Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste
    Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Het scherm is weldegelijk een groot verschil... hangt er vanaf wat je doet he.

Ik ben laatste tijd veel mobile aant gamen dus OLED is voor mij wel een must nu (vandaar ook mijn upgrade van 8 naar 11 Pro).

Hij is idd zwaar, ik vind het wel leuk zo. Kan mij wel voorstellen dat een Max nog een stuk zwaarder is, dat zou voor mij wss ook wel te zwaar zijn.

Ga je het gewoonworden? Tuurlijk, maar het lijkt mij wel een downgrade wat je gaat doen.

Rubenowns's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gianni0087 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een vraagje voor iedereen hier. Ik kom van een iphone xs max en heb nu de 11 pro max alleen valt het me op dat ie erg zwaar is. Nu een vriend van mij heeft de 11 gekocht en ben wel van van de grootte en het gewicht. Qua scherm zag ik nie zo een grote verschillen buiten zwarte tonen en de pro is wa scherper maar nie om te zegge wauw wat een verschil. Nu mijn vraag is als ik van de xs max naar de 11 zou gaan is die zo ne downgrade ? Of zou ik dit gewoon kunnen worden ?
    Ik zou niet inzien waarom je zou van een XS max naar een 11 zou gaan? Het scherm van de 11 pro max is hetzelfde als de xs max alleen iets hogere brightness.

de XS max heeft een scherm resolutie van 1242 x 2688 pixels en een OLED scherm.
    de 11 heeft een scherm resolutie van 828 x 1792 pixels en een LCD scherm.

Ik zou gewoon uw XS max houden en dit jaar skippen.

svenenglenn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Om 06:07 van de lader gehaald. Nu nog 68%

iTrader
    0
    Iemand een idee wanneer de 2e batch iPhones geleverd worden? Alle dealers in Belgi├ź zijn uitverkocht. Nu ben ik aan het wachten tot Coolblue weer iPhones heeft, maar ik kan ook kiezen om te bestellen via bol, alleen heb ik schrik dat ik via bol dan op een 3e of 4e batch moet wachten, terwijl ik bij Coolblue direct eentje kan bestellen als ik snel ben.

ObtimusBrime's schermafbeelding
    iTrader
    50 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    Heb mijne iPhone XR paar maanden geleden ook eens 2 keer op 1dag laten vallen op de grond (door start zware medicatie en was mezelf totaal ni meer ).
    Buiten kleine krassen op zijkant was er ook niets aan de hand dus ik mag niet klagen.

Maar voor alle zekerheid een Clear case van Apple besteld.
    Had deze ook op de XR en was hier wel tevreden van.
    Kan indd gebeuren maar ik zorg wel dat ik vanaf dag 1 altijd een case en screenprotector heb. Kzou echt balen als er op dag 1 al een kras of barst in zou zitten. Mss voor de volgende ook eens een clear case proberen. Maar die clear case is ook "glossy" zeker?

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    52 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ObtimusBrime Bekijk bericht
    Kan indd gebeuren maar ik zorg wel dat ik vanaf dag 1 altijd een case en screenprotector heb. Kzou echt balen als er op dag 1 al een kras of barst in zou zitten. Mss voor de volgende ook eens een clear case proberen. Maar die clear case is ook "glossy" zeker?
    Is inderdaad glossy.
    Ga ze toch retourneren en
    Mujjo Leather Wallet iPhone 11 hoesje besteld.

Is ook makkelijker van de iPhone te halen.
    Als je de clear case er af en toe wilt afhalen dan komen en snel scheurtjes in de clear case...

iTrader
    4 (100%)
    Bij mij is het vanaf seconde 1 dat er bescherming opzit xD

Dat is letterlijk de plastiekfolie van het scherm trekken, en de second erna mijn tempered glass screen protector erop leggen.
    Sim kaart erin, en meteen in een full body case.

Na het eerste weekend moet ik toch zeggen dat ik echt blij ben dat ik hem gekocht heb.

Wat een zalig ding!! Ligt zalig in de hand doordat hij iets zwaarder is, camera is zot, batterij is gewoon ziekelijk goed, dat ding is supersnel, iOS 13 daar nog eens bovenop, amai... Wat een matuur toestel gewoon.

