_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Ik meen ergens gelezen te hebben dat V2 één dezer in de winkelrekken zou komen te liggen. Misschien heeft dat er iets mee te maken.

hey69's schermafbeelding
    iTrader
    356 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn Macbook (12 inch) kraakt. Enkel als ik hem op mn schoot ben, ik vermoed daarom dat dit ergens aan de scharnieren/ hetscherm te wijten valt.

Heeft het zin om deze daarvoor binnen te brengen (in garantie nog)? Het is uiteraard geen ramp, maar ik erger mij er wel degelijk aan.
    vijskes kunnen eens los en vastgedraaid worden. gewoon backcover opendoen en kapjes verwijderen, als je da nie durft, eens binnensteken als er nog garantie is
    ...

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Is er een manier dat ik bij ios 12 bv het volume van youtube verminder zonder dat het algemeen systeemvolume (zoals berichten en inkomende oproepen) ook automatisch vermindert?
    All our Gods have abandoned us.

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Is er een manier dat ik bij ios 12 bv het volume van youtube verminder zonder dat het algemeen systeemvolume (zoals berichten en inkomende oproepen) ook automatisch vermindert?
    Heb je bij de instellingen onder 'Horen en voelen' de optie 'Wijzig met knoppen' uitgeschakeld?
    Zo blijft normaal het volume van oproepen en berichten behouden en zou enkel de volume van media aangepast worden als je de knoppen gebruikt.
    PSN: xIO3Y

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xIO3Y Bekijk bericht
    Heb je bij de instellingen onder 'Horen en voelen' de optie 'Wijzig met knoppen' uitgeschakeld?
    Zo blijft normaal het volume van oproepen en berichten behouden en zou enkel de volume van media aangepast worden als je de knoppen gebruikt.
    Ja die knop staat uitgeschakeld maar toch blijft hij dit doen.
    All our Gods have abandoned us.

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    50 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SlyR Bekijk bericht
    Heeft iemand een idee wat er met de Airpods aan de hand is? Deze lijken nergens nog beschikbaar en ze kunnen ook nergens zeggen wanneer deze wel terug beschikbaar zijn..
    Bol, Coolblue, Mediamarkt en alle lokale winkels (Lab9, Krefel, Vandenborre, Fnac ...) zitten zonder. Een tekort in stock van Apple? Of zou het nieuwe model er dan toch binnenkort aan zitten te komen?

Heb net een sporthorloge gekocht en hoopte op Airpods om in samenwerking met dit horloge naar muziek te kunnen luisteren tijdens het lopen, maar kan ze dus nergens vinden..

Edit: heb ze nog gevonden op Alternate maar ik lees heel slechte reviews over hun dienst na verkoop dus die winkel maar negeren..
    Valt me inderdaad ook op.
    Ben zelf ook Aant wachten en zie ook dat ze op de meeste plaatsen moeilijk of niet beschikbaar zijn....

Ik wacht alleszins gewoon tot de airpods 2 uitkomen of tot er duidelijkheid is dat er niet direct nieuwe airpods uitkomen....

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zowiezo wacht je bij Apple best altijd op de 2de versie van iets nieuw, vaak zijn er substantial verbeteringen aangebracht en vaak op gebieden waar het op v1 echt schort.
    Zowiezo qua Airpods zou ik op v2 wachten, zeker nu want ze zijn al meer dan 2 jaar te koop en geruchten van airpods 2 zijn alleen maar groter geworden de laatste weken.

Pagina 230 van 230 Eerste ... 130180220226227228229230

Regels voor berichten