Pagina 6 van 53 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Vind dat maar een kak programma eigenlijk, werkte niet decent toen ik het teste (half jaar geleden).

Wallet vind ik een zeer deftig programma.

joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Voor de xbox 360 gebruikers
    connect360
    13" Macbook Pro 2011: 2.7Ghz i7 - 8 gig ram - 500GB HD
    Samsung Galaxy Nexus
    ASRock P67 - Intel Core i5 2500k - 8 gig - MSI ATI HD6950 2gig

iTrader
    0
    Iemand een goed alternatief voor Switch?
    Bij mij loopt die altijd vast als ik begin met converteren: gebruikt wel cpu, maar ik zie geen vooruitgang (heb er al eens een kwartier op zitten staren).
    Voor wma gebruik ik EasyWMA (zeer gemakkelijk tooltje!) maar ik had graag een algemeen programma gehad

butnix's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Vergeet het er niet bij te zetten waarvoor de programma's dienen enzo, om het overzichtelijk ge houden

MitCh's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aegonis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand een goed alternatief voor Switch?
    Bij mij loopt die altijd vast als ik begin met converteren: gebruikt wel cpu, maar ik zie geen vooruitgang (heb er al eens een kwartier op zitten staren).
    Voor wma gebruik ik EasyWMA (zeer gemakkelijk tooltje!) maar ik had graag een algemeen programma gehad

VisualHub voor filmformaten, is wel niet gratis.

anthony8400's schermafbeelding
    iTrader
    119 (98%)
    http://www.coolosxapps.net/2008/04/1...dle-only-6499/

Dit is nog interessant, niet veel geld voor paar goeie apps
    iPhone 5S Silver
    MacBook Pro 17" UniBody
    Life might seem like a burden, but it's so lovely living it!

MaVaCa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geen idee of deze al gezegd zijn

AOL - Top 100 Videos

Fine Tune Desktop

Website: www.macapper.com
    Jeff: "But she won't understand a word I'm saying."
    Susan: "Yeah, but on the plus side: She won't understand a word you're saying."

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Forklift als alternatief voor de finder heb ik gisteren uitgetest en het is zeker de moeite waard Je krijgt de looks van de gewone finder, maar de body is in 2 kolommen verdeeld, zodat je véél gemakkelijker bestanden kunt kopieren

Een tweede dat ik al een tijdje gebruik, is MenuCalendarClock. Dat is een kleine kalender die zich nestelt rechtsboven achter de klok. Als je dan klikt op de klok, of de shortcut gebruikt, verschijnt die. Bovendien toont die automatisch je ical events. Maar vooral als je vlug moet weten op welke dag pakweg 15 mei zou vallen of zo, is het heel handig. Anders moet je altijd ical openen.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    Forklift als alternatief voor de finder heb ik gisteren uitgetest en het is zeker de moeite waard Je krijgt de looks van de gewone finder, maar de body is in 2 kolommen verdeeld, zodat je véél gemakkelijker bestanden kunt kopieren

Een tweede dat ik al een tijdje gebruik, is MenuCalendarClock. Dat is een kleine kalender die zich nestelt rechtsboven achter de klok. Als je dan klikt op de klok, of de shortcut gebruikt, verschijnt die. Bovendien toont die automatisch je ical events. Maar vooral als je vlug moet weten op welke dag pakweg 15 mei zou vallen of zo, is het heel handig. Anders moet je altijd ical openen.
    Of je zet de kalender van dashbord op druk je snel even op F12

sh011265's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door welp Bekijk bericht
    Of je zet de kalender van dashbord op druk je snel even op F12
    F4 voor gebruikers met het laatste nieuw externe tobo

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Vandaag You Control: Desktops gevonden. Met andere woorden: wat Spaces eigenlijk had moeten worden. Op het 1e zicht identiek aan Spaces, maar het grootste verschil is, dat elke desktop zijn eigen icoontjes heeft en wallpapers, iets wat Spaces niet heeft en in mijn ogen volledig nutteloos maakt. Met deze kan je dan bv een workspace aanmaken van bv webdesign, en dan alle projectfolders op die desktop plaatsen en op een andere desktop games-shortcuts plaatsen etc... zonder dat je die icoontjes en shortcuts in je main desktop ziet. Zo heb je eigenlijk echt verschillende "bureaus"
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

sh011265's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    Vandaag You Control: Desktops gevonden. Met andere woorden: wat Spaces eigenlijk had moeten worden. Op het 1e zicht identiek aan Spaces, maar het grootste verschil is, dat elke desktop zijn eigen icoontjes heeft en wallpapers, iets wat Spaces niet heeft en in mijn ogen volledig nutteloos maakt. Met deze kan je dan bv een workspace aanmaken van bv webdesign, en dan alle projectfolders op die desktop plaatsen en op een andere desktop games-shortcuts plaatsen etc... zonder dat je die icoontjes en shortcuts in je main desktop ziet. Zo heb je eigenlijk echt verschillende "bureaus"
    Idd een functies die eigenlijk in Spaces moesten zitten..

iTrader
    0
    Leuk tooltje
    Vraagje: hoe verwijder je het dock icoon? Want bij Voorkeuren staat die optie gedisabled, terwijl ik toch als admin aangemeld ben...

Speedy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    verbruikt Zazzoo veel bandbreedte?

Welke software moet ik gebruiken om mijn films af te spelen? Bij windows gebruikte ik BSPlayer.

Nog een practisch vraagske: mijn batterij is 95% opgeladen, hij wil niet verder opladen... hoe komt dat? Aan het stekkertje dat in de lapop zit brandt het groene lichtje, waarom laad hij niet verder o? wat moet ik doen om mijn batterij in "form" te houden?

Heb hier ook die widget ginstalleerd voor makkelijk fotos up te loaden. maar hoe zerkt dat? heb het geinstallerd, het staat dus nu in mijn dashboard. Maar hoe krijg ik daar fotos in?

Graag wat info, het mijn laptop nog maar van vandaag, mijn eerste dus
    "Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America.
    If I'm not there, I go to work." - Robert Orben

NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedy77 Bekijk bericht
    verbruikt Zazzoo veel bandbreedte?

Welke software moet ik gebruiken om mijn films af te spelen? Bij windows gebruikte ik BSPlayer.

Nog een practisch vraagske: mijn batterij is 95% opgeladen, hij wil niet verder opladen... hoe komt dat? Aan het stekkertje dat in de lapop zit brandt het groene lichtje, waarom laad hij niet verder o? wat moet ik doen om mijn batterij in "form" te houden?

Heb hier ook die widget ginstalleerd voor makkelijk fotos up te loaden. maar hoe zerkt dat? heb het geinstallerd, het staat dus nu in mijn dashboard. Maar hoe krijg ik daar fotos in?

Graag wat info, het mijn laptop nog maar van vandaag, mijn eerste dus
    uw batterij kalibreren...helemaal laten leeglopen (dus voorbij het waarschuwschermpje). MB gaat in automatisch in standby als de batterij helemaal leeg is.
    Het beste is om hem een paar uurtjes leeg te laten, en dan volledig laten opladen.
    Maar je kan ook direct na het ontladen de stekker insteken.

Wat is de health van uw batterij ?
    XBL: NeoCracer

Pagina 6 van 53 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten