Pagina 2 van 9 Eerste 123456 ... Laatste
    Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCeet Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    iPhone ziet de update wel.
    Itunes nog niet.
    Nog paar uur wachten alvorens download te starten, vroeger ook eens iets na 19u uitgevoerd en duurde echt zéér lang tot download voltooid was.
    Je kan 'm ook downloaden via ipsw.me (gaat bij mij aan 1,5 MB/s). Voor de iPhone is hij er al, iPad is nog effe wachten precies.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Je kan 'm ook downloaden via ipsw.me (gaat bij mij aan 1,5 MB/s). Voor de iPhone is hij er al, iPad is nog effe wachten precies.
    Ik kan gerust nog wachten ze
    iPad krijg toch later in oktober update naar nieuwe "iPad OS"? Dus geen benaming meer "IOS".
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): GRID - Need For Speed Heat - The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 7 Plus

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

iOS 13 - Discussie en ervaringen thread

Op 2 iPhones hier op een 15-tal min iOS 13 binnengetrokken. (5 min download en de rest 'voorbereiding')

Nu op het Apple logo aan het installeren.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    30 sept de iPad

mij eventjes corrigeren: Apple Now Planning to Release iOS 13.1 and iPadOS on September 24 - MacRumors
    Laatst gewijzigd door Jonas89; 19 september 2019 om 19:37
    PSN: Jonas89

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ik wacht wel tot 13.1 volgende week, tegen dan komen we ook eventuele bugs of issues tegen, als ik me goed herinner was de launch van iOS12 nogal ''rocky'' + op dit moment zijn de servers toch weer stressed, duurde op mijn iPhone al bijna een minuut om de update te vinden.

StalkeR's schermafbeelding
    iTrader
    8 (75%)
    Ziet er netjes uit...

2 zaken die (nog) niet werken:
    - In de settings van iMessage staat ingesteld om naam een profiel foto te versturen, maar als ik dan op de iPhone van mijn vrouw check staat er geen profielfoto van mij...
    - het vegen om te typen werkt niet in het Nederlands ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

iTrader
    8 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StalkeR Bekijk bericht
    Ziet er netjes uit...

2 zaken die (nog) niet werken:
    - In de settings van iMessage staat ingesteld om naam een profiel foto te versturen, maar als ik dan op de iPhone van mijn vrouw check staat er geen profielfoto van mij...
    - het vegen om te typen werkt niet in het Nederlands ?

Wat betreft het vegen:
    Je moet toetsenbord gewoon in het Engels zetten, hij erkent automatisch de taal en tekst
    Nu nog het probleem met de profielfoto’s verhelpen en het is ook voor mij

iTrader
    5 (100%)
    Hier ook maar een install gedaan na de hele avond positieve comments te lezen.
    Veruit het grootste merkbare punt is de increased face ID unlock speed, op mijn XR is dat hangslotje nu al open van de milliseconde dat het scherm op licht na een tap to wake of power button press, uiteraard wel als je naar je scherm kijkt

Was op iOS12 toch vaak een seconde ofzo na dat je scherm aan ging.

Swypen is leuk dat het nu op het stock keyboard gaat
    Dark mode is wat je verwacht enkel moeten 3th party apps nog op de boot springen
    In iMessage vind ik het wel een klein beetje vervelend dat de berichten van je tegenpersoon witte letters in een zwarte bubble zijn, die bubble zie je niet echt met dark mode aan dus lijkt een beetje alsof er gewoon tekst in een ''open'' veld staat. ( ale, de bubble een andere shade zwart dan de dark mode zelf dus als je er ff naar kijkt zie je de chat bubbles wel )

Batterij zullen we morgen overdag zien.
    Voor mij nog een minpuntje, weer een nutteloze app icon genaamd Shortcuts erbij zonder dat ik die gevraagd heb, kan weer in mijn ''Apple crap'' map samen met Tips en iTunes store en Home etc.
    En dat Apple altijd beslist om mijn Bluetooth en airdrop etc automatisch aan te zetten na een update, maarja dat is geen iOS13 minpuntje.

