Pagina 14 van 22 Eerste ... 4101112131415161718 ... Laatste
    BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    249 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mja, is toch nog altijd geen USB-C de iPhone? Dus je hebt nog altijd ander type kabel nodig dacht ik. Je kan wel lightning voor usb-c gebruiken dacht ik, of is het omgekeerd?

Feit is gewoon dat ze nu zelf al geen kabels meer bijleveren, geen lader, ... maar de prijzen blijven identiek of gaan omhoog. Hoe je het draait of keert, als je dat allemaal goed praat, ben je toch ook niet goed bezig hoor. Je mag er nog geld willen aan geven.

Als ik zou willen snel laden, en heb nu een iPhone 11 Pro, moet ik al een nieuwe lader kopen. Heb ook een MacBook Pro, maar wie hangt nu zijn iPhone op te laden aan zijn MacBook? Bij mij ligt de lader op 1 plaats, en heb een paar kabels liggen op vaste plaatsen voor als het echt nodig is, maar echt opladen via MacBook doet toch niemand lijkt me.. In mijn wagen zit ook nog gewoon USB-A, en is nog geen 4 jaar oud (het model wel iets ouder).

Denk dat jullie ook wat snel veralgemenen dat iedereen al usb-c zal hebben als zijnde standaard.

Braveheart gaat wat ver, maar heeft wel een punt. In de laatste jaren weinig tot geen verandering. En heb ook al jaren Apple apparaten btw, beetje realistisch zijn mag ook wel.

PSN: BuYcKi

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Kabel zit er wel nog bij hè, en de oude kabels werken nog prima. Ik ben gewoon blij dat alles naar usb-c gaat, moet ik geen overgangstukjes van usb-c naar usb-a meer bijhouden.

(En ipv aan de MacBook te hangen kunt ge de brick van de MacBook gebruiken )

Voor de rest wel akkoord dat het niet meeleveren van een usb-c brick veel eerder om geld dan om milieu gaat.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mja, is toch nog altijd geen USB-C de iPhone? Dus je hebt nog altijd ander type kabel nodig dacht ik. Je kan wel lightning voor usb-c gebruiken dacht ik, of is het omgekeerd?

Feit is gewoon dat ze nu zelf al geen kabels meer bijleveren, geen lader, ... maar de prijzen blijven identiek of gaan omhoog. Hoe je het draait of keert, als je dat allemaal goed praat, ben je toch ook niet goed bezig hoor. Je mag er nog geld willen aan geven.

Als ik zou willen snel laden, en heb nu een iPhone 11 Pro, moet ik al een nieuwe lader kopen. Heb ook een MacBook Pro, maar wie hangt nu zijn iPhone op te laden aan zijn MacBook? Bij mij ligt de lader op 1 plaats, en heb een paar kabels liggen op vaste plaatsen voor als het echt nodig is, maar echt opladen via MacBook doet toch niemand lijkt me.. In mijn wagen zit ook nog gewoon USB-A, en is nog geen 4 jaar oud (het model wel iets ouder).

Denk dat jullie ook wat snel veralgemenen dat iedereen al usb-c zal hebben als zijnde standaard.

Braveheart gaat wat ver, maar heeft wel een punt. In de laatste jaren weinig tot geen verandering. En heb ook al jaren Apple apparaten btw, beetje realistisch zijn mag ook wel.
    Als jij een iphone 11 pro hebt dan heb je toch een usb c lader toch? En bij de 12 zit nog een laadkabel bijgesloten....

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    154 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nintendo heeft dat ook lang gedaan, geen laders meer bij hun toestellen gestoken. Dan cared niemand daar om maar als Apple het doet...
    Hetzelfde met die audiojack weglaten. Jaar later heeft geen enkele gsm dat nog.

Ik heb mijn USB-C brick van mijn vorige iPhone, mijn iPad en mijn MacBook Pro dus voor mij maakt het niet uit.
    Uiteindelijk geef ik ook 50 euro of meer aan een screenprotector en een hoesje.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    PSN: Jonas89

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Je had vroeger met de 6 series een 4,7 inch en een 5,5 inch formaat. De mini komt tegen de 5,5 inch aan en kan je vergelijken met een Plus versie van je oud toestel.
    Blijft nog groot, vergis je daar niet in dat een 12 Mini van nu klein zou zijn. Wil je echt compact dan zou je naar een SE 2 moeten overstappen.
    De iPhone 12 mini is kleiner dan de SE2 hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Je wint 1 uur extra door een duurdere pro 12 max te kopen, en die batterij is binnen de paar jaar ook omzeep, kan je niet beter een powerbank kopen bij de action ?
    Die pro max voegt weinig meer toe dan een pro buiten dat het scherm een par milimeter groter is en een batterij die 1 uur extra meer geeft.
    En dat is nu typisch apple die mensen voor dit soort prul laten uitzuigen, alles wat een normale iPhone had moeten zijn zit in het duurste model, en dat is binnen een jaar ook weer ouwe nest.

