iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Iemand een goed voorstel voor een glasbeschermer voor iPhone 11?

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat zijn de dingen die een nieuwe Apple TV meer zouden kunnen dan de huidige 4K?
    Als er ergens een black friday deal is overweeg ik er wel eentje te kopen. Online lees ik dat het tijd wordt dat er een nieuwere komt, maar naast een snellere processor voor games (ik zou er niet op gamen) en een betere remote zie ik niet echt in wat dat ding beter zou doen?
    PSN: Shaddix-be

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand een idee of de AirPods Pro ergens afgeprijsd staan voor BF?

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Appartement gister verkocht (akte getekend), nu mailt de koper mij vandaag om de keuring van de gasketel. Ik ben zelf geen 2 jaar eigenaar geweest, en de eigenaar voor mij heeft aan mij ook geen document gegeven waarin staat dat hij dat heeft laten doen toen ik het kocht in 2017. Ik heb uiteraard wel een conformiteitsattest van de gasketel, en ik was in de veronderstelling dat dat bij nieuwbouw dus 5 jaar geldig was voor je de eerste "tweejaarlijkse keuring" moest laten doen. Hij is nu eigenaar, dus alle lasten vallen bij hem, maar ik neem aan dat ik wel in de fout ben door het niet "tweejaarlijks" te laten controleren? Ik heb hem nu geschreven dat dat in de agenda stond voor begin volgend jaar, wat ook effectief zo was want tijdens de kersperiode krijg je toch niemand te pakken, dus omstreeks de periode dat ik 2 jaar eigenaar zou zijn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb een MBP
    Heb upgedated naar OS Catalina en had uiteindelijk meer problemen als iets anders
    Niet erg. Time machine teruggezet naar vorige OS
    Nu zie k m’n time machine schijf (WDMyCloud) nog in Finder, kan hem verbinden met de time machine configurator
    Maar onmogelijk om back-up te maken ...

Al heropgestart, kabels verstoken, ...

Please help

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Appartement gister verkocht (akte getekend), nu mailt de koper mij vandaag om de keuring van de gasketel. Ik ben zelf geen 2 jaar eigenaar geweest, en de eigenaar voor mij heeft aan mij ook geen document gegeven waarin staat dat hij dat heeft laten doen toen ik het kocht in 2017. Ik heb uiteraard wel een conformiteitsattest van de gasketel, en ik was in de veronderstelling dat dat bij nieuwbouw dus 5 jaar geldig was voor je de eerste "tweejaarlijkse keuring" moest laten doen. Hij is nu eigenaar, dus alle lasten vallen bij hem, maar ik neem aan dat ik wel in de fout ben door het niet "tweejaarlijks" te laten controleren? Ik heb hem nu geschreven dat dat in de agenda stond voor begin volgend jaar, wat ook effectief zo was want tijdens de kersperiode krijg je toch niemand te pakken, dus omstreeks de periode dat ik 2 jaar eigenaar zou zijn.
    Ik denk dat je per ongeluk in de verkeerde thread hebt gepost ;-)
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Misschien is de gasketel een Mac?
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Haha, oops.

Ik vond m'n post al niet meer terug, en dan in m'n eigen post geschiedenis gaan zoeken.

M'n excuses.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    2de vraagje
    Als je een copy maakt van je fotobibliotheek (via Images -> bibliotheek) en in Images plaatst op een nieuwe Mac, werkt dit?
    Of zie ik dit te simpel?

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Op hoop dat iemand me hier snel kan helpen. Wil voor men vriendin haar kerst graag een iwatch kopen. Echter is die goude 40mm niet voor de 25e leverbaar (27-30/12 volgens apple)

Reden waarom ik via apple wil bestellen is omdat ik graag zo’n roestvrij bandje wil ipv die standaard plastiek. Per stuk kosten die roestvrije nog eens 100€ waardoor t al 550€ wordt ipv 500 als ik hem met dat specifieke bandje samenstel via hun site...

Vraag is dus: kan je in de apple store in BXL of bv bij mediamarkt of switch ook enkel de kast los kopen en erna een bandje naar keuze kopen? Ik zie enkel maar aanbiedingen met plastiek bandjes bij.
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    55 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)

De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Op hoop dat iemand me hier snel kan helpen. Wil voor men vriendin haar kerst graag een iwatch kopen. Echter is die goude 40mm niet voor de 25e leverbaar (27-30/12 volgens apple)

Reden waarom ik via apple wil bestellen is omdat ik graag zo’n roestvrij bandje wil ipv die standaard plastiek. Per stuk kosten die roestvrije nog eens 100€ waardoor t al 550€ wordt ipv 500 als ik hem met dat specifieke bandje samenstel via hun site...

Vraag is dus: kan je in de apple store in BXL of bv bij mediamarkt of switch ook enkel de kast los kopen en erna een bandje naar keuze kopen? Ik zie enkel maar aanbiedingen met plastiek bandjes bij.
    Misschien eens bellen naar Apple Store Brussel?

Ben er nu zelf niet meer zo zeker van wat kan en wat niet dus gewoon bellen en dan ben je direct geholpen ;-)

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    Misschien eens bellen naar Apple Store Brussel?

Ben er nu zelf niet meer zo zeker van wat kan en wat niet dus gewoon bellen en dan ben je direct geholpen ;-)
    Lijkt me idd t beste morgen is een telefoontje doen dan se
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

TitaTovenaartje's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ik heb een kinder apple id aangemaakt. (delen met gezin)
    Zoon gebruikt imessage met een vriendje.
    Kan ik dat op een of andere manier uitschakelen dat ik die meldingen ook krijg?
    Work like a Captain, play like a Pirate

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht

Nee, losse kasten kan je niet krijgen. Die met het plastic of nylon bandje zijn de goedkoopste.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Is het niet mogelijk om bij meldingen van Apps (WhatsApp, Messenger,...) enkel trilling te hebben en geen geluid?

Pagina 238 van 239 Eerste ... 138188228234235236237238239 Laatste

Regels voor berichten