Ook gewoon update gedaan op de telefoon zelf via settings en over wifi, normaal geloof ik ook in die zever van via iTunes en met een backup etc ( toch voor OS updates die meteen 1 versie nummer stijgen bv 12.x naar 13 ) maar heb eigenlijk nog nooit issues gehad met een OTA update via de telefoon zelf.

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Wat betreft het vegen:
    Je moet toetsenbord gewoon in het Engels zetten, hij erkent automatisch de taal en tekst
    Nu nog het probleem met de profielfoto’s verhelpen en het is ook voor mij

Denk dat je eens naar instellingen moet gaan en dan berichten. Daar stond die optie nog steeds uit, ook al had ik gekozen om het aan te zetten toen ik de eerste keer m'n berichten opende.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Hier ook maar een install gedaan na de hele avond positieve comments te lezen.
    Veruit het grootste merkbare punt is de increased face ID unlock speed, op mijn XR is dat hangslotje nu al open van de milliseconde dat het scherm op licht na een tap to wake of power button press, uiteraard wel als je naar je scherm kijkt

Was op iOS12 toch vaak een seconde ofzo na dat je scherm aan ging.

Swypen is leuk dat het nu op het stock keyboard gaat
    Dark mode is wat je verwacht enkel moeten 3th party apps nog op de boot springen
    In iMessage vind ik het wel een klein beetje vervelend dat de berichten van je tegenpersoon witte letters in een zwarte bubble zijn, die bubble zie je niet echt met dark mode aan dus lijkt een beetje alsof er gewoon tekst in een ''open'' veld staat. ( ale, de bubble een andere shade zwart dan de dark mode zelf dus als je er ff naar kijkt zie je de chat bubbles wel )

Batterij zullen we morgen overdag zien.
    Voor mij nog een minpuntje, weer een nutteloze app icon genaamd Shortcuts erbij zonder dat ik die gevraagd heb, kan weer in mijn ''Apple crap'' map samen met Tips en iTunes store en Home etc.
    En dat Apple altijd beslist om mijn Bluetooth en airdrop etc automatisch aan te zetten na een update, maarja dat is geen iOS13 minpuntje.

Ook gewoon update gedaan op de telefoon zelf via settings en over wifi, normaal geloof ik ook in die zever van via iTunes en met een backup etc ( toch voor OS updates die meteen 1 versie nummer stijgen bv 12.x naar 13 ) maar heb eigenlijk nog nooit issues gehad met een OTA update via de telefoon zelf.
    De app shortcuts was er in iOS12 ook al. Of heb je die daar kunnen verwijderen?
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    De app shortcuts was er in iOS12 ook al. Of heb je die daar kunnen verwijderen?
    Vreemd want normaal is dat zo een app die in mijn Apple Crap map zou komen maar daar stond die niet voor deze update, heb er niet echt op gelet of die er met iOS12 al was, die versie stond al op mijn toestel toen ik het uit de doos nam.

Of ik had die wel al in apple crap maar gewoon vergeten na bijna 10 maanden dat ik die erin had gezet, maar geen enkele andere apple app uit die map is eruit gekomen na iOS13 te installen dus dat lijkt ook wat vreemd.
    Heb wel nooit de laatste iOS 12 geinstalled, dus 12.x dus misschien dat die daar is gekomen, nuja op zich niet erg, in de map en nooit meer bekijken

iTrader
    8 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Denk dat je eens naar instellingen moet gaan en dan berichten. Daar stond die optie nog steeds uit, ook al had ik gekozen om het aan te zetten toen ik de eerste keer m'n berichten opende.
    Nope, alles stond aan van in het begin...
    Zeer vreemd...
    Hoe gaat dit bij jullie?

iTrader
    28 (100%)
    Nope, alles stond aan van in het begin...
    Zeer vreemd...
    Hoe gaat dit bij jullie?

Nog niet kunnen testen want mijn vriendin heeft nog geen ios13. Heeft uw vriendin al de update gedaan?

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Op de klassieke manier gedaan daarnet, via iTunes. 4,14GB
    PSN: Jonas89

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Iemand last van problemen/bugs?

Pagina 2 van 9 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten