5% verschil vond ik precies vrij veel.
    Het viel me ook wel op omdat ik naar gebruik toe eerder het omgekeerde had verwacht.

Niks om me zorgen om te maken dus, bedankt voor het antwoord.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Wel een mooi percentage om over te houden na 2,5 jaar. Mijn iPhone XR zit ook "al" aan 90%. Maar daar zit ik niet mee in, batterij gaat nog lang genoeg mee
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga eerlijk zijn ik kijk er niet naar

Op mijn Pro Max nu nog geen enkele keer naar gekeken.
    Kzou er mij toch enkel druk in maken.

Zal het tegen september wel checken op hoeveel hij staat bij de verkoop.

Regels voor berichten