Wie geeft er 1200 tot 1600 euro aan een telefoon uit die je na een jaar toch weer beu bent. En het leukste van alles het na 4 jaar na knal iedentiek t zelfde toestel

Echt geld te veel voor dat geld koop ik mij een Macbook Pro. Zonder die 512gb aan opslag ga je niks hebben aan die Pro 12 max anyway om die videoopnamen functies in 4k te gebruiken want je opslag is gewoon zo vol. Je hebt niks aan zon pro of pro max met basis opslag want dat ding is zo vol. De beste in batterij duur de gewone 12 is voor de meesten nog overkill voor een toestel met 0,0 inovatie en een hoop prul wat je toch nooit gebruikt. Het zelfde als ik een Samsung Galaxy fold 2 zou aanraden die 2000 euro kost.
    En je vergeet het belangrijkste van de 12 Pro Max. Een grotere camera sensor, beter stabilisatie en meer optische zoom. Dat alleen is minstens al de 100euro extra waard.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

boy1308's schermafbeelding
    iTrader
    215 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hier ook de pro Max gereserveerd. Jammer dat de kleinere iPhone niet dezelfde specs heeft dan de Max pro want enig nadeel vind ik toch de grootte van die iPhone. Het is doenbaar maar wil terug wat compacter gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Our nation is Liverpool; our language is football!!!
    our religion is Liverpool; our church is Anfield

YNWA

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoelaat is de Pro Max pre-order vrijdag? Weet iemand dat?

Ging hem uiteindelijk overslaan, maar heb de Pro gezien van een maat en damn , echt zalig gevoel wel.
    Ben dat afgeronde design echt zo moe.

Wat zijn hier de ervaringen nog met de Pro? Mensen die van een 11 Pro komen bvb?
    Laatst gewijzigd door Affinity; 3 november 2020 om 12:28

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht

Ging hem uiteindelijk overslaan, maar heb de Pro gezien van een maat en damn , echt zalig gevoel wel.

Wat zijn hier de ervaringen nog met de Pro? Mensen die van een 11 Pro komen bvb?
    Vanaf 14u bij Lab9 alleszins, via Apple zelf weet ik niet

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis ook 14u, kheb het teruggevonden.

Waarom zou je bij Lab9 reserveren als je het bij Apple ook kan en daar tenminste zekerheid hebt?

Zag ook net van everythingapplepro een speedtest filmpje, just wow..... multitasking met die 6GB RAM is ongelofelijk, meerdere zware apps geladen, en allemaal gecached... de 11 pro moest alles refreshen.

iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Kzou hem ook willen, maar mijn XS Max is echt geen zak meer waard en zo'n dikke opleg heb ik momenteel niet veel zin in, want alles werkt nog prima en hij voelt helemaal nog niet traag aan.
    Waar is de tijd dat je nog dik geld kreeg voor een iPhone als je hem verkocht. Door de komst van de gewone iPhones 11/12 zijn de prijzen van de tweedehands Pro modellen wel serieus gezakt
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kzie ze (11 Pro Max) gaan voor 800, voor mij nog wel aanvaardbaar... Das 459 opleggen voor de nieuwste.

iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kzie ze (11 Pro Max) gaan voor 800, voor mij nog wel aanvaardbaar... Das 459 opleggen voor de nieuwste.
    XS Max zie ik rond de 500euro op tweedehands staan. Das nog 760euro opleggen voor de nieuwste, maar mijn XS Max doet alles nog perfect eigenlijk, dus ik krijg het niet over m'n hart om zoveel uit te geven voor de nieuwste.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tis ook 14u, kheb het teruggevonden.

Waarom zou je bij Lab9 reserveren als je het bij Apple ook kan en daar tenminste zekerheid hebt?

Zag ook net van everythingapplepro een speedtest filmpje, just wow..... multitasking met die 6GB RAM is ongelofelijk, meerdere zware apps geladen, en allemaal gecached... de 11 pro moest alles refreshen.
    Vorig jaar had ik hem rapper via Lab9 dan via Apple

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Ik kom van een X buiten het scherm, camera en het design merk ik niet veel verschil. Alleen de batterij is wel een serieus verschil.
    De X moest ik bijladen met de 12pro zit ik momenteel aan 6h30 screentime en 50% batterij over. Maar wrs is dit gwn omdat het nog nieuw is.

Regels voor berichten