Ik heb al heel wat uren zitten gamen erop, en batterij is nog nooit onder 50% gegaan.
    Gewoon tussendoor eens ffkes aan de lader hangen.

RoyalT's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Iemand enig idee waar er nog stock zou zijn?
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, the only reason I did this is because you're my nephew, and I love you. If it were anybody else, they would've gotten that intervention through the back of their fucking head.

iTrader
    4 (100%)

iPhone 11/ iPhone 11 Pro/ iPhone 11 Pro Max - gebruikerservaringen en discussies

Gisterenavond opgeladen tot 100% (niet snachts), smorgens opgestaan met 100%.

Wat bluetooth in de auto, wat calls gehad, hele dag Whatsapp op de PC openstaan.

Nu nog 88% xD

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoyalT Bekijk bericht
    Iemand enig idee waar er nog stock zou zijn?
    Orange: https://eshop.orange.be/nl/toestelle...ddernachtgroen
    Bepaalde Fnac winkels.
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): Need For Speed Heat - The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 11 Pro

Manu's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Gisteren een 11 besteld bij Apple rechtstreeks. Stond gewoon op leverbaar (vandaag dus) en op de tracking staat momenteel ook gewoon levering op vandaag, maar hij lijkt nog niet eens verzonden te zijn.
    Ik neem aan dat de indicaties van Apple zelf dus ook niet al te juist zijn we zien het wel of 'm vandaag toekomt of niet.
    Maakt nu ook niet zoveel uit of hij deze of volgende week toekomt, dat weet je op voorhand als je wacht op de release van een nieuw model.
    What you do today can improve all your tomorrows.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    Gisteren een 11 besteld bij Apple rechtstreeks. Stond gewoon op leverbaar (vandaag dus) en op de tracking staat momenteel ook gewoon levering op vandaag, maar hij lijkt nog niet eens verzonden te zijn.
    Ik neem aan dat de indicaties van Apple zelf dus ook niet al te juist zijn we zien het wel of 'm vandaag toekomt of niet.
    Maakt nu ook niet zoveel uit of hij deze of volgende week toekomt, dat weet je op voorhand als je wacht op de release van een nieuw model.
    Als Apple zegt vandaag geleverd zou ik ze daar wel op hun woord geloven eigenlijk.

Tracking kan niet altijd up-to-date zijn.

Keep us posted ^^

Maar euh, vreemd dat je zegt: "dat weet je op voorhand bij release van nieuw model". Je kon toch ook gewoon op voorhand bestellen bij de eersten, dan had je hem vorige week al. Of is dat door omstandigheden niet gelukt?
    Ik vraag me soms af waarom mensen nu plots afkomen dat ze een toestel willen/zoeken, terwijl je 2 weken geleden gewoonweg kon reserveren voor dag 1. Misschien mensen die het niet op de voet volgen?

RoyalT's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Als Apple zegt vandaag geleverd zou ik ze daar wel op hun woord geloven eigenlijk.

Tracking kan niet altijd up-to-date zijn.

Keep us posted ^^

Maar euh, vreemd dat je zegt: "dat weet je op voorhand bij release van nieuw model". Je kon toch ook gewoon op voorhand bestellen bij de eersten, dan had je hem vorige week al. Of is dat door omstandigheden niet gelukt?
    Ik vraag me soms af waarom mensen nu plots afkomen dat ze een toestel willen/zoeken, terwijl je 2 weken geleden gewoonweg kon reserveren voor dag 1. Misschien mensen die het niet op de voet volgen?
    Ik ben inderdaad zo'n iemand die het niet op de voet volgt
    Ik heb nu toch al een tijdje mijn 7 en ik zag de persberichten rond die 11 verschijnen en het leek mij wel leuk om een keer te upgraden. Eigenlijk nooit aan gedacht dat Iphone-launches nog zo druk konden zijn. Ik had de indruk dat het vroeger veel erger/slechter was.
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, the only reason I did this is because you're my nephew, and I love you. If it were anybody else, they would've gotten that intervention through the back of their fucking head.

iTrader
    4 (100%)
    Mooie upgrade wel dan.

Ik ben echt mega content van mn 11 Pro!

Gregoryw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat zou de snelste manier zijn om aan een iPhone 11 Pro Max 256GB (Spacegrijs) te geraken? Online Apple store? Premium resellers
    Grtz Gregoryw

Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten